Kakskymppiset yrittäjät 2011

Heei, olen tässä tänään ihmetellyt että olenko mä jotenkin outo, sillä mulla ei ole mitään hajua minkä nimisiä mun lapsista tulisi...? Siis juu tiedän kyllä että sitä voi suunnitella vaikka mitä nimiä ja kun lapsen näkee, niin ei se nimi sille sitten sovikaan. Mutta silti, en ole koskaan asiaa niin tosissani ajatellut ja nyt vain mietin että miten teillä muilla? Jos tästä jotain ns. galluppia sais pystyyn? Ja tietty myös että mitä nimiä olette ajatelleet jos niitä olette ajatelleet? :D

Jaanel: No mä jotain muka tunsin, mutta nyt onkin sellainen olo että ei se varmaan ollutkaan ovis. Eli älä masennu vaikka et sitä tuntiskaan, voihan se siellä taustalla silti olla. =)

Sunflower: Ilmoittele sitten miten käy ovistikuttelun kanssa! :)

Niin juu, minä asun satakunnassa! ;)
 
Sunflower11
NimiG: Tytölle on nimi valmiina, pojalle ei olla keksitty :D
Kakkonenkin sai nimensä heti, sanoin että se on sitten sen niminen jos on tyttö ja kun varmistui tytöksi niin sen niminen hän nyt sit on :D
 
Iippari hienoa että pystyt keskittymään muihinkin juttuihin, ja mä kyllä uskon et se plussa tulee helpommin kun sen antaa vaan tulla, sit kun aika on oikea :)

Anlii tsemppiä lapsettomuusklinikalle, hyvä että oot hakenut sieltä apua!

Grill mä oon jo "päättäny" mun lasten nimet, aikoja sitten jo :D Miehenkin kanssa ollaan puhuttu niistä..Enää tarviis vaan saada kolme tyttöä ja 1-2 poikaa että saan kaikki nimet käyttöön :whistle: Tyttöjen nimiä on kyllä huomattavasti helpompi keksiä..
 
Meillä mies yllätti täs jokunen aika sit mut illal iha täysin. Katoin just Fc venusta, kun keksi jostai, että nyt päätetää lasten nimet. No siinä sitte samal tajusi, että kummanki mielipide 2-3 lapsesta on siirtynyt 3-5 mahdolliseen lapseen. :) Joten nimi saldona meillä tuosta illasta on 4 tytön nimiä ja 4 pojan nimiä lisänimineen. Onneks meillä oli samanlainen maku noista nimistä, ettei ihan tavallisia muttei mitään hirveitä ulkomaisia väännöksiä. Mun puolella on semmonen ongelma, et iso lähisuku, joten se rajaa hirveesti lasten nimiä. Esim. pojalle ja tytölle oltas voitu ottaa Mikael, Julia ja Niklas, mutta ne on jo käytössä. : /

Grill:
Jep, en masennu viel. Niin kauvan on toivoa, ku täti saapuu kylää (jos saapuu). :)

Fairytonia: Tervetuloa joukkoon :flower:
 
Heips, oon ahkerasti seuraillu keskustelua (ehkä liiankin..), mutta kännyllä en jaksa kirjotella tänne, kun se on olevinaan jotenkin muka vaikeeta.

Grill: Me ollaan nimistä jonkin verran juteltu ja vähän mietitty minkä tyylisistä nimistä tykätään. Tytön nimiä on muutama vaihtoehto löydetty, mutta pojille ei yhtäkään sellasta mikä miellyttäis kumpaakin. Mä kyllä keksisin vaikka mitä kivoja, mut tolle yhdelle ei tunnu kelpaavan ei sitten mikään, saas nähdä miten käy, sitten kun se nimen antaminen on ajankohtaista :D

Täällä odotellaan malttamattomana ens viikkoo, en kyllä aio testata ennen kun menkat on myöhässä, sen verran on tullu jo kulutettua turhaan noita testejä. Yks aamu heräsin kovaan alavatsakipuun ja satunnaisesti vihlassut tai hetken aikaa ollut kipeenä, mutta uskon, että ne on vaan mun toiveita ja kuvitelmaa, koska niin on käyny myös aikasemmin. Ajatukset pyörii taas koko ajan tän asian ympärillä, välillä pystyin jo ottamaan vähän rennommin. No, toivoa on aina! :)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


LAUANTAI 29.10

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Anlii..................kp72/30-55...........22v.........yk2.........1.lapsi
Grill....................kp31/??...............21v........yk1............1.lapsi

Kp 21-30


Destello..............kp30/30-33..........23v........yk5............1.lapsi
ttty.....................kp29/26-36..........26v........yk7............1.lapsi
Nemppis.............kp28/32...............20v........yk4............1.lapsi
neonroze............kp23/27................22v........yk7............1.lapsi
Mesikämmen:.....kp21/30-50...........21v........yk5.............1.lapsi

Kp 11->20


Annie24.............kp20/28................25v........yk6.............1.lapsi
funny87.............kp20/35-48............24v.......yk3..............2.lapsi
Jaanel...............kp18/28.................20v.......yk2..............1.lapsi
Amalia89.............kp14/??................21v.........yk4............1.lapsi
Sunflower11........kp11/24-35...........23v.........yk11..........3.lapsi
Iippari.................kp11/26-28...........19v.........yk5............1.lapsi
mamiia...............kp11/30-50...........24v.........yk3.............1.lapsi

Kp 1-10


PisaraSadetta......kp8/26-37-112....24v.........yk7.............1.lapsi
äippä-88.............kp8/36................23v.........yk2.............2.lapsi
nellinu................kp7/28................23v.........yk3.............2.lapsi
Johanna88..........kp6/28-35...........23v.........yk7.............1.lapsi
KaisaKaisanen.....kp2/28-31..........23v........yk4............1.lapsi

Kp??/tjot


korvapuusti...................................27v...........................4.lapsi

Mukana menossa

duulia
fairytonia


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee
PePa
happynow
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi
villabikinit
pörrönen
Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Kyyneltenhymy
Poikka
Emby^



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Iso voimahali sulle KaisaKaisanen! :hug: Parempi onni tähän kiertoon!

Nemppis: Kiva kuulla sinustakin! =) Mulla menee vähän samalla tavalla, siis että ajatukset pyörii pitkälti tän yrittämisen ja testaamisen ympärillä. Ja olen ihan kauhuissani kun oon jo "tuhlannut" kaks testiä! :D

Eilen illalla vähän tutkin noita lasten nimiä ja löytyihän sieltä muutamia mistä tykkään, mutta saapa sitten nähdä mitä mieltä tuo mies niistä on. :D Mutta mies kyllä yllätti mut tossa kuukausi sitten, kun tuttavat antoivat tytölleen nimeksi Sara ja mies oli siihen että "se onkin kiva nimi". Ja mä olen aina luullut että tää mun mies on niin "perinteisten" nimien perään, mutta ei sitten näköjään olekaan. =)

Ja voi kiesus, löysin vaan KAKSI pojan nimeä mistä pidän! Kiva sitten jos mies ei niistä tykkää tai jos ne ei sovikaan sille lapselle... :D
 
KaisaKaisanen: Pahoittelut menkoista! :hug: Tiedän kyllä kuinka suuri pettymys se aina on. :(

Grill: Meillä on valmiina kaksi tytön ja kaksi pojan nimeä lisänimineen. Toiset nimet tulee suvusta. :)

ON: Voihan ärsytys. Mulla on tissit tosi kipeet. Pelkkä oleminen sattuu eikä puhettakaan, että voisin mahallaan maata. Muutenkin sellanen olo, että alkaa menkat, vaikken ole lähelläkään loppukiertoa. RASITTAVAA!
 
Gallup: mulla on jo pojalle ja tytölle molemmille pari nimeä, tytöille tokatkin nimet mutta en ole kyllä puhunut miehen kanssa niistä, itekseni vaan miettinyt... :D Mutta eihän noi kuitenkaan välttämättä sitten käy, meillekin tuli hevonen juuri hoitoon jolle oltiin jo nimi ajateltu (sillä ei olllut kutsumanimeä) mutta ei se näyttänytkään yhtään sen nimiseltä, joten piti keksiä uusi.

Toiseen galluppiin: Täällä pirkanmaalainen :)

Pahoittelut tädin kohdanneille ja negan testanneille...

Tänne ei mitään... ei oireita menkkojen alkamisesta (kp29/26-36) mutta ei mistään muustakaan. Toissakierto veny tuohon 36:een päivään normi 26-28 sijasta niin ei sovi vielä intoillakaan. Negan kyllä testasin tänään iltapäivällä. Hohhoijaa perussettiä siis. Mulla on kyllä työkuviot sellaset, että vaikka tosi ilonen olisinkin plussasta nyt niin helpompi työhommien kannalta, ettei se nyt tulekaan.
 
KaisaKaisanen pahoittelut menkoista :(

Nimigalluppiin vielä sen verran, et vaikka osa nimistä on jo aika pitkälti päätetty, niin meillä mies kyllä ehdottomasti vaatisi saada poikalapselle toiseksi nimeksi "suvun nimen" :| Mä en jotenkin ymmärrä sitä..tai toisaalta ymmärrän joo, mut toisaalta mä haluan et mun lapsilla on ihan "omat" nimet. Ja muutenkin sellainen perinteinen suomalainen nimi ei oikein sovi siihen mitä olin ajatellu muuten toiseksi nimeksi (esim. *etunimi* Daniel Pekka *sukunimi* ei vaan jotenkin iske :whistle:..muutenkin haluun vaan kaksi nimeä+sukunimi) Saa nähdä minkälaiset taistelut vielä joskus käydään aiheesta.

Ja hei seuraavalle joka päivittää listaa; mulle voi laittaa kp14/?? olen siis mun laskujeni mukaan yhden päivän edellä listasta :)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


SUNNUNTAI 30.10

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Anlii..................kp73/30-55...........22v.........yk2.........1.lapsi
Grill....................kp32/??...............21v........yk1............1.lapsi
Destello..............kp31/30-33..........23v........yk5............1.lapsi

Kp 21-30


ttty.....................kp30/26-36..........26v........yk7............1.lapsi
Nemppis.............kp29/32...............20v........yk4............1.lapsi
neonroze............kp24/27................22v........yk7............1.lapsi
Mesikämmen:.....kp22/30-50...........21v........yk5.............1.lapsi
Annie24.............kp21/28................25v........yk6.............1.lapsi
funny87.............kp21/35-48............24v.......yk3..............2.lapsi

Kp 11->20


Jaanel...............kp19/28.................20v.......yk2..............1.lapsi
Amalia89.............kp15/??................21v.........yk4............1.lapsi
Sunflower11........kp12/24-35...........23v.........yk11..........3.lapsi
Iippari.................kp12/26-28...........19v.........yk5............1.lapsi
mamiia...............kp12/30-50...........24v.........yk3.............1.lapsi

Kp 1-10


PisaraSadetta......kp9/26-37-112....24v.........yk7.............1.lapsi
äippä-88.............kp9/36................23v.........yk2.............2.lapsi
nellinu................kp8/28................23v.........yk3.............2.lapsi
Johanna88..........kp7/28-35...........23v.........yk7.............1.lapsi
KaisaKaisanen.....kp3/28-31..........23v........yk4............1.lapsi

Kp??/tjot


korvapuusti...................................27v...........................4.lapsi

Mukana menossa

duulia
fairytonia


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee
PePa
happynow
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi
villabikinit
pörrönen
Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Kyyneltenhymy
Poikka
Emby^



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
ttty Ehkäpä nyt juuri plussaat, kun se ei tavallaan sovi! ;)

MesikämmenVoisko olla ovis? Kuulostaa ainakin ihan samalta kun mun tän kierron ovis, tosin en ehkä ihan noin kipeänä ollut.

KaisaKaisanen Pahoittelut!:hug:

Nimigalluppiin Meillä on jo pojan nimi päätetty, mutta ei tytön nimeä. Mulla on kyllä monta vaihtoehtoa tytöllekin, mutta ei vielä mitään suosikkia, eikä paljoa olla kyllä yhessäkään niitä pohdittu. Tytölle on kyllä helpompi keksiä nimiä, niin en vielä stressaa siitä.

ON: Enää viikko tätä kiertoa!=) Vielä ei oo normaalit tissikivut ja mahannippailut iskeny. Oon päättänyt olla kehittämättä mitään oireita tässä kierrossa, ja se näköjään toimii (toistaiseksi)!
 
Mulla on pikkusen kiire, mutta kävinpä silti lukaisemmassa täälläkin. Eipä muuta kun plussatuulet liikeelle ja sunflowerille ovisplussaa! ;)

Minä lähden nyt pikku hiljaa valmistautumaan kummipojan ristiäisiin (viimein)! :heart: Nyt vaan jännitän nimen puolesta, että tietty se on nyt sitten toinen niistä pojan nimistä mistä mä tykkään. :D No katsotaan, katsotaan...

Edit.
Hah, täällä on näköjään kello mennyt aivan sekaisin! :D Tän mukaan oon kirjoittanut 12.27 ja oikeesti kello on n. 10.27.
 
Viimeksi muokattu:
Plussatuulia kaikille! Ja pahoittelut niille, joilla täti tuli käymään.

Nimijutusta. Tytön nimi on minulla jo päätetty (ajat sitten) mutta pojan nimestä ei ole mitään tietoa. Pitäisi sitä miettiä.. Meidän etunimet alkaa A:lla miehen kanssa ja päätetty tytön nimikin, hyviä ehdotuksia pojan nimiksi?
 
Mulla on nimi tiedossa sekä tytölle että pojalle mutta en tiedä onko mies samaa mieltä, ei olla puhuttu asiasta ;) Meillä ei aivan sama maku mutta ollaan me 3 saatu aikaiseksi yhdessä niin eiköhän 4 nimi vielä onnistu.. Mä olin "pahoillani" kun 3.lapsi olikin poika koska meillö oli aivan ihana tyttönimi valmiina mutta pojalle oli taas vaan "huonoja" hyviä vaihtoehtoja. Mutta nyt en kyllä vaihtaisi mistään hinnasta vaikka en oo 100% nimeen vieläkään tyytyväinen <3

Onko jo ollut puhetta miten asutte? En oo ehtinyt lukea koko pinoa läpi ja itse vasta äskein liityin mukaan... Me asutaan 5 henkee 61v vanhassa rintamamiestalossa 105/165 neliöö ja 2 makkaria. Pojalla 1v oma ja tytöillä 3&5v + vanhemmilla yksi ;) AHDASTA! Mutta tällä hetkellä ei oo muuttosuunnitelmia, talo järkyttävän huonosti suunniteltu mutta hyvällä alueella isovanhempien & päiväkotien/koulujen lähellä! Eikä mies sitä paitsi edes suostuisi muuttamaan...

Korvapuusti (jonka virlä odottelee menkkoja kierukan jälkeen)
 
moikkelis koikkelis!:)

nimistä: just tänään mietittiin avokin kanssa, miten vaikeeta se nimien miettiminen tulee olemaan... mut siis ei olla muuta mietitty, paitsi mulla on yks must-have -tytön nimi tiedossa...:) sitä ei tietenkään uskalla paljastaa kellekään.:D

asumisesta: me asustellaan melkeen satavuotiaassa puutalovanhuksessa (omistusasunto), tai siis sen päädyssä, kun nää talot on sellasia missä monta asuntoa... oma pienenpieni piha löytyy missä mahtuu istuskelemaan ja grillailemaan, ja sijainti kivasti sisäpihalla ettei tarvi kaduntallaajia katsella. Meillä tuvassa joku 32 (?) neliötä ja sit siinä samanmoinen yläkerta vinokatolla, mutta virallisesti 53 neliötä ja kellariin ollaan laajentamassa, mutta vielä ei oo valmista. kauhee talokuume olis, mutta ajateltiin nyt järkeillä ja asustella tuolla vielä niin kauan kun se meiän tuleva (toivottavasti) vauva on sellasessa menevässä iässä ja tarvii lisää tilaa. siihen asti säästellään roposia ensin niihin meiän häihin ja sitten uuteen kämppään.:) tulipas pitkä sepustus!:D

ON: ai niin! täytyyki taas tilailla niitä ovistestejä... ei tosin kauhee kiire oo ku se viimekski oli sillon jotain kp22.:D
 
Me asutaan vuokralla rivari kaksiossa, 61 neliöö eli kuitenkin ihan tarpeeks tilava meille. Ollaan mietitty niin, että ostetaan sitten häiden(2013) jälkeen rivari kolmio tai pienehkö omakotitalo. Tällä hetkellä ei kuitenkaan oo tarvetta isompaan, kun mahtuu tässä sitten pienen lapsenkin kanssa asumaan jos sellanen joskus tullaan saamaan. Ollaan viihdytty tosi hyvin, aivan mahtavat naapurit ja ihana iso takapiha.

Harrastaakos täällä kukaan muu ratsastusta? Muistelin, että jollain tais olla oma talli pihassa? Mietityttää kovasti, et kuinka pitkään sitä sitten uskaltaa jatkaa jahka plussa tulee. "Onneks" ei omaa enään oo, niin ei tarvi järjestellä ja potee huonoa omaatuntoa :D
 
Destello
Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille :hug:

Joku oli pistäny täällä galluppia pystyyn nimistä, ja asumisesta.

Asumismuoto täällä on tällä hetkellä kerrostalokaksio, neliöitä on 57,5. Ahdasta tuumaa olla kun on iso koira, ja minä suurena eläinystävänä sitten menin ja pelastin vielä kulkurikissan hoiviini. Perheeseen kuuluu tällä hetkellä siis ponikokoa oleva wannabe-sakemanni ja nimetön puoliangora kissa. Hups, mistä näitä eläimiä tänne oikein tulee..?

Nimistä sen verran että tytölle on olemassa ensimmäinen nimi, ja sekin on miehen oma päähänpinttymä. Se on sanonu, et jos tyttö tulee niin siitä tulee sitten sen niminen. Olkoot sitten niin, kaunis nimi se on, mutta tavattoman vaikea keksiä toista nimeä siihen rinnalle mikä olisi sitten sukunimenkin kanssa rimmaava. Meidän lapsille haluaisin vain kaksi etunimeä plus sukunimi, joka on hyvin perisuomalainen ja ytimekäs (tosin rakastan omaa ruotsinsukuista sukunimeäni niin paljon että tuntuu kammottavalta ajatella että mun pitäis joskus vaihtaa se niinkin tylsään sukunimeen mitä miehellä on. Plaah).

Tarkkasilmäisimmät varmaan huomasivatkin kun kirjoitin tuossa että "nimetön kissa".. Voitteko kuvitella kuinka vaikeaa on miettiä lapselle nimeä, jos ei kissallekaan osaa keksiä jotain hienoa nimeä? Pistetään siis siitäkin galluppi: Nimiehdotuksia kulkurille! Kissasta sen verran, että se on musta, ja pieni valkea täplä rinnassa. Se on puoliangora, ja kollikissa. Ikää ei ole tiedossa, hampaista katsoin että vähintään 2v. Aivan ihana, rauhallinen ja symppis kaveri joka rakastaa rapsuttelua ja on onnensa kukkuloilla kun saa makoilla sohvalla. Kaverin tarina on hieman surullinen, kissa oli vaeltanut erään perheen pihalle keväällä laihana, takkuisena ja huonokuntoisena. Perhe oli ruokkinut kissaa ja madottanutkin sen pari kertaa kesän aikana, ja ilmoitelleet ympäri maakuntaa kissasta mutta omistajia ei vain löytynyt. Heidän oma kissansa ei hyväksynyt kulkuriparkaa, joten uusi koti piti etsiä. Eläinsuojelutyötä tekevän tuttavan kautta kuulin kissasta, ja hain sen sitten kotiin "sikana säkissä", vaikken tiennyt onko kissa edes sisäsiisti, tai tuleeko toimeen koirien kanssa. Hyvin täällä toimeen tullaan kuitenkin, ongelmia vain tuottaa se kun en osaa kutsua kissaa millään nimellä. Perhe oli kutsunut kissaa "Zorroksi", mutta oman r-vian takia nimen ääntäminen ei onnistu (kuulostaa mun suusta "Follolta"...). Eli te paremman mielikuvituksen omaavat, auttakaa mua kulkuriparan nimen etsimisessä :)

Nemppis Täällä ollaan kopuiltu koko elämä, nyt tosin tauolla koska on niin törkeän kallista täällä päin jopa yksityisten vuokraaminen. Riistohintoja -.-

ON: Aijaa, mulla olis täti pitäny tulla eilen. Eipä oo näkyny, mut eiköhän se sieltä tuu. Ärsyttävää vaan kun kierto venyy taas, kun pari viime kuukautta tullut kellontarkasti 30 päivän kierrolla.. Huoh. Tai sitten mun keho on vielä kesäajassa. (tiedän kyllä että kun kirjaudun täältä ulos, niin hanat aukeaa samantien :D)
 
Destello
Mesikämmen Salvato kuulostais hienolta! Pitääpä kokeilla tänään että miten puhevammaisella tuollainen nimi kääntyy sitten kielen päällä, mulla kun on tapana joskus hieman toheloida puheen(kin) kanssa :D (Ei, minä olen ihan normaali ihminen sinänsä, mutta unohtelen välillä puheen aikana kokonaisia sanojakin jos hyvä päivä sattuu :D)

ON: Vähä kummallinen olo. Ei tätiä, eikä oloa että täti tulisikaan. Väsyttää vähän koko ajan kun ei ole nukkunut kunnolla viime aikoina, ja ajoittain vatsassa jyllää se tuttu tunne mikä olisi kaiken järjen mukaan pitänyt tulla jo lauantaina.. Tällä hetkellä siis kp32, kaks vikaa kiertoa olleet tasan 30, kuten edellisessä viestissäkin kerroin. Tänään aamulla aikaisin tein Davidin herkän, josta ei oikein ota selvää. Tietyssä valossa katsottuna siinä VOI olla jotain, mutta minä kun en noita oikein osaa katsoa "oikein", niin mene ja tiedä onko siinä sitten jotain haamua vai ei. Ovistesteissä oon huomannu että illalla on parempi tehdä, joten josko sitä vielä rääkkäisi itseään sen verran että illalla testaisi, jos sattuu löytymään vielä testejä kaapista. Mulla on jotenki semmonen olo että käytin justiin viimosen, mut saa kai noita kaupasta. Testissä oli testiviivan kohdalla punainen täplä, kun käänsi tikun lappeelleen ja katsoi sitä sivusta. Mulla menee niin järki noiden Davidin tikkupaskojen kanssa, tästä eteenpäin VANNON käyttäväni Pregcheckiä -.-
 
Destello
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


MAANANTAI 31.10

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Grill....................kp33/??...............21v........yk1............1.lapsi
ttty.....................kp31/26-36..........26v........yk7............1.lapsi

Kp 21-30


Nemppis.............kp30/32...............20v........yk4............1.lapsi
neonroze............kp25/27................22v........yk7............1.lapsi
Mesikämmen:.....kp23/30-50...........21v........yk5.............1.lapsi
Annie24.............kp22/28................25v........yk6.............1.lapsi
funny87.............kp22/35-48............24v.......yk3..............2.lapsi

Kp 11->20


Jaanel...............kp20/28.................20v.......yk2..............1.lapsi
Amalia89.............kp16/??................21v.........yk4............1.lapsi
Sunflower11........kp13/24-35...........23v.........yk11..........3.lapsi
Iippari.................kp13/26-28...........19v.........yk5............1.lapsi
mamiia...............kp13/30-50...........24v.........yk3.............1.lapsi

Kp 1-10


PisaraSadetta......kp10/26-37-112....24v.........yk7.............1.lapsi
äippä-88.............kp10/36................23v.........yk2.............2.lapsi
nellinu................kp9/28................23v.........yk3.............2.lapsi
Johanna88..........kp8/28-35...........23v.........yk7.............1.lapsi
KaisaKaisanen.....kp4/28-31..........23v........yk4............1.lapsi
Anlii..................kp1/30-73...........22v.........yk3.........1.lapsi
Destello..............kp1/32-33..........23v........yk6............1.lapsi

Kp??/tjot


korvapuusti...................................27v...........................4.lapsi

Mukana menossa

duulia
fairytonia


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee
PePa
happynow
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi
villabikinit
pörrönen
Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Kyyneltenhymy
Poikka
Emby^



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Destello Onnea testaukseen! Mulla ei ainakaan oo tähän mennessä yhtään mitään tullut david-testeihin, joten on hyvä merkki, jos jotain oot ollu testissä näkevinäsi. :)

Kyyneltenhymylle pahoittelut!:hug: :'( Tulehan takaisin, kun taas siltä tuntuu.

Asumisgallupiin Asutaan rivarikolmiossa, eli vauva mahtuu hyvin. :) Tosin en oo varma, miten saadaan pinnasänky tungettua meidän makkariin, vaikka ei se kyllä kovin pieni ookaan..

Grill Kello on näköjään vieläkin sekaisin. Destellon viestiä lukiessani säikähin jo, että oon myöhässä!Ja eilen piti tarkistaa, et oonko oikeista kääntäny kelloja oikeaan suuntaan. :D

Mun ei varmaan toiste kannata kirjoitella tänne ja samalla syyä aamupalaa kiireessä, kun vaatteet sotkeutuu.:ashamed:
 

Yhteistyössä