Kakskymppiset yrittäjät 2011

Destello: Tsempit myös täältä testaamiseen! =) Muakin on vähän alkanut vaivaamaan nuo davidin testit tai siis niitä mullakin tuolla kaapissa on vielä muutamia, tuntuu että niin monet haukkuu niitä tai ei muuten vaan ole niihin tyytyväisiä. :confused: Ja onnea "perheen lisäyksestä"! :)

KyyneltenHymylle hirrrrmuinen voimahali :hug: ja tulehan tänne takaisin jos ja kun siltä tuntuu! :'(

Asumisgallupiin: Me asutaan maalla omakotitalossa vuokralla. Tämä on mun suvun vanha paikka, tai siis tämä asuintalo on vaan 20 vuotta vanha, mutta tuossa vieressä on tontin alkuperäinen talo jossa isoisoäitini on asunut ja isoäitini syntynyt. Tämä olisi tästä tarkoitus ostaa omaksi kunhan miehen koeaika päättyy. Talossa on kokoa 113 neliöä ja ihan vaan 3 huonetta, keittiö, kodinhoitohuone ja sauna tässä on. :) Mutta pikkuinen mahtuu tarvittaessa mukaan! ;)

Sunflower: Toivottavasti se ovis sieltä tulisi!

ON: Ei niiiiin mitään menkkaoireita tms! Päin vastoin. ;) Mutta tosiaan perjantaihin ajattelin odotella ennen kun testaan... Tai torstaihin. :D Ärsyttää oikein kun tahtoisin testata jos aikasemmin, mutta toisaalta yritän ajatella järjellä kun ei siitä kierron pituudestakaan ole mitään tietoa. Ja vielä tuohon päälle se että en ole varma luotanko noihin davidin testeihin! :headwall:

Ja kummipoika sai kauniin nimen, eikä edes ollut mikään mun ykkössuosikki. Mutta kiva silti ja sopii poitsulle! ;)
 
pika päivitys... eli KP 1/30-73!! terot autto onneks! hullua ajatella että yk3 alko vasta, kun kuitenkin vuoden alusta oltu ilman ehkäsyä. toivottavasti nyt vähän tasottuis kierto. plussatkaahan nyt kaikki jännä päiväset! :)
 
Destello
Anlii Päivitin sut uuteen kiertoon, toivotaan että kierto normalisoituis eikä tekis tommosia älyttömiä heittoja! :)

Muoks: Hieman pinkkiä väriä valkovuodon seasta havaittu, nyt ei sitten muutakuin odottelemaan hanojen aukeamista :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hyvä juttu että täti saapui viimein Anlii! =)

Ja minä säälittävänä menin äsken testaamaan neljän tunnin pidättämisen jälkeen. JA EI MITÄÄN! :headwall: No nyt jaksan odottaa perjantaihin... Kannattaisko hankkia perjantaiksi (jos nyt sillon mitään enää tarvitsee testata) jotain muuta merkkiä kun davidia? Jos niin mitä ja mistä niitä saa? :D
 
Grill Apteekin oma (yllättäen myydään apteekeissa) on käsittääkseni semmonen, mihin luotetaan. Nettikaupoissa myydään usein juuri davideja. Oisko ollut joku kotitestit.fi tai vastaava, missä oli sofi-testejä, mut niiden luotettavuudesta en osaa sanoa mitään.

Destello
Harmi. :(

Anlii Hyvä, et pääsit uuteen kiertoon, vaikka oishan se plussa ollut vielä parempi. Toivottavasti saat kierrot nyt tasaantumaan! :)

Sunflower Tsemppiä! Eiköhän se plussa sieltä vielä tuu, kun kerta ootte jo kaksi lasta saanu. :)
 
Miksei nää menkat lopu koskaan? :( Nyt menossa 8 päivä eikä loppua näy :( Ärsyttävää!

Nimistä sen verran että tytölle meillä olis koko nimi keksittynä ja pojalle olis etunimi vaan, mut suht hyvillä kantimilla ;) Mun kaveri kyllä teki mulle sen sormustestin ja sen mukaan meille olis tulossa poika, mut saas nähdä :) Omalla tavallaan poika olis ihan kiva, mut toisaalta toinen tyttö olis kans ihana :heart: Onneks ei tarvi ite päättää kumpa tulee sit jos joskus onnistais :)

Asumisesta taas että asutaan 140 neliöisessä omakotitalossa ja tässä ollaan asuttu sellaset 3 vuotta, ja ite ollaan rakennettu tää ihanuus :) ..ja siis oikeesti ite, ei oo valmistalo ;) Vielä kyllä olis vähän hommia mitä pitäis tehä, ei oo malttanu rakentaa ku on tahtonu viettää aikaa lapsen kanssa. Mutta kai tää tästä....... ;)

Voi olla että täällä on tällänen gallup ollukki, mutta kun en jaksa lähtä selailemaan niin laitetaas tähän. Eli kuinka kauan ootte ollu miehenne kanssa yhessä ja missä vaiheessa päätitte et haluutte lapsen?
Me ollaan oltu vähän reilut 8 vuotta ja naimisiin mentiin tänä kesänä. Lapsesta käytiin tosissaan puhumaan tossa 2.5 vuotta sitten ja silloin yritys lähtikin käyntiin :) Ja nyt siis reilu 1-vee vanha tyttö meillä on :)
 
Destello
Grill Ite oon tätä testierää ennen käyttänyt aina Pregcheckiä, ja kuten tuossa aikaisemminkin uhkailin niin kunhan nuo Davidin testit on loppu niin pitäydyn kyllä suoraan vanhassa, hyväksi havaitussa merkissä. Mun kokemus noista Davidin testeistä ei oo ollu kovin positiivinen (ovistestit haamuili koko kierron vrt. Pregcheckin testeihin jämpti ovisplussa, raskaustestit täysiä susia Davidilla vrt. Pregcheckin testit ei anna koskaan väärää tulosta).

Täällä juilitaan sitten oikein urakalla, ja lievää kuvotusta on havaittavissa. Nälkäkin olis, mut toisaalta ei tee mieli syödä mitään. Kovin omituisia PMS-oireiksi, mutta uskottava kai se on että täti sieltä paikalle saapuu vielä tämän vuorokauden aikana. Olin hieman hämmentynyt huomatessani tämän pinkin vivahteen vessareissun aikana, koska kyseinen väri on mun keholle ihan utopistinen. Jos täti tulee, niin se kans tulee kertaheitolla eikä millään pinkeillä ennusmerkeillä. Sitä varmaan alkaa tuleen vanhaks ku kehokin alkaa laimeneen :D
 
Gallupit: me asutaan n.80 neliön rivitalokolmiossa koiran kanssa. Ennen asuttiin vuokralla kerrostalokaksiossa, mut tää ostettiin omaksi kun vihdoin mooonen kuukauden etsinnän jälkeen löytyi sopiva asunto :) Kovasti remonttia tehdään pikkuhiljaa, vaikka ei tarvitsisi, hyvässä kunnossa asunto on, mutta kyllähän sitä sitten haluaa tehdä tästä omannäköisen. Saisi se vauva kyllä ilmoitella itsestään ennen kuin kerkeän ostelemaan hirveästi huonekaluja tuohon tulevaan lapsenhuoneeseen!

Me ollaan oltu yhdellä vähän reilu 4 vuotta ja vauvasta ollaan puhuttu enemmän tai vähemmän koko se aika. Tosissaan alettiin miettiä asiaa viime syksynä, kun työkuviot alkoivat näyttää paremmilta ja ehkäisy jätettiinkin sitten pois marraskuussa. Vaikka vauvakuume on ollut kova, niin kyllä olen oikeastaan ihan onnellinen ettei meillä tärpännyt heti, silloinen työpaikka ei sitten ollutkaan niin varma kuin joskus luulin. Nyt onkin sitten vakituinen (unelma)duuni ja sitä kautta sitten tosiaan tuo oma asunto :) Ja naimisiin mennään kyllä jossain vaiheessa tulevaisuudessa, näillä näkymin kun meidän lapsille tulee miehen sukunimi ja itse taas haluan että myös sit mulla on sama sukunimi kuin muulla perheellä.

Kyyneltenhymylle suuret pahoittelut :( :(

Grill toivottavasti sulle se plussa vielä pärähtää, tai ainakin toivotaan ettei kierto vain veny venymistään :/ Ja hyvä ettei kummipoika "vienyt" teidän lapsen nimeä ;)

Anlii toivottavasti sulla nyt kierrot tasoittuu ja plussa sieltä tulee jossain vaiheessa :)
 
Kiitti Annie ja Destello neuvoista. :) Taidan viel perjantai aamuna testata ihan noilla davideilla kun niitä kaapissa on, mutta jos se ei anna mitään tai vaan jotain epämääräistä niin haen kyllä sitten koulun jälkeen apteekista testin!

Ja vielä tuohon suhde-gallupiin: Me ollaan oltu yhdessä 6½ vuotta eli ihan pennuista asti. Ja viime kesänä tuo mies sitten yht' äkkiä sanoi että ajatteli kyllä että meillekin voisi vauva tulla tähän kahden vuoden sisään, mikä sitten sytytti mulle kauhean vauvakuumeen. Ja tässä sitä nyt ollaan. :D

Mutta nyt mä lähden nukkuu ja palan asiaan paremmalla ajalla (ja jaksamisella) aamulla! =)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


TIISTAI 1.11

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Grill....................kp34/??...............21v........yk1............1.lapsi
ttty.....................kp32/26-36..........26v........yk7............1.lapsi
Nemppis.............kp31/32...............20v........yk4............1.lapsi

Kp 21-30


neonroze............kp26/27................22v........yk7............1.lapsi
Mesikämmen:.....kp24/30-50...........21v........yk5.............1.lapsi
Annie24..............kp23/28...............25v........yk6.............1.lapsi
funny87..............kp23/35-48...........24v........yk3.............2.lapsi
Jaanel................kp21/28................20v........yk2.............1.lapsi

Kp 11->20


Amalia89.............kp17/??................21v.........yk4............1.lapsi
Sunflower11........kp14/24-35...........23v.........yk11..........3.lapsi
Iippari.................kp14/26-28...........19v.........yk5............1.lapsi
mamiia...............kp14/30-50...........24v.........yk3.............1.lapsi
PisaraSadetta......kp11/26-37-112....24v.........yk7.............1.lapsi
äippä-88.............kp11/36................23v.........yk2.............2.lapsi

Kp 1-10


nellinu................kp10/28................23v........yk3.............2.lapsi
Johanna88..........kp9/28-35.............23v........yk7.............1.lapsi
KaisaKaisanen.....kp5/28-31.............23v........yk4.............1.lapsi
Anlii...................kp2/30-73.............22v.........yk3............1.lapsi
Destello..............kp2/32-33.............23v........yk6.............1.lapsi

Kp??/tjot


korvapuusti...................................27v...........................4.lapsi

Mukana menossa

duulia
fairytonia


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee
PePa
happynow
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi
villabikinit
pörrönen
Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Kyyneltenhymy
Poikka
Emby^



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Destello Ettet vain olisi sittenkin raskaana?!;)

Gallupiin: 4 vuotta on tullut täyteen ja on kai se ollut aina selvää, et lapsia hankitaan. En nyt enää ees muista, milloin yrityksestä päätettiin, kai pari kuukautta tai kuukausi ennen kuin jätettiin ehkäisy pois. Itellä on kyllät ollut vauvakuume tosi monta vuotta, mut eka piti tavata semmonen, kenen kans halus vakiintua ja perustaa perheen ja sit kunnolla tutustua, asua pitempään yhdessä jne.

Mikä on muuten tilanne tttyllä ja neonrozella? Onko mitään oireita kummastakaan? :)
 
Destello
Annie Tuskimpa. Kuten varmaan huomasit, siirsin eilen jo itseni tonne listan alkupäähän. Myönnetään, että kerkesi hieman alkaa jo elätellä toiveita mutta pitihän se todeta vain että edellinenkin kierto meni sitten harakoille. Tämäkin kuukausi yhtälailla, koska mies lähti eilen vajaan 200km päähän kurssille ja on siellä kuukauden. Tulee vain viikonloppuisin kotiin käymään, joten tuskin sattuu niin hyvää tuuria että saisi hyödynnettyä sitten oikeaan aikaan.

Kyllä se aika vaan menee nopeaa.. Yk 6, ja todellisia kuukausia 7 takana jo. Jospa se tästä, pistetään takaraja esikoiselle 30 ikävuodelle niin ei ainakaan tuu sitte turhan positiivisesti ajateltua :)
 
Sunflower11
Mä heitän noil ovistesteillä vesilintuja.. :kieh:
En sit tiiä onko ovisplussa jo ollu vaiko ei, kyl suht vahvaa viivaa, toisilla testeillä ois ollu jo mut..
No testaan noi loppuun. Toiv. selviää ennen sitä, en jaksais ostaa uutta pakettii..
 
Destello
Sunflower Anna mun arvata, Davidin ovistestejä? Niillä saiski heittää kokonaista sorsaparvea...

Minuakin kiinnostaisi miltä tttyn ja neonrozen loppupiinailuihin kuuluu, onkohan mahtanut mitään oireita ilmaantua? Olisi jo aika joidenkin plussailla tästäkin ketjusta taas :)
 
Moimoi kaikille!!!

Huomasin että nimigallup täällä menossa. Me ollaan mietitty nimiä jo aika pitkään. Mä en haluais mitään tyypillistä suomalaista nimeä, vaan vähän "kansainvälisemmän", koska poikaystävän sukunimi ei ole suomalainen (vaikka siis suomalainen onkin). Tytölle ollaan mietitty jotain tän tapaista: Jasmin, Janette, Julia, Anette, Jessica.. Pojalle taas on vähän vaikeampi keksii mun mielestä nimiä. Poikaystävä on tosin päättäny että siitä tulee Nico, ceellä siis. :) Niklas tai Jesse ois myös ihan kivoja. :)

Ja Asumisgallupiin : Me asutaan rivitalo kolmiossa, joten pieni vaavi mahtuu hyvin meille.

Parisuhdegallupiin : Ollaan poikaystävän kanssa alettu seurusteleen 8 vuotta sitten, tosin oltiin kolme vuotta erossa, ja palattiin noin vuosi sitten yhteen. Eli vähän yli 5 vuotta seurustelua takana. Koettiin molemmat toi ero pelkästään positiiviseksi asiaksi, koska molemmat kerkes nähdä vähän muitakin ihmisiä ja saada kokemuksia erilaisista parisuhteista. Nyt ainakin osaa arvostaa nykyistä miestä paljon paljon enemmän kun tietää mitä muuta se parisuhde voi olla! :)

ON: Täällä yritän kovasti ovista bongailla. Mitään limoja ei oo, mutta Pregcheckin ovistestit on näyttäny vahvaa viivaa jo kaksi päivää. Vaihdoin tosiaan kaksi päivää sitten Davidin testit noihin pregchekeihin mutta nyt oon ihmeissään kun ne näyttää niin tummaa viivaa jo toista päivää ilman limoja..!??!? Hmm..outoa! No ollaan nyt kuitenkin varmuuden vuoksi tuolla vällyjen välissä viihdytty. :)
 
Sunflower11
Destello, ei davideilla (ja digillä) mä aina ennen oon testannu, nyt ostin pregchekit, en vaan kato tiedä miten ne menee mun kropan kanssa, davideja opin jo lukemaan :D Mut näist ny sit tiiä.
 
Hellurei!
Kysyville vastaus: ei sitten mitään oireita, tai ei ainakaan selkeitä.. jotenkin outo olo ollut nyt pari päivää, en osaa selittää miten, mutta outo silti :D En kuitenkaan ala spekuloimaan mitään ettei pety taas jos tupsahtaaki menkat. Jännää taas. Katsotaan pari päivää mitä tässä tapahtuu :)
 
Mä jo elättelin ihan tosissani toivoa pari päivää raskautumisesta, kun vaikken mitään etsinyt niin oli vähän outoja "oloja".. mutta nyt paluu arkeen, tissit kipeyty siihen malliin että muutaman päivän sisällä menkat alkaa! Hiivakin taitaa perkule taas iskeä, se on kyllä vihuliainen vaiva ja seuranani rasittavan usein, etenkin nyt kun ei voi nappailla niitä suun kautta otettavia pillereitä (niissä on kauheat pelottelut sikiölle aiheutuvista epämuodostumista niin on tyytyminen noihin paikallishoitoihin jotka ei oikeen tunnu purevan..)

Mä testasin tossa lauantaina viimeks negan, nyt on enää yks Sofi one step joita oon nyt käyttäny jäljellä joten säästelen sitä siihen jos ei viikonloppuunkaan mennessä menkat ala.. vaikka eiköhän ne sieltä tule.
 
Parisuhdegallupiin: Me ollaan seurusteltu n. 6 1/2 vuotta, mutta oli yhdessä vaiheessa vajaan puolen vuoden paussi eli kuutisen vuotta siis oikeestaan. Paussi oli paikallaan, elettiin hetki ja nautittiin siitä, sitten palattiin yhteen. Oikeastaan useamman vuoden ajan ollaan välillä puheltu vauvasta ja tiedetty, että suht nuorena sellainen haluttais. En vaan halunnut ennen miehen armeijaa alkaa tositoimiin, joten ehkäisy jätettiin pois vasta kun se koitos oli ohi.

Tänään oli oikein rauhoittava keskustelu veljen vaimon kanssa. On se vaan huippu<3. Oon sille aiemmin puhunu, että ehkäisy jätetty pois ja tänään sitten tuli taas asia puheeks kun keskenämme nähtiin. Hänellä kaks lasta, joten sen kautta kokemusta plus työskenteli neuvolassa nyt ennen kun jäi äitiyslomalle viimeksi, niin sitäkin kautta faktaa ja hyviä neuvoja. Tuli taas vähän rauhallisempi mieli ja tajusin, että turha vielä tässä vaiheessa stressata yhtään. Kiva kun on joku kenen kanssa puhua aiheesta. Toki teidän lisäksi :)

Nyt odotellaan, että täti tulee viimeistään torstaina. Mulla on melko vahva tunne, ettei oo tärpänny tästä kierrosta. Näin viime yönä unta, että tein testin, joka oli positiivinen. Tottakai heräsin ja pakkohan mun oli tehdä testi :D Negahan se oli. Uskon, että olis jo tullu haamu jos ois tärppi. Huomasin muuten, että listassa yks päivä edellä, oikeasti mulla menossa kp 30/32, se ei oo oleellista, mutta tajusin sen vasta tänään :D Sitä on nyt kuitenkin turha lähtee muuttaan kun parin päivän sisään tarvii taas muutella.
 
moikkelis!:)
parisuhdegallupiin: ollaan seurusteltu nyt reilu 5 vuotta, joista 3 (muistaakseni) kihloissa, ja ens kesänä sit naimisiin.:) toi mun avokki on alusta alkaen halunnu lapsia, mutta ehkäisyn poisjättö tuli ajankohtaiseksi nyt keväällä kun mun tulevaisuudensuunnitelmat meni (TAAS) päin persettä ja piti miettiä et mitähän sitä seuraavaks. Kaveri sitten itse asiassa ehdotti, että miksette hankkis lasta nyt ku mulla oli reseptin viimeiset pilleritkin menossa, ja sit ku avokilta kysyin, et jätänkö ne pillerit hakematta, sain hiljaisuutta vastaukseksi ja jätin ne pillerit hakematta.:) ...ja onneks jätin, ku tää näköjään onki vähän pidempi projekti...

destello: ei vieläkään tätiä?? onko testi kehissä jo?

kuka kysyi testeistä? ne davidin r-testit on ihan paskoja! mä en ainakaan luota enää tippaakaan, ja aion käyttää pregcheckejä sit ku on tarvis ja cb digiä.:) nyt tilasin ovistestipuolelta pegcheckiä ja cb digiä myös, ni saa ainaki varmaks tietää sen oviksen ajankohdan ku siihen cb:hen tulee se hymynaama.:D

tsemppiä kaikille kenellä menkat alkaneet!! täytyy nyt vaan koittaa ammentaa kauniista aurinkoisista syyspäivistä voimaa uuteen yritykseen!<3

ON: mä oon ite viimeks tänään noudattanut tota omaa neuvoani ja kävin koirien kanssa ulkoilemassa ihanassa syysluonnossa!:) vähän kyllä pistää masentamaan ku ei oo ketään kaveria kelle puhua tästä meidän yrityksestä... yks kaveri tietää, muttei sekään mitään koskaan kysy, ja tuntuu et muutenkin kaverit aina olettaa, että mulla on kaikki hyvin, eikä ikinä kysy mitä mulle kuuluu... tällaset tunnelmat on ollu nyt jo jonku aikaa, mut ehkäpä tää tästä taas.
 
Hei kävin tänään Prismassa, siisi ihan ruokakauppa asioilla, mut sit ajattelin et ostan samalla parit pregcheckit niin testaisin sit perjantai aamuna molemmilla (david ja pregcheck) mut enhän mä löytänyt niitä mistään!?!?!? :D Siis eikö niitä myydä Prismassa vai enkö vaan löydä? Joku muistaakseni joskus oli sittarista ostanut, mutta kun en käy siellä ikinä kaupassa ja en haluis pelkkiä testejä ostaa ettei vaaaaan kukaan nyt ihan väkisin huomais. :D Joo säälittävää, tiedän!

Johanna: Mulla vähän samat fiilikset ettei oikein voi kellekään puhua, mut onneks täällä käynnistä on aina apua! Ja nytkin yhdellä kaverilla on paljon huolia ja tietäisin et se piristyis ihan hirveesti kun kertoisin että me yritetään jo, mutta kun en mä kuitenkaan halua et muut tietää etukäteen mitään... : /

Eiköhän ne sieltä tule fairytonia! =)

Edit.
No Prisman haulla ei ainakaan löydy noita pregcheckejä...
 
Viimeksi muokattu:
Destello: Kuinkas nimi sopi suuhun? ;) Ja mikäs sun tilantees nyt on? Toivottavasti toi pieni tuhru enteilis jotain muuta ku menkkoja!

KyyneltenHymy: Voi ei. Olen todella pahoillani! :hug:

ON: Ihan oikeesti.. Voiko rinnat olla ovulaation takia viikon kipeenä? Niin kipeenä ettei niihin voi yhtään koskea ja rintsikatkin sattuu... ei viiti töissä kuitenkaan ilmankaan olla. :D
 
Destello
Mesikämmen ja Johanna kp2/32-33 riittänee kertomaan ajatukset :headwall:

Grill Meidän Prismassa niitä kyllä myydään. Samoten Cittarissa, ja Minimanissa.Eli täällä olevissa isoissa missä olen käynyt, on jokaisessa ollut kyllä ihan noita Pregcheckin testejä saatavilla. Kannattaa kysäistä myyjältä, koska kyseinen tuote kuuluu ihan satavarmasti (terveisin entinen osuuskaupan työntekijä) valikoimiin.

Kyyneltenhymy Mitä voin enää sanoa.. :hug: Koitahan jaksella.

Mesikämmen Ihan hyvältä se on kuulostanut, hieman tosin on täytynyt miettiä ettei ole sanonu vaan "kissa" kuten tähän asti :D Mut tuo on kieltämättä kyllä mainio ehdotus. Koiran nimi on Kajo (nyt kaikki kyylät silmä kovana miettimään että mistä päin maailmaa olen, kun näin urheasti kerron noinkin paljastavan asian xD), ja on lyhenne kajastuksesta (toi valoa ja jaksamista elämään pentuna hankittaessa kun äidin kunto romahti, ja tuntui ettei elämässä ole enää muuta kuin kuoleman odottamista..), ja tästä tämä omakin taiteilijanimi (jota käytän siis ihan myös töissäni) sitten on tullut, Destello (espanjaksi). Olipas monimutkaisesti kautta rantain selitetty. Siksi on kiva, jos kissallakin olisi hieman erikoinen nimi, ja uskon että päädyn tuohon sun vaihtoehtoon aika yksimielisesti :)

Hei enivei, nyt kun tuli kerrottua tuon oman nimen tarina, niin kertokaapas muut että mistä ootte ideanne saanu omiin nimimerkkeihin? Ellei siis ole oma nimi tms. Olis kiva kuulla mistä kaikkialta sitä ihmiset repii inspiraatioita :)

Minä en henk.koht oo kertonu kellekään että yritetään. Johtuen varmaan siitä, ettei mulla IRL ole mitään sen kummempaa sosiaalista elämää, kun oon jatkuvasti töissä niin vapaa-ajalla sitten oon niin väsynyt etten jaksa oikeastaan mitään tehdä. Tämä harmittaa, koska olisi mukava puhua joskus myös muistakin asioista ihan kavereiden kesken, maailman menosta ynnä muusta. Ehkä sitten joskus, kun opettelen ottamaan itteäni niskasta kiinni ja vaan rohkeasti meneen uusia tuttavuuksia etsimään. Myönnän potevani pientä kompleksia siitä että olisin liian huono kaveri, koska olen aina niin väsynyt, joten se ehkä jarruttaa osaltansa.
 

Yhteistyössä