Pitkästä aikaa täällä taas...
Eli siis joo, terolut ollu nyt käytössä 2pv kuuria vielä jäljellä, josko se täti sitten tulisi?! Jos nyt oikeen muistan niin
Pisarasadetta tais jossain kirjottaa terojen käytöstä? Ootko sä syöny kuinka pitkään? Ku mulle määrättiin noi terot sillon km:n jälkeen jos kierto heittelee mut sillon kaikki palautu normaaliksi ja siis se kuuri jäi käyttämättä nii ajattelin omatoimisesti popsia sen nyt ennen ku 100 menee rikki.. ja niin ens kuun 15. pv on varattu aika lapsettomuus lääkärille, kun oon neuvolasta yrittäny apua kysellä pitkään kiertoon ym. niin eivät ota kantaa, kaikki raskautumis häiriö asiat menee kuulema suoraan lapsettomuus lääkärille, mikä ei sinänsä minua haittaa kyllä yhtään, eipähän tartte tulla se vuos täyteen.
Täällä on kyllä tapahtunut monella ja monenlaista, oon kyllä päivittäin seurannu teitä, mut kun oon täissä 24/7 melkeen nii en oo jaksanu oikeen kirjotella...
Sit oon vielä miettiny että mistä noi mun "plussat" tuli sit? ku kuitenkin nyt on ollu ihan puhdasta negaa ei edes roskishaamun haamuakaan, ymmärtäs et jos kemiallinen, mut missä vuoto?
Fairytonia mukavaa että sielläkin päästään tositoimiin, ei muutakun tsemppiä!
Mites
Grill sulla on testauksen kanssa käynyt?
Kaisakaisanen niin kauan on toivoa kun täti ei tule!
Johanna88 pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta
Ihanaa huomata että joku muukin ajattelee samoin kuin minä, nääs tuon työpaikka asia suhteen! Oon ite liian kiltti enkä osaa sanoa itteäni irti, vaikka oon niin henkisesti kuin fyysisestikkin väsynyt, siksi oon toivonut pikaista plussaa että sais ittesä irti siitä paikasta, vaikka tottakai muutenkin plussata tahdon <3
Plussa onnea joka iikalle
Jos haluaa kertoa ei pakko ole, mutta ei ketään sattuisi olemaan Keski-Suomesta?