Kakskymppiset yrittäjät 2011

Sunflower11
Belalle viivan vahvistumisia ja annielle pahoittelut!

Oonpas mie hiljainen tyyppi :D mut ei mittää sanomista tähän liittyen. Varmaan viikon päästä aikasintaan alkaa menkat, alko eilen jo semmoset normit menkkakivut et..
 
Täällä ollaan jo positiivisemmalla mielellä. :) Mitä kauemmin tässä yrityksessä kestää, sen helpompaa tuntuu olevan, kun nyt tiedän, ettei se vauva ihan helpolla meille tuu.
Mulla onkin tänään vasta kp1, kun ei sitä verta eilen enää siteeseen tullutkaan ja kivut hävisi, mutta nyt on taas se tuttu tunne, josta tiedän niiden alkavan parin tunnin sisään.

Bela Oi, toivottavasti viiva vahvistuu! :heart:
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


MAANANTAI 15.8

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Anlii...................kp36/30-55..........22v........yk1..........1.lapsi

Kp 21-30


pörrönen............kp27/22.............22v........yk4.........1.lapsi
duulia.................kp26/29-30...................................1.lapsi
Mesikämmen:.....kp24/30-50.........21v.......yk3.........1.lapsi
funny87..............kp24/30-45........24v.......yk1.........2.lapsi
Bela88...............kp24/28..............23v.......yk3.........2.lapsi
PisaraSadetta.....kp24/60-112........24v......yk4.........1.lapsi
Lintsa................kp24/28..........................yk1.........1.lapsi
toukka90............kp23/??..............21v......yk2.........2.lapsi
kukkumee..........kp22/28..............20v......yk2.........1.lapsi
Sunflower11......kp22/26-33..........22v......yk8.........3.lapsi
Princessa...........kp21/28-30..........24v......yk2........2.lapsi


Kp 11->20


Iippari................kp19/26-28.........19v......yk..........1.lapsi
villabikinit...........kp19/27-33.........24v......yk3........4.lapsi
ttty....................kp16/27-28.........26v......yk5.........1.lapsi
Kyyneltenhymy....kp15/30-33........22v......yk4.........2.lapsi
Destello..............kp14/33-35.........23v......yk3.........1.lapsi
angstilapsi..........kp14/27-31.........20v......yk17........1.lapsi
SeInka................kp13/28............27v..........yk2...........2.lapsi

Kp 1-10


Emppis...............kp10/28-32.........24v...........yk?...........1.lapsi
tyttö91...............kp10/??..............20v............yk1..........1.lapsi
Johanna88..........kp7/30-40.........23v...........yk5...........1.lapsi
neonroze............kp5/27..............22v.........yk5.........1.lapsi
Annie24.............kp1/28..............24v........yk3........1.lapsi

Kp??/tjot


Emby^...............25v.....................1.lapsi
PePa..................25v.....................3.lapsi
Moonbride..........21v.....................1.lapsi
happynow..........24v.....................2.lapsi

Mukana menossa

Grill
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Ihana Annie kun jaksat päivittää listaa aina vaan :flower: Pahoittelut menkoista! Kyllä tää yrityksen venyminen tekee nöyräksi ja saa ajattelemaan asioita, mikä on varmasti ihan hyväkin, MUTTA kyllä sitä sois jokaiselle sen plussan muutaman yrityskierron jälkeen!! :whistle:

Mulla on varmaan tänään ovis, jos samalla lailla menee kuin edellisissä kierroissa, talletuksia tehtiin eilen pariinkin otteeseen joten nyt sais kyllä luvan tärpätä! Ny mä lähen jumppaan ku on taas lomakin, joku vatsa-selkä-peppu-reisi -jumppa kyseessä :D En oo ennen ollu, toivottavasti huomenna pääsee sängystä ylös ja hevosen selkään... Ja keskiviikkona zumbaan, se on niin hauskaa nyt kun on pari kertaa käyny että oikeen sitä odottaa!

Belalle nyt paaaaaaaaaljon viivanvahvistumispuhureita :whistle:
 
Hmh, olen ollut viikonlopun matkalla ja nyt sain taas itseni ajantasalle. Harmillista että ei ole mitään kovinkaan positiivista tapahtunut, mutta toivottavasti pian alkaisi kiva plussa-aalto! :)

Muok. ON: On tämä jotenkin raskasta, koko viikonloppu meni hyvin, en oikeastaan ehtinyt ajattelemaan koko vauva-asiaa kun oli reissussa. Mutta nyt paluu arkeen aiheutti taas sen että asia pyörii koko ajan mielessä. :confused: Tahtoisin niiiin jättää pilleri pois jo syyskuussa (tulisi varasto tyhjäksi), mutta mutta... Puhe on ollut vasta joulukuusta. Enpä tiedä. Pitänee ottaa asia tänään puheeksi tuon komeamman osapuolen kanssa.

Kyllä te vaan olette vahvoja kun jaksatte kaiken epävarmuuden keskellä! :) Itsellä kun sekin on vasta edessä...
 
Viimeksi muokattu:
Belalle nyt iso plussan vahvistus! Ja tahdon yhtyä ttty:n sanoihin ja kiittää Annieta kun jaksaa päivittää listaa meille muille :) Jokaiselle onnea uuteen kiertoon ja nyt lähipäivien jännäiliöille ++++
Itselläpä ei nyt taasen ole oikein mitään uutta tapahtunut? tuossa jo yhden nega testin ehdin tekemään (toivoin että olisi lyhyempi kierto ja olis tärppi käynyt) noh, vielä reilu 20 päivä eteenpäin kun jaksais, toisaalta tuntuu etten ovuloi ollenkaan näillä maksimi kierroilla :/ Viime yönä tuli nähtyä untakin tuosta testien tekemisestä ja siihen testiin tuli ainakin 5 plussaa viivaa vierekkäin :D enne uni? :D Mukavat päivän jatkot kaikille, pidetään lippu korkealla. itse taas vetäydyn taka alalle haaveilemaan, josko sillä keinoin stressi olisi vähäisempää :)
 
Mitäpä mäkään muuta osaisin sanoa, kuin että koettakaa kestää ja pitelen peukkuja, että tärpit käy ja viivat vahvistuu. Meillä vasta alussa tämä yritys, mutta viime kerrasta muistan, miten raskasta ja masentavaa vauvan tekeminen voi olla :(.

Mä olen tässä kierrossa nyt intoa täynnä, koska ovis vissiin tuloillaan ihan näinä päivinä. (Mulla on muuten tänään menossa vasta kp12, jos jaksat Annie korjata vaikka huomiseen listaan, vaikka eipä sillä nyt niin kamalasti väliä ole. Milloin lie muuttunut tuo päivä.) Kova vihlaisu tuntui juuri vähän aikaa sitten, olisi kyllä vähän ajoissa, mutta voisihan se ovis nytkin jo tulla (yleensä on ollut kp15). Ensi kiertoon ostan varmaan tikkuja, ihan mielenkiinnosta. Varmuuden vuoksi esikoiselle muumit pyörimään ja mies makuuhuoneeseen :). Muuten on jäänyt tässä kierrossa vauvan teko vähemmälle, kun oli ensin appiukko käymässä ja nyt sitten anoppi. Ja asuvat molemmat ulkomailla eli kun tulevat niin tulevat useammaksi päiväksi ja meillä niin pieni kämppä, että aika lailla saa säätää jos yksityisyyttä haluaa. Toissa päivänä sentään päästiin kaksin saunaan...
Torstaina lähtö reissuun viikoksi. Onneksi, saa muuta ajateltavaa.
 
Kiva seurailla muiden kuulumisia :) Minun iäksi voi laittaa tuohon 23

Täällä oudot olot menossa, eilen illalla kun nukkumaan oltiin menossa oli ihan semmonen olo että vatsatauti tulossa.. :x Melkein samantien piti vessaan juosta. Nyt olo ihan normaali ja mietityttää mikä ihme tuo iltainen olo oli? :O Jos vatsatauti olisi, makaisin varmaan sängyn pohjalla vieläkin..
Kenelläkään mitään tuollaista ollut?

Plussatuulia kaikille :hug:
 
tyttö91
ON:itsekkin mietin että ei ole kyllä tietoa hirveänä milloin ovis on ja en ole kyllä yhtään varma edes et tunnenko sitä. No, katsellaan jos ensi kuuksi sitten hommailisi ovistikkuja :) Vaikka en minä nyt välttämättä ole varma onko tarvis mut osaispahan panostaa ainakin siihen hetkeen :D Ajatuksena aiemmin oli et nyt saa sit tulla jos on tullakseen mut ei malta millään odottaa. :p

En ole kauhean kauan ollut keskusteluissa mukana ja niinpä tahtosin pikku galluppi kysymyksiä esittää. Elikkäs, missä asutte? Siis millaisessa asunnossa, vuokra?, oma? yksiö? kaksio? omakotitalo yms.? Ei tietenkään ole pakko kertoa mitään mitä ei tahdo

Meillä suunnitteilla että ostettaisiin talo. Tai siis otettaisiin lainaa ja saataisiin sitten hommattua oma mökki :) oma tupa, oma lupa. Tällä hetkellä asustellaan täällä kunnan rivitalo kaksiossa kahden parikyt kilosen koiran kanssa ja tila alkaa käymään aika ahtaaksi jo nyt :)
koirat vasta vuoden ikäisiä ja aika paljon harmaita hiuksia tuottaneet tempuillaan. Esimerkiksi, lattiamaton palan ovat repineet irti, kaksi sohvaa on järsitty, paskoja ja kusia on joutunut vielä lähiaikoinakin siivoamaan mut nyt oli positiivinen ylläri tälle päivää kun kuusi tuntia olivat kahdestaan olleet ja ei mitään merkkejä että olisivat edes olleet yksinään :) kaikki oli tiptop isännän saapuessa töistä kotiin.

Belalle punaista väriä lisää, ja eikun mahan kasvattelua :) On niin mukavaa keskustella täällä jossa muitakin niin kovin kovasti vauvaa haluavia. ;)

Ja minäkin tahdon kovasti kiittää Annieta kun jaksaa listaa päivitellä =) Mukava seurata että kellä mikäkin aika kuusta menossa ja jännäillä muiden mukana :D :heart:
 
Täälläkin suunnitteilla talon osto.. ollu jo kauan, mut ei oo oikee tärpänny.. Aikamoisen kallista on nyt kyllä talomarkkinoilla.. Tainonii, riippuu tietty mitä pankki antaa lainaa, meillä se lainasumma ei oo mikään taivaita hipova.. ja mä haluaisin kuitenkin sitte ainakin sen kaks makkaria ja ei autotallissakaan mitään vikaa olis..
Asutaan nyt vuokralla rivarin päädyssä, kaksio 68 neliöö..
 
Lintsa: Mullaki joskus ollut tommosia yhtäkkisiä pahaolo-kohtauksia. Olen aina ajatellut, että se on jokin ruokamyrkytys.

tyttö91: Me asutaan rivitalossa. Tää on kolmio ja ihan ikioma. Ostettiin rivariasunto sen takia, että tää oli halvempi ku omakotitalo + tässä voidaan hyvin muutama vuosi säästää omaan pussiin, jolloin saamme helpommin lainaa omakotitaloa varten. :)
 
Hui! Täällähän on vaikka mitä päivityksiä! Mulle tuli viime viikolla pari ilmoitusta uusista viesteistä, mutta ei kyllä näistä kaikista oo ilmoitettu, siks en oo käynyt!

Nyt Bela PLUSSA!! Sais taas vähän toivoa me muutkin!:D

Ootteko muut lueskellu vyöhyketerapiasta avuksi hormonitoiminnan tasapainottamiseksi? Mulla ainakin heti pillereiden jälkeen ku oon vyöhykkeessä käynyt on menkat tullu suht säännöllisesti ja ne on lyhentyny! Ennen saatto menkat olla 7-14 päivää ku nyt vaan n. 5 pvää! Et voi kyllä suositella!

ON: tosiaan nyt on menkat ohi, ja ne kesti ennätyksellisen vähän aikaa; 4 päivää!:O uskomatonta! Nyt pitäis ruveta ovistestejä ruveta tilailemaan et pääsis kärryille vielä tosta ovuloinnista ni josko sitä sit rupeis olee jotain saumaa siihen vauvansaantiin...

Niin, ja me asutaan puutalokämpässä (rivitaloks tää kait luokitellaan, omistusasunto), mutta tarkoitus olis jossain vaiheessa kattella jotain omakotitaloa maalta tai sitten vois alkaa rakentaa jollei sopivaa muutoin löydy..
 
Meidän asumistilanne on samanlainen kun Mesikämmenellä eli oma rivitalokolmio. Tässä on nyt 2 vuotta asuttu ja tuntuu et sit ku joskus tuun raskaaks ja se kakkonen meille syntyy niin tää alkaa jäämää pieneks. Ollaankin alettu nyt kattelee omakotitaloja (4 makkaria olis ihan jees), toivottavast vuoden sisää löytyis joku kiva ja pääsis muuttaa.

Grill kuulostaa tutulta toi sun tilanne. Meidän piti alottaa yritys aikasintaan marraskuussa, mutta mulla alkokin vauvakuume vähän aiemmin. Onneks sain miehen ylipuhuttua ja kohta on jo kuukausi yritystä takana :) Toivotaan että sä saat myös sun miehen ylipuhuttua :)

Bela88 toivottavasti viiva vahvistuu. Koska meinasit uuestaa testata? :)
 
Jee, kiva galluppi tyttö91! Me asutaan vuokralla omakotitalossa, tosin pienessä, ihan 60-neliöinen kaksio tää on. Vanha kauppa, tosin viimeksi toiminu siinä tehtävässä 60-luvulla :) Mutta meillä on olkkarissa hienot isot ikkunat! Ja ihan punainen puutalo tää on, ettei kukaan nyt kuvittele mielessään mitään betonimöhkäle-siwaa kuten kaverini taannoin ;) Parin kilsan päässä on appivanhempien tila, jonka on tarkoitus siirtyä meille sitten joskus. Sinne jo heppatallia rakennetaankin, mutta se oma talo saa varmaan odottaa vielä jonkin aikaa...

Olen mä miettinyt kovasti, miten se vauva tänne sitten mahtuu (meilläkin koira + kissa) mutta eipä tuo vaaveli pitkään aikaan mitään omaa huonetta tarvitse, joten varmasti ensimmäiset vuodet menee ihan mukavasti tässäkin, kunhan vähän järjestellään uusiksi. Tosin mulla on ajatuksena että jos selviän ensimmäisestä hengissä niin olisi kiva toinenkin saada melko nopsaan, jotta olis muksuilla sitten seuraa toisistaan kun täällä korvessa ei ihan seinän takana naapureiden lapsista seuraa ole. Mutta katsotaan nyt, saako eka edes alkunsa miten ja koska... Tästä nyt ei kuitenkaan varmaan lähdetä ennen kuin se oma talo on rakennettu, kun noi hepat pitää hoitaa joten isompaan kämppään vaihtaminen ei oikeen oo vaihtoehto. Ellei joku näistä muutamasta 5km säteellä asuvasta päättäis isompaa taloaan vuokrata...

Onhan sitä ennenkin mahduttu ihan hyvin asumaan koko monilapsinen perhe tämänkokoisessa asunnossa, joten eiköhän mekin yhden muksun kanssa mahduta :)

Mulla on nyt tosi hyvä mieli ja taas oon onnistunut kokoamaan suuren uskon plussaamiseen tästä kierrosta, joten, kunnes toisin todistetaan aion uskoa siihen että tärppi käy nyt ja plussa ilmestyy parin viikon päästä tikkuun :D (muistuttakaa mua sitten tästä uskosta kun muutaman päivän päästä taas ryven epätoivossa...)
 
Me asutaan opiskelijakolmiossa, 66 neliötä. Ja siis vuokralla tietysti. Asunnon osto sitten ajankohtainen, kun valmistun ja saan töitä. Täällä asunnot niin kalliita, että ilman kahta melko hyväpalkkaista vakiduunia perheessä ei oikein ostella. Lisätila olisi tietysti kiva, mutta kyllä me tähänkin mahdutaan. Mä olen kaupunki-ihminen ja ihan mielelläni asun vähän ahtaammin, jos saan asua keskustassa. Meillä on kuitenkin vapaa-ajan asunto (siis suvun, ei meidän oma) maalla, jossa voi leikkiä emäntää viikonloppuisin :).

Vauva-aiheesta: mä olen rutikuiva :(. Siis mitä häh? Jos se aiempi vihlaisu olikin ovis, niin onko tämä nyt ihan normaalia, että valkkari loppui sitten kuin seinään? Pyh, mä olin niin suunnitellut vauvantekoa tälle viikolle ja nyt sitten kai jo liian myöhäistä.
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Me asutaan omassa rivitalonpätkässä, ollaan muuttamassa täs pikkuhiljaa kerrostaloon, tämmönen väliaikanen ratkaisu kunnes itse olen töissä ja saa isompaa lainaa :)
Kuhan saahaan tuo uuden asunnon remppa valmiiksi ni kehtaa alkaa raahata tavaroita :)
 
Me asutaan paritalossa vuokralla. 2 makkaria, toinen on tosi iso (vanha autotalli), tupakeittiö, sauna ja takapiha on juuri sopiva, kunhan leikon vanhaa omenapuuta että mahtuu liikkumaankin. Omena satoa siis odotellessa :p
Oma on haaveissa ja koko ajan etitään. Me ei haluta taloa nykyajan asutusalueelta, vaan kiva olis jos ois omaa rauhaa ja tilaa olla. Mieskin tykkää autoja rassata, mahtus nekin sitten johonki puskaan piiloon :D Ollaan lähinnä kattottu vanhempia taloja jossa vois olla muutama piharakennuskin paikallaan :)
 
Tänään jo testasin ja olihan se jo silmällä hyvin erotettavissa vaikka kauaa en ollut pidätellyt kun yöllä tulikin ravattua vessassa kun tuli niin huonosti nukuttua. :)

Meillä on omakotitalo jossa tosin vain 2 makuuhuonetta, vintissä olisi tilaa laajentaa mutta kattoa joutuisi korottaa ja halvemmaksi tulee laajentaa maantasossa ja se joskus ehkä edessä. :) muutenkin remppaa täytyisi tehdä. :)
 
Jee Bela88! :)

Me asutaan vuokralla omakotitalossa (maalla), mikä ostetaan omaksi jahka pystytään. Neliöitä 113, kaksi makuuhuonetta joista toinen toimii tällä hetkellä lähinnä miehen "romuhuoneena", mutta eiköhän se sitten tarvittaessa muotoudu lastenhuoneeksi. ;) Ulkorakennuksia onneksi löytyy tapeeksi miehen romujen varastointiin... :D Niin ja minulle tärkeää: iso keittiö ja iso piha! Kahden "kissa-lapsen" kanssa siellä asustellaan. :)
 
Asumisgalluppiin: Me asutaan kerrostalossa vuokralla. Vuoden vaihteessa muutto rivariin ja siitä heti kun mahdollista ok-taloon. Siihen menee kuitenkin vielä aikaa kun mulla ei ole töitä niin eipä sitä lainaakaan saa. Toivoisin, että plussaisin niin saataisiin muuttaa kolmioon. :) Asustellaan kolmen kissan ja yhden koiran kanssa. Kumpaakaan ei oikein kiinnosta tämä kerrostaloasuminen, varsinkaan miestä. No, vielä joskus oma talo :)
 

Yhteistyössä