Heipparallaa tytöt pitkästä aikaa!
Lindulle,Sunflowerille, Toukalle, mesikämmenelle Moonbridelle, Seinkalle, Pisarasateelle ja Iipparille pahoittelut ja kuitenkin onnea uuteen kiertoon :hug:
Tyttö91: Onnea testailuun ja toivotaan, että sieltä plussa tulisi
Johanna88: Olen täysin samaa mieltä, onneksi nämä puuhastelut on mukavaa hommaa
Toivottavasti vielä ei oo ovis menny ohi ja ehditte talletella ajoissa
Grill: Tiedän tunteen, kun toinen hannaa . Meillä mies sanoi minulle vuoden alusta että saan odottaa kymmenen vuotta ennekuin ruvataan edes yrittämään. Ajattelin että annan asian olla ja kas, yhtenä päivänä mies sanoi että kiitos kun on saanut rauhassa miettiä ja on tullut siihen tulokseen että on valmis
Kyyneltenhymy: PAljon viivan vahvistumista sinne :heart:
Funny: onnea testailuun +++ tuuli sinne
Ja kaikille muillekkin nimeltä mainitsemattomille plussa tuulia kovasti
ON: Vuoto loppui tosiaankin vasta eilen, tavallisesti vuotopäiviä 5 ja nyt tuplasti enemmän, mistä lie johtuu. Tässä kierrossa en ajatellut bongailla ovista olenkaan enkä harrastaa muitakaan poppakonsteja
Viime kierrossa tuli hampaat irvessä litkittyä greippi mehua
Oon niin positiivisella tuulella tuosta kierron lyhentymisestä, vaikka toki olisin mielelläni plussannut, mutta mielummin kp39 ja täti ku kp55 ja täti
Nyt ajateltuna saattoi olla ruokavalio muutokset jotka saivat tädin tulemaan aikaisemmin, koska mulla on muutenkin nyt hormoonit ihan sekasi ku oon muuttanu syömisiäni.. yks päivä aloin itkemään hesessä
Tilasin salaatin johon kuului kirsikkatomaattia noh, hetken päästä tarjoilia poika tuli kysymään että sopiiko jos laitetaan normaalia tomaattia ja pahoitteli asiaa, minä itku kurkussa yritän siinä puhua, tuli niin liikuttunu olo ku viitti tulla multa kysymään tota
Ai että mies on nauranu mulle koko viikon
Mutta hups, tulipas sitä tekstiä taas (hieman turhaakin) Oikein kovan plussa puhurin laitan liikkeelle täältä
Pysytän positiivisella mielellä, kyllä se plussa vielä meidän kaikkien testeihin tulee