Kakskymppiset yrittäjät 2012

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



KESKIVIIKKO 25.4

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->



Kp 21-30


Nemppis..........kp28/30-31...........20v........yk10................1.lapsi
Naspula............kp27/30-32...........20v........yk15.............1.lapsi
Punnabis..........kp27/29-30.............26v........yk16...............1.lapsi
Marpa..............kp26/25-31.............23v.........yk3...............1.lapsi
Lindu...............kp25/28-30.............22v.........yk2...............1.lapsi
Grill................kp23/26-35.............21v........yk7.................1.lapsi

Kp 11->20


-es-................kp20/24-30............21v.......yk12.................1.lapsi
lumihiutale92.....kp19/29...............19v........yk4.................1.lapsi
Jonna_91.........kp17/28-30.............20v........yk2................1.lapsi
Hopeakissa......kp12/28-38............23v.........yk6.................1.lapsi
Amalia89..........kp11/46-160........22v.........yk9.................1.lapsi
Pamsku............kp11/27-52...........21v.........yk6..................1.lapsi

Kp 1-10


miuku9............kp8/26-28...........21v.........yk29.................1.lapsi
Anlii................kp7/26-73...........22v.........yk8.................1.lapsi
memsie............kp3/24-36..........21v........yk2...............2.lapsi
Sunflower11......kp1/27-28..........23v........yk18...............3.lapsi
KyyneltenHymy..kp1/32..............23v........yk4(yk10)............2.lapsi
Sachie.............kp??????................20v.........yk1..................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

minssu
Kiiruna
Pienoinen


Hiljentyneet:

Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta
duulia
SilverBride
JeNski91



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
Mosmos
Miitt21
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
Miwwi



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Jaksuja lumihiutale! :hug:


Mulla ollu tänään todellinen masispäivä - niin töissä kuin kotonakin. Tänään vastaantulijoista melkeimpä joka 10:s oli raskaana - kauniisti pukeutunut, että juuri vatsa korostuu....
Miehellekin sanoin tänään, että tästä eteenpäin ja niin kamalalta se kuulostaakin, mutta nyt ei aiota missata ovista mitenkään, joten kerran päivässä vällyihin! Vaikka kuinka stressais työt ja koulut, silti! Mä haluan sen lapsen alulle jo!


Eipä tänne muuta. Jospa se aurinko joskus paistaa tähänkin risukasaan......
 
No niin, nyt ois lääkärissä käyty! Nyt seuraa paljon tekstiä, lukee ken jaksaa :D
Tosi kiva lääkäri ja hoitala sattui onneksi, eikä se aukiolotutkimus nyt niiin kamala ollut kuin mitä olin lukenut. Kyllähän se pisti ja oli epämiellyttävä, mutta niin lyhyen ajan kestää hyvän asian puolesta ihan helposti. Sanoivat et ei läheskään aina tutkiminen ole näin helppoa kuin nyt, eli voin vaan kuvitella miten jotkut kiemurtelee siinä tai ärräpäät lentelee. :D Mut ei siis kyllä mikään ihme, kaikilla on niin erilainen kipukynnys, et senkään takia ei olis pitänyt etukäteen niin paljoa lukea tuosta ja turhaan pelotella itseään. Mä taisin vähän täristäkin siinä etukäteen kun jännitin niin paljon, mut ihan turhaan.

Lisäksi ultrattiin, tosi jännä oli nähdä siitä kuvaruudulta niitä juttuja, kun aina on nähnyt vaan muiden kuvia silloin kun siellä mahassa on jotain sisälläkin. Olin iloisesti yllättynyt et sieltä ei löytynyt minkäänlaista monirakkulaisuutta tms. Ainut nyt tietty oli et se näky nyt ei ihan vastannut sitä mitä näillä kierron päivillä toivottas, mut se nyt oli todellakin odotettavissa. Myöskin siinä aukiolotutkimuksessa yllätyin siitä et kyllä siellä paikat oli (tai ainakin viimeistään nyt on) ihan auki ja kunnossa. Jotenkin ajattelin et mulla ne on varmaan hitsautuneet kiinni :D

Hmm, mitäs vielä..No sit käytiin niitä aiempia tuloksia läpi ja tosiaan kaikki (ja niitä on paljon!) testatut asiat on kunnossa, PAITSI progesteroniarvo ois pitänyt olla viime kierrossakin testinotto hetkellä korkeampi, eli ei ovulaatiota ylättys yllätys. Sit kävin vielä yhden verinäytteen antamassa; joku mieshormoni-juttu, varmuuden vuoksi. Sen tuloksia voi soittaa ja udella sit tuossa ensi viikolla.

Siinä kun juteltiin, ja kerroin syöväni foolihappoa, niin lääkäri vielä siihen lisäksi suositteli lämpimästi D-vitamiinia. Tän nyt varmaan moni tiesikin, mut itse oon niin pihalla tuossa vitamiinien suuressa maailmassa et tää oli hyvä tietää, tiedänpä jatkossa panostaa siihen enemmän.

Niin ja sit se tärkein eli jatko; aloitan nyt muutaman päivän päästä syömään primoluteja jotta saadaan yk10 alkamaan ja sit jatkossa lisäksi vielä clomifen :) Varattiin samalla aika heinäkuulle, et jos ei siinä vaiheessa ole vielä tärpännyt niin silloin on hyvä ultrata taas. Ja silloin tosiaan olisikin sit kolme clomi-kiertoa takana.
Kaikenkaikkiaan onnistunut käynti, nyt on niin hyvä fiilis kun sai nuo clomit, on sitä odotettukin. Siellä he olivat ainakin ihan positiivisella mielellä, et ne saattas auttaa kun kuitenkin ainut mikä mun kropassa mättää on se et ovulaatio tulee liian myöhään. Ja lisäksi tää hoitaja sanoi (ja oon myös netistä lukenut) et monilla on tärpännyt tuon aukiolotutkimuksen jälkeen. Yritän nyt parhaani mukaan olla rakentamatta mitään pilvilinnoja, mut väkisinkin se piristää kuulla tuollaisia juttuja :)

No mut siinäpä tosiaan se tarina, nyt tää lähtee d-vitamiinin ostoon -->
 
Viimeksi muokattu:
Amalia luin koko jutun ja oon ilonen sun puolesta että sait apua ja hyvää kohtelua! Toivotaan että nyt tärppi kävis eikä tarviis mennä heinäkuussa uudestaan! :hug:

Sunflower en tiä voiko sanoa, mutta ite oon ainakin ollu tyytyväinen että on ollu kemiallista sun muuta, tietää että siel jotain yrittää tapahtua! Tämä ajattelu siis lohduttaa itteä.. Mutta on se kurjaa kun nuo kuukaudet vaan lisääntyy eikä oo mitään "pysyvää" mukana :(

Pamsku tiedän tunteen! Nyt laitan ite tässä kierrossa kaikki peliin, liian kanssa :D
 
Sunflower11
Kyyneltenhymy Niin no tavallaan ja tavallaan ei :/ kun haluais että se pysyis mukana, eikä jäis vaan yritykseksi.. Onhan todistetusti ennenkin hedelmöitys onnistunut kun kaks lasta, mut nyt vaan se pitäs saada pysymään..

Amalia: Hienoa! Toivottavasti pian tärppäis ettei tarvis uudestaan enään mennä!
 
Mulla on jotenkin pahamieli, kun ihmiset puhuu murheistaan ja mulla on ilouutisia. Kolme testiä tehty, 2 liuskaa joihin piirtyi kaks viivaa ja yks digi raskaana2-3. Mä oon porannu koko aamun ja kasaillu itteeni. En voi uskoa tätä todeksi, oon niiiin onnellinen :heart: Toki pelko persiissä, että entä jos kaikki ei menekään hyvin ym. Ei edes pitäny vielä tänään testata, mutta heräsin aamulla kaheksalta ja ajattelin, että kiusaampa nyt vähän itteeni kun ei oo muuta tekemistä. Teen huomenna vielä aamulla testin varoiksi :D

Tsemppiä kaikille ja ootte ollu mulle valtavan suuri apu! Ilman teitä tää matka ois ollu varmasti kivisempi ja tuntunu pidemmältä. En voi uskoa, että tää on vihdoinkin totta!
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TORSTAI 26.4

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->



Kp 21-30


Naspula............kp28/30-32...........20v........yk15.............1.lapsi
Punnabis..........kp28/29-30.............26v........yk17...............1.lapsi
Marpa..............kp27/25-31.............23v.........yk3...............1.lapsi
Lindu...............kp26/28-30.............22v.........yk2...............1.lapsi
Grill................kp24/26-35.............21v........yk7.................1.lapsi
-es-................kp21/24-30............21v.......yk12.................1.lapsi

Kp 11->20


lumihiutale92.....kp20/29...............19v........yk4.................1.lapsi
Jonna_91.........kp18/28-30.............20v........yk2................1.lapsi
Hopeakissa......kp13/28-38............23v.........yk6.................1.lapsi
Amalia89..........kp12/46-160........22v.........yk9.................1.lapsi
Pamsku............kp12/27-52...........21v.........yk6..................1.lapsi

Kp 1-10


miuku9............kp9/26-28...........21v.........yk29.................1.lapsi
Anlii................kp8/26-73...........22v.........yk8.................1.lapsi
memsie............kp4/24-36..........21v........yk2...............2.lapsi
Sunflower11......kp2/27-28..........23v........yk18...............3.lapsi
KyyneltenHymy..kp2/32..............23v........yk4(yk10)............2.lapsi
Sachie.............kp??????................20v.........yk1..................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

minssu
Kiiruna
Pienoinen


Hiljentyneet:

Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta
duulia
SilverBride
JeNski91



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
Mosmos
Miitt21
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
Miwwi
Nemppis



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Nemppis mietinkin tuossa, kun olit kuitenkin tuolla listan huipulla et mikähän siellä on tilanne, onnea!:flower: yk10 on kyllä tosiaan ollut monille se onnen kierto tässä ketjussa :) Äläkä suotta tunne pahaa mieltä, eiköhän se anna monille vaan toivoa, et pitkä yritys palkitaan!

Laskeskelin muuten tuossa et mulla se yk10 tulee alkamaan äitienpäivänä. Silloin joskus aiemmin puhuin täällä et mua ahdistaa koko päivä, mut nyt tuli sit joku syy oikein odottaa sitä.
Niin ja nyt on muuten tässä muutama tunti mennyt vatsakivun kourissa. Vähän on myös pistellyt/vihlonut hartioita, niin kuin oli odotettavissa, mut tää vatsakipu vähän yllätti kun sillon heti sen tutkimuksen jälkeen ei tuntunut miltään. Noh, jospa tää tästä menis kohta puoleen ohi.
 
Sunflower11
Amalia, toivotaan että kipu menee pois pian! mulla kun munasarjat ultrattiin niin se sattu hirveesti ja loppupäivä oli tosi kipeetä!

Nii just Nemppis, ei sun tarvi huonoa omaatuntoa siitä tuntea! Onnesi olet ansainnut! :)
 
Sunflower kyllä tää nyt tästä alkaa helpottaa..Muutaman tunnin ajan oli vähän tukalat oltavat, mut nyt elämä voittaa taas :D

unelmavauvasta tottakai saat liittyä, tervetuloa! :flower: Voisin lisätä sut tuonne "mukana menossa"-osioon. :)

MUOKS. nyt se viesti onkin jo poistettu. Mut siis unelmavauvasta (ja miksei muutkin taustailijat keitä tämä asia mietityttää), niin tänne saa kyllä liittyä myös ne kuumeilijat, jotka ei ole ihan vielä yritystä aloittaneet! :)
 
Viimeksi muokattu:
Nemppis, mietin joskus aikaa sitten itse samaa, että voiko sitä iloita muiden surun keskellä tai uskaltaako. Mutta hitto vieköön, miksi sitä sitten täällä oltaisiin jollei juurikin tuota, ihanaa suurta hetkeä ja elämänvaihetta varten! :) Ja kirpaiseehan se meitä, mutta iloitse sinä nyt ainakin, niin meilläkin on jotain kivaa odotettavaa. :) Onnea paljon! Ja hei muistuta vielä, testailit kans jo nyt eli oliko paljon tuntemuksia etukäteen vai etkö vain malttanut? Laskitko jo LA? :D

Olen niin monesti testaillut ennen ja sitten menkat tulleet, joten en raaski enää kun jos ne tulevat, ne melko sekunnilleen sitten tulevat. :p Tekis kyllä mieli!

Ja mulla muuten menossa jo 17. yk, jäänyt jossain vaiheessa se lisäämättä. :) (tosin kuka niitä oikeastaan haluaa muistella.)
 
Onnea Nemppis! :heart: Iloitse sinä vain, sitä varten täällä ollaan että ylä- ja alamäissä tuetaan! ;)

Amalia: Hyvä homma! :) Eiköhän se käärö sitten teillekin pian aluille saada.

Kyllä mä oon sitten tyhmä! :D Tai no tyhmä ja tyhmä... lähinnä hassu. Tänään oli meidän opiskelijajärjestön virkistätytymisilta ja olin autolla vaihteeksi liikenteessä, jotten joudu taas vaivaamaan jotain kaveriani kuskiksi tänne perämetsiin. :) Otin sitten kuuden aikaan kuitenkin lasillisen kuoharia koska tiesin, että ei sellainen määrä todellakaan nouse päähän tms. No sitten eräs toinen autoilija kysyi, että otanko vähän hänen siideristä jotta hänen ei tarvitse sitä kokonaa itse juoda. Noo, lupasin sitten vähän ottaa koska tiesin vielä jonkin aikaa olevani siellä ennen lähtöä. Noh, se tyhmä osuus (ja ei, en ajanut kännissä!): En kuitenkaan juonut sitä (todellakin hyvin pientä määrää) siideriä koska jostain kummasta olen nyt päättänyt että mä oon raskaana, en voi juoda! :headwall: Ja juu, oireita ei ole, kiertokin vasta reilussa puolessa välissä, mutta tahto on sitäkin kovempi... :(
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



PERJANTAI 27.4

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Vilmaliini............kp39/35-39.............22v.......yk 7............1.lapsi

Kp 21-30


Naspula............kp29/30-32...........20v........yk15.............1.lapsi
Punnabis..........kp29/29-30.............26v........yk17...............1.lapsi
Lindu...............kp27/28-30.............22v.........yk2...............1.lapsi
Grill................kp25/26-35.............21v........yk7.................1.lapsi
-es-................kp22/24-30............21v.......yk12.................1.lapsi
lumihiutale92.....kp21/29...............19v........yk4.................1.lapsi

Kp 11->20


Jonna_91.........kp19/28-30.............20v........yk2................1.lapsi
Hopeakissa......kp14/28-38............23v.........yk6.................1.lapsi
Amalia89..........kp13/46-160........22v.........yk9.................1.lapsi
Pamsku............kp13/27-52...........21v.........yk6..................1.lapsi

Kp 1-10


miuku9............kp10/26-28...........21v.........yk29.................1.lapsi
Anlii................kp9/26-73...........22v.........yk8.................1.lapsi
memsie............kp5/24-36..........21v........yk2...............2.lapsi
Sunflower11......kp3/27-28..........23v........yk18...............3.lapsi
KyyneltenHymy..kp3/32..............23v........yk4(yk10)............2.lapsi
Marpa..............kp1/25-31.............23v.........yk4...............1.lapsi
Sachie.............kp??????................20v.........yk1..................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

minssu
Kiiruna
Pienoinen


Hiljentyneet:

Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta
duulia
SilverBride
JeNski91



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
Mosmos
Miitt21
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
Miwwi
Nemppis



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Moikka! Voisin liittyä joukkoonne ihmettelemään.

Vilmaliini.........kp 39/35-39................... 22v.......yk 7...........1. lapsi

Alotan kertomalla vähän ittestäni. Tilanne se, et sillon ku olis kuulunu olla ovulaatio, olin siinä melkein kaks viikkoo kipeenä, joten luulen et sen takia se siirtys. Ja sillon ku olis kuulunu olla ovulaatio, en ikinä saanu testiin plussaa. No, sain sit ovistestiin plussan viime sunnuntai aamuna muistaakseni. Tai joskus niil nurkil. No sit sain tiistaina iltapäivällä kumminkin cb:n raskaustestiin kaposen sinisen plussaviivan, samoin ke aamupissasta. Torstaina predictoriin ei tullu mitään. Jotenka oon siin uskos et jostain syystä se cb:n testi näytti ovulaation. Eli näillä mennään.

En ole pahemmin tätä palstaa vielä tutkinu, mutta PALJON ONNEA PLUSSANNEILLE, ja tärppionnea siitä haaveileville. :)

-Vilmaliini
 

Yhteistyössä