Kakskymppiset yrittäjät 2011

kiitos toukka90, odottelen kuitenkin vielä sinne kierron loppuun ja sitä vahvempaa plussaa ennenku sirryn plussanneisiin ja odottajiin, oli kuitenkin vielä tosi haalee ja se parin kuukauden takainen km kummittelee vielä mielessä. :)
 
Bela onnea! :flower: Lähetä meille muillekin plussaonnea! :D

Onko täällä muita jotka yrittää pudottaa painoa? ON: Mua turhauttaa kun paino seilaa ylös alas... Nyt ollaan taas laskusuunnassa onneksi. Pitäisi ennen laps.polikäyntiä saada se pari kiloa pois niin olisin samassa kuin viime käynnillä. Tuli kokeiltua karppausta, jonka jälkeen paino sitten pääse nousemaan. Siitä on jo puoli vuotta... Alle kuukausi aikaa saada painosta pari kiloa pois, toivottavasti onnistuu. Se on kuitenkin tärkeää että saan ne clomit sieltä. Nyt tietty tulevat menkatkin turvottaa. Silti ärsyttää :kieh:
 
tyttö91
ON: Minulla paino nousi vajaa kymmenen kiloa kun täytin 18, tai sen jälkeen. Nyt kuitenkin kesä 2010 aikaan sain reilu 10kg pois ja nyt olen seulaillut täällä 55kg-60kg tienoila tällä hetkellä tuolla 55 paikkeilla ja todella tyytyväinen olen siihen. Ja ihan vaan sillä menin että syön vähempi liikun enempi. Ja tietenkin seurailen vähä mitä syön. Pidättäydyin alussa myös hirveästi kaikista herkuista vaikka nyt niitä tulee mussuteltua kylläkin. Olen vain n.160cm pitkä joten paino taitas olla ihan kohillaan. :)

Tuli tuosta mieleen että liiku enempi ja syö vähempi niin kaveri joka on paksuna antoi lasten teko vinkin, vähemmän pillereitä ja enemmän seksiä. :D Vaikka vitsi se häneltä olikin. Tietää että haluaisin vauvan kun olemme jutelleet siitä mutta yrityksestä ei kuitenkaan tiedä :) Niin totta molemmat, ainakin minun mielestä. :LOL:

Minä ainakin olisin vapaaehtoinen plussa altoon liittymään! :saint:

Muok. Ja itsellä ainakin ruuan himo kasvaa ennen menkkoja ja tuntuu muutenkin turvottavan. Pari, kolme kiloa hyppää paino aina ennen sitä :) Nyt vaan reippailemaa ja sitten pari kiloa pienempänä polille Moonbride . Tsemppiä! Kyllä se siitä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
ttty:
kyllä se mun mielestä silleen oli, että sit ku ovis on ohi, loppuu limatkin...:/

bela: JEEEEE! Mä haluun tulla perässä!:D

ON: maca-jauhe on ihan kauheeta, maistuu ihan kakalle!:D no mutta eiks se niin mee et kaikki ihan karseen makunen on hyvästä?! Sinnittelen kyllä sen kanssa; täytyy koittaa uskoa johonkin, ettei pää hajoo... oon saanu poikkiksenkin syömään sitä, ja se on paljon se! se ei oo kauheeta puhujatyyppiä noin niinku muuten, eikä olla tosta lapsenteostakaan kauheesti juteltu (en haluu puhua mistään oviksista tai muusta ettei tuu paineita), mutta kun mainitsin, että macajauheen pitäis lisätä hedelmällisyyttä ni se ryhty muitta mutkitta juomaan sitä sonnan makuista lientä!:DD
 
Moonbride : No en nyt niinkään pudota painoa sillä olen (kai) tällä hetkellä se 170cm ja joku 55kg, mutta kiinteystä kaipaan ja aika paljonkin! Ja lisäksi ajattelin vähän kehittää noita lihaksia ennen kuin maha alkaa kasvaa. Mutta kaikkea on helpompi suunnitella kuin toteuttaa! :D Onnea kuitenkin omaan pudotukseesi! Eiköhän sen pari kiloa aika helposti pois saa...? :)

Johanna88 : Ja minä kun jo innostuin tuosta maca-jauheesta, mutta... No on tässä itsellä vielä aikaa harkita alkaako sitä nauttimaan vai ei. :D Eikös sitä voinut sekoittaa myös esim. puuroon? Oletko kokeillut sitä?
 
Sunflower11
Onnea Bela!

Moonbride: Mie pudotan painoa, karppaan. se vaan siinä on karppaushan on elämäntapa, ei dieetti :) Mie ainakin muutenkin olen jättäny vaaleat leivät ym. pois. Et toiv. saan tällä tavallahyvin painoa pois. Tsempit painonpudotukseen!
 
Mä koitan olla etten mieti ja ressaa! Mutta sitten tulee ovis ja tiedän kiertovaiheen.. Eli se siit ressittömästä ajasta! :headwall: Oon koittanu kierto päivityksekki aina selata äkkiä ohi etten vaa nää. Mut nyt tiän et taitaa olla kp15-16 menossa kun oksettaa! : /
 
Moonbride: Munki pitäis hiukan laihduttaa. En varsinaisesti ole ylipainoinen, mutta olen kahdessa vuodessa lihonut yli 10 kg!! o_O Ei vaan jotenkin ole aikaa / motivaatiota.. Ehkä tässä kuhan pääsee taas kunnolla arkeen kiinni.. Herkut ku jättäis pois niin lähtis varmasti pari kiloa pois. :D

Onnea Bela! :heart:

Mitä on karppaus?
 
Grill: no en kyllä mistään hinnasta pilais ruokiani sekottamalla macaa niihin!:D Mutta siis itsehän en kahvia juo, mutta toi puoliso sanoi, että kahvissa menee ihan hyvin, ja samaa sanoo sisko. Ja ite oon ottanu sen niin, että laitan mahdollisimman pieneen määrään vettä sen jauheen ja pidän nenästä kiinni ku juon ni ei maistu, ja heti perään jotain hyvänmakusta... Kyllä sitä kaikkes tekee että raskautuis!:DD
 
Emppis
Kiva Gallup..me asustellaa omassa rivitalokaksiossa, pieni piha, oma sauna ja koiruus löytyy :)
Ihmettelen moista kun tuossa kierron alussa kirjottelin että ehin viivanpaikkaa testailla ja testiajan jälkeen väriäkin sain..sitten alkoi tiputtelu ja jatkui vuotona..niin olihan perin kummalliset menkat..2päivää tiputteli, 2päivää vuosi ja loppui kun seinään..yleensä kestää sen 6päivää ja neljä niistä kun vesihanan aukaisisi :eek: menkkakivut jatkunut siitä asti ja rinnat arat edelleen..nuhaa ja huimausta..eli kaikkia klassisia raskausoireita löytyy..vaikka menkat tuli ja kierto on vasta alussa..tekaisin siis toisen testin ja jälleen valkoinen selvästi erottuva viivanpaikka testiajalla..testinä apteekin oma..onko kukaan teistä saanut apteekin omalla viivanpaikkaa? itse en moista ole ikänä ennen saanut ja nyt kaks kertaa..ennen ja jälkeen menkkojen? kummallista sanon minä..

Niin ja loppuun Onnea kovasti Bela ja muut plussaneet ja plussatuulia kaikille meille kuumeilijoille! :)
 
Emppis Ootko muilla kuin apteekin testeillä testannut? Aika jännä tilanne.. :popcorn:

Mesikämmen Karppaus on hiilihydraattien (=carbs) välttelyä..

Onnea Bela! Kyllä se viiva parissa päivässä vahvistuu...:)

ttty, Anlii yms:heart::heart: Mielelläni minä tuota listaa päivitän!:)

Gallup: Me asutaan rivarikolmiossa vuokralla. Omaa ei voida vielä hankkia, kun miehellä on vielä yliopisto kesken, mulla ei oo vakityötä, me ei vielä tiedetä, mihin me oikeastaan asetumme, eikä meillä muutenkaan oo vielä hetkeen varaa siihen "loppuelämän kotiin"..

ON: Mulla onkin sitten kolmatta päivää kp1!:LOL: Menkat alkoi eilen, mutta vasta illalla, niin että lasken vasta tämän päivän viralliseksi kp1:ksi.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


TIISTAI 16.8

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Anlii...................kp37/30-55..........22v........yk1..........1.lapsi

Kp 21-30


pörrönen............kp28/22.............22v........yk4.........1.lapsi
duulia.................kp27/29-30...................................1.lapsi
Mesikämmen:.....kp25/30-50.........21v.......yk3.........1.lapsi
funny87..............kp25/30-45........24v.......yk1.........2.lapsi
Bela88...............kp25/28..............23v.......yk3.........2.lapsi
PisaraSadetta.....kp25/60-112........24v......yk4.........1.lapsi
Lintsa................kp25/28...............23v......yk1.........1.lapsi
toukka90............kp24/??..............21v......yk2.........2.lapsi
kukkumee..........kp23/28..............20v......yk2.........1.lapsi
Sunflower11......kp23/26-33..........22v......yk8.........3.lapsi
Princessa...........kp22/28-30..........24v......yk2........2.lapsi


Kp 11->20


Iippari................kp20/26-28.........19v......yk..........1.lapsi
villabikinit...........kp20/27-33.........24v......yk3........4.lapsi
ttty....................kp17/27-28.........26v......yk5.........1.lapsi
Kyyneltenhymy....kp16/30-33........22v......yk4.........2.lapsi
Destello..............kp15/33-35.........23v......yk3.........1.lapsi
angstilapsi..........kp15/27-31.........20v......yk17........1.lapsi
SeInka................kp13/28............27v..........yk2...........2.lapsi
Emppis...............kp11/28-32.........24v...........yk?...........1.lapsi
tyttö91...............kp11/??..............20v............yk1..........1.lapsi

Kp 1-10


Johanna88..........kp8/30-40.........23v...........yk5...........1.lapsi
neonroze............kp6/27..............22v.........yk5.........1.lapsi
Annie24.............kp1/28..............24v........yk4........1.lapsi

Kp??/tjot


Emby^...............25v.....................1.lapsi
PePa..................25v.....................3.lapsi
Moonbride..........21v.....................1.lapsi
happynow..........24v.....................2.lapsi

Mukana menossa

Grill
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Tänää alko menkkamaiset kivut. Saas nyt nähdä alkaako ne vai johtuisko tää kipuilu raskaudesta. Tänään siis kp24 ja sen mittanen oli viimekierto ja ennen keskenmenoakin tuli muutaman kerran 24 kierrot. Mut sit välil on kyl ollu 38 kierrotkin että en viitti kyl viel testaa vaikkei menkat alkaiskaan. Asennoidun kyl sillee et menkat alkaa kohta eikä tää kipuilu johdu raskaudesta niin ei tarvi sit ainakaa pettyy..
 
Emppis: Siis mullakin tuli menkat silleen et kesti vaan 4 päivää (mikä on jo tosi lyhyttä meikäläiselle!) ja sitä ennen nukuin ihan hullun tavalla ja väsytti vietävästi (saatto johtua lomasta kylläkin) ja nyt on vähän sellasta nuhaa ja kurkun kutinaa ollu muutaman päivän, ja vatsaa nippailee...:O En kyllä uskalla testailla!:D No, mä jatkan ihmettelyä vielä, ja jos niillä ovistesteillä testailis sitä ovista tästä kierrosta ja testaa sit vasta ku seuraavat menkat pitäis alkaa...
 
Mahtavaa, että kohta on taas monen kohdalla jännät paikat :).

Kyllä se ovis nyt vaan tuli ja meni. Vähän harmittaa, mutta ehdittiin me sentään kaksi kertaa vällyjen väliin otolliseen aikaan, toivottavasti se riittää! Mielenkiinnolla odotan, että mitenkä lyhyt kierto tästä nyt tulee, jos meinaa luteaalivaihe säilyy samana kuin ennen niin vain 24 päivää olisi, eikä mulla koskaan noin lyhyttä kiertoa ole ollut ennen.

Emppis: kummallisia testejä. Mä reklamoisin ja hankkisin tähän kiertoon jotain muita testejä.
Johanna: testi vaan kehiin! :). Olen utelias... mutta kyllä mä testaisin niin ei tarvitsisi pähkäillä. Jos nimittäin oli valemenkat nuo viimeisimmät niin sen pitäisi olla ihan selkeä plussa tässä vaiheessa, ei mitään haamuja tai muita.
 
Onnea Bela88! Eiköhän se viiva siitä vahvistu :) ja pitää vissiin käydä tääl ny joka ilta tarkistaas onko lisää plussanneita :)

ON: Mulle iski sit hiivatulehdus, ei oo pitkään aikaan ollu näi paha. Lisäksi mahas nipistää, toivotavasti tää ei oo mitää pahempaa kuin hiiva.. Mies kyl heti meinas et oon raskaana kun viimeks raskaana olles olin jossai tulehdus kiertees, kiva jos raskaus alkaa sillä, mä en kestä :D
 
Nii, en sit tiedä aiheuttiko tän makean kakun syöminen parina päivänä vai olisko kivempi vaihtoehto eli raskaus syynä mut nyt olis vasta kp22.. hmp, 2 päivää viel nii vois periaattees tehdä jo testiä cb digillä, ehkä syy selviää sitten..
 
Omaanapaa:
Täällä mennään vitutuksen merkeissä. En jaksais enää jahkata koko keskenmenosta, mut se vaan mietityttää ja koko ajan herää uusia kysymyksiä.. Suksikoon suolle koko homma!! Hitto!! :(
..sain potilasvahinkovakuutuskeskuksesta postia, kun olin tehnyt valituksen mua hoitaneesta tk lääkäristä, koska lähetti mut sillon viikolla 15+1 kovien vatsakipujen kanssa kotiin juurikaan tutkimatta mua. Noh. Heidän vastaus oli, että ei ole korvattavaa ja virhettä ei ole tapahtunut, koska hän oli antanut mulle ohjeet otta yhteyttä jos kivut kovenee / uudistuu sekä hän ei voinut millään ajatellakkaan sitä kohdun ulkopuoliseksi raskaudeksi. Että näin..
Vitun hienoa.. Mussa on kaikki vika. Sellanen olo tässä ainakin tulee.. Haistakoon paska, sanon minä!! :kieh:

Tässä nyt mietin, valitanko heidän päätöksestä vaikohähtäh.. Noh.. Jjoo..

Jjees. Sain taas purkautua.. Ja anteeksi omanapailu :( :ashamed:
 

Yhteistyössä