Kakskymppiset yrittäjät 2011

Mul on ollu oviksesta asti menkkajuilintaa, koska tää loppuu oikeen?

Anoppi kyselyyn vastaten, mukava se on :) Tullaan hyvin juttuun, mitä nyt alussa ei varmaan oikeen luottanu et pystyttäs poikaa hoitaan, ainakin ite sen käsitin sen sillain. Turhan paljo neuvo ja joka asiasta! Mutta ollaan hyvissä väleissä :)

PisaraSadetta kehotan tekemään uuden testin. Mul on sellanen kutina et oon itekki samalla testillä saanu joskus roskisplussan, en varmaks sano. Toivotaan et plussa pärähtää testiajan sisällä!

Ai, muistatteko kun tein sen plussa-nega-plussa-nega testin viimekuussa? Ei oo vastattu yrityksestä mitään moiseen!

Toukka elä luovuta siellä vielä! Toivoa on kunnes vuoto alkaa!

Ai, hölmöä sanoa mutta mul on olo et oon raskaana. Ja nyt elättelen liikaa toiveita!
 
KyyneltenHymy Olisipa olo oikea ja olisit raskaana ;)


PisaraSadetta Uutta testiä suosittelen minäkin :) Jostakin olen kuullut, että nuo testit näyttäisi noita roskishaamuja. Mutta toivottavasti plussaat!


Täällä ei vieläkään tätiä. Jännä, että kierto on nyt tasoittunut niin, että kestää aika kauan terojen jälkeen että menkat alkaa. Toivottavasti alkavat taas ajallaan.


Olin varma, että paino olisi noussut tuhottomasti vklopun aikana, mutta ei :) Tästä taas alaspäin!


Plussapuhureita kaikille! :whistle:
 
Hiphei, mä kävin vähän kaverin luona tuolla rannikolla poimimasa marjoja sun muuta mukavaa :) Vielä pitäs hilloja keitellä niistä...

Anoppigalluppiin, mullakin on aivan huippuanoppi, tosin melko suorapuheinen persoona, joten kaikki eivät tuu hänen kanssaan toimeen mutta yllätyksekseni mä tuun oikeen hyvin :)

Mä aion huomenna (kp24) alottaa testailun, kun kaapissa on vino pino noita Davidin herkkiä liuskoja :D mutta elkää ny toki vielä toivotelko mitään, kun tuskinpa vielä näkyy mitään vaikka oiskin ja musta kyllä tuntuu, ettei taaskaan tärpännyt. En tiijä miks. Peruspessimismiä optimismin lomassa...
 
PisaraSadetta: Uutta testiä vaan. +++

KyyneltenHymy: Muistan sen sun testailun. Onpas törkeetä, ettei yrityksestä ole tullut mtn vastausta!! :mad: Toivottavasti tuo sun olotila pitää paikkaansa.

Meikäläisen anoppi on oikein mukava ja hyvin tullaan juttuun. Hiukka hösö se on, mutta hyvällä tavalla. Saa nähä kuinka pöpiksi se muuttu kun/jos tuun raskaaksi. :D
 
tyttö91
Täälläkin raskautunut olo, mut eihän se ole edes vielä mahdollista kun olen vasta tässä vaiheessa kiertoa menossa, että voisi jotakin tuntea :) Haamuilua taitaa olla niin suuresta halukkuudesta..

Jännät paikat on yhäkin monella plussia!! ++++++++ nyt kehiin niin tulee itsellekkin parempi mieli. Kahtelin just sivuja taakseppäin että kai se plussa ekastakin yritys kierrosta on mahdollinen vaikka pessimistisesti en usko et tulee tapahtumaan mut toivo sisällä haluaa keksiä raskausoireita :D Täällä ootellaan jo et aika menis siivillä sen pari viikkoa ja pääsis testailemaan. :)

Anoppi-Galluppiin : Suhteet on aikas etäiset, luulen et tulevaisuudessa tunnetaan paremmin, varsinkin jos lapsi saadaan :) Mutta ihan mukavalta vaikuttaa. Ei hirveästi yhdessä tee poikansa kanssa mitään vaikka asusteleekin melko lähellä.. Kuitenkin joskus pistäydytään kahvilla ja on hänkin pari kertaa meillä käynyt.
 
Täällä dpo10 ja siis kp26 ja odottelen menkkoja. :( Testit näyttää negaa, vaikka olenkin käyttänyt erittäin herkkiä testejä.. Ärsyttää.

ANOPPIGALLUP: Mulla on super ihana anoppi, niin lempeä ja kiltti. Aina saa tukea kun tarvitsee. On tosin joissain asioissa hieman noh. neuvova joten jotkut asiat ohitetaan ihan kysymättä ettei aiheudu lisää mielipiteitä ;) Mutta siis AIVAN ihana, varmasti paljon ihanampi anoppi minulla kun poikaystävälläni. :D
 
Täällä kp1/31. Eiköhän nää nyt menkat ole vaikka vasta vähän pientä tuhrua tullu. Viime menkat tuhrutteli 7 pv, 2 pv vuoti kunnolla ja vielä 2 pv tuhrutteli. Toivotaan et nyt alkais vuotaa kunnolla eikä kestäis yhtä kauan ku viime kierrossa. Yritän suhtautua postitiivisesti tädin tuloon ajattelemalla et nyt voin juhlia kunnolla lauantaina ja miehen synttäritkin on kohta :) Jos vaikka ensi kierto toisi sen kaivatun plussan :) Nyt jo 8kk yritystä takana (välissä keskeytynyt keskenmeno rv14+)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


TIISTAI 23.8

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


duulia.................kp34/29-30...................................1.lapsi
Mesikämmen:.....kp32/30-50.........21v.......yk3.........1.lapsi
funny87..............kp32/30-45........24v.......yk1.........2.lapsi
PisaraSadetta.....kp32/60-112........24v......yk4........1.lapsi

Kp 21-30


kukkumee..........kp30/28..............20v......yk2.........1.lapsi
Sunflower11......kp30/26-33..........22v......yk8.........3.lapsi
Princessa...........kp29/28-30..........24v......yk2........2.lapsi
Iippari................kp27/26-28.........19v......yk..........1.lapsi
villabikinit...........kp27/27-33.........24v......yk3........4.lapsi
ttty....................kp24/27-28.........26v......yk5........1.lapsi
Kyyneltenhymy....kp23/30-33.......22v......yk4.........2.lapsi
Destello..............kp22/33-35........23v......yk3.........1.lapsi
angstilapsi..........kp22/27-31........20v......yk17........1.lapsi


Kp 11->20


SeInka................kp20/28............27v......yk2..........2.lapsi
Emppis...............kp18/28-32........24v......yk?..........1.lapsi
tyttö91...............kp18/??..............20v.......yk1..........1.lapsi
Johanna88..........kp15/30-40.........23v.........yk5.........1.lapsi
neonroze............kp13/27..............22v.........yk5.........1.lapsi

Kp 1-10


pörrönen............kp10/24.............22v........yk5.........1.lapsi
Annie24.............kp8/28..............24v.........yk4.........1.lapsi
Anlii...................kp5/30-55..........22v........yk2.........1.lapsi
toukka90............kp1/31..............21v........yk3.........2.lapsi

Kp??/tjot


Emby^...............25v.....................1.lapsi
PePa..................25v.....................3.lapsi
Moonbride..........21v.....................1.lapsi
happynow..........24v.....................2.lapsi

Mukana menossa

Grill
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Se siit talosta :( Välittäjä soitti ja sano et se on myyty.. Ei auta ettiä kun uusia kohteita :)

toukka jaksuja, ja nautihan viikonlopusta :)

Tein omista omenoista piirakkaa, rakas poikani oli käyny vääntään uunin 300asteelle ja palohälytin alko huutaan. Eikö piirakka pois uunista ja palohälyttimestä patterit poijes! Alko uuni kuumeta nii paljo et piirakka alko mustuun ja uuniki on paskanen, sen takia soi koko talo. On mahtanu naapuri taas kuunella :D Piirakassa oli onnes kaurahiutale pohja, se menee nyt omenahyvästä, tekasin vanilija kastikkeen sen seuraks, nam :p
 
onpas täällä taas tekstiä!:) Ihanaa kun ollaan niin aktiivisia!

Funny: No?:) Toivotaan plussaa!!

Anlii: No voihan kökkö...:( Uuteen nousuun sit vaan! Onneks noi vauvantekoharjotukset on kuitenkin sen verran kivaa puuhaa ettei niin harmita...;)

Moonbride: joko on täti tullut? Toivottavasti ei tule lainkaan!!:)

PisaraSadetta: toivotaan, että plussaksi muuttuu toi haamulainen!

KyyneltenHymy: eikä! uskomaton tuuri! mutta täällä ollaan optimisteja, eikö? eli kyllä se TEIDÄN talo vielä löytyy!!:)

ON: ei vieläkään ovistestissä mitään, ehkä jos koittaa oikein tihrustaa ni voi viivanpaikan tai jonku nähdä.. No, kait se sieltä vielä! haha, alkaa vissiin tää vauvahaaveilu verottaa hermoja ku olin eilenki kiukkunen ku ampiainen (mielestäni hyvästä syystä!:D), mut kaipa se tästä helpottaa!
 
Ohho, koko viikonloppu (ja vähän enemmänkin) mennyt ihan ilman koneella käyntiä, mut nyt mielestäni sain itseni päivitettyä. ;)

Ensinnäkin onnea Belalle ja kovasti plusssssaa kaikille! :)

Galluppiin: Oma anoppini on ihan ihan super-kiva! :) Aina saa tukea ja apua kun sitä tarvitsee, oli kyseessä sitten mikä vain.

ON: Huoh... Käytiin sunnuntaina tuttava perheemme luona joilla on 2 vuoden ja 3 viikon ikäiset lapset. No tämä 3 viikkoinen oli kovin kipeä (39 astetta kuumetta) ja totta kai, itki kovasti jonkin aikaa. No mies sitten illalla saunassa alkoi päivittelemään että kylläpä se oli pieni ja itkipä se paljon ja se vie sitten kyllä paljon aikaa... jnejne.

Eli mies kai haluaisi että synnytän 2-vuotiaan...?! No ei siinä paljoa sitten ehditty/voitu asiasta keskutella koska miehen pikkusisko oli kylässä. Eilen sain vähän asiasta puhuttua, mutta sitten alettiin nukkumaan. Eli tänään sitten...

Ottaa niin päähän jos mies nyt yks kaks onkin tullut katumapäälle kun onkin maagisesti tajunnut että, hei vauva muuttaa elämää! Noh, jospa saan asiaan tänään vähän selvyyttä niin ehkä olenkin vain saanut väärän käsityksen miehen puheista...
 
tyttö91
Grill Meilläkin isäntä välillä oli sitä mieltä ettei lasta tule, eikä tiedä haluaako mutta nyt jo puhuu siitä vähän väliä, että kun ja jos saadaan vauva yms. :)

Johanna88 Minullakin kiristää hermoja odottelu, kun tahtoisin jo plussata! Mietin tässä jo nyt vaikka kp 18 että pitääkö oikeesti vielä odottaa 10pv et voi ensimmäisen testin tehdä! Ja tädin kurvatessa kylään voi olla tunteet aikasmoiset. :/ Mutta kai kaikki tämä kuuluu vauvahaaveisiin ja yritykseen. Asia pyörii mielessä kokoaika ja tuntuu et kaikki muut on tullu raskaaksi vahingossa lähipiirissä..

Kyyneltenhymy Sain tänään kuulla että ukko sai vakipaikan töistä ja mekin olemme jo valmiiksi taloja katselleet. Tänään etsin käsiini sitä taloa jota äitini kehui ja me tykkäsimme siitä myöskin mutta ilmoitus on kadonnut parissa viikossa jo kun talo on myyty :( Melkein vuoden olen jo taloja katsellut mutta ei auta kun etsiä. Tosin, mikä kiire tässä nyt vielä on kun ei plussaakaan testissä näy ja mahutaanhan me nyt kuitenkin tähän..

Funny87 Toivoa on vielä jos täti ei ole saapunut!!

Ja muillekkin lähettelen plussia!!

ON: Haluaisin jo testata, mutta vaikka kuinka herkkiä olisi minun liuskat niin eipä taida vielä voida edes näkyä mitään. Tosin, taidan siltä rueta huomenna testailemaan. Tai, jos vaikka malttaisi loppu viikkoon. Oikeastihan sitä vasta ensi viikon lopulla pitäisi testailemaan rueta jos silloinkaan mutta en millään malta odottaa. En sitten millään. Mitenkä tämä aika meneekin niin hitaasti... Tänään ansaitulla vapaalla viiden iltavuoron jälkeen ja huomenna vielä vapaata. Sitten neljä työ yötä, ne ehkä kuluvatkin sitten nopeammin kun menee päivät nukkuessa, ja sitten ollaankin jo seuraavalla viikolla menossa :)
 
Voi funny, mutta tosiaan toivoa on niin kauan kun ei menkkoja kuulu! Ja tosiaan, oot vasta ekassa yrityskierrossa niin malttia, kyllä se sieltä vielä tulee se plussa!

Mäkin testailin tänään negan, yllättäen, kun menossa vasta kp24/27-28 :D Enkä suostu kyllä vielä heittämään pyyhettä kehään, ootellaan pari päivää josko tulis tikkuun jotain.. Tai no, aion kyllä huomenna testata uudelleen, en jaksa viettää päiviäni mietiskellen mitä tikussa mahdollisesti näkyisi!
 
Viimeksi muokattu:
Emppis
Kiva Gallup..me asustellaa omassa rivitalokaksiossa, pieni piha, oma sauna ja koiruus löytyy :)
Ihmettelen moista kun tuossa kierron alussa kirjottelin että ehin viivanpaikkaa testailla ja testiajan jälkeen väriäkin sain..sitten alkoi tiputtelu ja jatkui vuotona..niin olihan perin kummalliset menkat..2päivää tiputteli, 2päivää vuosi ja loppui kun seinään..yleensä kestää sen 6päivää ja neljä niistä kun vesihanan aukaisisi :eek: menkkakivut jatkunut siitä asti ja rinnat arat edelleen..nuhaa ja huimausta..eli kaikkia klassisia raskausoireita löytyy..vaikka menkat tuli ja kierto on vasta alussa..tekaisin siis toisen testin ja jälleen valkoinen selvästi erottuva viivanpaikka testiajalla..testinä apteekin oma..onko kukaan teistä saanut apteekin omalla viivanpaikkaa? itse en moista ole ikänä ennen saanut ja nyt kaks kertaa..ennen ja jälkeen menkkojen? kummallista sanon minä..

Niin ja loppuun Onnea kovasti Bela ja muut plussaneet ja plussatuulia kaikille meille kuumeilijoille! :)
Pikainen katsaus pitkästä aikaa..koneeni on siis irtisanonut itsensä ja töissä pääsee välilllä koneella käymään :D Onnea Plussanneet ja Plussatuulia kaikille kovasti :)

Ja ON: jatkoa edelleseen..Todellakin kolmannen kerran apteekin omaan se pirun viivanpaikka :kieh: Tilasin myös mammaksilta liuskoja..pari negaa..sitten taas kummallinen onko viiva vai ei tulos..vielä hain prgent stick testejä prismasta (kyllä olen tullossa hulluksi) ja sain taasen viivanpaikan tänään?! Kysynkin siis että miten hyvin pääsee veritestiin, soitanko terkkariin vai neuvolaan vai mitä? Oon oikeasti tulossa hulluksi kun nuo menkat oli niiin kummat ja rinnat jäi kipeäksi ja menkkakivut jatkuneet sieltä asti ja johan tässä kohta olisin jo tämän kierron loppupuolella..niin ja mikä väsymys! ja verisuonet on pinnassa..varsinkin rinnoissa näkyy selkeästi myös nänneissä nyt parin päivän sisään ilmestynyt?!

Niin ja vielä Gallupiin..Minulla on mitä mainioin anoppi..! :)
 
Täällä odotellaan tänään illalla tai huomenna tätiä kylään. Tosin yleensä menkkaoireet on ihan järkyt, ja nyt ei ole mitään?

Ja muutaman kerran tän kierron aikana on ollut sellainen outo "kipu" alamahassa oikealla puolella.. En ymmärrä. No seuraavan kerran testaan vasta jos menkat on yli 2 päivää myöhässä.

Plussa tuulia kaikille!
 

Yhteistyössä