Kakskymppiset yrittäjät 2011

Voi Lintsa onnnea :) Nyt toivotaan että vahvistuu oikeen kunnolla! Hirveen jänniä aikoja kyllä täällä elellään. Mulla on vähän sellanen tunne, että tässä kuussa monikin plussailee. Hihii. Toivotaan ainaskin :)

ttty, määkin kävin lueskelemassa tossa vähän aika sitten. Kuulosti ihanalle! Voitais kyllä kaikki siirtyä jo sinne...:)

omaannapaan ei kuulu mitään, aamulla olin ihan varma että täti tuli, mutta ei oo koko päivänä näkyny. Noh huomenna sitten. Mulla on vaan sellanen tunne etten vielä tästä kierrosta pääse plussaajien puolelle kirjottelemaan, mutta... En oo ees testaillu nyt, kun oon ihan varma että menkat tulee. Ei oo koskaan ollu tällästä.. outoa!
 
tyttö91
Minäkin jännäilen täällä mukana ja plussa uutisia odottelen.
ON: stressin takia on peiton heiluttelut jäänyt juuri otolliseen aikaan pois vaikka muuten melko säännöllisesti on heiluteltu, joten eipä sitä ainakaan tällä kierrolla varmasti tärppi käy. Kaiken lisäksi aloitin juuri sopivasti iltavuorot ja isäntä on aamuhukissa niin kun lähden töihin isäntä vasta pääsee töistä ja on tullessa pois jo nukkumassa jotta jaksaa aamulla lähteä töihin. :( Tänä iltana tietenkin olisi aikaa kun hänellä huomenna vapaa mutta liekkö ovis mennyt bongailematta jo ohi. Tämäkin sai jo aikaan suuren pettymyksen niin saatikaan sitten se että jos pupuillaan oikeaaseen aikaan ja ei siltikään tärppi käy. Ovislaskuri näillä sivuilla antaa kyllä pienen pienen toivon kun sanoo ovispäiväksi tuolla 28pv kierrolla vasta 21.päivän =) joten voi olla vielä pieni mahdollisuus =)

Hyviäkin uutisia on saatu, ystäväni kävi ekassa ultrassa ja kyllähän siellä syke näkyi. Hänellä LA huhtikuun alussa. Se tuo sentään lohtua vaikkakin osalti myös kateutta mutta olen onnellinen hänen puolestaan. Myös meidän arkeen pientä lohtua toi tieto että isännän työt jatkuvat ainakin joululle saakka.

Emby :heart: Vaikka asia onkin niin hankala niin nyt kuulostaa ainakin minun korvaan siltä että asia saa näin päätöksensä ja pääset keskustelemaan osaavan ihmisen kanssa asiasta. Kyllä se siitä! :hug:

Bela, Litnsa ttty, duulia, ja kaikki muut!! täällä kaipaillaan tosiaan niitä hyviä uutisia!! ;)

Minäkin vilkaisin vaan hieman tuonne odottajien puolelle ja MINÄKIN haluan sinne! haluan! Mistähän miehellekkin saisi tämän innon päälle? Kyllä hän vauvan haluaa, mutta ei hänellä ole nyt niin kiire että se pitäisi juuri eka kierrosta tärppi saada. :heart:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kiitokset Annie24! :) Taidankin katsastaa sen paikan...

Onnea Lintsa, toivottavasti se sieltä vahvistuisi! ;)

tyttö91 hieno juttu kaverisi puolesta ja plussatuulia sulle kovasti! Ja tietenkin kaikille muillekin!!! :) Hienoa että sinunkin miehelläsi töitä riittää.

Tosi harmillista Bela88, mutta josko se sieltä vielä vahvistuisi...? Älä nyt täysin toivoa menetä! :)

ON: Meidänkin isännällä on tälle hetkellä kahdesta paikkaa melko hyvät mahdollisuudet vakipaikan suhteen eli meillä jännitetään nyt vain niitä. :) Eilen nostin ihan ohimennen puheeksi sen josko en enää ostaisikaan pillereitä lisää, mutta asia jäi täysin siihen. Mutta tänään voi sitten ottaa asian uudestaan puheeksi. Itsellä viimeinen työpäivä käynnissä, sitten viikon "loma" ja ei kun takaisin koulunpenkille. :)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


PERJANTAI 19.8

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Anlii...................kp40/30-55..........22v........yk1..........1.lapsi
pörrönen............kp31/22.............22v........yk4.........1.lapsi

Kp 21-30


duulia.................kp30/29-30...................................1.lapsi
Mesikämmen:.....kp28/30-50.........21v.......yk3.........1.lapsi
funny87..............kp28/30-45........24v.......yk1.........2.lapsi
Bela88...............kp28/28..............23v.......yk3........2.lapsi
PisaraSadetta.....kp28/60-112........24v......yk4........1.lapsi
Lintsa................kp28/28...............23v......yk1........1.lapsi
toukka90............kp27/??..............21v......yk2.........2.lapsi
kukkumee..........kp26/28..............20v......yk2.........1.lapsi
Sunflower11......kp26/26-33..........22v......yk8.........3.lapsi
Princessa...........kp25/28-30..........24v......yk2........2.lapsi
Iippari................kp23/26-28.........19v......yk..........1.lapsi
villabikinit...........kp23/27-33.........24v......yk3........4.lapsi


Kp 11->20


ttty....................kp20/27-28.........26v......yk5........1.lapsi
Kyyneltenhymy....kp19/30-33.......22v......yk4.........2.lapsi
Destello..............kp18/33-35........23v......yk3.........1.lapsi
angstilapsi..........kp18/27-31........20v......yk17........1.lapsi
SeInka................kp16/28............27v......yk2..........2.lapsi
Emppis...............kp14/28-32........24v......yk?..........1.lapsi
tyttö91...............kp14/??..............20v.......yk1..........1.lapsi
Johanna88..........kp11/30-40.........23v.........yk5.........1.lapsi

Kp 1-10


neonroze............kp9/27..............22v.........yk5.........1.lapsi
Annie24.............kp4/28..............24v.........yk4.........1.lapsi

Kp??/tjot


Emby^...............25v.....................1.lapsi
PePa..................25v.....................3.lapsi
Moonbride..........21v.....................1.lapsi
happynow..........24v.....................2.lapsi

Mukana menossa

Grill
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Grill Toivottavasti pääset pian yrittään! :)

Bela Vielä on toivoa, kun menkat ei oo alkanut!
Älä vielä menetä toivoa!:hug:

Lintsa Onnea!:flower: Toivottavasti viiva vahvistuu! :)

funny Mun mielestä useilla merkeillä on niitä herkkiä testiä, ja niitä myydään ihan sillä herkkä raskaustesti-nimellä. Kannattaa vilkasta esim. raskauskeijun tai mammaksin sivut.

ttty Minä ainakin oisin valmis siirtyyn plussanneisiin tästä kierrosta (eli vasta noin 24 päivän kuluttua...)! :D
 
Mua sattuu nänneihin! :eek: siis aina kun on menkat tulossa niin rinnat kipuilee, mutta tänään koulussakin tunneilla siis oikeen kunnola särki nänneihin?! Ei oo kyllä tällästäkään ennen ollut. Mulla on aina kaikkia ihme vaivoja... Viime kierto venähti, nyt toivotaan että täti tulis pian ettei mee taas aikaa ihan hukkaan.
 
Onnea Lintsa! :flower: ja duulialle plussatuulia. ;)

Itselläkin vähän parempi fiilis, menkkoja ei ainakaan vielä ole näkynyt ja sain tietää että noilla davidin liuskatesteillä toisilla näyttänyt haamua mutta eritestillä jo vahvaa viivaa, joten hainpa huomista varten apteekin oman testin ja katsellaan mitä se näyttää. =)
 
Paljon onnea lintsa :)!! Täällä taitaapi olla kp1 nyt:/ älä annie kuitenkaan vielä päivitä, kun tavallisesti hanat aukeaa tosi nopeasti, nyt vaan rusehtavaa tuhrua pyyhittäessä. Mutta kun ei ennen näin ole ollut. Ja kun toissa päivänä tosiaan tuli ihan punaisena ne veri viirut. En tiiä mitä nyt ajattelis. Mutta jos täti nyt tulee niin hyvä että kierto on sitten lyhyempi kuin kaksi aiempaa.
 
Onnea Lintsa

Grill : vie se miehes kylään johki tutulle/sukulaiselle jolla on vauva nii ehkä sille tulee vauvakuume kans ;) Mun mieski tuntuu aina innostuvan ku näkee vauvoja.

ON: Harmi kun on viikonloppu, millä mä maltan olla testaamatta? eikä mulla oo kun tuo yks kallis cb digi kaapis, ei viittis tuhlata sitä liian aikasi.. meinasin testata ens viikolla jos tätiä ei näy, kun ei nii hirveesti keritty pupuillakkaan mut pieni toivon kipinä on päällä raskautumisesta :)
 
Oli pakko ostaa kaupastakin semmonen paketti niitä halpoja liuskoja kun halusin testata jo nyt illalla ja tuli vahvempi ku davideillä aamupissasta. :D Aamulla vielä se apteekin oma ja jos se on tummempi niin sit se on varmaan uskottava. :LOL:
 
Lintsa ONNEAA!!:hug:

Bela älä heitä toivoa kaivoon viel, sitä on jäljellä! Oottellaan huomenna varmistus BLUSSAA! :)

Ei oo helppoo olla ressaamatta! :headwall: Tääl kp 19 ? ja eilisestä asti kamalat kivut oikeen puolen munasarjoissa. Ovis myöhäs? Sanoppas se :stick: Mut ovis pahoinvointi oli jo 5päivää sitten, oikeen puolen munasarjat kipuili ja limat. Sit loppu limatki! Mul ei ikään lopu lima ennen menkkoja :headwall: Tää naisen elämä on nii hankalaa.

Bela muokkaan sinun tähtesi! Onnea paljon ja tarrasukkia :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Onnea plussanneille!! Tsemppiä jännääjille ja rohkeutta uuteen kiertoon lähteneille! :hug:

Miten näiden terojen pitäisi toimia? Terot lopetin maanantaina, mutta kuukautisia ei vain kuulu vieläkään.. Milloin tulee aloittaa uusi sarja tabletteja, ellei tätiä näy ollenkaan? Olen niiiiin pihalla! ;)
 
tyhmää kai sanoa jo tässä vaihees. mut menitin jo kokonaan toivoni tässä kun kaikki plussaa. ja mulla ei näy noissa liukoissa haamun haamua :/ pitääköhän mun vielä kauan odottaa että voin testata.. onko noi ihan p*skoja testejä noi Ovulaatiotestej ??? noilla oon testannut mut ei haamun haamua viel.. noh miten te ootte testannu? kuinka monta päivää ovulation jälkeen?
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


LAUANTAI 20.8

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Anlii...................kp41/30-55..........22v........yk1..........1.lapsi
pörrönen............kp32/22.............22v........yk4.........1.lapsi
duulia.................kp31/29-30...................................1.lapsi

Kp 21-30


Mesikämmen:.....kp29/30-50.........21v.......yk3.........1.lapsi
funny87..............kp29/30-45........24v.......yk1.........2.lapsi
PisaraSadetta.....kp29/60-112........24v......yk4........1.lapsi
toukka90............kp28/??..............21v......yk2.........2.lapsi
kukkumee..........kp27/28..............20v......yk2.........1.lapsi
Sunflower11......kp27/26-33..........22v......yk8.........3.lapsi
Princessa...........kp26/28-30..........24v......yk2........2.lapsi
Iippari................kp24/26-28.........19v......yk..........1.lapsi
villabikinit...........kp24/27-33.........24v......yk3........4.lapsi
ttty....................kp21/27-28.........26v......yk5........1.lapsi


Kp 11->20


Kyyneltenhymy....kp20/30-33.......22v......yk4.........2.lapsi
Destello..............kp19/33-35........23v......yk3.........1.lapsi
angstilapsi..........kp19/27-31........20v......yk17........1.lapsi
SeInka................kp17/28............27v......yk2..........2.lapsi
Emppis...............kp15/28-32........24v......yk?..........1.lapsi
tyttö91...............kp15/??..............20v.......yk1..........1.lapsi
Johanna88..........kp12/30-40.........23v.........yk5.........1.lapsi

Kp 1-10


neonroze............kp10/27..............22v.........yk5.........1.lapsi
Annie24.............kp5/28..............24v.........yk4.........1.lapsi

Kp??/tjot


Emby^...............25v.....................1.lapsi
PePa..................25v.....................3.lapsi
Moonbride..........21v.....................1.lapsi
happynow..........24v.....................2.lapsi

Mukana menossa

Grill
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
funny Raskaus voi aikaisintaan näkyä testissä 8 päivää ovulaation jälkeen, mutta on ihan tavallista, että se näkyy vasta 14 päivää ovulaation jälkeen tai jopa myöhemminkin. Kyllä se plussa sieltä sullekin tulee, ja jos ei tästä kierrosta, niin sitten ehkä ens kierrosta! :)

Anlii Oi, ikävää.. Toivottavasti ne ei sittenkään ala! :hug:

Onnea Bela ja Lintsa! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Oi onnea plussanneille :heart: saadaan sinne plussanneiden ketjuun entistä enemmän vipinää!!

Funny, ei tärppi kaikille ekasta yrityskierrosta käy, vaan ihan normaalia on että se käy esim vasta puolen vuoden jälkeen. Hömelöhän plussasi yk11 ja nyt se tuolla kasvattelee mahaa plussanneiden ketjussa, antaa toivoa meille jotka joudutaan tekemään sitä vauvaa pidemmän kaavan mukaan. Kuten jo aiemmin kirjoitin, ei se pidempi yritysaika välttämättä huono asia ole, ehtiipähän jo siinä yritysaikana vähän "valmistautua" enemmän siihen vauvan tuloon ja elämänmuutokseen! Malttia, kiellän ketään ykkös-yk:laista menettämään toivoaan koska siihen ei todellakaan ole mitään syytä :) Tsemppiä!! Kyllä meille kaikille se plussa vielä tulee :) T. ttty yk5 kp21 :)
 
Valtavasti onnea plussanneille! :flower:


Täällä ollaan yritetty vauvaa kaksi ja puoli vuotta, eikä vieläkään kaikki toivo ole menetetty ;) Joten Funny, pidähän pää kylmänä, kyllä se plussa sieltä tulee! Joillakin kestää kauemmin, mutta toivoa ei saa menettää.


Menkkoja ei vielä ole tullut. Eilen tuli vessakäynnin jälkeen kamala kipukohtaus tuonne alavatsaan, tiedä sitten mikä oli. No, kyllä se täti sieltä tulee.
 
  • Tykkää
Reactions: funny87

Yhteistyössä