Kakskymppiset yrittäjät 2011

Sunflower11
Pahoittelut Johanna 88menkoista! Onnea uuteen kiertoon!

Täällä ei mitään.. laskeskelin et viikon päästä alkaa sit ovistikuttelu, eli kp 12-13. Josko se ovisplussa tulis tässäkin kierrossa kp 14 paikkeilla eikä vasta siellä kp 20.
 
Oon aivan pihalla kaikesta ku en oo ehtiny pitkään aikaan käymään..

No ainakin täällä oli tullu uusia plussia. Ihanaa onnea! :flower:

Myöskin uusia yrittäjiä oli tullut mukaan. Tervetuloa minunkin puolesta. :wave:

Ja ennen kaikkea pahoittelut kaikille, joilla täti on tullut vierailulle!! :hug:
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


MAANANTAI 24.10

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Lindu.................kp85/??................21v.........yk?.........1.lapsi
Emppis..............kp80/28-32...........24v.........yk?.........1.lapsi
Anlii..................kp67/30-55...........22v.........yk2.........1.lapsi
-minttu-.............kp66/34................20v.........yk2........1.lapsi
angstilapsi.........kp52/27-31............20v.........yk18......1.lapsi
Meimitär............kp37/31................25v.........yk5........1.lapsi

Kp 21-30


Grill....................kp26/??...............21v........yk1............1.lapsi
Destello..............kp25/30-33..........23v........yk5............1.lapsi
KaisaKaisanen.....kp25/29-31..........23v........yk4............1.lapsi
ttty.....................kp24/26-36..........26v........yk7............1.lapsi
Nemppis.............kp22/32...............20v........yk4............1.lapsi

Kp 11->20


neonroze............kp18/27................22v........yk7............1.lapsi
Mesikämmen:.....kp17/30-50...........21v........yk5.............1.lapsi
Annie24.............kp16/28................25v........yk6.............1.lapsi
funny87.............kp16/35-48............24v.......yk3..............2.lapsi
Jaanel...............kp14/28.................20v.......yk2..............1.lapsi

Kp 1-10


Amalia89.............kp9/??................21v.........yk4............1.lapsi
toukka90.............kp9/25-31...........21v.........yk5............2.lapsi
Sunflower11........kp6/24-35...........23v.........yk11..........3.lapsi
Iippari.................kp6/26-28...........19v.........yk5............1.lapsi
mamiia...............kp6/30-50...........24v.........yk3.............1.lapsi
PisaraSadetta......kp3/26-37-112....24v.........yk7.............1.lapsi
äippä-88.............kp3/36................23v.........yk2.............2.lapsi
nellinu................kp2/28................23v.........yk3.............2.lapsi
Johanna88..........kp1/28-35...........23v.........yk7.............1.lapsi

Kp??/tjot



Mukana menossa

duulia
fairytonia


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee
PePa
happynow
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi
villabikinit
pörrönen



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Kyyneltenhymy
Poikka
Emby^


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Mesikämmen Aloinkin jo ihmetteleen, mihin oikein oot kadonnut. :) Mikä siellä on tilanne? Ovis jo ohi vai?

Johanna Jospa se tämä kierto ois se "oikea"! :) Täällä on TAAS ovisoireita! Luulin sen olleen jo pe, mutta eilen oli ihan semmoinen tunne, että menkat alkaa ja muutenkin on vielä tännään olot viitanneet siihen, että tänään on joko dpo 0 tai 1. Nyt alko siis se 2 viikon odotus. |O

Grill Et siis viikonloppuna testannut?! Milloin aattelit testata? :)

KaisaKaisanen Oireettomuusha on hyvä asia! Monilla on juuri silloin tärpännyt, kun ei oo mitään oireita. ;)
 
Heipat!

Eilen tänne kirjoittelin että kaikki maha-tuntemukset on hävinnyt. No, nyt ne on palannut. :D Ja laskeskelin että huomenna tulee 2 viikkoa kuluneeksi siitä kun mulla EHKÄ oli ovis, eli siis dpo14 (vai 13?). En oo varma miten ne lasketaan. =) Eli eli... Mieli tekis huomenna testata, mutta ehkä oon silti vähän turhan innokas, vaiko häh? :headwall:

Johannalle pahoittelut tädistä ja sunflowerille tsemppiä tikutteluun! =) Toivottavasti se ovis löytyis.

Edit.
Ja minä hioin tätä hienoa teksitäni niin kauan että Annie ehti jo siinä välissä kirjoittelemaan. :D Elikkä vastaus sun kysymykseen löytyy aika pitkälti tuosta ylempää, mutta siis kysyisin ihan vaan että onko huomenna "se päivä". Kun en minä tiedä... :kieh:
 
Viimeksi muokattu:
Grill Näin minä oon asian ymmärtänyt: ovisplussapäivä on dpo-1, sitä seuraava (eli ovispäivä) on dpo 0 ja siitä eteenpäin on dpo1, dpo2 jne.. dpo=days past ovulation. Eli jos sulla oli ti 11.10 ovis, niin tänään sulla on dpo13. Dpo14 on minusta ihan hyvä päivä testata, ellei sitten halua odottaa, että menkat ois kunnolla myöhässä. :)
 
Heräsin jo aamutuimaan miehen kanssa samaan aikaan ja tein testin, mutta ihan selvä nega tuli. Elikkä taidan jäädä odottelemaan tätiä saapuvaksi... : / Tai no jos sitä ei nyt pariin päivään näy, niin sitten vois ehkä harkita uutta testiä.
 
Destello
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


TIISTAI 25.10

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Lindu.................kp86/??................21v.........yk?.........1.lapsi
Emppis..............kp81/28-32...........24v.........yk?.........1.lapsi
Anlii..................kp68/30-55...........22v.........yk2.........1.lapsi
-minttu-.............kp67/34................20v.........yk2........1.lapsi
angstilapsi.........kp53/27-31............20v.........yk18......1.lapsi
Meimitär............kp38/31................25v.........yk5........1.lapsi

Kp 21-30


Grill....................kp27/??...............21v........yk1............1.lapsi
Destello..............kp26/30-33..........23v........yk5............1.lapsi
KaisaKaisanen.....kp26/29-31..........23v........yk4............1.lapsi
ttty.....................kp25/26-36..........26v........yk7............1.lapsi
Nemppis.............kp23/32...............20v........yk4............1.lapsi

Kp 11->20


neonroze............kp19/27................22v........yk7............1.lapsi
Mesikämmen:.....kp18/30-50...........21v........yk5.............1.lapsi
Annie24.............kp17/28................25v........yk6.............1.lapsi
funny87.............kp17/35-48............24v.......yk3..............2.lapsi
Jaanel...............kp15/28.................20v.......yk2..............1.lapsi

Kp 1-10


Amalia89.............kp10/??................21v.........yk4............1.lapsi
Sunflower11........kp7/24-35...........23v.........yk11..........3.lapsi
Iippari.................kp7/26-28...........19v.........yk5............1.lapsi
mamiia...............kp7/30-50...........24v.........yk3.............1.lapsi
PisaraSadetta......kp4/26-37-112....24v.........yk7.............1.lapsi
äippä-88.............kp4/36................23v.........yk2.............2.lapsi
nellinu................kp3/28................23v.........yk3.............2.lapsi
Johanna88..........kp2/28-35...........23v.........yk7.............1.lapsi

Kp??/tjot



Mukana menossa

duulia
fairytonia


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee
PePa
happynow
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi
villabikinit
pörrönen



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Kyyneltenhymy
Poikka
Emby^


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Destello
toukka Poistin sinut listalta. Tsemppiä tulevaisuuteen, ehkä on vain hyvä pitää hieman taukoa että saa omat asiat selväksi, yritystä ei kannata jatkaa siinä vaiheessa jos oma elämäntila tuntuu hiemankaan epäilyttävän. Jaksamisia sinulle :hug:
 
Vau fairytonia! =) Mähän sanoin et voi se miehenkin mieli muuttua! ;)

Toukalle onnea jatkoon! Ja toivottavasti saatte kuitenkin elämän tilanteenne pian kuntoon! =)

Mites teillä Destello ja KaisaKaisanen, onko vielä mitään oireita tms? Tulette kuitenkin vaan päivän mun perässä, mutta onhan teillä tuossa kierrossakin pituutta...
 
Annie24: Mulla on ollut ihan hirvee kiirus koulun ja töiden kanssa niin en oo ehtiny miettimään vauva-asiaa yhtään. Ovulaatio taitaa olla jo ohi.. Enpä minä oikein tiedä ku mulla ei oo mtn kunnon oireita enkä jaksa tikutella. Pupuiltu on kuitenkin urakalla.. Eilen piti oikein sohvalla(!) ku ei jaksanu odottaa makkariin asti. :D

Grill: Pahoittelut negasta, mutta toivoa on niin kauan ku täti ei tuu kyläileen. :hug:

toukka90: Tsemppiä! :hug:

fairytonia: Onpas hienoa. Tervetuloa vaan mukaan listalle! =)
 
Fairytonia: Ihanaa! Ja jännittävää :) Meillä kans käytiin asiasta mooooonta keskustelua ennen kuin päästiin samalle aaltopituudelle :)

Grill: Onpa harmi, kun sait negan :/ mutta älä vielä lannistu, voihan se olla että teit testin liian aikaisin. Eipä täällä ole juurikaan oireita, tai en mä oikein osaa tulkita mikä olis oikeaa raskausoireilua ja mikä jotain ihan muuta.. Sellaista hyvin hyvin pientä kuukautiskipumaista tuntoa on ollut vatsassa, mutta mä en luota näihin mun vatsatuntemuksiin ollenkaan, sillä sellaisia mulla on melkein joka kierrossa.. Eilen myös vatsaa turvotti, mutta eipä sekään mitään epätavanomaista ole. No sit nää rinnat. Mä en ikinä tunne mun rinnoissa mitään kipua, mutta nyt ovulaatiosta lähtien, kuten jo aiemminkin kirjoittelin, on ollut hyvin pientä kosketusarkuutta nännien kohdalta. Se ei siis tunnu muuten kuin jos niitä vähän painaa. No joo, ehkä se on ihan normaalia, että tisseihin koskee jos niitä murjoo :D Mut näin yleisesti, olo ei ole millään tavalla epänormaali.
 
Sunflower11
Pahoittelut negasta Grill!
Ja tsempit Toukalle jatkoon!

Tänne ei mitään. Eilen tuli taas joku ihme olo.. itkin illalla sohvalla ja mies aivan huolissaan et mikä mulla on.. Tajus se sitten, että vauvajuttuja.. Toinen niin sulosesti lohdutti että kyllä me vielä saadaan.. :heart: On se ihana.
Meil oli hetkinen sitten pientä kriisiä ku kumpikaan ei osannu puhua toiselle ja sit vaan piti yrittää arvata toisen ajatuksia, mut mies on ahkerasti lukenut kaikennäkösiä tekstejä ja miten riidellä rakentavasti ym. Paremmin siis menee taas :) Mies myös on avautunut paljon tästä vauva-asiasta. En tiennyt että häntä se vaivaa yhtä lailla kun mua. Kun hän se on se tukipilari kun mä tipahdan pilvilinnoista..
 
No niin, reissusta palattu ja voin sanoa, että oli ihanaa unohtaa hetkeksi kaikki vauvajutut ja nauttia "vapaudesta"..Nyt jaksaa taas kuumeilla :D

PisaraSadetta oii ihanaa, koiranpentu <3 Varmasti vie vähän ajatuksia muualle vauvailusta tai saa ainakin kohdistaa hoivaviettiään johonkin :)

Grill pahoittelut negasta, mutta toivoahan on aina niin pitkään kun menkat ei oo alkanu :)

Toukalle tsemppiä jatkoon. Hoitakaahan tilanne kuntoon ja tuut sit takas kun kaikki on hyvin!

fairytonia tervetuloa listoille :D Meilläkin aikanaa jätettiin ehkäisy aikaisemmin pois kun oli alunperin puhuttu. Mä aikani vouhotin asiasta, mut sit kun annoin miehen rauhassa ajatella asiaa, enkä sinä aikana puhunu mitään vauvoihin liittyvää, niin yhtäkkiä se olikin valmis :)

Tänne ei ihmeitä, kp10 eli kohta voi aloittaa toisen (ei kun siis toiseksi viimeisen) primokuurin. Vähän jännittää jo nyt et miten niiden jälkeen käy..:whistle:
 
Sunflower Joo, on kyllä tuttua tuo, että iskee yllättäen "masennuskohtaus" tän yrityksen takia ja toinen saa lohduttaa..: / Pakko se vaan on luottaa, että vielä joku päivä saa sen plussan testiin.

Mesikämmen Hei, sinähän ootkin suunnilleen samoissa päivissä menossa kuin minäkin! Eli plussataan sitten yhdessä noin parin viikon päästä, vai?! ;) Mun kans kannattaa sopia kimppaplussauksesta, kun viimeksi johanna plussas, kun sovittiin siitä.

toukka Tsemppiä jatkoon ja tervetuloa takaisin, kun tilanne sen sallii!

Grill Pahoittelut negasta!:hug: Onneksi vielä on toivoa, kun muistaakseni et tikutellut ovista, niin periaatteessahan voi olla, että sulla onkin pienemmät dpot kuin olit aatellut! =)

Destello Kiitos kun päivitit! Seuraavalla kerralla kun päivität, sun ei tarvitse poistaa listan lopusta kuin quote. Muut oudot koodit muokkaavat muutospyynnöt-tekstiä, niin ne voi jättää sinne loppuun. Toivottavasti et loukkaantunut, kun tarkoitukseni ei ollut nipottaa.. :D
 
Heippa kaverit, vieläkö muistatte mut... :wave:

Mun oli tarkotus vähän himmailla yrittämistä, mutta eipä ole ehkäisyä käytetty ja sekstailtu ollaan oikeestaan melkeen tasasemmin, kun ennen niin löysinpä itteni taas kattelemasta laskurista että mihinkä se laskettu aika tuliskaan, jos... :D

Joten päätin tulla ihan kirjottelemaan taas, olen kyllä lueskellut teidän juttuja melko taajaan edelleen ja olenhan toki listalla mukana, mistäs mä muuten pysyisin kärryillä että mikä kiertopäivä on menossa.

On kyllä toiminu tää ajattelutapa että ei sillä plussaamisella ole kiire, en oo yhtään ressannut asiaa enkä hirveesti edes ajatellut, kun on ollut paljon muuta tekemistä. Jotenki löytäny taas semmosen mielenrauhan kuukausien "sekavuuden" jälkeen joten tästä on hyvä jatkaa, kohti plussaa tietty...

Pahoitteluja negan saaneille, kohti uutta kiertoa sitten vaan, paitsi ainahan on toivoa jos ei ole menkat alkaneet... :)

Ootte kirjotellu miehen suhtautumisesta, meillä kanssa tän vauva-asian kanssa ollu välillä kommunikaatiokatkoksia eikä mies oo paljoa asiasta puhunut, mutta sitten välillä se sanoo jotain sellaista, mistä huomaa sen toivovan kuitenkin sitä vauvaa tulevaksi kohtuupiankin. Hyvä niin :)
 
Ootte ilmeisesti kauan jo kirjoitellut ja mietin pääsisikö vielä mukaan? En tiedä kuulunko nyt tännekään mutta en oikein tunnu kuuluvan muuallekaan (tai oon kirjoitellut tonne 4 toivoviin mutta aika hiljaista menoa siellä) joten laitan nyt viestiä tänne :) Eli oon 27v, 3 lapsen äiti (tyttö -06, tyttö -08, poika -10) ja VAUVAKUUMETTA pukkaa!! IIK :) Ehkäisy lopetettu viime viikolla, vuotoa vielä, menkkoja odotellessa.. Sairaanhoitaja, kuitenkin kotona lasten kanssa ollut nyt jo kauan ja toivon että saisin vielä jatkaa <3

Yritän nyt vähän lukea ja tutustua teihin muihin :)

Korvapuusti (menkkoja ja kp odotellessa)
 
Minäkin haluaisin niin plussailla teidän kanssa :)
Mies veti tänä aamuna liinat kiinni. En oikeen tiedä miten puhua sen kanssa, kun se hokee taas " onhan meillä 20 vuotta aikaa hankkia lapsia" . Miten kertoa että haluan sen vauvan nyt enkä kolmen vuoden päästä tai jtn. Välissä se jo näytti vihreää valoa, kai täytyy tänä iltana taas keskustella. Se haluaa "selvityksen" minun opinnoista, että millon ne loppuu ja millon pääsisin muuttaan hänen luokse. Paha kun itse ajattelee vaan että kaikki selviää jotenkin.

Anteeksi omanapainen valitus. Teille kaikille jo yrittävillä (ehkä minäkin ensi viikolla....) paljon plussatuulia. Ja pahoittelut tädin vierailusta niille joilla niin pääsi käymään. :( Toivotaan että minäkin pääsen tuonne listoille pian.

Ja kysymys muuten, onko täällä kuopiolaisia tai kotkalaisia? Tällä hetkellä siis asun kuopiossa ja kotkaan olisi tarkoitus, kun mies siellä asuu..
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


KESKIVIIKKO 26.10

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Lindu.................kp87/??................21v.........yk?.........1.lapsi
Emppis..............kp82/28-32...........24v.........yk?.........1.lapsi
Anlii..................kp69/30-55...........22v.........yk2.........1.lapsi
-minttu-.............kp68/34................20v.........yk2........1.lapsi
angstilapsi.........kp54/27-31............20v.........yk18......1.lapsi
Meimitär............kp39/31................25v.........yk5........1.lapsi

Kp 21-30


Grill....................kp28/??...............21v........yk1............1.lapsi
Destello..............kp27/30-33..........23v........yk5............1.lapsi
KaisaKaisanen.....kp27/29-31..........23v........yk4............1.lapsi
ttty.....................kp26/26-36..........26v........yk7............1.lapsi
Nemppis.............kp24/32...............20v........yk4............1.lapsi

Kp 11->20


neonroze............kp20/27................22v........yk7............1.lapsi
Mesikämmen:.....kp19/30-50...........21v........yk5.............1.lapsi
Annie24.............kp18/28................25v........yk6.............1.lapsi
funny87.............kp18/35-48............24v.......yk3..............2.lapsi
Jaanel...............kp16/28.................20v.......yk2..............1.lapsi
Amalia89.............kp11/??................21v.........yk4............1.lapsi

Kp 1-10


Sunflower11........kp8/24-35...........23v.........yk11..........3.lapsi
Iippari.................kp8/26-28...........19v.........yk5............1.lapsi
mamiia...............kp8/30-50...........24v.........yk3.............1.lapsi
PisaraSadetta......kp5/26-37-112....24v.........yk7.............1.lapsi
äippä-88.............kp5/36................23v.........yk2.............2.lapsi
nellinu................kp4/28................23v.........yk3.............2.lapsi
Johanna88..........kp3/28-35...........23v.........yk7.............1.lapsi

Kp??/tjot


korvapuusti...................................27v...........................4.lapsi

Mukana menossa

duulia
fairytonia


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee
PePa
happynow
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi
villabikinit
pörrönen



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Kyyneltenhymy
Poikka
Emby^



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitokset kaikille myötätunnosta! =) Ajattelin että jos tossa kp30 kohdalla testais sitten uudestaan... Ehkä ja jos edes on tarvetta...

Tervetuloa korvapuusti! :wave: Tokihan tänne mukaan mahtuu, en usko että täällä kovinkaan moni on ollut mukana alusta asti (en ainakaan minä ja monta on tullut mukaan minunkin jälkeen). :)

ttty: Kiva kuulla sinustakin ja kovasti nyt vaan plussatuulia sullekin! =)

fairytonia: Älä nyt ainakaan liikaa painosta sitä miestäsi. Tai siis miehet kun ottaa senkin panostuksena jos asiasta koko ajan puhuu ja jankkaa. Eli ehkä sun kannattaisi hetkeksi hiljentyä asiasta ja otat sen puheeksi taas vaikka 2-4 viikon päästä. Miehesikin on sitten ehtinyt asiaa omassa päässään rauhassa ajatella. :)
 
fairytonia Pahoittelut!:hug: Ei se auta kuin odottaa, että toinenkin tuntee olevansa valmis. On kuitenkin hyvä merkki, että miehesi jo välillä näyttää vihreää valoa.

Mesikämmen Joo, toiveissa olisi! Hieman kyllä mietityttää tämän kierron mahdollisuudet, kun olen ollut niin paljon kipeänä tän kierron aikana.: /

korvapuusti Tervetuloa mukaan!:flower: Kyllä tänne vielä mahtuu!=)

ttty Muistetaan me vielä! :) Sulla onkin näköjään kierto lopuillaan..Onko mitään oloja vielä? ;)
 

Yhteistyössä