Kakskymppiset yrittäjät 2011

Telkkarigallup: en kato salkkareita, enkä bb:tä, mut tota Taran monta elämää vois harkita! Aikaa mulla ei telkkarin katsomiseen kauheasti oo, mut täykkärit ja huippumalli haussa (Suomi, Jenkit) oon kattonu ja top- ja masterchefiä tuli kans katottua!
 
Hellou tytöt!
Plussa tuli tääl vasta kp32 että maltti on valttia :D Kerkesin tuhlata cb digin ja 2x cittari liuskaa kunnes vihdoin tuo apteekin oma testi antoi täysin tummanpunaset viivat. Pahoinvointia ei oo näkynyt vaik edellises raskaudes se alko melke heti. Nyt sit jännittää et onkohan siellä ketään kun noin myöhään anto plussankin mut kaippa tuo täs jossai vaihees selviää :) Plussa tuulia muillekkin, tulkaa perästä!
 
Mä oon kyl sellanen et tulee katottuu kaikki maholliset ohjelmat telkusta mm. salkkarit, bb, taran monta elämää, good wife, täydelliset naiset, vauva tulossa, nuoret äidit ym. ym ym. :D

Princessa onnea plussasta!!!! :heart:
 
Heeei tyttelit :wave:

Isot rutistukset niitä tarvitseville ja suuuuuret onnittelut plussanneille :)

Täällä oli joku telkkarigalluppi :) Hmm.. Mua kiinnostais kyl BB, mut myös noi salkkarit, ne voi kyl tosin kattoo netistä, et eipä siinä ongelmaa :) ja sit se Taran elämä(?).. hmm, siit mul on vähän eriäviä mielipiteitä, outo sarja o_O

Mut mul on kuulkaa pömppävatta o_O joko on ilmaa ihan hurrrrrjana tai sit oon lihonnu :( en jaksais uskoa sitä itteesä.. Noh, mut vesijumpan ihmeelliseen maailmaan oon taas päässy! Ihanaa! :)

Vointeja tytöt :heart:
 
Destello
Onnea Princessa! :flower:

Pahoittelut niille jotka täti yllätti. :hug:

Kyyneltenhymy Täällähän min :wave: Pari päivää ollut töissä niin tiiviisti etten ole täällä edes kerinnyt käymään :)

ON: Tosiaan, töissä on tullut oltua taas tiiviisti, nyt onneks pari vapaapäivää. Ja eka perjantai vapaana kahteen kuukauteen! Nyt viikon sisällä tullu pariin otteeseen ellotuskohtauksia, viimeisin sattui eilen kun kävin kaupungilla ja joku oli laittanu hiuslakkaa "hieman" liikaa. Mielestäni koko parkkihalli haisi ihan järkyttävältä, ja silloin piti kirjaimellisesti juosta autoon ja hengitellä hetki auton (tunkkaista ja tupakankatkuista.. :D) ilmaa että sai sisuskalut oikenemaan. Liekö sitten hieman väärällä jalalla herännyt eilen tjsp. Myös ärsyttäviä pistokohtauksia tullut, tuntuu kuin munasarjojen keskelle tökittäisin neulalla. Yleensä tämä tuntemus kestää joitakin hetkiä, ja yleensä sykkeen tahtiin, tai tiheämmin. En tiiä sitte ressaanko taas liikaa, välillä tuntuu sekä vasemmalla että oikealla puolella muniksien kohdalla semmonen ärsyttävä paineen tunne, joka sitte häviää aina jossain välissä pois. Jospa nää vapaapäivät vähä helpottais :)

Plus että v-käyrä on taivaassa, koska päätin vielä yrittää yhden kerran taistelua "lääkärit vs. krooninen kipupotilas", ja huomenna soitan terkkaan ja varaan ajan itselleni, et näihin selkäkipuihin sais jotain tolkkua, vuoden tässä ollaan jo kärvistelty näiden kans, ja elämän laatu on suorastaan surkea oman terveyden takia. Jos huomenna ei lääkärisetä/täti ota tosissaan (kuten ei edellisilläkään kerroilla, luokittelivat meikäläisen vaikeasti masentuneeksi ja mielenterveydellisesti vajaaksi), niin alkaa tuleen sitten ruumiita, ku Destellonaattori päättää pyyhkäistä koko KPKS:n porukan kylmäksi pelkällä katseella ja käsilaukulla hakkaamalla.

:saint:
 
Onnea Sunflower :flower:

Destello ettei se sulla oo vauva mahassa? ;) Kiertoki ois aika hyvällä mallillaan et vois olla oireita jo :whistle:

Tänne ei ihmeet, suu nii perkeleen kipiä! Tuntuu et leuat katkee, hampaat tippuu ja nyt on toinen puoli poskesta turvoksissa, ainii ja alkaa rakot "kapuamaan" ulos suusta! Nyt on huulissa jo kelloja. Oikeen pusuhuulet :cool: Toivotaan ettei tuu kamalasti, ei kehtaa pia ihmisten ilmoille mennä! :stick:
 
Onnea Princessa :)

Mustakin Destellon kannattaisi pikapuoliin testata!

Mä tuhlasin sitten vakaista aikomuksistani huolimatta sen mun cb:n digin kun halpistestit loppu tiistaina eikä menkkoja edelleenkään kuulu, ja tulos oli ei raskaana :( oon vissiin kehitelly tässä valeraskautta, kun mukamas paleltanu normaalia enemmän ja väsyttäny ja nälkäsenä tullu paha olo... mutta kaikki nuo on tietty ihan normaaleja olotiloja, niihin vaan nyt kiinnittää huomiota enemmän kun ajattelee, että vois kuitenkin olla tärpännyt... enpä ajattele enää. Hmphff.
 
Destello
Höpönlöpö, älkää nyt turhia kuvitelko. Eilen sentään illalla testasin ja ihan puhdasta negaahan se (tietysti) näytti :) Tosin et se kontrolliviivan vasemmanpuoleinen testialue värjäänty kokonaan vaaleanpunaiseks, ja lähti vasta testiajan jälkeen kuivuen pois. Mitä lie maanantaikappaleita nuokin testit sitten on, en tiedä.

Lääkäriaika meni harakoille, heräsin vasta hetki sitte. Oon nyt nukkunu nelisen päivää melkeen ympäri vuorokauden univelkoja takas, nii nukuin sitte pommiin siitä ku olis pitäny soittaa aika itelle. Uus yritys huomena sitte -.- Jospa sitä heräis ajoissa, ja laittais puhelimenki laturiin ettei lopu akku keskellä yötä ja herätyskello pimene siinä samalla. Tosin etten kehtaa kyllä pariin viikkoon mennä ilman burkhaa ulos, ku naama kukkii niin loistavasti et tossa alahuulen vieressä on niin massiivinen finni jota olin rääpiny yöllä, että näytän lähinnä herpespotilaalta, ynh -.-

Ja niin, onnea synttreiden johdosta sunflowerille! :flower:
 
Destello
Kyyneltenhymy Tuskin siinä mun tuurilla kuitenkaan mitään näkyy, kai mulla nyt olis jotain oireitaki? :D Siis jotain konkreettisia oireita, ei tämmösiä mitkä johtuu väsymyksestä, flunssasta, ärtyneisyydestä tms. Niitähän kyllä sitte riittää :D

Mut nää edelliset testit oon tehny aina illalla, joten ajattelin et huomenna aamulla voisin sitte kokeilla ensimmäisestä vessareissusta tikutella, jos vain suinkin unenpöpperössä muistan. Moon yleensä aamusin niin pihalla maailman menosta :D

muoks. tai sitten odottelen ihan suosiolla tonne sunnuntaihin asti, kun kiertopäivät alkaa oleen ihan hyviä jo siinä vaiheessa, ellei täti kurvaile ennen sitä kylään. Jonkinlaista juilimista oli pari päivää sitten, mut se varmaan johtu siitä ku ressaan mahallani aina.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


TORSTAI 1.9

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


duulia.................kp43/29-30...................................1.lapsi
funny87..............kp41/30-45........24v.......yk1.........2.lapsi
villabikinit...........kp36/27-33.........24v......yk3........4.lapsi
ttty....................kp33/27-28.........26v......yk5........1.lapsi
Lindu.................kp32/??...............21v.....yk?.........1.lapsi
Destello..............kp31/33-35........23v......yk3.........1.lapsi
angstilapsi..........kp31/27-31........20v......yk17........1.lapsi

Kp 21-30


Emppis...............kp27/28-32........24v......yk?..........1.lapsi
tyttö91...............kp27/??..............20v.......yk1.........1.lapsi
Johanna88..........kp24/30-40.........23v......yk5.........1.lapsi
neonroze............kp22/27..............22v.........yk5.........1.lapsi

Kp 11->20


pörrönen............kp19/24..............22v.........yk5.........1.lapsi
Annie24.............kp17/28..............24v.........yk4........1.lapsi
Anlii...................kp14/30-55.........22v........yk2.........1.lapsi
Sunflower11......kp12/26-33..........23v........yk9.........3.lapsi

Kp 1-10


toukka90............kp10/31..............21v........yk3.........2.lapsi
Mesikämmen:.....kp9/30-50.........21v.......yk4.........1.lapsi
Moonbride..........kp7/36..............21v.....................1.lapsi
Iippari................kp6/26-28.........19v......yk3..........1.lapsi
SeInka...............kp6/24-28........27v.......yk3..........2.lapsi
PisaraSadetta.....kp4/37-112........24v......yk5........1.lapsi
Kyyneltenhymy...kp2/30-33.........22v......yk5........2.lapsi

Kp??/tjot


Emby^...............25v.....................1.lapsi
PePa..................25v.....................3.lapsi
happynow..........24v.....................2.lapsi

Mukana menossa

Grill
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Destello Toivottavasti plussaat! :)

ttty Pahoittelut negasta!

Sunflower Paljon onnea!:flower:

Princessa Onnea!!:flower:

Siirsin kukkumeen hiljentyneisiin, sillä hänestä ei oo kuulunut mitään 39 päivään ja muistan hänen valitelleen, ettei mies oo yrittämisessä mukana..
 
tyttö91
Huomenna siis menkkojen pitäisi alkaa oletetulla 28pv kierrolla. Johanna88 en tiedä mikä se veriviuru oli ja menkkakivut kun tosiaan ei ole näkynyt niitä menkkoja vielä. Muutenkin hyvin kipeä on ollut selkä ja maha alue yleensä eniten iltaisin mut saattaahan se johtua jostain muustakin. Rupesin jo miettimään että eikai minulla ole jotain tulehdusta, esim hiivaa ja kuvittelen vaan että menkat alkaa tai oon paksuna :D Toivoa ei saisi menettää kun ei ole menkkoja näkynyt mut se veriviiruska kyllä yleensä ja tuommoset kunnon menkkakrampit tarkottanee sitä että täti starttailee jo. Kuitenkin Eilen ei siis muuta kun lisää oireita. Lietson itseäni muutenkin olevinaan haistamalla paremmin. Viikon aikana olen myös aivastellut paljon ja rinnat on turvonneet. Tietysti turvonneet rinnat voi johtua menkkojen alkamisajankohdasta. Myös vähän pahaa oloa on ollut mut sekin voi liittyä menkkoihin.. näinpä siis, tilanne lie selvinnee sillä jos täti tulee tai sillä jos on tulematta.

Järkevintä olis tietysti odotella niin kauan et täti kurvailis tänne päin tai testin tekis vasta viikon päästä mut tuskimpa jaksan odotella.. Sunnuntaihin mennessä uskon tilanteen selviävän ja jos ei niin sillon varmaan viimestään kusen kuppiin :D

Suuren suuret onnittelut sunflowerille syndejen johdosta ja princessalle plussasta!! Toivottavasti täältä tullaan perästä! :flower:

ttty Mullakin joku valeraskaus pään sisällä menossa varmastikkin vaan mut ompahan edes jotakin! :LOL: Mut sulla tosiaan päiviä paljon enemmän..
 
Destello
Ja mitäs minä sanoin, taitaa se täti täälläkin starttailla itseään. Punaista näin minäkin paperissa (ei ees ollu mikään epäselvä tilanne), joten mulle voi varmaan sitten merkitä se kp1/30 ja yk4. Olishan se kiva jos kävis niin että kuhan vaan tihruttelee, mut juilimisista päätellen ihan oikea tätiparka sieltä on tulossa.

Uuteen nousuun :)
 
tyttö91
Testi tehty, tyylipuhdas negahan sieltä napsahti. :( Mieli huono kun kerkes kaikkia oireita kuvittelemaan, mutta nytpä sit tosiaan tätiä odotellaan. Aika todelliset oireet kyllä ja ihmettelen sitä veriviirua valkovuodossa mut kyllähän sen pitäisi jo testissä näkyä. Valkkari on myös lisääntynyt, menkkaoireita ollut jo parina iltana, selviä menkkakramppja, päänsärkyä, väsymystä, aivastelua mut ei kuitenkaan flunssaa, maha ja selkä kipua ja outoo poltetta ja nippailua mahassa ja rinnat on turvonneet ja välillä kipeät, varsinkin nännit. Muutenkin aikas pömppis olo. Huomenna KP28 eli kohtalonpäivä. en tiiä mitä tässä nyt sitte tapahtuu kun en kerta raskaanakaan ole. Joku vaivaa?
 
Destello
funny Koita ihan rauhassa odotella sinne kp45 asti, mikä sulla näyttäis olevan tuossa pisimpänä kiertopäivinä. En haluais olla ilonpilaaja, mutta eri testit ei oo sen herkempiä vaikka kuinka kuluttaisit ja kokeilisit niitä. On toki eroja herkkyydessä, eli on niitä 10miu ja 25miu testejä, mutta merkillä ei ole väliä siinä tapauksessa enään. Eli jos kokeilet vaikka Davidin 10miu testiä ja tulos nega, niin ei se tarkoita että jonkun muun firman 10miu testi näyttäis samalla testiajalla positiivista. Valitan.

Maltti on valttia. Plussatuulia sinne!
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


PERJANTAI 2.9

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


duulia.................kp44/29-30...................................1.lapsi
funny87..............kp42/30-45........24v.......yk1.........2.lapsi
villabikinit...........kp37/27-33.........24v......yk3........4.lapsi
ttty....................kp34/27-28.........26v......yk5........1.lapsi
Lindu.................kp33/??...............21v.....yk?.........1.lapsi
angstilapsi..........kp32/27-31........20v......yk17........1.lapsi

Kp 21-30


Emppis...............kp28/28-32........24v......yk?..........1.lapsi
tyttö91...............kp28/??..............20v.......yk1.........1.lapsi
Johanna88..........kp25/30-40.........23v......yk5.........1.lapsi
neonroze............kp23/27..............22v.........yk5.........1.lapsi

Kp 11->20


pörrönen............kp20/24..............22v.........yk5........1.lapsi
Annie24.............kp18/28..............24v.........yk4........1.lapsi
Anlii..................kp15/30-55..........22v........yk2.........1.lapsi
Sunflower11.......kp13/26-33..........23v........yk9.........3.lapsi
toukka90............kp11/31..............21v........yk3.........2.lapsi

Kp 1-10


Mesikämmen:.....kp10/30-50.........21v.......yk4.........1.lapsi
Moonbride..........kp8/36..............21v.....................1.lapsi
Iippari................kp7/26-28.........19v......yk3..........1.lapsi
SeInka...............kp7/24-28........27v.......yk3..........2.lapsi
PisaraSadetta.....kp5/37-112........24v......yk5........1.lapsi
Kyyneltenhymy...kp3/30-33.........22v......yk5........2.lapsi
Destello..............kp2/33-35...........23v......yk4.........1.lapsi

Kp??/tjot


Emby^...............25v.....................1.lapsi
PePa..................25v.....................3.lapsi
happynow..........24v.....................2.lapsi

Mukana menossa

Grill
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Funny Oon sammaa mieltä Destellon kanssa siitä, ettei sun tarvitse vielä hätäillä, vaikkei testeissä näkyiskään mitään. Jos oot plussannut, niin se ei välttämättä näy kuin vasta ens viikolla. Plussatuulia! :)

tyttö91 Pahoittelut negasta!:hug: Vielä on toivoa, kun ei vuotoa ole! Jotkut plussaa myöhään, joten ei vielä kannata luovuttaa!

Destello Pahoittelut ja tsemppiä uuteen kiertoon!:hug:

ON: Toissayönä heräsin kauheeseen nännikipuun, ja kun eilen tuntui pari kertaa menkkajuilintaa rinnoissa, olin ihan varma, että ei oo mitään mahiksia, et ois tärpännyt. Aattelin, että raskausoireet ei voi alkaa noin aikaisin (n. dpo 4) mut onneks äsken luin plussanneiden raskausoirelistaa, kun siellä joillakin oli ollut oireita jo pari päivää ovulaation jälkeen. Eilen kyllä masensi hirveesti, kun luulin, etten voi tässäkään kierrossa edes jännäillä..
 

Yhteistyössä