Kakskymppiset yrittäjät 2011

Nojuu, mulle saapi sitten päivittää tänään kp1/27-36 (huom myös kierron pituus), kiitos.. eipä tarvii enää ihmetellä =/ Muuta kun että toivottavasti vastaisuudessa ei kierto venähdä... Onpahan muuten aivan älyttömän karmeat kivut nyt! Ois ollut vapaa aamu, mutta eipä tässä pysty edes nukkumaan.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


MAANANTAI 5.9

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


funny87..............kp45/30-45........24v.......yk1.........2.lapsi
villabikinit...........kp40/27-33.........24v......yk3........4.lapsi
Lindu.................kp36/??...............21v.....yk?.........1.lapsi
angstilapsi..........kp35/27-31........20v......yk17........1.lapsi
Emppis...............kp31/28-32........24v......yk?..........1.lapsi
tyttö91...............kp31/??..............20v.......yk1.........1.lapsi

Kp 21-30


Johanna88..........kp28/30-40.........23v......yk5.........1.lapsi
neonroze............kp26/27..............22v.........yk5.........1.lapsi
pörrönen............kp23/24..............22v.........yk5........1.lapsi
Annie24.............kp21/28..............24v.........yk4........1.lapsi

Kp 11->20


Anlii..................kp18/30-55..........22v........yk2.........1.lapsi
Sunflower11.......kp16/26-33..........23v........yk9.........3.lapsi
toukka90............kp14/31..............21v........yk3.........2.lapsi
Mesikämmen:.....kp13/30-50.........21v.......yk4.........1.lapsi
Moonbride..........kp11/36..............21v.....................1.lapsi

Kp 1-10


Iippari................kp10/26-28.........19v......yk3..........1.lapsi
SeInka...............kp10/24-28........27v.......yk3..........2.lapsi
PisaraSadetta.....kp8/37-112........24v......yk5........1.lapsi
Kyyneltenhymy...kp6/30-33.........22v......yk5........2.lapsi
Destello..............kp5/30-33.........23v......yk4.......1.lapsi
ttty....................kp1/27-36.........26v......yk6......1.lapsi

Kp??/tjot


PePa..................25v.....................3.lapsi
happynow..........24v.....................2.lapsi
Sanyo...............19v......................1.lapsi

Mukana menossa

Grill
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi
Emby^
duulia


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
ttty Onpa ikävää.: / Onneksi sentään pääsit uuteen kiertoon!

Sanyo Tervetuloa mukaan! Osaatko sanoa, mikä kiertopäivä sulla on menossa, jotta voisin lisätä sut kp-listoille?

tyttö91 Samat mietteet täälläkin! Ekalla ja tokalla yrityskierrolla mietin, että plussa nythetiäkkiä, mutta nyt toiveena on, että jos edes tän vuoden puolella onnistuisi. Pelottaa, että joudutaan ens syksynä hoitoihin..

ON: Jee, oon vihdoin kp21-30-listalla eli jännäviikko alkoi!!:popcorn: Haluaisin kyllä tooooosi paljon plussata tästä kierrosta, sillä muuten täytän 25 ilman vauvaa mahassa.. Mulla on kauhee ikäkriisi, kun se 25 uhkaavasti lähestyy ja haluaisin olla edes raskaana silloin.
 
Annie, mäkin ajattelin samalla lailla että tahdon olla raskaana kun täytän 26, no nyt toivon lähinnä että olisin raskaana ennen kun täytän 27... tuo yk6 alkaa tuntua vähän liian suurelta luvulta jo, pelottaa, jos meillä ei onnistu koko homma ollenkaan, vaikka tietenkään sitä ei pidä vielä miettiä tai surra! Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä... ;)

Ei vaan, jotenkin tätä on nyt jo oppinut käsittelemään paremmin eikä tunnu enää maailman lopulta, vaikka menkat taas alkoivat. Uutta yritystä putkeen ja katsotana mitä tapahtuu!
 
Kiitos haleista ja tuesta :). Meillä on jo asiat hyvin miehen kanssa. Tai no vielä on puhuttavaa ja puimista, mutta päällisin puolin kaikki on hyvin ja eiköhän nuo loputkin solmut saada auki jossain vaiheessa (ei saatu eilen oikein rakentavasti keskusteltua kun mulle nousi kuume ja olin aika pihalla...). Nyt kamalassa kurkkukivussa eikä energiaa muuhun kuin koneella oloon.

ttty: :hug: venähtävät kierrot on ärsyttäviä, mutta onneksi ei sentään tuon pidemmäksi mennyt ja pääset taas uuteen yritykseen. Te olette kyllä Annien kanssa ihan hassuja :D on paaaljon todennäköisempää, että pian molemmilla onnistaa kuin että joutuisitte jonnekin hoitoihin tai jäisitte lapsettomiksi! Muistakaa, että se on terveellä parilla se 20% mahdollisuus per kierto, eli melko hyvä, mutta ei mikään huima. Niillä on ihan syynsä siihen, miksi käskevät vuoden yrittää ennen mitään hoitoja. Itse olen melko luottavaisin mielin, mutta aikataulut ärsyttää. Kun on tosiaan ne opiskelut vielä kesken niin pitäisi lapsen syntyä juurikin kesällä niin ei menisi ylimääräistä opiskeluaikaa...ja kuitenkin tiedän, että jos ei nyt lähikuukausina tärppää en varmaan pysty pitämään mitään yritystaukoa. Pyh.
Mun miehellä oli perinteinen "isäksi ennen kolmeakymppiä" -kriisi esikoisen yritysaikaan. No, synnytyssupparit alkoivat 30-veepäivänä, mutta poika syntyi vasta kaksi päivää myöhemmin vaikka kaikkensa yritti :D.

Tervetuloa Sanyo!
 
Moikka taas pienen loman jälkeen!:) ja Tervetuloa sanyo!

Lueskelin päivitykset läpi, mutta en enää muista mitä piti kellekin sanoa!:D

Annie: joko alkaa ahistaa?!:D kyllä sitä täs ite miettii et koskakohan ne menkat sit pitäis alkaa ku ei oo ollu ku toi yks pitkä kierto. No, tulevana sunnuntaina on dpo 14 ni sit varmaan viimeistään pitäis vuodon alkaa, mut siis meillähän ei ala!;)
 
Heips, saako uusi kuumeilija liittyä mukaan:) ite oon 20-vuotias ja mieheni vuoden vanhempi. Pillereiden syömisen lopetin heinäkuun puolessa välissä ja nyt yk2 menossa. Tän viikon lopulla pitäis olla ovis jos kierto on suunnilleen sama kuin eka kierto pillereiden jälkeen. Jänskättää tosi paljon et bongaanko ovista ja miten nopeesti tärppää. Ollaan yrittämisessä tosi alussa mut pieni pelko koko ajan mielessä et entäs jos menee vuosi kaks eikä mitään tapahdu. Toivotaan et jossain vaiheessa nappaa. Paaaaljon plussatuulia muillekin! :)
 
Annie Ei oo oikeestaan mitään hajua vielä. Pillerit sekotti oman laskupään ja kierron niin pahasti! =/
btw, osaako joku sanoa voiko alkuraskaudessa alavatsan kosketusarkuus olla oire. Mulla on jotain ihan ihme "oireita" (varmaan kuviteltuja kaikki heh).

Tervetuloa Minttu! :wave:
 
Viimeksi muokattu:
tyttö91
Tervetuloa Minttu !

Mesikämmen niinpä niin. Yrittäminenkin on kuitenkin ihan turhaa. Mietin jo että entäs jos en saakkaan lasta, mikä mättää, miksi menkat ei tuu, mutta ajattelin että jätetäänpäs ne ajatukset myöhemmälle.
´
Mutta kysymys pitkien kiertojen omaaville!! Milloin pitäisi soitella neuvolaan? Moneenko KP.een kannattaa odottaa? Vai jatkuuko kierrot pitkänä kokoajan vai tuleeko vain yksi kierto? Miten kiertoa voisi nopeuttaa? Itse tuskin mitenkään? :ashamed:

Jotenkin hämmästyttää kun keho toimii pillereitä syömällä mut sitten niiden jälkeen ei menkkoja näykkään. Muuta kun se yksi tyhjennys joka tuli pillereiden "avulla" tavallaan. :stick:

Tavallaan yhäkin toivon et ehkäpä olenkin raskaana kun täti ei ole tullut vieläkään mut toisaalta vakaasti uskon et testin sunnuntai aamuna olisi pitänyt se jo näyttää kun oli kp30 jo menossa. : /

Mutta tosiaan, eka kierto tähän asti on mennyt hirmu paineessa siitä et vauva on saatava heti nyt ja nyt on hellittänyt että jos viimestään talvella raskautuisi. Mies täyttää tammikuussa 25 ja siihen mennessä olisi toiveissa mahassa edes pieni alku :)
 
tyttö91
JA nyt en ennää edes keksimällä jaksa keksiä raskausoireita kun uskon etten olis mut mikäs muu voipi vaivata kun kokoaika pissattaa. Tai siis tuplasti verrattuna edelliseen. Juonutkaan en varmasti ole sen enempää ku normaalisti. Kokoajan saapi ravata pissalla. Ja tuntuu et pissa haisee erille kun ennen, sen oireen oon saattanut kyllä keksiä :D
 
Hei apua kävin tänään ostamssa testin enkä jaksaisi millään odottaa aamun että tää piinailu loppuisi, mut onko se ihan turhaa näin iltasella tehdä? :(
tyttö91 Mulla sama tilanne sinällänsä että koko ajan vessassa joudun ravaamaan (eikai tätä voi kuvitella?) mut silti jotenkin sellanen pelko että ei se kuitenkaa oo sitä =D
 
Sanyo Varovaiset onnittelut! :) Parin päivän päästä uus testi kehiin, niin saat (toivottavasti) varmuuden!

-minttu- Tervetuloa mukaan!:flower:

Johanna Ahistaa, ku pitäs yli viikko oottaa, et saan sen plussan testata! Mulla taitaa olla dpo14 ma tai ti..Mut eihän sillä oo mitään väliä, ku ne menkat ei meillä ala! :D
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


TIISTAI 6.9

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


funny87..............kp46/30-45........24v.......yk1.........2.lapsi
villabikinit...........kp41/27-33.........24v......yk3........4.lapsi
Lindu.................kp37/??...............21v.....yk?.........1.lapsi
angstilapsi..........kp36/27-31........20v......yk17........1.lapsi
Emppis...............kp32/28-32........24v......yk?..........1.lapsi
tyttö91...............kp32/??..............20v.......yk1.........1.lapsi

Kp 21-30


Johanna88..........kp29/30-40.........23v......yk5.........1.lapsi
neonroze............kp27/27..............22v.........yk5.........1.lapsi
pörrönen............kp24/24..............22v.........yk5........1.lapsi
Annie24.............kp22/28..............24v.........yk4........1.lapsi

Kp 11->20


Anlii..................kp19/30-55..........22v........yk2.........1.lapsi
Sunflower11.......kp17/26-33..........23v........yk9.........3.lapsi
toukka90............kp15/31..............21v........yk3.........2.lapsi
Mesikämmen:.....kp14/30-50.........21v.......yk4.........1.lapsi
Moonbride..........kp12/36..............21v.....................1.lapsi
Iippari................kp11/26-28.........19v......yk3..........1.lapsi
SeInka...............kp11/24-28........27v.......yk3..........2.lapsi

Kp 1-10


PisaraSadetta.....kp9/37-112........24v......yk5........1.lapsi
Kyyneltenhymy...kp7/30-33.........22v......yk5........2.lapsi
Destello..............kp6/30-33.........23v......yk4.......1.lapsi
ttty....................kp2/27-36.........26v......yk6......1.lapsi

Kp??/tjot


PePa..................25v.....................3.lapsi
happynow..........24v.....................2.lapsi
Sanyo...............19v......................1.lapsi
-minttu-............20v......................1.lapsi

Mukana menossa

Grill
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi
Emby^
duulia


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
eli kp46 ja cb:llä näkyi inte gravid. nyt on jo mahottoman kauan menkat myöhässä. pakko mennä nyt sit tänää tk:hon kysyyn jos ne tekis verikoe testit. ja vaikka neuvois mitä mun pitää tehä.. tästä tulee mahoton ressi.
 
Moooi!! Nyt on munki pakko liittyä teidän mukaan! Itse lopetin e-pillerit 12.4.2011 ja sen jälkeen ekaa kertaa bongasin oviksen ovistestillä vime perjantaina kun menossa oli kp 39. Kerran on kuukautiset ollu tän 5 kk aikana ja nekin tuli Terolutien avustamana.

Nyt siis täytyy vain jännäillä kun vasta dpo 4 menossa. :) nännit on ollu tosi arat mutta niinhän ne vissiin on yleensäkin oviksen jälkeen? :)
 
Ompas täällä monella jännät paikat edessä. Toivottavasti monelle se plussa sieltä pärähtää! :) Sanyo, varovaiset onnittelut täältäkin. Aamupissasta suositellaan testiä tekemään siks et yöllä ollaan oltu niin pitkään pissaamatta. Jos on äskettäin käyny vessassa tai juonu paljon ni se tavallaan laimenee eikä välttämättä näy testissä vaik oliski raskaana:)
 
tyttö91
Kun kirjoittelin kp25-26 kohdalla että oli hirveät menkkakrampit niin onko se voinutkin olla ovis? Koski kyllä ihan kauheasti. Joskus sellaisia ollut ennen pillereiden syöntiä kun menkat oli alkamaisillaan tai juuri olivat alkaneet? Kun tosiaan täti ei ole vieläkään tullut. ja tuolla kp25 kohalla tuli veriviiru, rinnat oli turvoksissa ja muutenkin heikko olo.. Nännit vieläkin arat, lämmöt koholla, pyörryttää jonkin verran ja pissattaa paljon useammin ku aiemmi mut huonoa oloa tai kramppeja ei oo enää ollut. Ja nyt kuitenkin jo kp32, niin onko tämä vain pitkä kierto ja mitäs ne krampit olivat? haluaisin jotenkin ymmärtää mitä keho viestii ja kuvittelin että olin paksuna mut cb-digi todisti ettei siitä ole kyse. Miten pitkä kierron pitää olla että asialle tehdään jotakin jos soittaa neuvolaan?
 
Sanyo: Kyllä mä ton jo plussaksi tulkitsisin! Onnittelut!!:) Kuinka mones dpo sulla on?

tyttö91: mulla kans on kierto yhtäkkiä venynyt vaikka ekat 3 kiertoa pilsujen jälkeen oli suht säännölliset 28-30 pvää. Nyt viime kierto oli sen joku lähemmäs 40 päivää, ja sen vuoksi päätin tässä kierrossa testata oviksen, ku mietin että onko sitä ollenkaan! Bongasin sen sit kuitenkin olisko ollu kp 18 tai 19, et voi olla sunkin tapauksessa et kierto nyt hakee viel pituuttaan ja kandee varmaan tikutella sitä ovista jos alkaa olla epävarmuus et mitä se kroppa oikeen temppuilee.:)
 
Johanna88 Tiedäks mulla ei oo mitään tietoa mistään tällä hetkellä, ei menkoista, ei dpo:sta eikä kierrosta tms. Tää sattu olee todella todella todella hyvä tuuri ! Voi luoja sentään ! Tein apteekin omankin äsken ja siihenkin tuli tällanen Aijaa.com - 8636552.jpg
Sori mut miten saan ton linkin tollein "kauniisti" :D Kun yritin äsken mut jostain syystä oon niin tosi käsi näiden koneiden kans et en vaan osaa mitään :D:stick:¨

Muoks. Se ilmeisesti tulikin kauniisti =D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä