Kakskymppiset yrittäjät 2011

Kävin taas eilen kattomassa jos niitä testejä löytyisi (tuo on vielä niin jumalattoman kokoinen marketti, että siellä ei koskaan ole ketään jolta kysyä, ellei halua keskeyttää jotain kassatätiä ja huutaa asiaansa kaikkien kuullen...) eikä ollut. Kai ne on netistä tilattava. Ärsyttää vaan kun noissa menee usein se kolme päivää (vaikka kuinka lupailisivat, että 1-2) ja mä luulen, että se ovis on niin käsillä, että myöhästyvät. Tai sitten eivät. Äh, menen tilaamaan ne :).
Periaatteessa en halunnut ruveta testailemaan, mutta nyt on niin outo kierto, että en kestä. Vieläkin juilii, mutta sitä isoa juilia, jonka kahdessa aiemmassa kierrossa tunsin ei ole tullt ja paikat on kuivat kuin sahara. Siis oikeasti ei mitään tule paperiin tai pikkareihin koko päivänä.
Meillä kanssa seksihalut vähän valjut, kun esikoisen takia on tosi vähän mahdollisuuksia mihinkään spontaaniin toimintaan on ollut pakko "pakolla" vääntää (ja nyt siis ehkä ihan turhaan jos ovista ei tulekaan tai on pahasti myöhässä :headwall:) Ai niin tuokin kyllä yksi oire, joka puhuu ovista vastaan: yleensä on oviksen aikaan kyllä haluja.

Mä varaisin kanssa jo syyskuulle plussapaikan! :D
 
SeInka Mulla tuli ainaki raskauskeijun ja mammaksin kautta tosi nopeesti testit. Raskauskeijulla oli vielä kerran jokin lomakausi tms. et ne pahoitteli sivuillaan, että lähetyksessä menee jopa sen 3 päivää tiettyyn päivään asti, joten hyvityksenä ois saanu ekstratestin. Eli varmasti saat testit ajoissa! :)

mamiia Muokkaanpa sit yk:ki oikeen. Mää vaan pikaseen luin, että yhdet menkat ollut ja sen perusteella pistin yk2. :)

-minttu- mulleki plussa tässä kuussa ja siis jo ensi viikolla, kiitos!:D

ON: Aamulla oli vielä lämpöä, mut nyt on normilämpö. Muuten olo on kyllä melko kurja.. Olojen perusteella ja koska olin päivän töissä (plus poljin sinne pyörällä) ois voinu olla kuumettaki.. Peruskuumepäänsärky ja flunssa yleensäkin onneks puuttuu edelleen. Illalla en meinannu saada unta, kun jänskäsin, et jos tää on sitä ittiään, kun on nii outo tauti.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


TORSTAI 8.9

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


funny87..............kp48/30-45........24v.......yk1.........2.lapsi
mamiia...............kp45/??.............24v.......yk1.........1.lapsi
villabikinit...........kp43/27-33.........24v......yk3........4.lapsi
Lindu.................kp39/??...............21v.....yk?.........1.lapsi
angstilapsi..........kp38/27-31........20v......yk17........1.lapsi
Emppis...............kp34/28-32........24v......yk?..........1.lapsi
tyttö91...............kp34/??..............20v.......yk1.........1.lapsi
Johanna88..........kp31/30-40.........23v......yk5.........1.lapsi

Kp 21-30


neonroze............kp29/27..............22v.........yk5.........1.lapsi
pörrönen............kp26/24..............22v.........yk5........1.lapsi
Annie24.............kp24/28..............24v.........yk4........1.lapsi
Anlii...................kp21/30-55..........22v........yk2.........1.lapsi

Kp 11->20


-minttu-.............kp20/34...............20v........yk2.........1.lapsi
Sunflower11.......kp19/26-33..........23v........yk9........3.lapsi
toukka90............kp17/31..............21v........yk3.........2.lapsi
Mesikämmen:.....kp16/30-50.........21v.......yk4.........1.lapsi
Moonbride..........kp14/36..............21v.....................1.lapsi
Iippari................kp13/26-28.........19v......yk3..........1.lapsi
SeInka...............kp13/24-28........27v.......yk3..........2.lapsi
PisaraSadetta.....kp11/37-112........24v......yk5........1.lapsi

Kp 1-10


Kyyneltenhymy...kp9/30-33.........22v......yk5........2.lapsi
Destello..............kp8/30-33.........23v......yk4.......1.lapsi
ttty....................kp4/27-36.........26v......yk6......1.lapsi

Kp??/tjot


PePa..................25v.....................3.lapsi
happynow..........24v.....................2.lapsi

Mukana menossa

Grill
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi
Emby^
duulia


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Huh! Onpas ärsyttävää kun kierrot näyttää menevän aina vaan pidempään päin.:( Sit aina kestää kauemmin et pääsee uuteen yritykseen.. Mut toisaalta, meillähän oli Annie24:n kanssa diili et nyt me plussataan!:DD

haha, mielikuvitusoireita täälläkin suunnalla vissiin ku just valittelin poikaystävälle et miten en saa nukuttua ku on niin penteleen kuuma (en oo se kuumaverinen mein suhteessa normaalisti), ja puoliso sanoi itse olleensa viluinen!:DD No, sunnuntaina on dop14 ni sit sen näkee et alkaako menkat!:) Mälsää vaan jos/kun joutuu putoomaan korkeelta ja kovaa ku on 5-vuotispäiväkin tulossa syyskuun 24.pvä, ja tuntuu et kierto kierrolta mulla menee kauemmin aikaa "toipua" pettymyksestä..:(
 
Huh huh, olenpa jäänyt jälkeen täällä! No välillä olen käynyt vähän lukasemassa ja nyt sitten yritin vähän vielä kiriä juttuja kiinni, mut osa saattoi mennä ohikin. :)

Tervetuloa uusille :wave: ja onnea plussanneelle (plussanneille?) :flower:! :whistle:

Kovasti toivotan tsemppiaä teille Annie24, Johanna88 ja muutkin jotka nyt koooovasti sitä plussaa odottavat! :)

ON: Huoh, ehkä on vähän tässä masentanutkin tämä oma tilanne, siksi ei ole tullut käytyä täälläkään... Pillereitä olis vielä jäljellä se reilu 2 viikkoa ja mieheltä ei vieläkään selvää vastausta että joko sitten lopetetaan ne vai haenko vielä lisää... Tänään saunassa vois taas vähän puhella joskos sieltä tulis kunnon vastausta.

Ja sitten oon ollut tässä viikon verran kipeenä joten en ole päässyt edes tulevaa kummipoikaani kertaakaan näkemään. No nyt alkaa tämä flunssa tästä helpottaa, niin ehkä sekin onnistuisi tässä ihan parin päivän sisällä. :) <3

Kummipoikani 1½v kanssa vietin viime viikonloppuna jonkin verran aikaa niin, ei sekään paljoa helpottanut tätä mun kuumeilua. :D Olen yrittänyt purkaa tätä mun "kuumetta" talon sisustamiseen ja se onkin vähän helpottanut. ;) Suosittelen muillekin jotka ovat samassa tilanteessa mun kanssa. :)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


PERJANTAI 9.9

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


funny87..............kp49/30-45........24v.......yk1.........2.lapsi
mamiia...............kp46/??.............24v.......yk1.........1.lapsi
villabikinit...........kp44/27-33.........24v......yk3........4.lapsi
Lindu.................kp40/??...............21v.....yk?.........1.lapsi
angstilapsi..........kp39/27-31........20v......yk17........1.lapsi
Emppis...............kp35/28-32........24v......yk?..........1.lapsi
tyttö91...............kp36/??..............20v.......yk1.........1.lapsi
Johanna88..........kp32/30-40.........23v......yk5.........1.lapsi

Kp 21-30


neonroze............kp30/27..............22v.........yk5.........1.lapsi
pörrönen............kp27/24..............22v.........yk5........1.lapsi
Annie24.............kp25/28..............24v.........yk4........1.lapsi
Meimitär............kp24/??..............25v.........yk5..................
Anlii...................kp22/30-55..........22v........yk2.........1.lapsi
-minttu-.............kp21/34...............20v........yk2.........1.lapsi

Kp 11->20


Sunflower11.......kp20/26-33..........23v........yk9........3.lapsi
toukka90............kp18/31..............21v........yk3.........2.lapsi
Mesikämmen:.....kp17/30-50.........21v.......yk4.........1.lapsi
Moonbride..........kp15/36..............21v.....................1.lapsi
Iippari................kp14/26-28.........19v......yk3..........1.lapsi
SeInka...............kp14/24-28........27v.......yk3..........2.lapsi
PisaraSadetta.....kp12/37-112........24v......yk5........1.lapsi

Kp 1-10


Kyyneltenhymy...kp10/30-33.........22v......yk5........2.lapsi
Destello..............kp9/30-33.........23v......yk4.......1.lapsi
ttty....................kp5/27-36.........26v......yk6......1.lapsi

Kp??/tjot


PePa..................25v.....................3.lapsi
happynow..........24v.....................2.lapsi

Mukana menossa

Grill
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi
Emby^
duulia


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Grill Toivottavasti sinäkin pääset pian jännämään! Pitää varmaan kokeilla tuota kotiin keskittymistä, jos taas putoan täältä pilvilinnoista! :)

Milloin aattelit Johanna testata sen plussan? Mun oli tarkoitus vasta ke (ti ois kp29/28), mutta en tiiä, maltanko oottaa niin kauan. Vois olla helpompaa vähän aiemmin testata, et tuleeko ne menkat sit kuitenkin. Jos ne tuleekin (vaikka ei saisi!) niin siihen osaisi sit henkisestikin varautua.
 
tyttö91
ON: täällä yhäkin toivotaan niitä menkkoja. :D käskekää tätin tulla tänne kun muille ei millään kelpaisi. Mulla ei mahdollisuutta vissiin raskautua ennen ku menkat tulee mut eipä näytä tulevan millään.. ja testejä oon tehny vararikkoon asti viimesen tän viikon alussa joten raskaudesta ei tässä pitäisi olla kyse. Harmittaa tämmönen.. :/
 
Meimitär
Heippahei! Saako liittyä uutena joukkoon? :) Olen 25v. ja ehkäisy pois jätetty kesäkuussa 2010, talvella todettu pco ja nyt clomien voimin yritystä. Nyt on menossa yk 5 clomien aloittamisen jälkeen. Tänään kp 24 ja dpo7. Kovasti malttamattomana odottelen ensi viikkoa jotta pääsis testailee... Onnea jo plussanneille ja kaikille ei vielä plussanneille tsemppiä tähän kiertoon!! =)
 
Annie: mä en oikein tiedä?! Ku eiks menkkojen pitäis alkaa periaatteessa viimeistään dpo14? Tai siis ku tiedän et ovis oli sillon edellis sunnuntaina... no, katon jos täti ei tuu ni voin testaa sun kans samana päivänä, eli keskiviikkona!:)
 
Tervetuloa mukaan Meimitär! :wave:

tyttö91: Tosiaan harmillinen tilanne sulla... : / No toivotaan nyt sitten vaan sitä tätiä sulle niin pääset uuteen kierrokseen! :)

Annie24 ja Johanna88: No sitten onkin jännät paikat täällä keskiviikkona! Josko saatais tupla-plussaus tänne. ;) Toiveet korkealla! =)

Ja minä sain vähän tuosta miehestäni viimein irti. :D Eli kaipa minä vielä sitten käyn pillereitä hakemassa lisää, mutta reseptiä en uusi. Eli haen joko 3 tai 6 laattaa lisää, ei vielä päätetty montako... Toivottavasti vaan 3! :rolleyes: Ja tänään kävin viimein katsomassa tulevaa kummipoikaani! Aivvvan ihana!:heart: Tahtoo omankin... :)

Ja sitten vain kovasti PLUSSAAA kaikille!
 
Sunflower11
Plussatuulia jännäilijöille!

oon vähän ihmeissäni et onks mul nyt sit ovis menny, tulossa vai menkat tulossa?! Eilen vihlas pari kertaa ja nyt menkkamaisia juilintoja. Epäilen kyllä että ens vkonloppuna alkais menkat.. -.-
 
No höh... mulla vasta dpo8 menossa mutta ku jotku on sanonu että noin aikasin jo näkyny testissä ja en millään malttanu olla testaamatta ku netistä tuli tilattua iso kasa noita raskaustestejä. Ja aivan puhdas negahan se sieltä tuli, mikä oli tosin aivan odotettavissa ku ei mitään raskausoireitakaan ole ollu. Mutta onhan se negan näkeminen aina yhtä suuri pettymys. :(

Kuinka aikasi te ootte testejä alkanu tekemään? Vasta kun kuukautisten olisi pitäbny tulla jo? Tosi turhauttavaa vaan tää odottaminen ku ei mitään voi ite tehdä asian edistämiseksi! :)

Meimitär :Ensiksi tervetuloa joukkoon! Toivotaan ettei sunkaan tarvisi tässä yrittäjien pinossa kauan viihtyä! :) Onko sulla ollu mitään raskausoireita kun toi dpo8 menossa jo?
 
Ei niitä oireita ihan alussa edes yleensä tule, jotain pientä ehkä mutta eiköhän se oo yleisempää, että oireet alkaa vasta kun plussa näkyy selkeästi testissä joten ei niiden perusteella kannata heittää pyyhettä kehään :) Ja yleisempää varmasti on sekin, että plussa näkyy vasta myöhemmin dpo10->, joten älähän nyt mamiia hätäile!

Tervetuloa uusille minunkin puolestani :) Nyt on menkat taas kärsitty täällä ja uusi yritys alkakoon! Ollaan saatu jotenkin meidän elämä vällyjen välissä heräämään ihan uudella tavalla henkiin tässä viime päivinä, mikä on tietysti yrityksenkin kannalta hyvä mutta vaikka ei tärppäiskään niin onpahan ainakin hauskaa! :LOL: tänään taidetaan suunnata alan liikkeeseen etsimään vielä lisää piristeitä... eeh :D
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


LAUANTAI 10.9

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


funny87..............kp50/30-45........24v.......yk1.........2.lapsi
mamiia...............kp47/??.............24v.......yk1.........1.lapsi
villabikinit...........kp45/27-33.........24v......yk3........4.lapsi
Lindu.................kp41/??...............21v.....yk?.........1.lapsi
angstilapsi..........kp40/27-31........20v......yk17........1.lapsi
Emppis...............kp36/28-32........24v......yk?..........1.lapsi
tyttö91...............kp36/??..............20v.......yk1.........1.lapsi
Johanna88..........kp33/30-40.........23v......yk5.........1.lapsi
neonroze............kp31/27..............22v.........yk5.........1.lapsi

Kp 21-30


pörrönen............kp28/24..............22v.........yk5........1.lapsi
Annie24.............kp26/28..............24v.........yk4........1.lapsi
Meimitär............kp25/??..............25v.........yk5..................
Anlii...................kp23/30-55..........22v........yk2.........1.lapsi
-minttu-.............kp22/34...............20v........yk2.........1.lapsi
Sunflower11.......kp21/26-33..........23v........yk9........3.lapsi

Kp 11->20


toukka90............kp19/31..............21v........yk3.........2.lapsi
Mesikämmen:.....kp18/30-50.........21v.......yk4.........1.lapsi
Moonbride..........kp16/36..............21v.....................1.lapsi
Iippari................kp15/26-28.........19v......yk3..........1.lapsi
SeInka...............kp15/24-28........27v.......yk3..........2.lapsi
PisaraSadetta.....kp13/37-112........24v......yk5........1.lapsi
Kyyneltenhymy...kp11/30-33.........22v......yk5........2.lapsi

Kp 1-10


Destello..............kp10/30-33.........23v......yk4.......1.lapsi
ttty....................kp6/27-36.........26v......yk6......1.lapsi

Kp??/tjot


PePa..................25v.....................3.lapsi
happynow..........24v.....................2.lapsi

Mukana menossa

Grill
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi
Emby^
duulia


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
ttty Tsemppiä vaan yritykseen! :D Itse ainakin uskon siihen, että tärppääminen on todennäköisempää, jos sitä vauvaa ei väkisin tehdä.

mamiia Monilla juuri tuo oireettomuus on ollut merkki raskaudesta! :) Mulla on joko dpo 12 tai dpo11 menossa mut en oo vieläkään testannut! Tässä vaiheessa on vaa pakko koittaa keskittyy johonki muuhunkin, että jaksaa oottaa varmempia testauspäiviä..

Sunflower Toivottavasti ei ala menkat! Sullakin on jo niin pitkä yritys takana, et saisi jo se plussa sieltä tulla!

Grill
Ehkä sulla jo ens syksynä on oma...=) Kummilapset on kyllä siitä hyviä, et voi jo etukäteen harjoitella sitä lapsen hoitamista, mut ei ne kyllä vauvakuumetta helpota yhtään.

Johanna
Mää en nyt lupaa mitään siitä keskiviikosta, kun voi olla, et sorrun siihen testiin jo huomenna tai ma. Se nega vaan pelottaa...
 
Annie: Äläs nyt, kuule hötkyile! Meillä oli sopimus!:D

Sunflower: ooks tikuttanu ovista? Jos se oliski ovis vasta nyt? Jos kattois ton pisimmän kierron mukaan ni vois hyvin ollakin!:)

Mamiia: Joo, ei kannata vielä hätääntyä; on kyllä useesti (mitä juttuja täältä lueskellu) et ei mitään näy vielä noin aikasin, että pidä vähän paussia ja testaile sit ku menkkojen olis pitäny alkaa/on jo myöhässä!:)

ttty: saanko udella et millasias piristeitä siellä käytetään?;) Meillä ei oikeen toi mies ees kaipaa mitään, ja toisaalta itelleki maistuu ihan näinkin (joskus hurvelikutsuilta ostettiin jotain ihme värinävekotinta ja penisrengasta, mut ei oikeen koettu niitä omaksi..)... Olis kivaa vaan kuulla mitäs muilla!:D
 
Annie ja ttty Ihana kuulla piristäviä sanoja siitä että ei kannata menettää toivoa ennenku ne kuukautiset alkaa. Itekki sen kyllä tajuaa mutta kauhee pettymys se nega aina on ja sit tulee turhautunu olo että voinko tulla ollenkaa raskaaksi. Kuitenki jo 5 kuukautta odotettu sitä plussaa sinne testiin... : /

Meillä jotenki noi petipuuhat jääny toistaseksi tosi vähälle ku ollaan molemmat niin paljo poissa kotoa (työt ja harrastukset) että illalla keretään vaan hetki olla yhdessä sohvalla tai sit molemmat puuhailee omiaan ku ei päivän aikana oo kerenny mitään kiireen takia ja sit ollaan niin kuoleman väsyneitä ku mennään sänkyyn että ei oikeen innosta mikään muu ku nukkuminen. Mutta ihana kuulla että ttty ootte saanu vilskettä peittojen väliin! Se kummasti aina piristää suhdetta. :)
 
Kiitos Annie rohkaisevista sanoista! :) Ehkäpä juu... Tällä hetkellä pitää nyt nauttia vain kummilapsista. :)

ttty: Kiva kuulla että keksitte kaikkea uutta ja kivaa makuuhuoneen puolelle. Annien tavoin uskon että mahdollisuuden lapseen on paremmat kun ei jouduta "pakosta" sitä tekemään. :)

mamiia: Totta kai 5 kuukautta tuntuu ihan ikuisuudelta plussaa odotellessa, no itsellä tuntuu pitkältä odotella pelkkää pillerien loppumista. :D Mutta kuitenkaan 5 kuukautta ei ole vielä kovin paljoa, tai mitä olen tuttuja seurannut ja täällä seurannut, niin plussaamisessa voi mennä helposti se vuosikin. Tietenkin toivon että sulla tärppäis nopeesti! =) Eli kovasti vain plussatuulia ja toivotaan että se täti jättäis saapumatta!

Johanna: Niin... Paljonkohan näitä meidän perversioita kehtaa paljastaa... :D No ei nyt sentään mitän kovin ihmeellistä. Eli ehkä n. kerran kuussa käytetään jotain vehkeitä eli esim. värisevä penisrengas tai dildo (tai molemmat...). Nyt ei oo hetkeen käytetty et on ihan unohtunut et mitäs kaikkee sielt laatikosta löytyykään. :D
 
Meimitär
No höh... mulla vasta dpo8 menossa mutta ku jotku on sanonu että noin aikasin jo näkyny testissä ja en millään malttanu olla testaamatta ku netistä tuli tilattua iso kasa noita raskaustestejä. Ja aivan puhdas negahan se sieltä tuli, mikä oli tosin aivan odotettavissa ku ei mitään raskausoireitakaan ole ollu. Mutta onhan se negan näkeminen aina yhtä suuri pettymys. :(

Kuinka aikasi te ootte testejä alkanu tekemään? Vasta kun kuukautisten olisi pitäbny tulla jo? Tosi turhauttavaa vaan tää odottaminen ku ei mitään voi ite tehdä asian edistämiseksi! :)

Meimitär :Ensiksi tervetuloa joukkoon! Toivotaan ettei sunkaan tarvisi tässä yrittäjien pinossa kauan viihtyä! :) Onko sulla ollu mitään raskausoireita kun toi dpo8 menossa jo?
Ei mitään varsinaisia oireita, maha on ollut kipee ovulaatiosta lähtien, aluks oli tosi kovat kivut mut sit ne "laimeni". Ei varmaankaan liity siihen mitenkään ku eihän kohdunulkopuolinen raskauskaan heti mitään kipuja tuo... Toivottavasti kaikki on kuitenkin kunnossa.
 
Grill: niin sulle piti sanoa sellasta, et kato sano sille sun miehekkeelle et jollet hakis niit pillereitä kuitenkaan ku ei se kuitenkaan tärppää ainakaan muutamaan kuukauteen...;D tai siis et ku voi mennä kauankin ennen ku tärppää ni sais kroppa jo rauhan hormooneista... Jotkuhan tekee sitäkin et käyttää ekana kumia muutaman kuukauden et kroppa saa rauhassa palautua, tai siis aikomus on ollut, ja sit puolisko ei oo kuitenkaan viittiny sitä kumia laittaa ja lapsi on saanu tulla!:) saattaisi siinä miehenki mieli muuttua ku sanois et kumilla sit mennään!:D
 
Grill Kannattaa tosiaan luopua niistä pillereistä jo vaikka puolta vuotta ennen ku haluaa tulla raskaaksi. Ne kuitenki suurimmalla osalla naisista sekottaa oman luomukierron niin pahasti että menee jokunen kuukausi että palautuu normaaliksi. Itselläni siis yks ovulaatio tapahtunu 5 kuukauden sisällä. Eli kerroppas sille sun miehelles vähän sellaisia terveisiä! :wave: :) Sit voisit säkin ajatella että ootte jo askeleen lähempänä vauvaa. :)
 
Jee kiitos Johanna ja mamiia! :) Tosiaan voisin jo siirtyä vaiheeseen "vauva-tulee-jos-on-tullakseen". :D Siinähän säästäis rahaakin kun ei hakis enää pillereitä... ;) No pitääpä keskustella asiasta, voi olla et menee kyllä parin päivän päähän se keskustelu. Mutta, hyvä. Sain ainakin itsevarmuutta teiltä nostaa asian "kunnolla" pöydälle, en kuitenkaan halua miestäni painostaa. Kiitos! =)
 

Yhteistyössä