Kakskymppiset yrittäjät 2011

Annie: Silloinhan se on paras plussata ku siihen ei lainkaan usko. ;)

fairytonia: Tsemppiä ja toivottavasti asianne selviää. Olen samaa mieltä Grillin kanssa, että ei kannata koko ajan painostaa miestäsi. Anna hänen hetki sulatella asiaa. :hug:
 
Destello
Grill kyseli tuolla että onko mitään oireita näkynyt: No eipä ole. Ainoastaan väsymystä, turhautuneisuutta ja minulle erittäin harvinaista itkuherkkyyttä ja räjähdysherkkyyttä. Viime aikoina oon lievästi sanottuna vetäny kaiken hieman yli, mutta uskoakseni se johtuu rankoista työputkista, pitkistä vuoroista ja kivuista mitä mulla on. Se olo sitten tulee purettua miesparkaan, kun ketään muutakaan tukipilaria minulla ei ole. Vahva usko siihen ettei mitään ole taaskaan tapahtunut, enkä edes viitsi yrittää testailla kun tiedän tuloksen jo valmiiksi.

Annie Hups. Nyt vasta itekki hoksasin kattoa mitä tarkotit :D Pidetään mielessä, ja luvataan että tästä lähtien en yritä edes päivitellä suoraan sängystä nousseena kun tuo aivotoiminta on muutenkin aika nollassa niinä hetkinä. Hyvä kun sanoit, mulla nimittäin kesti hyvän tovin miettiä et oonko tosiaan eilen muka päivittäny jotain. Oon hieman aamu-uninen :)
 
Sepä harmi Destello. : / Noin se meilläkin menee että pitkälti toisillemme sitten kaikki turhautuneisuudet ja muut mieltä painavat asiat puretaan ja siitä tulee omat painolastit suhteeseen... Miehelläni on vielä erät sairaus (ei siitä sen tarkemmin) mikä aiheuttaa hänelle ärtyneisyyttä ja että hän voi esim tiuskia asioista vaikka tarkoitus ei olisi. Toki pyytää sitten jonkin ajan päästä anteeksi. Mutta niin, pointtina tässä oli se, että ymmärrän sua hyvin! :hug:
 
moikka!

tervetuloa lämpimästi, korvapuusti!!:)

Täällähän on ollu aikamoinen chatti pystyssä sillä aikaa ku ei ite oo kerenny paikalle!:D no mutta, nyt en yhtään enää muista kelle piti kommata ja mitä, mutta jokatapauksessa myötätuntoni sille, kenellä oli vaikeaa ja poistuu keskuudestamme...<3

ja fairytonia: tosiaan kannattaa antaa aikaa sulatella, ja vedota siihen hyväksihavaittuun pointtiin seuraavalla kerralla ku keskustelette, ettei se tärppi sieltä tulekaan välttämättä ihan heti, niin vaikka pillerit jättäs pois niin aikaa varmaan on sen jälkeenkin ajatella (nimim. täällä sitä yritetään 8. kuukautta, ja moni kauemminkin!!)!:)

ON: joo, ei ottanu menkkojen alkaminen lainkaan sillee pahasti mielelle, mut nyt sit alko taas ketuttamaan ja on kauheen katkeroitunu olo kaikille kellä on vauvoja, ja varsinkin ku tietää et muut saa niitä vahingossa tai sitten ihan ku tilauksesta!! vituttaa vaan niin rankasti täällä tän hetkisessä työpaikassa, et odotan todella sitä, et sais sen plussan ja kerrottua työnantajalle siitä, ja vois haaveillä täältä pois pääsystä! huoh...
 
fairytonia kyllä se on parempi kun ei mitään :) pillereiden pois jättämisen jälkeen voi mennä vähän aikaa ennenkuin kierrot tasoittuu, joten hyvä että pääset ne pian jättämään pois. Ja oma mies ei ainakaan noiden kondomien kanssa tykkää touhuilla (ja käsittääkseni monetkin miehet samanlaisia), joten voi olla että nekin jää pian pois :) Meillä kun ilmoitin että lopetan pillerit ja mies saa halutessaan käyttää kumia, ei sitä montaa kertaa keretty käyttää, ennenkuin mies oli sitä mieltä, että jätetään sekin pois. :)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


TORSTAI 27.10

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Anlii..................kp70/30-55...........22v.........yk2.........1.lapsi

Kp 21-30


Grill....................kp29/??...............21v........yk1............1.lapsi
Destello..............kp28/30-33..........23v........yk5............1.lapsi
KaisaKaisanen.....kp28/29-31..........23v........yk4............1.lapsi
ttty.....................kp27/26-36..........26v........yk7............1.lapsi
Nemppis.............kp26/32...............20v........yk4............1.lapsi
neonroze............kp21/27................22v........yk7............1.lapsi

Kp 11->20


Mesikämmen:.....kp19/30-50...........21v........yk5.............1.lapsi
Annie24.............kp18/28................25v........yk6.............1.lapsi
funny87.............kp18/35-48............24v.......yk3..............2.lapsi
Jaanel...............kp16/28.................20v.......yk2..............1.lapsi
Amalia89.............kp11/??................21v.........yk4............1.lapsi

Kp 1-10


Sunflower11........kp9/24-35...........23v.........yk11..........3.lapsi
Iippari.................kp9/26-28...........19v.........yk5............1.lapsi
mamiia...............kp9/30-50...........24v.........yk3.............1.lapsi
PisaraSadetta......kp6/26-37-112....24v.........yk7.............1.lapsi
äippä-88.............kp6/36................23v.........yk2.............2.lapsi
nellinu................kp5/28................23v.........yk3.............2.lapsi
Johanna88..........kp4/28-35...........23v.........yk7.............1.lapsi

Kp??/tjot


korvapuusti...................................27v...........................4.lapsi

Mukana menossa

duulia
fairytonia


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee
PePa
happynow
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi
villabikinit
pörrönen
Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Kyyneltenhymy
Poikka
Emby^



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Muokkasin vähän listaa, kun moni on joko pitkällä tauolla tai kokonaan lopettanut täällä käynnin. Eli siirsin hiljentyneisiin kaikki, jotka ei yli kuukauteen oo käynyt täällä ja kiertopäivätkin oli jo pitkällä. Jos Lindu, Emppis, -minttu-, angstilapsi tai Meimitär on vielä siellä taustalla, niin ilmoittakkaa, että haluatte takas listoille!

Mikä on muuten Anliin tilanne?:)

Johanna Tiedän tunteen! Vaikka oon jo "tottunut" tähän ainaiseen odottamiseen ja tiedän, että tässä nyt kestää, niin silti ei oo kiva, et muut saa vauvoja! Onneksi täällä ei harmita, jos muut plussaa, eikä kyllä kaikkien tuttujenkaan takia ärsytä, mutta varsinkin vieraiden ihmisten mahoja nähdessä tulee välillä tosi katkera olo! :(
 
Minun tilanne listan mukainen kp 70 ei plussaa ei tätiä. Terot menossa ja aika lapsettomuus polille varattu. Tuun v.loppuna kirjotteleen enemmän, kun on ollu töissä kiire nyt. Ajattelin vaan puh päivittää vähän ettette ihan mua unohda :)
 
No voi KaisaKaisanen, mut tosiaan peli ei oo viel menetetty! :hug:

Itse ajattelin huomen testata, mut no enpä sitten tiedä. Jotenkin vaan sellainen olo että turhaan testaan, mut kuitenkin olis kiva tietää et johtuuko nää kummalliset tunnot mahdollisesti jostain kiinnittymisestä vai mistä...? :headwall:

Niin ja Johanna, koita jaksaa! :hug: Eiköhän se sieltä sunkin kohdalle pian tule. Itsellä ei ole (vielä?) tullut mitään tuollaista et harmittais toisten puolesta juurikaan. Paitsi että joku pari viikkoa sitten taisin jäädä vahingos tuijottaa jonkun naisen isoa mahaa varmaan vähän turhan pitkäks aikaa... :D
 
Sunflower11
Plaah.. kp 9..
Ovistestejä en löytänyt.. no huomenna haen citymarketista pregchekit, niitä etin s-marketista ja sit kävin apteekis mut ei siel ollu ku 25e testejä (5kpl) ja sit digejä.

Jos sit su-ma testais.
 
Täältä pikaset kuulumiset ennen nukkumaanmenoa: ollaan vietetty todella hiljaiseloa, juotu greippilimua ja syöty greippiä, ja unohdettu asia täysin. :) Mä olen itse sellainen neurootikko ja stressiherkkä et olen huomannut paljon paremmaksi tavaksi nyt itselleni sellaisen tulee ku tulee -meiningin. :) Käyn sitten täältä vaan joskus katselemassa mitä teille kuuluu ja missä kohti kiertoa mä olen, muutoin olen keskittynyt uuteen taloon ja muihin suunnitelmiin. :)

Kaikille valtaisat syyshalit voimaa tuomaan ja plussa tuulia nostattamaan! :hug: :heart:
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


PERJANTAI 28.10

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Anlii..................kp71/30-55...........22v.........yk2.........1.lapsi

Kp 21-30


Grill....................kp30/??...............21v........yk1............1.lapsi
Destello..............kp29/30-33..........23v........yk5............1.lapsi
KaisaKaisanen.....kp29/29-31..........23v........yk4............1.lapsi
ttty.....................kp28/26-36..........26v........yk7............1.lapsi
Nemppis.............kp27/32...............20v........yk4............1.lapsi
neonroze............kp22/27................22v........yk7............1.lapsi

Kp 11->20


Mesikämmen:.....kp20/30-50...........21v........yk5.............1.lapsi
Annie24.............kp19/28................25v........yk6.............1.lapsi
funny87.............kp19/35-48............24v.......yk3..............2.lapsi
Jaanel...............kp17/28.................20v.......yk2..............1.lapsi
Amalia89.............kp12/??................21v.........yk4............1.lapsi

Kp 1-10


Sunflower11........kp10/24-35...........23v.........yk11..........3.lapsi
Iippari.................kp10/26-28...........19v.........yk5............1.lapsi
mamiia...............kp10/30-50...........24v.........yk3.............1.lapsi
PisaraSadetta......kp7/26-37-112....24v.........yk7.............1.lapsi
äippä-88.............kp7/36................23v.........yk2.............2.lapsi
nellinu................kp6/28................23v.........yk3.............2.lapsi
Johanna88..........kp5/28-35...........23v.........yk7.............1.lapsi

Kp??/tjot


korvapuusti...................................27v...........................4.lapsi

Mukana menossa

duulia
fairytonia


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee
PePa
happynow
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi
villabikinit
pörrönen
Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Kyyneltenhymy
Poikka
Emby^



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Pitkästä aikaa täällä taas...

Eli siis joo, terolut ollu nyt käytössä 2pv kuuria vielä jäljellä, josko se täti sitten tulisi?! Jos nyt oikeen muistan niin Pisarasadetta tais jossain kirjottaa terojen käytöstä? Ootko sä syöny kuinka pitkään? Ku mulle määrättiin noi terot sillon km:n jälkeen jos kierto heittelee mut sillon kaikki palautu normaaliksi ja siis se kuuri jäi käyttämättä nii ajattelin omatoimisesti popsia sen nyt ennen ku 100 menee rikki.. ja niin ens kuun 15. pv on varattu aika lapsettomuus lääkärille, kun oon neuvolasta yrittäny apua kysellä pitkään kiertoon ym. niin eivät ota kantaa, kaikki raskautumis häiriö asiat menee kuulema suoraan lapsettomuus lääkärille, mikä ei sinänsä minua haittaa kyllä yhtään, eipähän tartte tulla se vuos täyteen.

Täällä on kyllä tapahtunut monella ja monenlaista, oon kyllä päivittäin seurannu teitä, mut kun oon täissä 24/7 melkeen nii en oo jaksanu oikeen kirjotella...

Sit oon vielä miettiny että mistä noi mun "plussat" tuli sit? ku kuitenkin nyt on ollu ihan puhdasta negaa ei edes roskishaamun haamuakaan, ymmärtäs et jos kemiallinen, mut missä vuoto?

Fairytonia mukavaa että sielläkin päästään tositoimiin, ei muutakun tsemppiä! :)

Mites Grill sulla on testauksen kanssa käynyt? :)

Kaisakaisanen niin kauan on toivoa kun täti ei tule! :)

Johanna88 pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :( Ihanaa huomata että joku muukin ajattelee samoin kuin minä, nääs tuon työpaikka asia suhteen! Oon ite liian kiltti enkä osaa sanoa itteäni irti, vaikka oon niin henkisesti kuin fyysisestikkin väsynyt, siksi oon toivonut pikaista plussaa että sais ittesä irti siitä paikasta, vaikka tottakai muutenkin plussata tahdon <3

Plussa onnea joka iikalle :)

Jos haluaa kertoa ei pakko ole, mutta ei ketään sattuisi olemaan Keski-Suomesta? :)
 
Iippari: Hyvä kun pystyt ottamaan tän tolleen rennosti! Niin meidänkin piti, koska todellisuudessa meillä ei ole mikään kiire kun vielä nuoria ollaan, mutta mä en ainakaan pysty. :D Ja kun tänään tuli nega, niin vaikka mies oli vain että "no kyllä mä sen arvasin" niin kyllä sen ilmeestä näki että sitäkin vähän harmitti... :)

Faritytonia: Mä käyn täällä yleensä monta kertaa päivässä... :rolleyes: Hups... :D Ainakin tälleen kun nyt on "loma" ja muutenkaan mulla ei ole montaa kurssia koulussa, niin on sen puolesta aikaa. :) Ja tuosta kierrosta: Se lasketaan menkkojen ekasta päivästä. :)

edit.
Niin tärkein meinasi siis unohtua. :D

Testasin taas aamulla ja nega tosiaan tuli. Nyt olis sit takoitus odottaa viikko jos on tarvetta...
 
Viimeksi muokattu:
Anlii: Täällä yksi Keski-suomalainen, tosin oltu vasta muutama kuukausi mutta kuitenki :)

Tänne ei mitn erikoisempaa. Ovulaatiota en ole tunnistanu, jos mennyt tai ehkä on vasta tulossa? En oo tikuttanut sitä, enkä ainakaan vielä tän vuoden puolella tikutakkaa. Mieski on vkl lähös kotikotia, että jos vkl on ovis, niin menee tässä kierrossa iha hukkaan. :( Vkl meneeki sit tenttiin lukemisessa. : /
 
kiitos ihanista sanoista!<3

anlii: aika hurjan pituselta kierto kuulostaa! mutta hyvä homma että pääset sinne lapsettomuuspolille jo, niin ehkä sais sit selkoa tuohon hommaan...:)

fairytonia: tervetuloa nyt sitten listalle kans!!:)

mihin muuten funny on kadonnu??:O

...ja etelä-suomalaisia ollaan täällä.:)
 

Yhteistyössä