Kakskymppiset yrittäjät 2012

Grill Just nyt illalla luin tuon.. ihan järkyttävää. Miten ihmiset voi tehdä noin ja päättää nuiden pienten lasten puolesta, että tässä tämä nyt oli? :ashamed:

Memsie :hug:

Pamsku Voi itku.. Mää kyllä jo uskoin, että olis sun vuoro. :( :hug:

Nelistin Pahoittelut myös sinne suuntaan, jos vuoto nyt yltyy uuden kierron merkiksi! : /

Marpa :hug: Surku.

..Onpa tätistä tullu kova kyläluuta. |O

Täällä ei mitään uutta. Kävin hakemassa samalla testejä kaupasta, kun käytiin kaupoilla. (tämä on semmonen about 20km keskustasta, eskellä maaseutua) Ajattelin odotella vielä huomiseen, koska monesti se akan käppyrä on on postiluukusta ryöminy haitoiksi juurikin heti silloin, kun testit on ostettu. Nyt taas jurruttaa alavatsalla siihen malliin, että kohta alkaa.. Saa taas pitkästä aikaa kunnolla jännäillä, mutta toisaalta mua ei jännitä ollenkaan. :O Jotenki on niin turtunu jo koko hommaan ja mieli-ala alkaa laskea heti, kun testaaminen lähenee, kun on niin varma siitä negasta.

muoks. Musta on niin mukava elellä täällä pilvilinnojen puolella, kun muutenki tykkään korkeista paikoista, niin en halua vielä alas!
 
Viimeksi muokattu:
Grill Tsemppiä piinapäiviin!

Kovasti näyttää täti kyläilevän, voisko se jo eksyä ja olla tulematta meidän kaikkien luokse!

Hopeakissa Toivotaan että siellä masussa jurruttelee jokin muu kuin täti!

Täällä oudot kivut jatkuu, yöllä ja aamulla herätessä koski alavatsalle molemmille puolille tonne munasarjojen tienoille, nyt taas vähän helpotti, myös alaselän puolelle vasemmalle välillä juili, en muista että aikaisemmin ois oviksen aikaan tai jälkeen selässä kipuja ollut :confused:
 
  • Tykkää
Reactions: Hopeakissa
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



KESKIVIIKKO 20.6.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Taru_..............kp53/40..................21v.........yk2................1.lapsi
Naspula............kp43/30-32...........20v........yk16.............1.lapsi
lumihiutale92.....kp37/29...............20v........yk5.................1.lapsi
Hopeakissa......kp37/28-38............24v.........yk7.................1.lapsi

Kp 21-30


KyyneltenHymy..kp29/32..............23v........yk5(11)............2.lapsi
Lindu...............kp27/28................22v.........yk4...............1.lapsi
Nelistin............kp27/??...............23v...........yk4..............1.lapsi
-es-................kp24/24-30............21v.......yk14.................1.lapsi
Punnabis..........kp23/29-33.............26v........yk19...............1.lapsi
Grill................kp22/25-35.............22v........yk9.................1.lapsi
memsie............kp22/27-37..........21v........yk3...............2.lapsi

Kp 11->20


Agnes...............kp20/28..........24v............yk2................1.lapsi
thewholestory.....kp19/28-30.......24v..........yk2................1.lapsi
Haidi89...........kp18/31-48..........23v...........yk5..................1.lapsi
Jonna_91..........kp14/28-30...........21v..........yk4..............1.lapsi
Amalia89..........kp11/46-160........22v.........yk11.................1.lapsi

Kp 1-10


Sunflower........kp8/24-28...........23v..........yk20................3.lapsi
miuku9............kp8/26-30...........21v.........yk31.................1.lapsi
Miramei...........kp7/33-40.............24v.........yk1(7)..............1.lapsi
Anlii...............kp7/28-30...........23v.........yk10.................1.lapsi
Miwwi..............kp5/28-35...........21v............yk1(4)............1.lapsi
Mosmos..........kp3/30-32.............22v.........yk1(2)............1.lapsi
Pamsku............kp2/21-52...........22v.........yk8..................1.lapsi
Marpa..............kp2/25-31.............23v.........yk6...............1.lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Pienoinen
Kiiruna


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
fairytonia
minssu



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
Nemppis

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
JeNski91
Amore



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Taidan jäädä hetkeksi sivuun, sain lääkäriltä astmalääkkeen tähän pitkittyneeseen tukkoisuuteen jota pitää nyt ainakin jonkin aikaa käyttää.. :/ Jos sitä sais selvyyden tähän oloon, ja sais itsensä eka kuntoon, nii kai sen jälkeen yritykset voi taas jatkua.. :/ Eli lisää odottamista vaan tähän juttuun..
 
Amore Onnea! :heart: :flower:

Miwwi :hug:

omaa, tätiä ei siis vieläkään täällä, testit loppu sillon ja uusia en osta. Eilen pupuilun jälkeen tuli "pisara" kirkasta verta paperiin, täts it. Pitäis varmaan toivon nousta, että saatais se täti tähänki taloon luutineen.

Pikkasen alkanut jo tuntumaan siltä että kyllä se täti ois pikkuhiljaa tuloillaan, masussa nimittäin :) ei nyt mitään kunnon menkkajomoihin verrattavaa, mutta kuitenkin.. Tissit on semmoset, raskaat, välillä jomotellen ja erilaiset hajut haisee pahalle ja kummalle. Nytkin ulkoa leijailee semmonen keinotekoinen suklaa- haju, niinku esim. jos kukaan haistellut suklaanmakusta huulirasvaa! :D
 
Onnea Amore! :flower:

Naspula jospa....... :heart: Olis jo teidän vuoro!!

Kiitos hopeakissalle kauniista sanoista! :) :heart: Kyllä mä tän kierron vielä jaksan, ens kierto saattaa tehdä tiukkaa.

Nyt on ainahi kroppa toiminnassa, ku vuoto on melko runsasta. Eli clomit auttaa! Jeejee! Nyt vaan kaikki greippimehut ja päivittäiset pupuilut käyttöön. :)
Soitin sairaanhoitajalle ja se sanoi, että mun tarvii laskee nyt niin, ettei sitä tuhrupäivää laske mukaan, eli tänään oliski mukamas kp2/21-52 - ja alottasinki clomit huomenna - en tänään. Kaipa se on toteltava. :D

Onkohan mitään kotikeinoa pidentää luteaalivaihdetta?
 
EIIIIIIIIIIIIIIII mun pitkä vastaus katosi!

Lyhyesti, onnea Amore, aivan ihanaaaaa! Jee :))

ON: kaamea olo jatkuu, pelottaa olla likan kanssa, kun joudun häntä paljon kantamaan ja huimailee rajusti. Tähän olotilaan yhdistettynä se pelko, että joudunkin nyt luopumaan ehkä tästä yrityksestä toviksi... Saatiin kyllä eilen juteltua ukon kanssa, häntä pelottaa. Mutta itsellänikin tuli sellainen olo, että ehkä itsekin mieluummin jättäisin homman tauolle, kun toinen kerran selkeesti on vielä epävarma. Ja ekaa kertaa mua ehkä jopa hiukan pelottaa, mitä jos onkin jo käynyt "hassusti".

Neljäs päivä jo, kun ajoittain tulee jotain pienen pientä vuotoa paperiin pyyhittäessä. Ei läheskään joka kerta. Kp 18 saakka. Argh.
 
Pamsku oishan se tietysti aikakin pikkuhiljaa saada palkkio vuosien työstä! :D :heart:

memsie jaksamisia, tosi kurja homma :hug: toivo ja usko nyt kuitenkin että kaikki järjestyy parhain päin ennemmin tai myöhemmin, toivottavasti ennemmin :)
 
Amore Onnea paljon! :heart:

Miwwi Halit! :hug:

Joo'o. Täällä on viime yö mennyt oksentaessa ja vattaki on ihan sekaisin. Mä en tiedä mitään niin kamalaa, kun oksentaminen. Viimeks oon oksentanut varmaan 15 vuotta sitten? Enkä todella muistanut kuinka kamalaa tää on.
Oon nyt ottanut 2 päivänä teron, mutta en tiiä tuliko se eilen illalla sitten siinä oksennuksen mukana pois, liekö sitten ehti vaikuttaa.. Vituttaa suoraan sanottuna, kun menkkoja ei kuulu ja taas päivät huitelee melkeen 40:ssä!
 
Grill, no tavallaan... Tänään lekuri soitteli viimein niistä labratuloksista. Kaikki oli ihan normaalisti. Ei ollu häikkää kilpirauhas- eikä prolaktiiniarvoissa. HB:kin oli joku 140, kun mulla on aina ollut tosi alhainen. Sanoin sille sitten samalla tosta huimauksesta. Sanoi, että tk:ssa voi käydä mittauttamassa verenpaineen ilman ajanvarausta, että hänestä kuulostas siltä, että johtuis siitä. Noh, en nyt ainakaa toistaseks oo mennyt käymään vielä, huomenna aattelin mennä, jos vaan jatkuu :/
 
Amore Hurjasti onnea raskauteen ja muista nauttia raskausajasta! :heart: :flower:

Miwwi :hug:

Naspula Toivotaan, toivotaan. :) kuulostaa ainakin niiiin lupaavalta. ^^

memsie ..eikös huimauskin voi olla raskaus-oire? Ja aikas yleinenkin. :O

Lumihiutale Raasuparka. :( Oksentaminen ei tosiaan oo kivaa.. ellei sitten tietystä syystä. :)

Täällä edelleen pilvilinnoissa asustellaan. Taidanki jäädä tälle tielle, jos saan vaan päättää itse! ._.
Ajattelin odottaa vielä vähän, että saan 100% varman tuloksen testistä sitten. Koska tässä vaiheessa minkään viivanpaikkojen tuijottelu ei kovin järkevää oo, ku kiertopäivät jo näin pitkällä. Tulkoon selkeä nega/plussa, kunhan ei jää arvailuja! : /
Välillä, niinku tasan just nyt, tuntuu menkka-jomoja. Mitään muuta kertomisen arvoista mulla ei ole jaettavana. Tissit ei kipuile, mutta tosiaan valkkaria kyllä jonkin verran looraa.
Musta vaan tuntuu että jännäämisellä siirrän menkkoja eteenpäin ja siksi en uskalla testata, vielä. Vaikka sitä kuinka päättää, ettei masennu negasta, niin arvaahan sen, että tiputaan ja lujaa. :'(
 
Sunflower11
Amore Onnea :heart:

Miwwi: Halaus!

Naspula Jospa olis raskausoireita :)

Pamsku: Mulla on pidentynyt muutamalla päivällä ruokavalion muutoksen myötä :)

Memsie: Tsemppiä tilanteeseen, toivottavasti pääsisitten yhteistuumin pian jatkamaan yrittämistä! Tsemppiä myös huimauksen kanssa! Tiedän tunteen, kun huimasi yhdessä vaiheessa koko ajan.

Ja lumihiutaleelle paranemisia!

ON: Tilailin nyt vasta ovistestejä ja tajusin ettei perjantaina kulje posti. No ne tullee sit maanantaina. Onneks kerkee mukaan :D tuskin ovis on aiemmin kuin kp 14-15.
Pääsee sitten lugeja laittaa.
 
Voiei teidän kanssa, nyt oon niin taivaissa tän (huonon) oloni kanssa että joo, jospa sitä oltaiskin pieniinpäin! :D Tömähyksiin oon kyllä jo tottunut, että ei silleen kyllä haittaa vaikka toivoiskin ihan "avoimesti" että nyt ois tärpännyt! :)

Eli siiis, ihan hippasen taas tullu punasta valkkarin kanssa, semmoisia lähinnä mitä ei edes huomaisi jos ei näin tarkasti syynäisi, aikaisemmin alkanu vähän olemaan huono olo. Tissit vähän väliä semmoset raskaat, ei kipeät niinkään paitsi jos niitä painelee :D Vihlasukipuja EI ole! Se on nyt ihan uutta näiltä yrityskierroilta, aina jonkulaisia vihlomisia tullut, niin että kippurassakin joutunu käväseen.. Alavatsa on sellainen, outo. Ja pistää/särkee lantiota, siis enemmän niinkö itse luita, ei lihaksia? Eli menkkajomoja, mutta ei semmosia samanlaisia.. Mietityttää vaan ne raskaustestit, kun negaa näytti viimeks :confused:

Tänään pillahdin itkuun hautausmaalla, kun siellä ohimennen poikkesin kun on pyöräilylenkkini varrella.. Joskus käyn tyhjentämässä ajatuksia, ei paljon ajatus harhaile siellä.. Yleensä. Sitten eksyin yhteen "nurkkaan", ja sattumalta lukasin hautakiven, joka kuului kuolleena syntyneelle.. Ja vierellä toinen. Kolmas. Itku tuli viimein kiven kohdalla, jonka alla lepää kaksi syntymäpäivänään kuollutta poikaa - eri vuosilta, 2006 ja 2008.. Ihan kamala ajatella, mitä heidän vanhempansa joutuneet kokemaan (itku meinaa tulla nytkin tätä kirjoittaessa :'( ) Kirjaimellisesti juoksin pois sieltä, onneksi paikalla ei ollut ketään koko hautuumaalla..

Huih, jospa koittais miettiä ilosempia asioita. :) Ja kaikille tasapuolisesti jaksuja, tsemppejä ja muuta, omanapa on nyt liian voimakkaasti mielessä että ei saa ajatusta kasaan! :D
 
KIITOS kaikille ihanaisille!!
Täällä plussa ei ole haalistunut muttei myöskään vahvistunut. Huomenna testaan josko tyyppi pysyis mukana.
Hirveä sotasuunnitelma juhannusta varten. Haluisin kertoa kaikille, mutta järki sanoo viisaampi olla kertomatta vielä. Joten siideripullot täytetään limulla :D kukaan huomaa eroa. Pääasia että jostain pullosta ryystää :D
Anteeksi oma napailu :/
Kaikille isot tsempit! Ahkeruus palkitaan aina :)
 
Täällä ilmoittautuisi joukkoon mukaan yks parikymppinen kuumeilija, jos vain sopii. Ikää mulla on 23 vuotta ja aviomiehellä 22. Ollaan yritys aloitettu jo syksyllä, mutta eipä ole pinokaista vielä kuulunut. Kaikenmoisia 'raskausoireita' on bongailtu, mutta plussaa ei ole kertaakaan saatu.

Nyt menossa kiertopäivä 23, joten vielä pitää melkein viikon verran jännäillä. Kierrot mulla on 28-30 päivää ja yrityskerta 10 nyt menossa mikäli laskut meni oikein. Joten vois se pikkuinen pian ilmoittaa tulostaan.

Plussatullia kaikille ja hyvää juhannusta!
 
Tervetuloa mukaan Ruby88! :wave: Toivotaan että juuri tällä palstalla et kauaa viettäis aikaasi! ;)

Amore: Hyvä suunnitelma! :) Minäkin kannatan tuota "kertomattomuutta". Toivottavasti pysyy pikkuinen mukaan loppuun asti! =)

Naspula: Oi voi... :hug: Nuo hautausmaa-reissut on välillä aika rankkoja. Syystä tai toisesta, mutta mullakin ajatukset yleensä aina käänty jollain tapaa vauvoihin. Joko kuolleisiin, tai esim. että pappani ei tule näkemään minun lasta ymym. : /

Paranemisia Lumihiutale! :hug:

ON: Onpa ihanaa kun olen ottanut tämän päivän jo etukäteen vapaaksi ja saan jopa NELJÄN PÄIVÄN "LOMAN". :D Tänään olen vain nukkunut pitkään, käynyt kaupassa hakemassa puuttuvat ruokatarvikkeet ja valmistellut ruokia juhannukseksi. :heart: Aah! Lähdetään tänään yhdeksi yöksi saareen eli tulee vuorokauden tauko täältä (mitenhän siihenkin pystyn?), mutta huomenna tullaa sitten kotiin viettämään loppujuhannusta. :)

Eli hauskaa ja rentouttavaa juhannusta kaikille! :flower:
 
  • Tykkää
Reactions: memsie ja Naspula
Hyvää juhannusta Grill ja muut!! :) :flower:

..täällä myös menossa juhannusostoksille, sattumoisin listalle eksyi raskaustestit.. :xmas: Ei pelkoa kuitenkaan, en ole menossa mökille tms. että ihan vissisti käyn kertomassa jos jotain tapahtuu suuntaan tai toiseen! :D

( Heh, tänään on muuten mun 20,5 v. synttärit :D )

Tervetuloa Ruby88 :wave:
 
Oihh, tuhannesti Onnea Amore! :flower: Tuo hämäyssysteemi kuulostaa hyvältä!

Lumihiutale Toivottavati paranet pian!

Naspula, toivotaan, että se on sitä itseään :)

Täällä se täti on nyt sitten tosiaan kylässä. Valitettavasti. Eli kp 2/26 ja yk5

Rattoisaa Juhannusta kaikille! Allekirjoittanut meinaa vetää ihan rehelliset perseet :D
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TORSTAI 21.6.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Taru_..............kp54/40..................21v.........yk2................1.lapsi
Naspula............kp44/30-32...........20v........yk16.............1.lapsi
lumihiutale92.....kp38/29...............20v........yk5.................1.lapsi
Hopeakissa......kp38/28-38............24v.........yk7.................1.lapsi

Kp 21-30


KyyneltenHymy..kp30/32..............23v........yk5(11)............2.lapsi
Lindu...............kp28/28................22v.........yk4...............1.lapsi
-es-................kp25/24-30............21v.......yk14.................1.lapsi
Punnabis..........kp24/29-33.............26v........yk19...............1.lapsi
Grill................kp23/25-35.............22v........yk9.................1.lapsi
memsie............kp23/27-37..........21v........yk3.................2.lapsi
Ruby88...........kp23/28-30..........23v.........yk10................1.lapsi
Agnes...............kp21/28..........24v............yk2................1.lapsi

Kp 11->20


thewholestory.....kp20/28-30.......24v..........yk2................1.lapsi
Haidi89...........kp19/31-48..........23v...........yk5..................1.lapsi
Jonna_91..........kp15/28-30...........21v..........yk4..............1.lapsi
Amalia89..........kp12/46-160........22v.........yk11.................1.lapsi

Kp 1-10


Sunflower........kp9/24-28...........23v..........yk20................3.lapsi
miuku9............kp9/26-30...........21v.........yk31.................1.lapsi
Miramei...........kp8/33-40.............24v.........yk1(7)..............1.lapsi
Anlii...............kp8/28-30...........23v.........yk10.................1.lapsi
Miwwi..............kp6/28-35...........21v............yk1(4)............1.lapsi
Mosmos..........kp4/30-32.............22v.........yk1(2)............1.lapsi
Pamsku............kp3/21-52...........22v.........yk8..................1.lapsi
Marpa..............kp3/25-31.............23v.........yk6...............1.lapsi
Nelistin............kp2/26...............23v...........yk5..............1.lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Pienoinen
Kiiruna


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
fairytonia
minssu



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
Nemppis

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
JeNski91
Amore



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Miwwi voi harmi, se on aina tosi inhottavaa jos yrittämistä joutuu jostain syystää siirtämään eteenpäin, toivottavasti pääset taas nopeesti kuitenkin jatkamaan vauvantekopuuhia :)

Tervetuloa Ruby! :wave:

Pahoittelut Nelistin :(

Omaa napaa (tai oikeastaan muiden napoja kun en ilmeisesti osaa pitää huolta vaan omista asioistani): Ärsyttää ihan suunnattoman paljon kun oon viime aikoina kuullut/lukenut paljon raskaana olevien valitusta siitä miten perseestä on olla raskaana ja miten kurkkuaan myöten täynnä niitä pallomahojaan ne ovat. Siis joo, sen ymmärrän et jos on oikeesti huono olo niin kyllä saa valittaa. Kuten tuolla oli lumihiutale todennutkin et ei se oksentaminen mitään mukavaa puuhaa ole. MUTTA sit kun valitetaan sen takia että kroppaan tulee joitain muutoksia tai kun ei vaan malttais odottaa et se lapsi syntyy, niin huh huh.
Tää nyt itseasiassa johtaakin siihen, et jollain kieroutuneella tavalla oon jopa iloinen ettei meillä tärpännyt heti, jotenkin sitä on paljon valmiimpi mitä enemmän aikaa kuluu ja osaa arvostaa sitä tulevaa (??) lasta paljon enemmän. Tietenkin liika on liikaa, kyllä mä toivoisin et jokainen sen vuoden sisällä sais sen lapsen alulle, mut toisaalta kyllä se varmaan tekis kaikille ihan hyvää jos joutus jokusen kuukauden sitä raskauden alkua odottelemaan. Oppii kummasti arvostamaan asioita eri tavalla, eikä pidä mitään itsestäänselvyytenä.

Tällaisia pohdintoja tänään, huomenna taas kiukuttaa ihan muut asiat :D

Mutta oikein kivaa juhannusta kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Naspula ja Nelistin

Yhteistyössä