Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille :hug:
Joku oli pistäny täällä
galluppia pystyyn nimistä, ja asumisesta.
Asumismuoto täällä on tällä hetkellä kerrostalokaksio, neliöitä on 57,5. Ahdasta tuumaa olla kun on iso koira, ja minä suurena eläinystävänä sitten menin ja pelastin vielä kulkurikissan hoiviini. Perheeseen kuuluu tällä hetkellä siis ponikokoa oleva wannabe-sakemanni ja nimetön puoliangora kissa. Hups, mistä näitä eläimiä tänne oikein tulee..?
Nimistä sen verran että tytölle on olemassa ensimmäinen nimi, ja sekin on miehen oma päähänpinttymä. Se on sanonu, et jos tyttö tulee niin siitä tulee sitten sen niminen. Olkoot sitten niin, kaunis nimi se on, mutta tavattoman vaikea keksiä toista nimeä siihen rinnalle mikä olisi sitten sukunimenkin kanssa rimmaava. Meidän lapsille haluaisin vain kaksi etunimeä plus sukunimi, joka on hyvin perisuomalainen ja ytimekäs (tosin rakastan omaa ruotsinsukuista sukunimeäni niin paljon että tuntuu kammottavalta ajatella että mun pitäis joskus vaihtaa se niinkin tylsään sukunimeen mitä miehellä on. Plaah).
Tarkkasilmäisimmät varmaan huomasivatkin kun kirjoitin tuossa että "nimetön kissa".. Voitteko kuvitella kuinka vaikeaa on miettiä lapselle nimeä, jos ei kissallekaan osaa keksiä jotain hienoa nimeä?
Pistetään siis siitäkin galluppi: Nimiehdotuksia kulkurille! Kissasta sen verran, että se on musta, ja pieni valkea täplä rinnassa. Se on puoliangora, ja kollikissa. Ikää ei ole tiedossa, hampaista katsoin että vähintään 2v. Aivan ihana, rauhallinen ja symppis kaveri joka rakastaa rapsuttelua ja on onnensa kukkuloilla kun saa makoilla sohvalla. Kaverin tarina on hieman surullinen, kissa oli vaeltanut erään perheen pihalle keväällä laihana, takkuisena ja huonokuntoisena. Perhe oli ruokkinut kissaa ja madottanutkin sen pari kertaa kesän aikana, ja ilmoitelleet ympäri maakuntaa kissasta mutta omistajia ei vain löytynyt. Heidän oma kissansa ei hyväksynyt kulkuriparkaa, joten uusi koti piti etsiä. Eläinsuojelutyötä tekevän tuttavan kautta kuulin kissasta, ja hain sen sitten kotiin "sikana säkissä", vaikken tiennyt onko kissa edes sisäsiisti, tai tuleeko toimeen koirien kanssa. Hyvin täällä toimeen tullaan kuitenkin, ongelmia vain tuottaa se kun en osaa kutsua kissaa millään nimellä. Perhe oli kutsunut kissaa "Zorroksi", mutta oman r-vian takia nimen ääntäminen ei onnistu (kuulostaa mun suusta "Follolta"...). Eli te paremman mielikuvituksen omaavat, auttakaa mua kulkuriparan nimen etsimisessä
Nemppis Täällä ollaan kopuiltu koko elämä, nyt tosin tauolla koska on niin törkeän kallista täällä päin jopa yksityisten vuokraaminen. Riistohintoja -.-
ON: Aijaa, mulla olis täti pitäny tulla eilen. Eipä oo näkyny, mut eiköhän se sieltä tuu. Ärsyttävää vaan kun kierto venyy taas, kun pari viime kuukautta tullut kellontarkasti 30 päivän kierrolla.. Huoh. Tai sitten mun keho on vielä kesäajassa. (tiedän kyllä että kun kirjaudun täältä ulos, niin hanat aukeaa samantien
)