Kakskymppiset yrittäjät 2011

Emppis soitat vaan tk: ajanvaraukseen ja ruinaat sielt verikokeeseen ihtes, sillain mä sain!

Tyttö onnea ukolles vakipaikasta! Ei meilläkään täst oo hoppu pois, mut ois kyl ihana maksaa omaa ja se oma tulis meille pikkasen halvemmks. Maksetaan nyt n.700e vuokraa ja talo on horo, niin sähköä menee kuussa 150-200e. Sil lyhentäs jo lainaa!

Tänää mennää pankkiin ja suunittelen jo sotasuunitelmaa "miks meidän täytyy saada lainaa"! :D

Tääl oli alamaha petipuuhien aikana huutavan kipeä ja aamulla nippaili toiselta puolen.. Huoh, koskahan sitä uskaltas testailla!? Mul on noit 10herkkyyden liuskoja tuolla!
Tai sit kuvittelen taas oireet:ashamed: Mahaki on ku pallo, nii turvoksissa.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


KESKIVIIKKO 24.8

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


duulia.................kp35/29-30...................................1.lapsi
Mesikämmen:.....kp33/30-50.........21v.......yk3.........1.lapsi
funny87..............kp33/30-45........24v.......yk1.........2.lapsi
PisaraSadetta.....kp33/60-112........24v......yk4........1.lapsi
kukkumee..........kp31/28..............20v......yk2.........1.lapsi

Kp 21-30


Princessa...........kp30/28-30..........24v......yk2........2.lapsi
Iippari................kp28/26-28.........19v......yk..........1.lapsi
villabikinit...........kp28/27-33.........24v......yk3........4.lapsi
ttty....................kp25/27-28.........26v......yk5........1.lapsi
Kyyneltenhymy....kp24/30-33.......22v......yk4.........2.lapsi
Destello..............kp23/33-35........23v......yk3.........1.lapsi
angstilapsi..........kp23/27-31........20v......yk17........1.lapsi
SeInka................kp21/28............27v......yk2..........2.lapsi


Kp 11->20


Emppis...............kp19/28-32........24v......yk?..........1.lapsi
tyttö91...............kp19/??..............20v.......yk1..........1.lapsi
Johanna88..........kp16/30-40.........23v.........yk5.........1.lapsi
neonroze............kp14/27..............22v.........yk5.........1.lapsi
pörrönen............kp11/24..............22v.........yk5.........1.lapsi

Kp 1-10


Annie24.............kp9/28..............24v.........yk4........1.lapsi
Anlii...................kp6/30-55.........22v........yk2.........1.lapsi
Sunflower11......kp4/26-33..........22v........yk9.........3.lapsi
toukka90............kp2/31..............21v........yk3.........2.lapsi

Kp??/tjot


Emby^...............25v.....................1.lapsi
PePa..................25v.....................3.lapsi
Moonbride..........21v.....................1.lapsi
happynow..........24v.....................2.lapsi

Mukana menossa

Grill
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Kyyneltenhymy Onnea lainanpyyntöreissulle! :)

Sunflower Ai sullakin on uusi kierto alkanut.. :( Jospa se tästä kierrosta tärppäisi!

Emppis Toivottavasti saat hyviä uutisia lääkäriltä! :) Tuo verisuonien ilmestyminen on kyllä outo juttu! Minullakin nimittäin ilmesty jokin aika sitten yhtäkkiä verisuonet pintaan, ja tietty olin varma, että plussaan. Sen jälkeen on kuitenkin tullut jo 2 menkat, eli mulla ei ainakaan raskaus ollut syynä siihen. Niin ja ne ei tosiaan oo vieläkään kadonnut minnekään..: /

ttty, Iippari, funny jne, plussatuulia! =)
 
Destello
Emppis Ei muutako soittoa TK:hon ja ruinaamaan sitä aikaa verikokeisiin, kyllä ne sieltä sut sinne ottaa varmasti jos vaan intät et on pakko päästä. Nuo oireet kuulostaa kyllä oudolta, olis ihan hyvä saada selville et mikä mättää :/

Sunflower :hug:

Iippari Plussatuulia sinne! Toivotaan parasta, ja pelätään pahinta.

KyyneltenHymy Tarkemmin tossa kattoessani huomasin et meillä on liki samanmoinen kierto näemmä, sulla hieman lyhyempi tosin. Sullahan alkaa oleen kohta jos sitten hyvät saumat testailuunkin :) Toivotaan että siellä joku matkustaja olisi! Ettei tarvitsisi turhaan kuvitella oireita :)

ON: Ei mitään erikoista. Vapaat on tehny ihmeitä, todellakin. En muista koskaan millon olisin ollut näin väsynyt, lihaskipuinen ja ärtyisä. Ehkä mun vaan pitäis pysyä sittenkin töissä. Ukko on nauranut ittensä välillä henkihieveriin ku sillä on niin ihana tapa demonstroida mun "mielialavaihteluja" histogrammina, ja sekös meikäläistä ärsyttää, kun omasta mielestäni nyt en mitenkään erilainen edes ole. Toki tietyt asiat vituttaa, mut ainahan ne. Kaiken lisäks mulle on iskemässä taas flunssa, ja limakalvot on nenästä niin huonolla hapella et piti oikein vertaki niistää tänään. Viikonloppuna olis venetsialaiset, ja mulla on to-su yöt töissä joten pitäis olla kunnossa siihen mennessä -.- No, ainaki sain kämpän siivottua viimesen päälle pitkästä aikaa, niin kehtaa sitte asua täälä taas viikon eteenpäin ennenku pitää taas nysvätä joka nurkka puhtaaks. Se on muuten ihan uskomatonta miten koira onnistuu sotkemaan joka paikan pelkällä hilseelläkin. Mun ihanat, valkoiset seinät on ihan mustia tuohon reiden korkeuteen asti, kun tämä koiraherra on hieman hiestänyt itseään seinään.. -.-

Plussatuulia!
 
Moikka taas!

Grill: uskoisin, että nyt on vaan se sellainen kauhuvaihe menossa; eikö niitä kuulu ollakin? mä ainakin itsekin mietin välillä, et onko tää nyt ihan hullu projekti, mutta tuun sit taas järkiini ja tajuan, että nyt jos koskaan!<3

Emppis: ootko jo soitellu TK:een? Tai ootko testaillu tänään? Aika mystiseltä kuulostaa kaikki noi oireet ja viivanpaikat!!

ttty: No? Mitä näkyi?:) Toivottavasti ||

Tyttö: Onnea miehelles vakipaikasta!! Tuntuu, että kaikki vakkarihommat on niin kiven alla, että hyvä kun lykästi! Oioi, mäki haluun kattella jo uutta kämppää! Meillä vaan vanhankin remppa niin kesken, ettei varmaan uutta pääse aikoihin katsomaan..:/

Iippari: mut kato eiks se monesti ookin niin että oireettomuus on oire?:) toivottavasti tässä tilanteessa ainakin!!

Kyyneltenhymy: Koska alat testailee?:)

Sunflower: Tsemppiä alkukiertoon! Noi ekat päivät on kyllä niiiiin masentavia, mutta kyllä se taas siitä kun pääsee taas vähän vauvantekoharjoituksiin!;)

ON: Ei mitään! Ei kerrassaan mitään! Ei ovisplussaa, kaikki ketuttaa. Rupesin itkemään eilen kun sain kiinalaisesta väärän ruuan (kanaa, kun olen kasvissyöjä) ja parina edellisenä päivänäkin oli menny työpaikkaruokailu pyllylleen ku smoothie vaan maistu jostain mystisestä syystä ihan paskalle!:D No, ehkä huominen vapaapäivä piristää kun saa olla ihan rauhassa, ja perjantaina tallinnaan ja lauantaina koiranäyttelyyn! Manailin jo, että sit menee näyttelykin tietysti persiilleen, mutta toivotaan parasta!
 
Kiitokset kannustus-sanoista tyttö91 (ja onnea miehesi vakipaikasta! :)) ja Johanna88! Kaipa tämäkin asia tästä sitten selviää... :)

KyyneltenHymy, toivottavasti onnistaa lainan suhteen (ja muutenkin)! :)

Ja kovasti plussatuulia kaikille! :) Mä rupeen siivoomaan...
 
Destello
Hellurei ja hellät tunteet. Ajattelin nyt sitten että voisi tänään vetäistä räväkämmin kun alkaa ärsyttään tämä vapaalla olo. Luojan kiitos huomenna pääsee jo töihin.

Et soronoo, meikäläinen lähtee ottaan leimaa niskaan (tatuointi, kansankielellä) ja illalla voisi pian vaikka korkata muutaman lonkeron, ja rikkoa sitäkin rajaa juomattomuudesta.

(Miehille tiedoksi: älkää ikinä jättäkö naista yksin kotiin vapaa-ajalla.. Viimeksi kerkesin tehdä itselleni viisi uutta lävistystä kun oli tylsää.. Mielenkiintoista, mitä kaikkea sitä omaksi ilokseen keksii kun alkaa tekeminen loppua :saint: )

muoks. Nyt te kaikki luulette että oon joku mustahiuksinen terästurpa, oikea joka anopin kauhukuva. En ole. Anopinkauhu kylläkin, mutta en terästurpaa nähnytkään :>
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sunflower11
Destello, heh.. :D vähän kun meillä miehen kans yks ilta juotiin muutamat ja mies kaivo tatskakoneen ja mulle lantioon uus kuva. Nyt tilattiin uus kone ni pääsen/joudun kai koenahkaksi :D

kiitos teille.. Alkaa tää toiveilu oleen turhauttavaa ku yk 9 jo menossa.. :(
 
Pankki reissu oli lähinnä sitä et akka meinas revetä nauruun! Eli saadaan niin vähän lainaa etten sais sillä hinnalla unelmien yksiötäkään! Huomen toinen pankki!

Destello katoin kans et samois mennään. Ajattelitko olla aikanen testailia? :DMillasen kuvan vedit kehiin? Itellä on vaan pien lisko, joskus mummona haluan lasten syntymäajat jotenki kivasti, vaik johonki tähtisateeseen joka tähen sisälle jonku. Ah, lävistyksiä, niin halusin joskus! Mies tuli ja sano HYI! Se niist 100läväri haaveesta :D
Ai, mistä päin sä oot kun venetsialaisia vietät? Täällä itä-suomes kukaan ei ymmärrä mua! Oltas menty jeppikseen juhliin vennuja, mut tuli matti kukkaroon kylään!

Johanna en oikeen tiä koska uskallan testata :D Varmaan ens viikolla? Nippailuja on ollu tänäänki, en viel vaan uskaltas. Noit testejä on varmaan viel 10kpl :D
 
Emppis
Noniin tänään testattu toisella liuskalla joka paketissa oli niin hitusen selvempi viivanpaikka, ei tartte tihrustaa..ja sit vielä illalla puikkotestillä samalainen hyvin hyvin hailuva viivanpaikka?! Sehän tässä ihmetyttääkin että jos olis tärpännyt (jota en usko) pitäs olla edellisestä kierrosta jo ja silloin mentäs jo jotai rv7 paikkeilla ja tuolloin plussan pitäs jo oikein hyökätä testistä..:kieh:
Oma epäilykseni onki kohdun ulkoinen..tahi sitten ehkä kilpirauhasen toimintahäiriö jne. Huomenna aamusta soitto tk:hon ja vaadin verikokeisiin pääsyä..niin raskaus kuin muutkin veriarvot..eihän tämmösen olon kanssa jaksa taistella..jokin mättää ja kiva olis saaha tieto mikä..?!
 
Destello
Johanna Naeh, mä olen ihan normaali luonnostani blondi ihminen, ja kaikkea muuta kuin em. asiat siitä terästurvasta lähtien :) Mulla on ollu kyllä rautaa naamassa (ja kaikkialla minne nyt voi kuvitella, uskokaa pois), mut oon ottanu useimmat pois ja nykyään on enää kulmakoru, joka sekin kuminen materiaaliltaan.

Sunflower Itelle tää oli eka oma tatuointi, monia oon suunnitellu kyllä mut ekaa kertaa nyt sitte päätin ottaa itellekki :)

Kyyneltenhymy Mä oon aikanen testailija. Alotin jo tänään o:) Ihan vaan sen takia, et jos olis pienikään haamu näkyny nii en olis ottanu tatuointia sitte. Lävistykset on ollu kivempia, ku ne saa aina poiski jos haluaa. Ja niin, min oon Kokkolasta, et aika lähelle meni tuokin arvailu :)

http://destello.kuvat.fi/kuvat/Maisemia/heprea.jpg Tuossa siis kuva siitä, ihan kamalan laatuinen (kamerakännykän laatua, tottakai), mut otan paremman muutaman päivän sisällä kun omaan järkkäriin saapuu uus akku jotta sitäki voi sitte käyttää :) Kuvassa on siis hepreankielellä sana "äiti", ja äitini synnyin- ja kuolinaika, ja tuo sykeviiva joka loppuu äidin kuolinajan ensimmäisiin numeroihin, koska sitähän kuolema on. Viivaa, joka ei enää värähdä. Itselleni henkilökohtainen tatuointi, ja vaikka mulla meni ton suunnitteluun/piirtämiseen 5min, niin oon ihan tyytyväinen lopputulokseen, kun tekijä oli taitava koneen kanssa. Eikä edes sattunut yhtään! :) Tosin, mulla nyt on kipukynnys niin missä lie, etten varmaan tajuais vaikka mua ammuttais haulikolla.
 
Apua, siis mulla ei vieläkään menkkaoireita ja niiden piti viimeistään viime yönä alkaa niinkun yleensä.. No nyt mä sitte odottelen vielä ehkä lauantai aamuun, sillon olis dpo 15, ja jos ei oo täti tullu nii sitte testaan. :)

Miten voi jännittää näin paljon? :D

Nyt kaikille tuhannesti halauksia ja plussatuulia! :)
 
Destello mun mielest tuo oli hieno muisto äitistäs :)

Testasin tänää viivanpaikan! Nyt ku malttas odottaa rauhassa, mutta nytki juilii menkkamaisesti!

Hermostuttaa tuo pankissa käynti taas! Hyppään varmaan sen ukon kurkkuun jos se ei anna meille lainaa, sen verran ketuttaa jo nyt!
 
Destello
Kyyneltenhymy Onhan se, facebookissa huomattavasti parempi kuva tuosta leimasta, mut menkööt nyt huonolaatuisena maailmalle tämän kerran :) Ja että viivanpaikka! Voi että, toivottavasti siihen tulis jotain muutaki!

Mihin pankkiin ootte menossa? Oon kuullu huhuja et nuorille pariskunnille nauretaan melkein päin naamaa muissa pankeissa, mut OP on vissiin ainoa "täysjärkinen" pankki jonka kans voi keskustella ihan hyvillä mahdollisuuksilla talolainasta, ja heillä on ilmeisesti ihan hyvät maksusopimuksetkin kuuleman mukaan. Muutama tuttavapariskunta on kokenut ihan saman ku te tällä hetkellä, ja toi pankki oli ainoa mikä otti ees vakavasti heidän asuntolainansa :/ Toivotaan että teille heruis lainaa sieltä, nii saisitte alkaa etsiin tosissanne omaa kotia! :)
 
Iippari Plussaonnea ;)


Funny87 Testaahan ja kerro miten kävi!


tyttö91 Onnea miehesi vakipaikasta!


Emppis Pyydähän lähete verikokeisiin! Ettei ehdi mennä vaaralliseksi jos on vaikka kohdunulkoinen : /


Kyyneltenhymy Saitteko lainaa? :)


Täällä tuhruttaa, tänään tai huomenna saa varmaan merkitä kp 1 ja mut saa siirtää takas yrittäjiin :) Mutta odotellaan vielä.
 
Destello tänään ollaan menos osuuspankkiin, jos sielt jotain heruis. Täytettiin sinne jo netin kautta alukutietoja, siin tuli lopputuloksena nykyisellä tilanteella menee -18yli menot ja jos lainaa olis, oltas +250e puolella. Et saa nähä mitä ne meille sanoo. Riippuuhan se niin paljon keltä sitä kysyykin! Nordeassa nauravat vaan!
 
Destello
http://destello.kuvat.fi/kuvat/Maisemia/heepre.jpg
Tuossa nyt päivitetympi kuva, sain akun postista tänään nii piti heti kokeilla.

Kyyneltenhymy Ihan oikeaan pankkiin ootte sitte menossa, uskoisin että sieltä kyllä päästään teidän kans sopimukseen et minkälainen laina on teille parhain, ja minkälaisella maksuajalla. Useat nuoret ihmiset käy justiin op:sta hakemaan lainaa koska siellä ei "sorsita" ketään ikään katsomatta, itsekin olen ollut takaamassa lainaa serkulleni jolla ei ollut tuloja ollenkaan, käytännössä siis työtön, ja silti sai pienen autolainan oplta.

Toivotaan parasta, nyt sormet ristiin joka iikalta että saisitte sen lainan! :)
 
Destello turha keikka, säästöpankki veti 10 000e paremmin. Ketuttaa kaikki! Me asutaan vuokralla ja kärvistellään kunnes tulee lottovoitto (ei siis ikinä).

Miks mua etoo koko ajan? Ja perkele kun nälättääkin taukoamatta! la uus testi kehiin!
 
tein iltatestillä huonolla testillä negan. siis noi liuskatestit on ihan p*skoja.. :D
huomenna aamulla testaan heti uudestaan. olen niin varma raskautumisestani nyt. kaikkee ihmeellistä on esiintynyt tänää. huonoa oloa, palelua, pissahätä kokoajan ja painon tunne rakon päällä, ja olen töissä kassalla niin perunapussin multa on alkanu haiseen mun nenään kauhean voimakkaalta.
 
Plussatuulia funnylle ja samaisia tuulia ja lisäksi harmitteluja KyyneltenHymylle, ikävää että joutuu makselemaan vuokraa väkisin kun voisi saman summan maksaa omaakin :confused:

Mäkin olen testaillut negoja taas.. huomenna jo kp27 että saisi sitten jo ruveta plussaamaan mielellään :D. Mä en viitsi mitään oloja tai oireita kyttäillä, kun mulla on kaikissa kierroissa ollut jotain erilaista nyt e-pillereiden lopettamisen jälkeen joten oireista ei voi ikinä tietää, ovatko vain kiertoon kuuluvia vai olisko jotain tapahtumassa. Helposti sitä saakin kuviteltua vaikka mitä, kun rupeaa oikein hakemaan ja tunnustelemaan, joten yritän sitä nyt välttää...
 
Pikainen kommentointi vain...

Destello: Oli muuten todella kaunis tuo sun tatuointi! :)

KyyneltenHymy: Tosi harmillsita tuon lainan kanssa teillä! :/ Saa nähdä miten meidän käy, siis jos ja kun mies sais sen vakituisen työn, niin voitais ajatella ostaa tätä meidän tönöä omaks...

Mut mut, plussia vaan kovasti kaikille! :)
 
Päätin juuri et testaan la aamuna uudestaan, mennään anoppilaan sillon ja pääsee nauttimaan ulkosaunasta, pitää siis selvittää saako lauteille viedä huurteisenki mukana ;) Eiks oo hyvä syy testata? :D

Grill toivotaan et teil on enemmän laina onnea! Olis meilläkin jos menisin töihin ja laittaisin pikkusen hoitoon. Töihin menisinki jos tekisin vaan aamuvuoroa mut oltas miehenkaa kumpikin vuorotöissä, eli poika asuis hoidossa ja kyläilis kotona!

funny toivotaan et olos pitää paikkaansa! :)
 

Yhteistyössä