Kakskymppiset yrittäjät 2012

Lumihiutale: Elikkäs onko tuolla listassa sun kp:t väärin? Kun siellä mennään vasta 47... Ehkä ihan hyvä että soittelet sitä lääkäriä, saat selvyyden ja kierron normalisoitumaan. :) Siitä on sitten hyvä jatkaa!
 
Lumihiutale: Asia selvä, muutan oikean päivän sulle. Ja tsempit nyt! :)

Ja samalla kun muutan nuo lumihiutaleen päivät, tiputan itseni takas kp ykköseen... On meinaan menoillaan ekat oikeesti normaalit luomumenkat! Ja leikin ettei näitä seitsemää päivää tässä välillä ole ollutkaan. ;) Tosi outo juttu, mutta jos tuo rakkauspakkaus sai tämän aikaiseksi (kuten uskon) niin oikeesti suosittelen kaikkia (varsinkin uusia!) sitä testaamaan! d:)b Tai pelkkää macaa. ;)
 
Eli rakkauspakkaus on puhdistamon tuote, se sisältää kaakaota ja macaa. (Puhdistamo.fi - Rakkauspakkaus) Molemmat ovat luontaistuotteita ja ne ovat kai yleisimmät superfoodit.

Mutta tuo maca itsessään (jota siis myös myydään ihan erikseen) auttaa esim. stressiin ja se lisää energiaa. Mutta näin lapsen teon kannalta (ja muutenkin) se on erinomainen hormoonitoiminnan tasoittamiseen. Ja macan pitäisi lisätä myös hedelmällisyyttä niin naisilla kuin miehilläkin. Mutta lueppa itse lisää esim tuolta: SUPERFOODIT ja googleta tarvittaessa.

Ja kysy ihmeessä lisää jos jää epäselvyyksiä! :) Ja täydentäkää muut minun juttua! :D
 
Sun: Pahoittelut menkoista. :( :hug:
Saanko kysyy muuten, kuinka vanhoja sun lapset on? Kun oot noin nuori (nuori ja nuori- mua pari vuotta vanhempi..enkä tarkoita pahalla, kun kyselen, oon vaan niin utelias). Minkä ikäisenä sait ensimmäisen lapsesi? :)

ON: Täällä ei mitään uutta...
 
Sunflower11
Pamsku Ekan sain kun olin 19v. Eli 4v ja 2v nuo on (tai täyttävät pian).
Esikoinen on eri miehen kanssa, pillereitä söin ja silti tulin raskaaksi. Kakkonen on sit tullu yhtä helposti, ilman ehkäisyä tosin tällä kertaa :D

Tän takia ei voi aina ymmärtää miksei nyt onnistu niin helposti, mut ehkä se selviää sit lääkärissä :)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



PERJANTAI 6.1.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


pikkumyy1..........kp129/??.................23v........yk1............1.lapsi
PisaraSadetta.....kp77/26-37-112......24v.........yk7.............1.lapsi
nellinu...............kp50/26-28............23v.........yk4.............2.lapsi
lumihiutale92......kp50/??..................19v........yk1..............1.lapsi
KaisaKaisanen....kp44/27-31...........23v.........yk6................1.lapsi
Pamsku.............kp37/28-52...........21v........yk2.................1.lapsi

Kp 21-30


Amalia89..........kp27/28-160..........22v........yk6...............1.lapsi
Miramei............kp27/33-42.............23v.........yk7.............1.lapsi

Kp 11->20


Iippari...............kp20/26-28............19v.........yk7..............1.lapsi
Anlii................kp11/28-73...........22v.........yk5................1.lapsi

Kp 1-10


Annie24...........kp7/27-28...........25v........yk9.................1.lapsi
ttty...................kp5/26-36...........26v........yk10...............1.lapsi
neonroze..........kp5/27................22v........yk10...............1.lapsi
Nemppis............kp5/28-34...........20v........yk7.................1.lapsi
Grill..................kp2/26-35............21v.........yk4.................1.lapsi
Sunflower11......kp1/24-35...........23v.......yk 14...............3.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen


Hiljentyneet:

Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
KyyneltenHymy
korvapuusti



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666

^PÄIVITETÄÄN TARVITTAESSA...


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower tervetuloa takas listoille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta! Onneksi lääkäriin ei oo enää pitkä aika :)

ON: täällä jatkuu oireiden kehittely, vaikka miten yritän kieltää itseäni, etten sit vaan tuu pettymään vielä pahemmin :/
 
Sunflower11
Grill: 25pvä on se neuvola-aika ja sit saan varmaan lähetteen lekuriin.. Ja kiitos

Kiitos Amalia sullekin :)

Mullon tässä painonpudotusoperaatio käynnissä, kolmas päivä menossa, tarkotus olis päästä sinne 65 kg asti.. Kai tuo painonpudotus auttaa tärppäämiseenkin, ainakin oon lukenut että jo 5kg pudotus parantaa mahdollisuuksia.
 
Tervetuloa takaisin Sunflower!:flower:

Amalia sama homma täällä (sama kiertopäiväkin :D). Äsken oli yks kaveri kylässä niin aivan hirveä vihlonta alkoi mahassa ja miehenikin huomasi sen..koitin siinä esittää hienosti, ettei mitään hätää, vaikka näytin varmaan tosi ahdistuneelta. Mulla ois 13.1 lääkäri. Oishan se hauskaa jos ei tarvisi mennäkkään! Olisi hauska tietää myös mistä muusta vihlonta voisi johtua (oon jo kuvitellu kaikki kasvaimet ja muut viat).
 
Sunflower ei siitä ainakaan haittaakaan ole, monessa paikassa aina puhutaan painon pudotuksen positiivisista puolista kun vauvasta haaveilee :) Tsemppiä!

Miramei mäkin jo mietin etten VOI kuvitella tätä kaikkea. Et voihan se ihan hyvin olla et menkat on alkamassa (luultavasti jossain vaiheessa onkin), mut kyllä nuo kaikki sairaudetkin on mielessä käynyt :O Pitäs kehitellä jotain muuta ajateltavaa kuin nämä jutut..
 
Amalia nimenomaan, tässä on nyt ollu liikaa vapaa-aikaa miettiä kaikkea. Paljon olen myös röyhtäilly, eilen nousi jopa oksennus kurkkuun kun olin nukkumaan alkamassa. Ja nuha on kans, mutta se alkoi jo viikko sitten, että tuskimpa mikään oire on(muuten ei flunssa)..aivastelen jatkuvasti.
 
Viimeksi muokattu:
Plussatuulia kovasti täältä lähettelen Mirameille, Amalialle ja tietty kaikille muillekin! ;)

ON: Joo, todella huomaa että on "se aika kuukaudesta"! Vähän väliä pistää kaikki pikku asiatkin vituttamaan ja sitten vähän ajan päästä en edes muista mistä olen niin tuohtunut. :D Esim. Mies oli kavereineen vienyt kannettavan tuonne meidän "ulkorakennukseen" missä on bilispöytä ym, koska eivät kuulemma saa radio rockia kuulumaan suoraan radion kautta. Ja itse kun olen normaalisti aina kannettavalla (se on oikeastaan minun koska se hankittiin mun koulun takia) niin nyt kun jouduinkin pöytäkoneelle niin ottaa muuten päähän! Tai no ei enää... Mutta hetki sitten. :LOL:
 
Sunflower, mun tarvis kans ottaa itteeni niskasta kiinni ja pudottaa painoa. Tässä reilun vuoden aikana on hiipiny n. 15 kiloo ihraa meikäläiseen ja tää tahti EI voi jatkua :O Nyt siis tota ylipainoa vähän on ja mä oon kans kuullu, että pienikin laihduttaminen on eduksi tässä touhussa. Tsemppiä sulle siihen projektiin! :)
Toisaalta taas tuntuu hassulta, että itsellä lievä ylipaino ja sitten sairaalloisen lihavat pamahtaa ekasta kierrosta paksuksi.. Nää on niin ristiriitaisia ja hankalia juttuja. Mulla vaan nyt parin vuoden sisään on kaks tuttavaa, jotka on reilusti 100 kilon huonommalla puolella on saanut lapsen ja niiden juttujen mukaan ekasta ja tokasta kierrosta tärppi, mutta ehkä niillä on sitten kaikki muu kohdillaan :)

Niinkun arvelinkin pahin kiukku kesti sen yhden päivän :D Nyt elämä näyttää taas huomattavasti valoisammalta.. Menkat alkaa oleen lopuillaan ja fiilis on hyvä.
Olikos monilla eilen yhteinen vapaa miehen kanssa? :) Moni kaveri tuntu hehkuttavan laatuaikaa miehiensä kanssa. Mä olin töissä ja oon koko viikonlopun..
 
Hyvää Uutta Vuotta kaikille !
Mulle voi päivittää KP1 ja yk.2. Nyt vihdoin 5 kuukauden odottelun jälkeen se täti vihdoin päätti tulla kylään ;)
Ei tarvinnut alottaa keltarauhashormonikuuria, vaikka siihen sain jo lekurilta reseptin, mutta enpä ehtinyt sitä hakea, toivotaan, että ei tarvitse jatkossakaan, vaan että lähtis nyt normaalisti.
 
Miramei mulla on kans pari kertaa noussut oksennus kurkkuun, muuten ei oo ollu huono olo. Lisäks oon turvonnut ja ajoittain hyvin hyvin kiukkuinen, ihan ihmettelen välillä itekkin et mistä johtuu. Mut lähinnä se on nuo alavatsan vihlonnat mitkä laittaa mielikuvituksen laukkaamaan. Milloin sä meinasit testata?? :)
Mä tein yhden testin tänä aamuna, ihan selvä nega niin kuin odotinkin. Tiesin et on liian aikaista testata (jos leikitään et ovis ois ollut sillon kp18 millon sain ne vahvat viivat testiin), mut mulla oli laatikossa pari niitä Davidin (?) testejä ja ajattelin vaan käyttää ne pois, kun ovat kuulemma aika surkeita.

Muuten oviksen tikuttelijat, kysymys!! Mä en tiedä luotanko nyt niihin melko vahvoihin viivoihin silloin mitkä sain, kun testiviiva oli kuitenkin vielä vähän haaleampi kuin kontrolliviiva. Se ei enää siitä siis vahvistunutkaan seuraavina päivinä..Niin niin voiko se viivaa muuttua vahvemmaksi yhtäkkiä vaikka ovista ei tapahtuisikaan?

NemppisMeillä oli eilen yhteinen löhöpäivä miehen kanssa, tekee välillä ihan hyvää :)

pikkumyy yleensä tulee ekana mieleen pahoitella, kun joku joutuu uuteen kiertoon, mut tää oli nyt van hyvä juttu, eipä tarvinnut lääkkeitä ottaa :) Muistan itekin et olin ihan innoissani kun sain ne 160 ja 123 päivän kierrot päätökseen =) Tsemppiä uuteen kiertoon, toivotaan kovasti et seuraava ei kestä noin pitkään!
 
Amalia aattelin, etten testaa ku vasta sillon 13. päivä aamulla ennen lääkäriä :D silloin ois kp 34. Nyt on useampi kierto ollu 39 päivää, joten en viitti aikasemmin (okei, en voi luvata varmasti :D). Mulla jatkunu oudot tunteet mahassa (voi olla että kuvittelen osan). Mutta tuleeko sulla valkovuotoa? mulla on sitäkin. Oletko tunnustellut kohdunnupukkaa? Mulla on tosi kova. Muutama halpis-testi on jemmassa ;) Juu ja turvoksissa oon! ostin viikko sitten uudet saappaat niin tänään tuntuivat varret erittäin tiukoilta :/ myös vyötärö pömpöttää =( pahoin pelkään, että raskautuessa tunnen sen vartalon todella "ei-omaksi".

Tuosta laihduttamisesta, itse olen miettinyt ettei kannate laihduttaa! Tosin painan sen 58kg (169cm)..aikaisemmin oon ollu jotain 53-55kg ja pelkään, että se on jopa liian vähän?!

Nemppis, me vietettiin ihana kuherteluviikko:heart:...nyt oon viikonlopun kyllä töissä!
 
Viimeksi muokattu:
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



SUNNUNTAI 8.1.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


PisaraSadetta.....kp79/26-37-112......24v.........yk7.............1.lapsi
nellinu...............kp52/26-28............23v.........yk4.............2.lapsi
lumihiutale92......kp52/??..................19v........yk1..............1.lapsi
KaisaKaisanen....kp46/27-31...........23v.........yk6................1.lapsi
Pamsku.............kp39/28-52...........21v........yk2.................1.lapsi

Kp 21-30


Amalia89..........kp29/28-160..........22v........yk6...............1.lapsi
Miramei............kp29/33-42.............23v.........yk7.............1.lapsi
Iippari...............kp22/26-28............19v.........yk7..............1.lapsi

Kp 11->20


Anlii................kp13/28-73...........22v.........yk5................1.lapsi

Kp 1-10


Annie24...........kp9/27-28...........25v........yk9.................1.lapsi
ttty...................kp7/26-36...........26v........yk10...............1.lapsi
neonroze..........kp7/27................22v........yk10...............1.lapsi
Nemppis............kp7/28-34...........20v........yk7.................1.lapsi
Grill..................kp4/26-35............21v.........yk4.................1.lapsi
Sunflower11......kp3/24-35...........23v.......yk 14...............3.lapsi
pikkumyy1..........kp2/129..............23v........yk2............1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen


Hiljentyneet:

Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
KyyneltenHymy
korvapuusti



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Miramei malttia nyt sitten, parempihan se on mitä pidempään jaksaa odottaa ennen kuin testaa :) valkovuotoa on aika vähän ja harvoin, kohdunnupukka-asiaan en osaa sanoa juuta enkä jaata :ashamed: Eli en ole kokeillut, koskaan :D Niin ja ei mun mielestä sun tarvii noihin mainitsemiisi mittoihin laihduttaa! Ettei sit mee jo liian pitkälle laihdutus :)

Huh, ei ainakaan vielä hanat auenneet, tänään niiden ois pitänyt periaatteessa alkaa jo aamutuimaan :popcorn: Toki on pidettävä mielessä et mun luomukierrot ei oo varmaan koskaan olleet sitä 28 päivää :/ Mut vielä on toivoa, niin kun oon puhunut ennenkin niin jos nyt ei tule plussaa eikä tätiä (sanotaan nyt vaikka pariin viikkoon) niin sit soittoa lääkäriin. Muuten jos menkat alkaa tyyliin huomenna ja alkaa muutenkin olla melko säännölliset niin sit en taas tiedä, et millon saisin aikaiseksi soittaa sinne.

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/

^--- tuossa on muuten tuo uusi plussanneiden ketju, sen vois seuraavan kerran päivittää tuon meidän listan loppuun :) Vois muuten varmaan itsekin opetella päivittämään tuota listaa joku kaunis päivä, täällä tulee kuitenkin niin usein käytyä...
 
Huomenna soitan heti aamusta tk:hon ja varaan itselleni ajan, kun ei menkkoja vieläkään näy ja nyt kp53. Mies lähtee huomenna armeijaan, minä jään yksin kotiin. Joten ei pysty kovin tiheään peittoja heiluttelemaan, mutta oon aika varma, että kun lomille pääsee, niin korvataan kyllä menetetyt päivät ;) Kyllähän se vauva tulee alulle, vaikka onki pieniä taukoja, minä olen sitä mieltä ainaki. Ja nyt pikku hiljaa saanut laannutettua pahimman kuumeen ja ollaan sillä mielellä, että " tulee sitten kun on sen aika". Ensimäiset viikot oli karmeita, kun ei saanut ees unta, kun mietti tätä asiaa vain.

Mutta huomenna siis puhaltaa uudet tuulet meillä päin. Toivottavasti saan huomenna varatuksi sen ajan piakoin. :)
 
Amalia: Kiitos linkki-vinkistä! :) Päivitin sen heti. Ja tuota listaa on jokaisen tosi helppo päivitellä. Otat siitä edellisestä päivästä sen pohjan tuon "lainaa" nappulan avulla ja sitten poistat alusta tämän näköisen tekstin: [ QUOTE=Grill;253210 ] Varo ottamasta liikaa tai liian vähän. ;) Ja lopusta otat pois tämän: [ /QUOTE ] Sitten vain vaihdat viikonpäivän ja päivämäärän ja lisäät jokaisen kiertopäiviin yhden päivän. Ja tietty tarvittavat plussaukset ja uudet kierrot ymym. =) Testaa ihmeessä vaikka huomenna jos haluat!

Miramei: Sukupuolitaute ei oo ollut, oon aina ollut vain tämän yhden ja saman miehen kanssa. Saanko kysyä mistä/miten sait oman tautisi ja kauanko siitä on aikaa?

Lumihiutale: Tsempit intti-leskelle! ;) Kyllä se vauva varmasti tulee vähän vähemmälläkin vaivalla! Oma mies ei ole ollu (eikä ole menossa) intissä, mutta onneksi yksi parhaista kavereistani kävin sen, niin olen saanut oman "annoksen" intti-juttujakin kuulla. :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä