Täällä yks jolla ovis päällä, kauheita nippailuja ja mahaan sattuu.
Onneks ollaam paljon talleteltu, ja täytyy tänään viel, ja huomen aamullakin ennen kun mies lähtee töihin ja minä viikonlopuks reissuun.
Me naurettiin kummatkin ihan kippurassa kun aateltiin kuinka neuroottisia me ollaankaan.
Tosin eipä toi tallettelu mitenkään oo muuttanut meidän elämää kun normaalistikkin ollaan aika aktiivisia.
Asumisgalluppiin: Meillä on tällä hetkellä 2 asuntoa kun toinen on kesken. Ollaan siis muuttamassa ja remonttia tekemässä vanhaan 6h ja keittiö kokoseen vanhaan taloon. Tää talo on ihan maalla kuitenkin noin 60km Helsingistä, isolla pihalla ja ympärillä peltoa ja vähän metsääkin.
Sitten mulla on kerrostalokaksio Helsingissä, josta siis luovutaan kunhan toi talo on muuttokunnossa, kylppärit ja sauna on vaiheessa.
Parisuhdegalluppi: Me ollaan oltu yhdessä vasta reilu vuosi, ja ollaan aika lailla tehty kaikki nyt heti ja eletty unelmaamme. Ollaan vissiin aika vikkeliä kun tosissaan on yhteiset koirat, talo ja nyt toivotaan lasta.
Toisia voi hirvittää moinen vauhti, mutta ollaan huomattu tää meille parhaaksi. Oltiin mm. tunnettu paremmin reilu 3 päivää kun alettiin majailla toistemme luona joka päivä ja yö.
Mä en millään malta odottaa et tärppäis, mut niinkun sanottu, mä olen valjastanut mun hermoni täyteen rautaan, ja otan tämän aivan stressittä, ja me puhutaan tästä (ja kaikesta muustakin, joskus vähän liikaakin
) paljon ja silti me yritetään olla paineistumatta.
Kääk, mun tarttis pakata ja olla kaupassa hakemassa viimehetken sukkahousut ja eväät.
Ja mitä mä teen, surffailen koirille jotain heijastinvermeitä, EI NÄIN!
Paaaljon halauksia ja plussatuulia, nyt go girls peittoja heilutteleen ja plussatuloksiin!
Tässä kierrossa jooko tärpätään oikeen rytinällä!
:heart: