Kakskymppiset yrittäjät 2011

Ei mulla oo hajuakaan kierrosta ku se o ihan sekasin ennen se oli 30 , ja oon käyny lääkärissäkin sen takia ne o vaan siel peukalo keskel kämmentä et alkaa jo ihan vituttaa...:mad: En viel tiiä millon testaan kuulostelen viel tilannetta =) Ku oon seurannu tota vau.fi laskureita ni viikkoja ois niin vähäsen : / Oottelen ainakin pari päivää :p

Lindu: jos bongasit oviksen, niin sitten siitä pitäisi kestää vuodon alkuun korkeintaan 16 päivää. Tuo luteaalivaihe ei veny, vaan jos on pitkä kierto niin ovis on myöhässä tai sitten ei ovuloi ollenkaan. Eli jos ei tuossa ajassa ala menkat, niin sitten näyttää todella hyvältä :). Mutta kyllä dpo14 on jo aika luotettavaa testata.

Emppis
Heippa tytöt :)
Pitkästä aikaa..ja pikainen katsaus taaksepäin..eli teretulemasta lindu :wave:
kyyneltenhymy: Toivottavasti viiva sen kun vahvistuu!! :heart: ja onnistuin näkemään sieltä keskimmäisestä kuvasta jotain haaleaa viivaa..tosin kuvanlaatu oli vähän heikko, mutta kuitenkin :) (Iso näyttö kun on niin helpompi tihrustaa)
Ja kaikille muille plussatuulia tietysti!

ON: Kävin perjantaina verikokeissa..huomenna soittelen vastauksia..on nääs nuita heikkoja viivasia tullut edelleen..ja pari ovisliuskaakin kaapin pohjalta löysin niin niillä tänään tummaakin tummemmat viivat aamulla ja illalla?! ja mun kierto on ihan lopullaan? No huomenna saa selvyyttä näihin kummallisiin oireiluihin jota kestänyt siis jo viime menkoista saakka..pari sivua taaksepäin kun lueskelee..Tämän päivän olenkin oksentanut aamusta iltaan..mikään ei tunnu pysyvän sisällä ja lepo syke hakkaa yli90..:O Jokin mättää..raivostuttavaa onkin se ettei lääkärissä oteta tosissaan.onneksi suostuivat verikokeet ottamaan..Tulen ilmoittelemaan kuinka kävi! Toivottavasti ei mitään vakavaa nävy..Huomiseen ja unia kaikille :wave:

Emppis Toivottavasti kyse on raskaudesta eikä mistään muusta!

Lindu, funny ja ttty plussatuulia! Kyllä teistä ainakin joku plussaa, oon varma! :)

KyyneltenHymy Joko testasit uudestaan? =)

ON: Ovis on ohi ja 2 viikkoa pitäs taas malttaa odottaa..: /

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT

TIISTAI 30.8

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

duulia.................kp41/29-30...................................1.lapsi
funny87..............kp39/30-45........24v.......yk1.........2.lapsi
kukkumee..........kp37/28..............20v......yk2.........1.lapsi
Princessa...........kp36/28-30..........24v......yk2........2.lapsi
villabikinit...........kp34/27-33.........24v......yk3........4.lapsi
ttty....................kp31/27-28.........26v......yk5........1.lapsi

Kp 21-30

Kyyneltenhymy...kp30/30-33.........22v......yk4........2.lapsi
Lindu.................kp30/??...............21v.....yk?.........1.lapsi
Destello..............kp29/33-35........23v......yk3.........1.lapsi
angstilapsi..........kp29/27-31........20v......yk17........1.lapsi
Emppis...............kp25/28-32........24v......yk?..........1.lapsi
tyttö91...............kp25/??..............20v.......yk1.........1.lapsi
Johanna88..........kp22/30-40.........23v......yk5.........1.lapsi

Kp 11->20

neonroze............kp20/27..............22v.........yk5.........1.lapsi
pörrönen............kp17/24..............22v.........yk5.........1.lapsi
Annie24.............kp15/28..............24v.........yk4........1.lapsi
Anlii...................kp12/30-55.........22v........yk2.........1.lapsi

Kp 1-10

Sunflower11......kp10/26-33..........22v........yk9.........3.lapsi
toukka90............kp8/31..............21v........yk3.........2.lapsi
Mesikämmen:.....kp7/30-50.........21v.......yk4.........1.lapsi
Moonbride..........kp5/36..............21v.....................1.lapsi
Iippari................kp4/26-28.........19v......yk3..........1.lapsi
SeInka................kp4/24-28........27v......yk3..........2.lapsi
PisaraSadetta.....kp2/37-112........24v......yk5........1.lapsi

Kp??/tjot

Emby^...............25v.....................1.lapsi
PePa..................25v.....................3.lapsi
happynow..........24v.....................2.lapsi

Mukana menossa

Grill
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi

Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina

Plussanneet

mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa

Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666

Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:

Annie tänään kävelin ylpeänä vessaan ilman testiä, maltoin siis odottaa huomiseen :) Eikös huomenna luulis tulevan vahvempi viivanen? :)

Arvatkaa mitä, mulla on varmaan entero! Suussa on ainaki rakkoja.

Emppis toivottavasti selviää mikä siel on :)
Ja kiva ku säki näit kuvan, en oo mikään valokuvaaja kuten laadusta huomas :D Nyt on itellä ihan tyhmä olo "eihän siin viivaa ollu" "oliko viiva testiajan sisällä" "miks muutki näkee viivan" "oliko vaan viivanpaikka", hankalaa olla uskomatta, jos huomen oon viisaampi :)

tyttö91
Testejä tehty ja mitään ei näy.. (Paitsi tälle aamua en ole vielä testaillut mutta mietin tässä että malttaisinko jättää tämän aamun välistä. Ei se minnekkään sieltä katoa tai muutu vaikka testaisi vasta huomenna.) Tosin ei varmaan vielä kuuluisikaan näkyä.

En tiedä mistä nämä oireet sitten tulee kun pyörryttää hirveesti, rinnat on turvoksissa ja mahassakin outoja tunteita ja vihlasuja välillä. Ja tunneherkkyyttä näyttää tulleen lisää ku meinaa rueta pillittämään ihan tuosta vaan :D
Tietysti nyt olen ensimmäistä kuukautta pitkään aikaan syömättä pillereitä niin liekkö siitä sitten tulee tunne että olisi jotenkin erityisiä olotiloja. Niin kovasti sitä vauvaa toivotaan.. Isäntäkin oli ihana kun toissapäivänä pohdittiin että ostetaanko auto niin sanoi että on miettinyt että pitäisi se auto ostaa etten talvella joudu maha pystyssä töihin liukastelemaan. Jospa sitä nyt sitten viimestään talvella olisi raskaana..

Kai se pitäs rueta repimään imuria kaapista ja siivoilemaan kun on vapaa päivä..

Annie: Tavallaan ollaan samassa jamassa vaikka mulla päiviä enempi ku sulla, ja piinaviikot on edessä!:D

Emppis: Aika hurjan kuulosta! Toivotaan, että kyse olisi raskaudesta, eikä mitään vakavaa löydy!!:)

KyyneltenHymy: Hui! Aika karseen kuulosta!:O Mullei oo ollu koskaan muutaku vesirokko, eikä sekään mitään herkkua ollut, mutta siinä ei sentään suuhun tuu mitään rakkoja! Koitahan kestää!:)

ON: Nyt oon vakaasti päättäny et me ei missattu sitä ovista, et on itellä parempi mieli!:D Hyvä taktiikka, eikö? Pää pystyyn kohti uusia pettymyksiä, vai miten se meni?:DD

KyyneltenHymy, mullakin on menkat 2 päivää myöhässä ja pelkkää negaa näyttää noi Davidin liuskat (eiks toiki oo semmonen?), niissä on varmaan joku virheellinen valmistuserä joka ei anna plussia :xmas:

tyttö91
Jaahas. Se taisikin täti varoitella tulostaan. Veriviiru pienoinen jäi nimittäin paperiin tänään kun pyyhin. No, pillereiden jälkeen kierto ei näköjään sitten ainakaan pitkäksi venynyt. Katsotaan nyt vielä mut tais tulla KP1 tälle päivää, kierronpituus olisi siis vaan 25pv.

tyttö91
ON: Minä kun en ole moneen vuoteen luomukiertoa elänyt vaan pillereitä syönyt, niin miten on? Jos eilen illalla tuli hirveen menkkakrampit niin eikös vuodon olisi pitänyt alkaa yöllä?? Kun nyt ei kuitenkaan ole tuon valkovuodon sekaisen pienen punertavan viirun jälkeen tullut mitään. Minulla tietenkin toiveet nousi heti korkeuksiin että ehkä täti ei tullutkaan kylään, mutta odotellaan nyt tämä päivä kuitenkin kun luultavastihhan se sieltä aamusella tuivertaa tulla.. Aamu lämpöjä mittailin nyt ekaa kertaa kanssa, mulla normilämpö jotakin 35,4C, ja äskön mittari näytti 36,3C.

Kyllä ihmisen mieli on sairas kun keksii nuita oireita ja teorioita joka paikasta että olisi raskaana :D eihän se todellisuutta muuta. Mutta tänä aamuna testi sai jäädä välistä, olen niin varma tädin tulosta että turha sitä mennä suttaamaan. Jos nyt sattuukin käymään niin kummallisesti ettei täti tuukkaan tänään niin huomen aamuna sitten testailemaan.

Tänään siis pitäisi kääntyä yk2 puolelle ja 1/26 mutta varmistan tämän kunhan täti kurvaa paikalle. :D

Kyyneltenhymy eihän noi muuta voi olla ku kolmoset! :LOL: empä oo tollasta ennen nähnyt. Joko tänä aamuna tulee uus testi kehiin?

Kp1 yk5 Hailakka haamu saatu aamulla testiin ja siit het menkat, eihän ne edes myöhästyny. Onko kukaan ostanu prismasta niit ovistestejä, onks hyviä?

Tyttö91 tuli tänää hailakka viiva viel testiin :ashamed:

Mutta kyl mä tiesin et ne menkat alkaa, eilen ei oksettanu ollenkaa ja oli menkkajuilimisia, tai tavallaan toivoin olevan oire mut kuitenki tiesin. Oli sit varmaan kemiallinen!?

Osanottoja tädin yllättämille, toivottavasti voisin liittyä joukkoon pian... tai sitten niihin plussanneisiin, mutta sitä en oikein jaksa uskoa?? kp32/27-28 menossa, mutta testissä ei näy mitään joten toivo alkaa olla heitetty. Kierto vaan on ruvennut kettuilemaan. Jostain muistelen lukeneeni, että pillereiden lopetuksen jälkeen kieto voi jonkun aikaa olla säännöllinen mutta sitten ruveta heittelemään.

Tytti91, mulla ainakin menkkakivut yleensä alkaa jo puolta vuorokautta aikaisemmin, mutta toivotaan, että toi ois sulla jotain muuta!

NYT KERPELE PLUSSIA TÄHÄNKIN KETJUUN VÄLILLÄ :D

Tyttö91: aika mystistä! Voiskohan olla sitä kuuluisaa kiinnittymisvuotoa?;) toivotaan!:)

Kyyneltenhymy: no voi höh ja pöh.:( kemialliselta sitten kuulostaa jos menkat on ihan tosissaan nyt alkaneet, ja kuitenkin testissä haamu? Tiedä näistä... Mulla on ollu ne pahamaineiset raskauskeijun david-ovistestit käytössä nyt tän kierron, ja kyllä mulla alko ainaki viivat siinä normaaliin tapaan vahvistumaan, mutta ei se testiviiva ollu missään vaiheessa tummempi ku kontrolli ( sen voi varmaan pistää sen piikkiin, et on testannu "väärään aikaan" vuorokaudesta)...

Sunflower: no niin, ei muuta ku talletuksien treenailut kehiin!!;) ootko tikutellu ovista/aiotko tikuttaa?:)

Ttty: joko oot uusintatestaillu? Kyllä niissä testeissä on oltava jotain vikaa, ehdottomasti!!:DD
Emppis: onko mitään uutisia kuulunut?

tyttö91
Mulla viimeksi oli menkkakivut aina juuri silloin kun vuoto alkoi. Mutta nyt tosiaan täti odotellaan. Ja lupasin etten testiä tee kun vasta huomenna mutta negahan sieltä tietenkin napsahti. No, nyt voipi rauhassa ootella tätiä kun kyllähän sen muuten pitäs testissä jo näkyä. Huomenna jos tilailis ens kiertoon ovistestejäkin niin ei tarvii arvuutella että millon se sitten on.. Haikee mieli hieman mutta toisaalta mietin että mikäs kiire tässä muka on..

Aina ei saa mitä haluaa.. Jospa edes autokauppa menis läpi ja tuttava suostuisi meidän 4500e tarjoukseen. Itse antoi aluksi hinnaksi 5000e. Siivousta ja pyykkäystä suoritettu, huomenna alkais taas työt parin vapaa päivän jälkeen.

Galluppia taas: Katsotteko/ aiotteko katsoa salkkareita, Taran monta elämää, tai BB:eetä?
Nuo kolme sarjaa ois nyt mitä itse ajattelin tänä syksynä rueta seuraamaan :)

Salkkariiiiit <3 mainiota aivotonta viihdettä ja yksi niistä harvoista ohjelmista mitä voidaan kattoa miehen kanssa yhdessä!

BB on musta sellasta sontaa ettei tosikaan :) Mutta toisaalta kyllä seuraan muita varmaan yhtä hömppiä sarjoja kuten Unelmien poikamiestyttö ;)

tyttö91 Se Taran monta elämää vaikutti mainosten perusteella hauskalta, mut jotenki se eka jakso olikin vähä pettymys. Taidan kuitenki kattoo vielä ainaki yhen jakson ja sit päättää, jaksaako enempää seurata.

ttty Eikö hömelökin plussannu myöhään?!;) Eli vielä on toivoa...

KyyneltenHymy:hug:

Johanna Mehän sitten parin viikon päästä plussataan yhtä aikaa!:D

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT

KESKIVIIKKO 31.8

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

duulia.................kp42/29-30...................................1.lapsi
funny87..............kp40/30-45........24v.......yk1.........2.lapsi
kukkumee..........kp38/28..............20v......yk2.........1.lapsi
Princessa...........kp37/28-30..........24v......yk2........2.lapsi
villabikinit...........kp35/27-33.........24v......yk3........4.lapsi
ttty....................kp32/27-28.........26v......yk5........1.lapsi
Lindu.................kp31/??...............21v.....yk?.........1.lapsi

Kp 21-30

Destello..............kp30/33-35........23v......yk3.........1.lapsi
angstilapsi..........kp30/27-31........20v......yk17........1.lapsi
Emppis...............kp26/28-32........24v......yk?..........1.lapsi
tyttö91...............kp26/??..............20v.......yk1.........1.lapsi
Johanna88..........kp23/30-40.........23v......yk5.........1.lapsi
neonroze............kp21/27..............22v.........yk5.........1.lapsi

Kp 11->20

pörrönen............kp18/24..............22v.........yk5.........1.lapsi
Annie24.............kp16/28..............24v.........yk4........1.lapsi
Anlii...................kp13/30-55.........22v........yk2.........1.lapsi
Sunflower11......kp11/26-33..........22v........yk9.........3.lapsi

Kp 1-10

toukka90............kp9/31..............21v........yk3.........2.lapsi
Mesikämmen:.....kp8/30-50.........21v.......yk4.........1.lapsi
Moonbride..........kp6/36..............21v.....................1.lapsi
Iippari................kp5/26-28.........19v......yk3..........1.lapsi
SeInka...............kp5/24-28........27v.......yk3..........2.lapsi
PisaraSadetta.....kp3/37-112........24v......yk5........1.lapsi
Kyyneltenhymy...kp1/30-33.........22v......yk5........2.lapsi

Kp??/tjot

Emby^...............25v.....................1.lapsi
PePa..................25v.....................3.lapsi
happynow..........24v.....................2.lapsi

Mukana menossa

Grill
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi

Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina

Plussanneet

mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa

Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666

Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:

Tv holisti ilmottautuu :wave: Salkkarit tulee katottua, ainut sarja jota ukko seuraa ja BB, niin tyhmä mutta niin hyvä :LOL: Viimevuonna oli 24/7, tänä vuonna saapi olla mut illaks on herkut varattu ja saa tuijottaa rauhassa :p Kaikki ruokaohjelmat tuijotan, hääohjelmat, vauva ohjelmat (jos ei ois uusintoja), kaikki hömpät. OC oli yks suosikki, tuotanto kaudet katottu miljoonasti! Ai ja Emmerdale, oon kahtonu jo moooonta vuotta, mun vanhemmat kahto sen aina ja jos joku ei ollu kahtomas se nauhotettiin :D

Destello misäs meet, ei oo näkyny pariin päivään? Melkeen ikävä alkaa tuleen! :)

KyyneltenHymy: :hug: Ja oikeastaan kaikille muillekin uuteen kiertoon siirtyneille / siirtymistä pelkääville. Mulla oli silloin esikoisen tekoaikaan yksi kemiallinen jonka testasin ja harmitti se niin paljon, että en varmasti enää testaa kuin vasta sitten, kun menkat on myöhässä. Vaikka eihän se testaaminen tai testaamatta jättäminen asiaa mihinkään tietysti muuta, mutta mä en jotenkin kestä sitä tietoa, että tooosi lähellä oli...

Mulla menkat loppu, joten vauvanteko alkakoon :). Tosi niukat ja lyhyet menkat mulla, mutta on ne kyllä melkein aina olleet sellaiset. Toivottavasti ei ole raskautumisen kannalta huono juttu. Nyt viime kierrosta viisastuneesa päätin aloittaa tehtailun jo nyt mahdollisimman aikaisin, eipä ainakaan pitäisi mennä toista kertaa ovis ohi.

Telkkarigalluppiin vastaan, että en katso, en katso ja en katso :). Mä en katso telkkarista oikeastaan mitään kuin tosi harvoin. Miehen kanssa jos huvittaa jotain katsoa niin yleensä ladataan koneelle ja katsotaan, jotain sarjoja tai leffoja. House on esim. sellainen sarja, jota katsottiin yhdessä, mutta nyt ei kertakaikkiaan ole ollut mahdollisuutta katsoa paria viimeisintä jaksoa, koska riiviö-esikoinen ei menen nukkumaan kuin vasta niin myöhään, että ei enää jaksa.

Yhteistyössä