Kakskymppiset yrittäjät 2011

haluisin vaan niin kauheesti kevät/kesä vauvan kun minulla on jo lapsi joka syntyi talvella ja tällä mun esikoisella on kaikenmaailman hengitystieinfektiot. ajattelin et jos seuraavaan pystyisin edes vähän suojaamaan sen pienen ikänsä miltää sellaisilta.. ääh ehkä vaan toiveajattelua. mutta onhan tässä aikaa vielä :)
 
ON: Hah, mulla tuli eile illalla ja tänä aamulla pieni tippa maitoa toisesta rinnasta. Jos tarpeeksi luulee olevansa raskaana nii se on vissiin mahdollista :confused: mut päätin et teen huomen aamulla testin.. kirjottelen siis huomen aamulla lisää :)
 
tyttö91
Onnea plussanneilla ja muille plussatuulia!

ON: itsellä jotenkin hyvä olo ja mieli. En tiedä miksi. Ovis vissiin mennyt kai, testejä en tilaillut mutta luulen että se oli eilen. Tietysti luulo ei ole tiedon väärti. No mutta, katsellaan miten käy. :) Vauva olisi kyllä todella toivottu ja mieshelläkin vauvatoiveet ovat näyttäneet lisääntyneen entisestään.
 
Juu cb digi sanoi että nou nou, no ainaki tietää varautua tädin tuloon kun pitää huomenna melke koko päivä ajaa autoa.
Tosin toivoa ei oo vielä menetetty, ehkä pari päivä päästä testi sanoo muuta ellei sit se täti tosiaan kurvaa kylään. Tää kipuilu ei vaan oo normaalia menkka kipua vaan hieman ylempänä (vasen ja oikea puoli) ja niinku joku venyttäs siellä jtn lihasta.. plääh.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


SUNNUNTAI 21.8

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Anlii...................kp42/30-55..........22v........yk1..........1.lapsi
pörrönen............kp33/22.............22v........yk4.........1.lapsi
duulia.................kp32/29-30...................................1.lapsi

Kp 21-30


Mesikämmen:.....kp30/30-50.........21v.......yk3.........1.lapsi
funny87..............kp30/30-45........24v.......yk1.........2.lapsi
PisaraSadetta.....kp30/60-112........24v......yk4........1.lapsi
toukka90............kp29/??..............21v......yk2.........2.lapsi
kukkumee..........kp28/28..............20v......yk2.........1.lapsi
Sunflower11......kp28/26-33..........22v......yk8.........3.lapsi
Princessa...........kp27/28-30..........24v......yk2........2.lapsi
Iippari................kp25/26-28.........19v......yk..........1.lapsi
villabikinit...........kp25/27-33.........24v......yk3........4.lapsi
ttty....................kp22/27-28.........26v......yk5........1.lapsi
Kyyneltenhymy....kp21/30-33.......22v......yk4.........2.lapsi


Kp 11->20


Destello..............kp20/33-35........23v......yk3.........1.lapsi
angstilapsi..........kp20/27-31........20v......yk17........1.lapsi
SeInka................kp18/28............27v......yk2..........2.lapsi
Emppis...............kp16/28-32........24v......yk?..........1.lapsi
tyttö91...............kp16/??..............20v.......yk1..........1.lapsi
Johanna88..........kp13/30-40.........23v.........yk5.........1.lapsi
neonroze............kp11/27..............22v.........yk5.........1.lapsi

Kp 1-10


Annie24.............kp6/28..............24v.........yk4.........1.lapsi

Kp??/tjot


Emby^...............25v.....................1.lapsi
PePa..................25v.....................3.lapsi
Moonbride..........21v.....................1.lapsi
happynow..........24v.....................2.lapsi

Mukana menossa

Grill
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Onnea Bela88 ja Lintsa! :heart:

Pahoittelut Princessa, mutta kuten Annie sanoi vielä on toivoa! Lähetän sulle täältä kunnon puhurit ++++:whistle:

ON: Tää kierto on mennyt kyllä tosi vähällä stressillä. :D Tänään oikein havahduin, että jaa se on jo kp 30. Mitää oireita raskaudesta tai menkoista ei ole. En testaile ennen kuin tuolla kp 50 tienoilla. Ihan turhaa rahantuhlausta ku ei mitään tietoa millon ollut ovis tai minkä pitunen kierto tällä kertaa on. :D
 
Onpas tänne tullut taas tekstiä kun on ollut pari päivää kiireisenä!:)

Onnea vielä plussanneille!!

Duulia: Plussatuulia!

Anlii: toivotaan että vuoto oliskin kiinnittymisvuotoa tmv, että saatais sutkin plussapinoon!:)

ON: testaillu oon nyt kolme päivää ovistesteillä, mutta ei ole tullut mitään testiin!:/ No, josko tää kierto taas venähtää ku viimeksikin oli kummallisen pitkä kierto, niin sais sen oviksen bongattua!:) Ihme kyllä, ei oo kauheesti mitään ressiä tällä hetkellä asiasta!:O
 
Destello
Apua, tänne on tullu ihan kamalasti tekstiä ku oon laiskotellu (eli tehnyt yli 12h työvuoroja työpaikalla) palstailusta :eek: En millään jaksa lukea nyt kaikkea, mut ohimennen vilkaisin että Bela ja Lintsa on plussanneet, ONNEA TEILLE! :flower:

).( Tosiaan, työt on vieneet niin tolkuttomasti aikaa etten ole täällä pahemmin kerennyt viihtyä, viime yönäki tuli oltua yli 12h vuoro töissä ja olokin on sen mukainen. Oviskin tuli bongattua, viime kierrossa en todennäköisesti ovuloinut ollenkaan, mutta tässä kierrossa sitten tikkujen avulla sen varmistin, kun olot oli semmosia et ei voi olla muutako ovis kyseessä.

Nyt onkin sitte varmaan jotain työstressiä liikenteessä, eilinen meni pitkälti pahoinvoidessa ja oksennellessa, vatsa on kipeä ja nälkä on ihan järjetön jatkuvasti. Ompa kumma, kun puklailen ne vähätkin salaatit pihalle mitä saan survottua alas asti.. Mut nyt tulee niinkin herkullinen hetki, että mulla on viis päivää vapaata niin stressi varmasti helpottaa ja saan itteni taas kunnolla työkuntoon :) En oo pahemmin mitään kiertopäiviä ees jaksanu laskeskella, tai jännäpäiviä, ku ei oo aika riittänyt siihen että olisin jaksanut keskittyä, hyvinkin todennäköistä että tämäkin kierto meni harakoille, mut eipä aika maailmasta lopu kesken. Eipä mittää, ainaki voin sanoa et mulla on yks aktiivinen harrastus: vauvantekohommat :D

Plussatuulia teille kaikille <3
 
Mä löysin mun unelman! Talon! Mut jos joku vaan myöntäs meille viel lainaa nii vois tosisaan suunitella : /

Ja mul on koko ajan pient menkka juilintaa lonkissa ja mahassa ja valkkaria holottaa vaan!

Destello onko sul aina ressin aikaan oksentelua sun muuta? Eiku mietin vaan :whistle:

Nyt haaveilemaan talosta jota koskaan ei saada!
 
Destello
KyyneltenHymy Eipä ole, mä ressaan kyllä yleensä aina mahallani, mut se ilmenee sitte muiden keinojen kautta (vatsa menee siis sekaisin stressistä, ja kurisee ympäri vuorokauden), minähän en oo koskaan ees oksennustaudissa ollut, muhun ei vissiin noi mahataudit oikeen tykkää iskostua sitten. Laskeskelin tossa et oliskohan ollu n. 10krt ku oon elämäni aikana oksentanu yhteensä. Mut nii, kerta kai se on ensimmäinenkin että ellottaa koko ajan. Nyt kävin töistä hakemassa vähä salaattia ja täyslihapihviä, ja sain ne jopa alas! Kivat aamupalat mulla.. Olo on vaan semmonen et paree mennä makoilee telkkarin eteen, ennenku ne salaatit päättää taas kävellä samaa reittiä ylös.

Onneks on vapaata, nii ei tarvi murehtia et pääseekö töihin vai ei, ja saa nukkua univelat pois :)
 
Destello Toivottavasti pääset stressistä pian eroon, kuulostaa pahalta!

ON: Joo tänään tuntuu ettei oo mun päivä. kaikki tuntuu menevän iha pieleen, mieski oli jostai ihmeen syystä ratkennu juomaan. Monta viikkoa menny hyvin mut nyt sit yhtäkkiä oli juonu :/ Kai tää on jotai pms oireita ku kaikki tuntuu tänään tuplasti pahemmalta eikä hermot kestä yhtään mitään. Mua turvotti ja oksettiki tänään päivällä hulluna mut luin et sekin johtuu pms:stä :kieh: viime menkkojen alkaes tais olla sama ilmiö..
 
Heippa arvon leidit!

Tämä on pitänyt hiljaiseloa kiireiden ja sairastelun takia. Itseasiassa ollut huumori hukassa vähän kaiken suhteen...
Toissa viikonloppuna pamahti täti kylää, joten minulle saa päivittää 9/24 yk5. Vaihdetaan nuo kiertopäivät vähän pidemmiksi, en tiiä miksi.

Onnea Bela ja Lintsa! Hienoja uutisia :)

Galluppiin sen verran, että etelä-suomessa asumme, omassa kerrostalo kaksiossa (kolmas kerros - ei hissiä). Tilaa ei ole paljoa, mutta haaveissa on oma paikka. Ei ihan vielä, mutta sanotaan, että muutaman vuoden sisään. Meillä minä olen se joka rakastaa touhuta ja arvostaa maalaisuutta. Olen toisinaan myös niin täynnä sitä, että hevoset on vieraissa talleissa. Niidenkin kannalta olisi helpompi, että olisivat oman nenän alla. Kaksi koiraakin on, joten kyllä maalla olisi mukavaa! Ja kun tuosta kerrostalosta pääsen, niin takasin mua ei saa kirveelläkään! Rivitalokin olisi mykke petre!
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


MAANANTAI 22.8

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Anlii...................kp43/30-55..........22v........yk1..........1.lapsi
duulia.................kp33/29-30...................................1.lapsi
Mesikämmen:.....kp31/30-50.........21v.......yk3.........1.lapsi
funny87..............kp31/30-45........24v.......yk1.........2.lapsi
PisaraSadetta.....kp31/60-112........24v......yk4........1.lapsi

Kp 21-30


toukka90............kp30/??..............21v......yk2.........2.lapsi
kukkumee..........kp29/28..............20v......yk2.........1.lapsi
Sunflower11......kp29/26-33..........22v......yk8.........3.lapsi
Princessa...........kp28/28-30..........24v......yk2........2.lapsi
Iippari................kp26/26-28.........19v......yk..........1.lapsi
villabikinit...........kp26/27-33.........24v......yk3........4.lapsi
ttty....................kp23/27-28.........26v......yk5........1.lapsi
Kyyneltenhymy....kp22/30-33.......22v......yk4.........2.lapsi
Destello..............kp21/33-35........23v......yk3.........1.lapsi
angstilapsi..........kp21/27-31........20v......yk17........1.lapsi


Kp 11->20


SeInka................kp19/28............27v......yk2..........2.lapsi
Emppis...............kp17/28-32........24v......yk?..........1.lapsi
tyttö91...............kp17/??..............20v.......yk1..........1.lapsi
Johanna88..........kp14/30-40.........23v.........yk5.........1.lapsi
neonroze............kp12/27..............22v.........yk5.........1.lapsi

Kp 1-10


pörrönen............kp9/24.............22v........yk5.........1.lapsi
Annie24.............kp7/28..............24v.........yk4.........1.lapsi

Kp??/tjot


Emby^...............25v.....................1.lapsi
PePa..................25v.....................3.lapsi
Moonbride..........21v.....................1.lapsi
happynow..........24v.....................2.lapsi

Mukana menossa

Grill
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Hehei! Sellasta tiedustelisin niiltä, ketkä oviksen bongaa ilman tikutustakin, että mites niitä limoja sitten tulee? Paljonkin ennen ovista? Kestääkö kauan?:O Nyt on pari pvää ollu limoja/valkkaria, mut ovistestiin ei tuu yhtikäs mitään!

Gallup: Mitäs tykkäätte anopeistanne?:D Mulla on ihan mukava anoppi (toisinaan), mutta kauhee höseltäjä jota ei tunnu laisinkaan kiinnostavan OIKEESTI mun ja puolison kuulumiset (tai no, pojalleen se varmaan edelleen soittelee päivittäin!:D)! Aina se kyselee mitä kuuluu, mutta sit puhuu päälle eikä sit tosissaan kuuntele. No, toimeen tullaan ja noin (kunhan ei oo liikaa tekemisissä), et ihan hyvä tilanne meillä!:)
 
Destello
Toukka Pahoittelut negasta, mutta muistathan että toivoa on aina siihen asti kunnes täti kurvailee kylään. Ei saa masentua :hug:

Anoppigallup: Oma anoppini on varsin mukava tapaus, ikää hänellä on vasta n. 40vuotta (mieheni siis on pari vuotta nuorempi mitä itse olen, ja ovat saaneet nuorina jo esikoisensa, eli miehen), joten varsin nuorekas tapaus silti. Tilailee ebaysta ihania merkkikenkiä ja laukkuja, joita sitten kuolaan räkä poskella kun itsellä ei ole mahdollisuutta sellaiseen :D Oon kuullut moneenkin otteeseen että anoppi on kovin samanlainen mitä itsekin olen, ja itsekin huomannut samoja piirteitä jonkin verran, mut eipä tuo haittaa. Paremmin vaan tulee toimeen :) Eipä olis paremmin voinu anoppi osua meikäläisen kohdalle, tämän pidän mielelläni anoppina loppuelämäni.
 
Onko teillä kokemuksia apteekin First Signal -raskaustestistä? Kuinka yleistä on näyttää haamua testiajan jälkeen? Viivanpaikka? Mitkä testit teidän kokemusten mukaan antavat herkimmin ns. roskishaamut?



Toinen testi odottaa vielä myöhempiä testailuja ellei menkkoja edelleenkään kuulu. Vatsaa kivistää kuin vuoto voisi alkaa minä hetkenä tahansa. Odotellaan! Plussaan en usko ennen kuin viivat ovat kohdillaan testiajan sisällä. ;) Ensimmäiset roskishaamut ovat tulleet tästä ja edellisestä kierrosta, vaikka testejä on tullut tehtyä säännöllisen epäsäännöllisesti jo marraskuulta 2010. Ehkä jotain on ainakin yrittänyt tapahtua? Tai voisi tapahtua? :D

Päivittelen taas jos tulee päiviteltävää, mutta nyt kokemuksia raskaustestien haamuista kehiin!

Anopista: Minulla on aivan IHANA!! :heart:
 

Yhteistyössä