Kakskymppiset yrittäjät 2011

Grill Vau, onnea! :flower:Kyllä se ihan selvä viiva on! Tosin itsekin mietin, et eikö tuon viivan pitäisi olla lähempänä kontrolliviivaa, mutta minä en ookaan koskaan pregcheckejä käyttänyt... Joko siirretään sut plussanneisiin? ;)
 
Grill anteeksi kun tungen väärään ketjuun mutta saisitko tarkempaa kuvaa pregcheckistä? En näe siinä kuin kontrolliviivan, näitkö sinä siinä toisenkin kun ei se mun näytölle tule ja viivanpaikatkin oon tällä saannu aina näkyviin näistä testikuvista :confused: yritä ottaa luonnonvalossa kuva jos on hento toinen viivanen niin näkyisi paremmin?
 
Mäkin täällä vielä välillä käyn kurkkimassa :D
Grill Mäkin toivoisin vähän selvempää kuvaa kun en mitään ainakaan noissa kummassakaan näe :eek: Ite tein 8 (juu olen hullu :D) pregcheckiä ennenkun uskoin omaan plussaan ja niissä ainakin kaikissa se viiva oli samanpaksuinen ja suht lähellä tuota kontrolliviivaa ja tottakai sitä väriä oli ! :) Tsemppiä :)

Miten jakselette tällä puolella? =)
 
pikkuinen ja sanyo eikö tuo väriläntti tuossa pregcheckissä siis oo oikeassa paikassa? Itsekin mietin, et david-testeissä se väri lähtee tuosta leviämään ja plussaviiva tulee lähelle kontrolliviivaa. (Toivottavasti tajusitte, mitä yritän selittää..) Minäkään en valitettavasti näe lähellä kontrolliviivaa haamuakaan..:(
 
Sunflower11
Missä tuossa pregchekissä on viiva?
Oonko mä sokea tai sit mulla on huono kone..
Mä nimittäin näen kontrolliviivan lisäksi vaan sen kohdan mihin se väri voi kasaantua, ennen testialuetta.
 
Annie: Kiitti! No älä nyt vielä siirrä, haluun ihan kunnon tulokset verikokeista et oo varma. :) Tosiaan kun se viiva on vähän hassussa paikassa.

Ja pikkuinen & sanyo, mulla ei valitettavasti oo parempaa kuvaa... : /
 
Sunflower, sanyo: Niin eli häh? Onko se sitten epäonnistunut, nega vai mikä? :confused:

Ajattelin kyllä testata illemmalla uudestaan... Kun tuolla nyt toinenkin testi on kaapissa. Ja tietty vois sitä hakee apteekistakin...
 
Sunflower11
Negalta se mun mielestä myös näyttää, mulla tulee noita "viivoja" myös sinne mistä sen pitäs sit levitä.. joskus myös siihen testialueen alkuun selvä värillinen viiva, mut nega joo..
Tarkoititko sä sitä viivaa siinä paksummankohdan lopussa? Joka siis ei oo ollenkaan testialueella? Et puhutaan ny samasta asiasta si..
 
Sunflower11
Näytän vielä esimerkin mitä tarkoitin:

Tässä pregchekin ovistesti:



Eli tuossa periaatteessa näkyy kolme viivaa, mut vasemmanpuolisin, siinä paksumman kohdan lopussa on se mistä se väriaine lähtee ja siihen tosiaan tässäkin kun näkyy ni voip jäädä sitä väriä..
 
Hei kaikki! :wave: Täällä yksi vauvakuumeilija haluaisi liittyä ketjuun, jos sopii. Olemme mieheni kanssa 24-vuotiaita ja olleet yhdessä teini-iästä saakka. Vauvasta olemme puhuneet reilun puolitoista vuotta, kunnes tänä syksynä päätimme alkaa yrittämään. Nyt on menossa yk 2 ja kp 22/28-30.

Itseni tuntien olin ajatellut että jos tärppiä ei tulisi, olisin helpottunut. Muutokset ovat nimittäin minulle yleensä hirveän ahdistavia kunnes ehdin tottua niihin. Toisin kuitenkin kävi, ja itkuhan siinä tuli kun menkat alkoivatkin. Tämä todisti minulle sen, että todella olen halukas ja valmis vauvan tuloon ja siksi uskaltauduin kirjoittamaan tännekin. :)

Kaarnikka
 
  • Tykkää
Reactions: Sanyo
Joo siis tosiaan kun mun silmään se näyttää viivalta, mut kun on vähän väärässä paikassa. Ja sit kun en näe siinä itse mitään viivanpaikkaa... Pakko oli tarkistaa täältä viisaammilta. Mut no, testaan viel uudestaan ja sit se on kai pakko uskoa ettei siel mitään oo. :headwall: Ottaa vaan tää kierron venyminen jonkun verran pattiin niin toivois et jotain selvyyttä sais et mistä se johtuu.
 
Hei kaikki! Tein eilen elämäni ensimmäisen raskaustestin,lähinnä toiveajattelusta :D halusin nähdä, miten testi toimii käytännössä ja negishän sieltä tuli tietenki :D mutta toivoa sopii että pian tulis plussaa... :)

Tsemppiä kaikille loppuviikolle!
 
ON: Aamulla syödessä tuli tosi paha olo ja pojan kakkavaippaa vaihtaessa melkeen oksetti, piti ihan mennä sohvalle makuulle MUTTA taisi kyllä olla ihan vaan jotain masuvaivaa koska en mä vielä raskaana ole, vasta jätin ehkäisyn eikä raskauspahoinvointi noin nopeasti tule (tyttöjen kanssa ei ollut pahoinvointia, pojan kanssa kyllä) ja kaiken lisäksi mies halusi eilen kumin kun peittojen alla oltiin joten se siitä raskautumisesta ;) Tosin menkkoja / kiertoahan mä tässä vielä odottelen..

Ihanaa kun ihmiset jo pääsee raskaustestejä tekemään, ootte jo niin pitkällä!! :)

Korvapuusti
 
Destello
Grill Ikävä "lyödä vasten kasvoja" mutta Pregcheckeissä on joskus semmoista että se väriaine kertyy tuohon alkuun juuri samalla tavalla. Jos siihen viivaa tulee, niin se tulee kohtalaisen lähelle kontrolliviivaa, ja sen kyllä huomaa. Jos sulla on esim niitä Pregcheckin ovistestejä, niin katso niistä et missä kohti se testiviiva on, niin osaat hahmottaa sen että mihin ne pitäisi suurinpiirtein tulla myös r-testin kohdallakin.

Elä heitä kirvestä kaivoon vielä, toivoa kun on siihen asti että täti tulee kylään. :)
 
Sunflower11
Grill, ootko vasta lopettanut pillerit (en muista), sulla kun se yk 1 menossa, niin sehän voi sen jälkeen venyä ihan miten sattuu + jos et oo käyttäny hormonaalista ehkäisyä ni esim. sulla voi ovis olla ollu myöhemmin niin senkin takia kierto voi venyä! Toki toivon sinulle että raskauden takia :)

Tervetuloa Kaarnikka! :wave:
 
Heippa kaikille!
Täällä 21 -vuotias naikkonen etsii itselleen kohtalotovereita. Omat ystävät eivät lähimaillakaan haaveile lapsesta; joten ei ole ketään, jonka kanssa kuumeilusta juttelisi. :/
Vauvakuumetta on ollut ilmassa jo parisen vuotta; miehekkeellä kuume iski viikkoa ennen ovistani, jolloin sänkypuuhissa päätti jättää kumin laittamatta..
Ens viikolla en odota menkkoja alkaviksi; ens viikon puolella siis testailemaan (?). :)

Oiretta miulla on olllu jo parisen viikkoa; alavatsanippailua lähinnä. Yleensä alavatsassa nippailee juuri oviksen aikaan; ja menkkojen ekana päivänä. Nyt siis nippailua on ollut jatkuvasti. Vatsa niin mahdottoman turvoksissa.
Janottaa kamalasti ja olen kärttyinen. Eilen sain itkupotkuraivarit, kun mies töllötti telkkarista mielummin jääkiekkoa kuin olis ollut kanssani.
Kyllä korkealta ja kovaa tiputaan ensi viikolla, jos menkat alkavat... mutta mitäs nainen luonnolleen mahtaa?

Elikkäs nyt on kp 25/28-30, ikää 21v., yrityskeroja 1 ja toiveissa 1. lapsi
 
Viimeksi muokattu:
Asumismuotona meillä on kerrostalo kaksio. Täällä keskustas on niin kalliit vuokrat, että tää on vähän kauempaa. Mutta pari vuotta sitten täysin rempattu 62 neliötä. Hyvin täällä mahtuis vauvan kanssa olemaan, mutta vuokra nousee
maaliskuun tienoilla, ja yritetään saada koassilta kaksiota, jotka on tosi tiukassa ainakin täällä. Uuden vuoden jälkeen pitää alkaa kattoo yksityisiä, kun tuntuu turhalta maksaa yli 40 bussikortista, jota käytän viikossa 2-3 kertaa, kun ensi vuoden puolella luentoja on puolet vähemmän kuin nyt.

Seurustelugallup
: Yhdessä ollaan kaksi vuotta. Ja vauvapuheet lähti, nyt syksyllä käyntiin.

Sunflower
ille onnittelut ovisplussasta! :)

Minea, minssu ja Kaarnikka
tervetuloa :)

Grill: Uutta testiä kehiin :)

On: Tänne ei mitään erityistä, paitsi että yrittää flunssaa pukata päälle. Tuntuu, että tää toinen kierto meni paljon nopeampaa kuin ensimmäinen, kun oon ollut vaan keskittynyt noihin tentteihin. Ennen joulua ois vielä edessä 6, joista seuraava huomen, joten kiirettä pitää. Ehkä parempi näin, niin en etsi mitään oireita itsestään ja pety sitten jos ei plussaa tuukkaan. Laskeskelin kiertoa, niin isäinpäivänä vois näkyä jo mahdollinen plussa!

Pamsku
Tervetuloa :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä