Kakskymppiset yrittäjät 2011

No niin, eli sitä omanapailua: Mä oon saanu ovistestiin viivoja!! Jeeeeee! Ovis onki nyt sit myöhemmin ku olisin ajatellu, ja siks varmaan viime kiertoki meni ketuiks ku oltiin just oviksen aikaan prätkäreissulla toisen pariskunnan kanssa pikkumökissä ni jäi talletukset vähän vähiin...:D eli toivotaan nyt sitten tollasta pitkää kiertoa!!:)

On muuten greippimehu tehny tehtävänsä: mä tunnen oviksen lähestyvän, ja limat on aikamoiset! Et kait siitä jotain iloa on!!

Nyt vaan jänskätään et kerkeekö tallettelee miten ennen torstaista Lontoonreissua!
 
Destello
Kyyneltenhymy Jaha, minäpä alan kaiveleen sitä hattua jo valmiiks, nyt kuulostais sulla nimittäin niin lupaavalta että :) Maratoni tuli juostua jo eilen :D

ON: Historian hirvein työpäivä takana, porukkaa oli ihan järkyttävästi ja me työkaverin kans kahestaan koko puljussa yritettiin saada sadoille ihmisille ruuat ilman monen tunnin jonotusta. Teki tiukkaa, ja nyt on ihan loppu eikä jaksais ees olla hereillä. Vielä pitäis päivävuoro tänään lähteä tekeen tunnin päästä, ja huomena vapaa...luojan kiitos. Enpä oo muistanu testailla ollenkaan, enkä tiiä viittiikö ku negaahan se kuitenki mun tuurilla näyttäis.
 
Mietin just et olikohan entero rokko vaarallinen raskausaikana, ei se onneks tainu olla.

Destello toivottavasti työvuoros oli parempi tänään! :)

Tänään ei okseta niin paljoa ku eilen! Jee! Maltankohan oottaa ti asti testausta? :D Ostin 10kpl testejä ja enää 5-4 jäljellä, ei kerrota ukolle :D

Ai, yöl tuli hetkellinen olo "haluanko tosiaan toisen lapsen". Ajatus tuli väsymyksen ansiosta ja ehkä kipeä ja huutava lapsikin lisäs. Tänään taas toisella mielellä :)
 
Destello
Kyyneltenhymy Höpönlöpö, elä nyt vielä masennu sielä ku menkkoja ei oo kerran edes tullut :) Koitahan nyt keksiä jotain kivaa tekemistä, ja siirtää ajatukset muualle niin jospa se positiivinen asenne tulis takas :)
 
tyttö91
Kyyneltenhymy peli ei oo vielä pelattu ennen kun täti tulee! JA ei se maailma siihen kaadu jos täti tuleekin. Ootte ainakin piristäneet minun päivää Destellon kanssa hatullisella paskaa ja maratoonilla.. :D :LOL:

ON: tää lähtee nyt viimeiseksi yöksi töihin, meillä on aina neljän yön rytmissä ne ja sit taas pari viikko muita vuoroja. Huh, jaksaa jaksaa, enää tää yö ja sit pari vapaata. :) Itse taas tollona testailin aamulla mut ihan puhdas nega tietenkin, en vaan millään jaksa sitä viikkoa odottaa. Ajattelin että jos pienin pieni haamu edes ilmaantuisi mutta eipä tietenkään. nyt sitten vaan odottelemaan vielä viikko ja hirmuisen hyvää onnea mukaan niin jospa se tästä kierrosta jo lykästäisi. =) Raskausoireita olen ainakin sata taas kehitellyt omaksi huviksi :D kohta tullaan kovaa ja korkealta pilvilinnoista alas..
 
kävin laittamas tämänpäiväsestä testistä kuvia tuonne "kuvia plussatesteistä". Mä ja mies varmaan nähään jo omia kun halutaan niin kovasti se pikkunen :headwall: Melkeen jopa hävettää laittaa testeistä kuvia jota pitää suurennuslasin kanssa tiirata, muttakun :ashamed:

Ai, tääl itäsuomes oli yöl mahtava ukonilma! Salamat vaan välkky taivaalla :)
 
Kyyneltenhymy: mä en onnistu tällä padilla tihrustamaan kuvista mitään, pöh...:( mutta jatkatte vaan testaamista!! Vielä ei oo peli menetetty!

On: saako kirota? VITTU! Meni sit oviksen bongaus ihan nappiin, mut ei päästy hyödyntämään, PERKELE! Tai kun siis peittoa heiluteltiin viimeksi to illalla, ja ovis oli sitten eilen iltapäivällä ja eilen sit illalla heiluteltiin taas... Ku eiks se eilinen ollu jo myöhästä? Vittu ku pitää olla JUST tällä viikonlopulla sit joku hemmetin invis töissä ja se oli siel ihan yötä myöten. Normaalisti sil on ihan perus 7-16 työpäivät ja just nyt sit ei!! Hemmetin hemmetti! Alkaa vähän paineet vaan kasvaa ku pitäis mennä naimisiin ens heinäkuussa eikä olis kivaa olla tullu suurinpiirtein suoraan synnytyssalista!:D
 
Aapuva kun oon taas jäänyt jälkeen! No uudelle nyt ainakin tervetuloa!:wave:

KyyneltenHymy: Toivottavasti olisit raskaana! :) Merkit olis ainakin lupaavat...

Destello: Olet siis ilmeisesti ravintola-alan ihmisiä? :) Keittiön vai salin puolella? Olen itseni lukenut ravintolakokiksi -09 ja teinkin sitä työtä puolisen vuotta, mutta sitten ranne sanoi että ei enää tykkää siitä työstä... Eli joo, ymmärrän sua hyvin! :)

Johanna88: Harmi, harmi... :/ No jos nyt ei onnista, niin parempaa onnea ensi kiertoon. :)

ON: Jippiiii! Mun tuleva kummiPOIKA syntyi perjantaina! <3 Aivan ihana! Siis kuvien perusteella... ;) No tässä tällä viikolla joku ilta mennään sitten käymään kun heillä muuten vierailutilanne helpottaa.

Ja tänään lähtis käyntiin varaston viimeiset neljän viikon pillerit, katsotaan sitten ostanko enää lisää... :)

Niin ja tietysti kovasti plussaa kaikille!:flower:
 
Tsemppiä uuteen kiertoon SeInka ja PisaraSadetta!

Johanna Saitko siis eilen ovisplussan? Jos sait, niin sitten sun ovis on tänään tai huomenna. Ovis on n. 12-24h plussan jälkeen.. :)

KyyneltenHymy Toivottavasti viiva vahvistuu! =)

Plussatuulia jännäilijöille!
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


MAANANTAI 29.8

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


duulia.................kp40/29-30...................................1.lapsi
funny87..............kp38/30-45........24v.......yk1.........2.lapsi
kukkumee..........kp36/28..............20v......yk2.........1.lapsi
Princessa...........kp35/28-30..........24v......yk2........2.lapsi
villabikinit...........kp33/27-33.........24v......yk3........4.lapsi

Kp 21-30


ttty....................kp30/27-28.........26v......yk5........1.lapsi
Kyyneltenhymy...kp29/30-33.........22v......yk4........2.lapsi
Lindu.................kp29/??...............21v.....yk?.........1.lapsi
Destello..............kp28/33-35........23v......yk3.........1.lapsi
angstilapsi..........kp28/27-31........20v......yk17........1.lapsi
Emppis...............kp24/28-32........24v......yk?..........1.lapsi
tyttö91...............kp24/??..............20v.......yk1.........1.lapsi
Johanna88..........kp21/30-40.........23v......yk5.........1.lapsi


Kp 11->20


neonroze............kp19/27..............22v.........yk5.........1.lapsi
pörrönen............kp16/24..............22v.........yk5.........1.lapsi
Annie24.............kp14/28..............24v.........yk4........1.lapsi
Anlii...................kp11/30-55.........22v........yk2.........1.lapsi

Kp 1-10


Sunflower11......kp9/26-33..........22v........yk9.........3.lapsi
toukka90............kp7/31..............21v........yk3.........2.lapsi
Mesikämmen:.....kp6/30-50.........21v.......yk4.........1.lapsi
Moonbride..........kp4/36..............21v.....................1.lapsi
Iippari................kp3/26-28.........19v......yk3..........1.lapsi
SeInka................kp3/24-28........27v......yk3..........2.lapsi
PisaraSadetta.....kp1/37-112........24v......yk5........1.lapsi

Kp??/tjot


Emby^...............25v.....................1.lapsi
PePa..................25v.....................3.lapsi
happynow..........24v.....................2.lapsi

Mukana menossa

Grill
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Annie24: No kun en saanu selkeetä plussaa lainkaan, mutta ilmeisesti greippimehu on tehnyt tehtävänsä ku tunsin ihan satavarmaan oviksen eilen iltapäivällä töissä ku sattu niin hemmetisti! Vahvoja viivoja sain su ja la aamuina testiin... prkeleen prkele!

Funny: eiks niitä pregcheckejä ja jotain muita marketin herkkejä suositella ja sit tietty cb digiä?:) millä oot testaillu?
 
PisaraSadetta: toivottavasti ensi kierto sulla maltillisemman pituinen ja pääsis pian jo kunnon talletuksiin!;)

ON: luin just vauva.fi:stä tällasen: •Munasolu on hedelmöittymiskelpoinen 24 tuntia ovulaation jälkeen. Siittiöt säilyvät hedelmöittymiskykyisinä noin 72 tuntia.
...Eli jotain saumaa vois olla vielä?? Hitto ku on lontoonreissu torstaina edessä, ja mua vaan vituttaa nyt! Toivottavasti saan itteni kasattua siihen mennessä, ettei tyttökaverit ihmettele et minkä myrkyn oon nielly!:D
 
Heipparallaa tytöt pitkästä aikaa! :) Lindulle,Sunflowerille, Toukalle, mesikämmenelle Moonbridelle, Seinkalle, Pisarasateelle ja Iipparille pahoittelut ja kuitenkin onnea uuteen kiertoon :hug:
Tyttö91: Onnea testailuun ja toivotaan, että sieltä plussa tulisi :)
Johanna88: Olen täysin samaa mieltä, onneksi nämä puuhastelut on mukavaa hommaa :D Toivottavasti vielä ei oo ovis menny ohi ja ehditte talletella ajoissa :)
Grill: Tiedän tunteen, kun toinen hannaa . Meillä mies sanoi minulle vuoden alusta että saan odottaa kymmenen vuotta ennekuin ruvataan edes yrittämään. Ajattelin että annan asian olla ja kas, yhtenä päivänä mies sanoi että kiitos kun on saanut rauhassa miettiä ja on tullut siihen tulokseen että on valmis :)
Kyyneltenhymy: PAljon viivan vahvistumista sinne :heart:
Funny: onnea testailuun +++ tuuli sinne :)

Ja kaikille muillekkin nimeltä mainitsemattomille plussa tuulia kovasti :)

ON: Vuoto loppui tosiaankin vasta eilen, tavallisesti vuotopäiviä 5 ja nyt tuplasti enemmän, mistä lie johtuu. Tässä kierrossa en ajatellut bongailla ovista olenkaan enkä harrastaa muitakaan poppakonsteja :D Viime kierrossa tuli hampaat irvessä litkittyä greippi mehua :D Oon niin positiivisella tuulella tuosta kierron lyhentymisestä, vaikka toki olisin mielelläni plussannut, mutta mielummin kp39 ja täti ku kp55 ja täti :) Nyt ajateltuna saattoi olla ruokavalio muutokset jotka saivat tädin tulemaan aikaisemmin, koska mulla on muutenkin nyt hormoonit ihan sekasi ku oon muuttanu syömisiäni.. yks päivä aloin itkemään hesessä :D Tilasin salaatin johon kuului kirsikkatomaattia noh, hetken päästä tarjoilia poika tuli kysymään että sopiiko jos laitetaan normaalia tomaattia ja pahoitteli asiaa, minä itku kurkussa yritän siinä puhua, tuli niin liikuttunu olo ku viitti tulla multa kysymään tota :D :D Ai että mies on nauranu mulle koko viikon :D Mutta hups, tulipas sitä tekstiä taas (hieman turhaakin) Oikein kovan plussa puhurin laitan liikkeelle täältä :) Pysytän positiivisella mielellä, kyllä se plussa vielä meidän kaikkien testeihin tulee :)
 
Sunflower11
Kyyneltenhymy: Ihan helposti voi näkyä jo, täytyy mennä kattoo sinne kuvaa :) Jos sulla on ovis ollut aiemmin ku "oletetusti?". Ellet sit oo testannu. Voihan se nimittäin näkyä jossain testeissä 7-8 pvää oviksesta.
 
Noniin tänää ei menny aamukahvi alas yleensä juon kaks kuppii aamusta.:x Alaselkää vihloo vaikka mua ei koskaan ees menkkojen aikana vihlo??? Lämmot ollu viikon jo 36.8-37 eikä oo ees kipee olo??? En kummiskaa uskalla testailla en aina haluu tulla pettymään. Ainii meil on yk1 nyt tauon jälkeen unohin sen ilmottaa..=)
 
Lindu: lupaavalta kuulostaa :). Kyl mä jo aika pian testaisin, kun jos on noin selkeät oireet raskaudesta johtuen niin kyllä sen sitten pitäisi jo testissäkin näkyä. Jos taas olisi testi nega niin onhan se pettymys, mutta saattaa oireet helpottaa ja pääset taas miettimään uutta yritystä :).

Mulla on ihan ihme kroppa. Nyt tuntuu ihan kuin oviskipuja ja vasta kp3... No eniveis, mun taktiikka tässä kierrossa on seksiä joka päivä heti kun pääsen tästä kuukupista eroon aina siihen asti kunnes en enää jaksa...
 
En ny kerkiä lueskella tarkemmin, kun täytyy kipasta hepat ruokkimaan ennen pimeetä, mutta pakko avautua että ei oo menkat vieläkään alkanu eikä mitään oireitakaan niistä ole =/ ja kp30 menossa, neljä viimesintä kiertoa olleet 27-28 päivää! Oon muutaman aamun testaillu noilla Davidin herkillä liuskoilla, mutta negaahan ne näyttää. Vetäköön ny käteen tää saakelin kuukautiskierto ja koko kroppa, jumankaut... (anteeksi :kieh:)
 
hmm oon testannut niillä samoilla liuskoilla jo monesti mitä ostin halpatesti.fi sivuilta. eli niitä samoja myytiin kaupoissa. mut mut ne näyttää negaa ja sit kokeilin sitä Clearbluen testiä sillon 4pv kp31... yleensä siis menkat on tullut siinä kp35 mut nyt ei oo näkyny..
 

Yhteistyössä