Kakskymppiset yrittäjät 2011

Ovista on nyt tikutettu ja eilen oli tummempi viiva kun kontrolliviiva, ja tänään oikein kunnon tumma viiva. :) Eli siis vissiin nyt on ovis ihan ovella. :)

Täällä yks Iippari aivan tarmoa täys. :) Kotikin ihan siivottu ja uudet sohvat odottaa pakussa kantajia. :) Tänään lähetäänkin taas Kotkaan Enduro kisoja katsomaan ja huomenna kotiin. :) Mä niin rakastan viikonloppua. :) Tiistaina alkaakin sitten koulu.
 
Hei!
Olen 22.v.,naimisissa.
On hirveäää vauvakuume mutta mun kierrot on niin pitkät e-pillereiden jälkeen(lopetin 12.01.2011) ja kierrot on ollut 29kp-35kp-40kp-61kp, nyt in 47p. mennyt ei ole kuukautisisa eikä oo raskana:(
on varattu aikaa gynelle mutta halusin tietoja jo aikasemin onks mahdollista tulla raskaaksi kun on niin pitkät ja niukat kuukautiset...
onko kokemuksia???
 
manjara mulla ei ikinä oo ollu mitenkää superpitkiä kiertoja, mut yhes vaihees oli 38 päivää ja tulin siitä huolimatta raskaaksi. Toivottavast saat noi sun kierrot tasaantumaan. Toi on kyl inhottavaa ku kierrot vaan venyy eikä oo ees raskaana :(
 
Destello
Anteeksi omanapailu, mut mulla kiehuu kohta niin yli kaikki et saavikaan ei riitä siihen vitutukseen.

Tein taas ovistestin, ja tänään näytti VIELÄ haaleampaa mitä eilen, hädintuskin näkyi koko tikussa mitään väriä, vaikka kp on vasta 11 (muistaakseni). Kierron heittelystä johtuen ajattelin aloittaa ihan ajoissa tikuttamisen, mut nyt ei oikeen jaksa ymmärtää et miks tommonen yhtälö sitten nyt on tullu.

Muutenki ärsyttää ku maha on koko ajan jotenki ärsyttävä, ravaan vessassa tunnin välein vissiin stressin takia ja syön sitten somaliperheen edestä sen vitutuksen takia. Mussa täytyy olla jotain vikaa.

muoks. Edelliset testit siis olleet ihan semmosia et koko testiviiva on ollu värillinen, ei tosin läheskään yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Tänään sitten sai tiirailla joka hemmetin lamppua vasten että näki edes jotain. Ärw.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sunflower11
Destello, se viivan väri voi vaihdella paljonkin! Mulla on ollu välillä selvä viiva ja välillä taas ei mitään, ennenko sit lähti selvästi tummenemaan kun ovis lähestyi! Elä vielä menetä toivoa sen asian suhteen!
 
Joo sitä ovistestin viivaahan ei oikeestaan pitäis tulkita ollenkaan ennen kun se näyttää oikeeta ovisplussaa, kun se hormoonitaso voi vaihdella ihan normaalistikin :) Sen verran kannattaa tietty vertailla testejä keskenään, että tunnistaa sit sen plussan, esim mullakin Davidin ovistestissä oli se viiva suunnilleen tasavahva, mikä sitten tarkotti ovisplussaa. Noistahan puhutaankin, etteivät välttämättä anna mitään supervahvaa viivaa. Jos haluaa säilyttää mielenrauhansa ja on hieman pätäkkää, niin ne clearbluen hymynaamatestit taitavat olla kaikista selkeimpiä :) Itse en kyllä raaski ostaa mutta jos ovis ois pitkään hukassa niin sitten voisivat olla kokeilemisen arvoisia!
 
Joo en mäkään voi tulkita noista david-testeistä mitään ennen ovista, koska mulla tulee ympärikierron siihen haaleeta viivaa. Sit vasta kun ovis niin suunnilleen yhtävahvat ja ennen sitä siis ei lähe mitenkään tummenemaan vaan se plussa tulee ihan yhtäkkiä.

ON: Kp22/28 voi kun aika menee HITAASTI..... |O Oireita ei ole ja toiveetkaan ei oo kovin korkeella.. Puolivuotta siitä kun lopetin pillerit. Olispa se eka raskaus jatkunu, olisin jo yli puolessa välissä... Nenä vuotaa ja aivastuttaa, vaikuttaa kyllä enemmänki allergiselta nuhalta kun flunssalta. :snotty: Siivoilu olis tänään edessä.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


LAUANTAI 13.8

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Anlii...................kp34/30-55..........22v........yk1..........1.lapsi

Kp 21-30


Annie24.............kp27/28..............24v........yk3........1.lapsi
pörrönen............kp25/22.............22v........yk4.........1.lapsi
duulia.................kp24/29-30...................................1.lapsi
Mesikämmen:.....kp22/30-50.........21v.......yk3.........1.lapsi
funny87..............kp22/30-45........24v.......yk1.........2.lapsi
Bela88...............kp22/28..............23v.......yk3.........2.lapsi
PisaraSadetta.....kp22/60-112........24v......yk4.........1.lapsi
Lintsa................kp22/28..........................yk1.........1.lapsi
toukka90............kp21/??..............21v......yk2.........2.lapsi


Kp 11->20


kukkumee..........kp20/28..............20v......yk2.........1.lapsi
Sunflower11......kp20/26-33..........22v......yk8.........3.lapsi
Princessa...........kp19/28-30..........24v......yk2........2.lapsi
Iippari................kp17/26-28.........19v......yk..........1.lapsi
villabikinit...........kp17/27-33.........24v......yk3........4.lapsi
ttty....................kp14/27-28.........26v......yk5.........1.lapsi
Kyyneltenhymy....kp13/30-33........22v......yk4.........2.lapsi
Destello..............kp12/33-35.........23v......yk3.........1.lapsi
angstilapsi..........kp12/27-31.........20v......yk17........1.lapsi
SeInka................kp11/28............27v..........yk2...........2.lapsi

Kp 1-10


Emppis...............kp8/28-32.........24v...........yk?...........1.lapsi
tyttö91...............kp8/??..............20v............yk1..........1.lapsi
Johanna88..........kp5/30-40.........23v...........yk5...........1.lapsi
neonroze............kp3/27..............22v.........yk5.........1.lapsi

Kp??/tjot


Emby^...............25v.....................1.lapsi
PePa..................25v.....................3.lapsi
Moonbride..........21v.....................1.lapsi
happynow..........24v.....................2.lapsi

Mukana menossa

Grill
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Destello Ei kannata vielä menettää toivoa! Mulla oli kans yhden kerran edellisiä haaleampi viiva, vaikka ovis ei ollut mennyt, ja viiva jatkossa vahvistui. Viivojen vahvuuteen vaikuttaa monet tekijät, esim juominen edeltävän 2 tunnin aikana, onko vasta käynyt vessassa, ajoitus jne.

neonroze Tsemppiä uuteen kiertoon!

ON: Enää 1,5-2vrk tätä kiertoa jäljellä ja sitten pääsee odottamaan ovista!=) Menkkoja en kyllä lämmöllä oottele, mut kun olen 100% varma, että ne alkaa, niin ärsyttäis kyllä vielä pidempään ootella uutta kiertoa.
 
Hah, pakko tulla kirjottaan että taas alko ihme "raskausoireilu" vaikka oon ajatellut ettei täs kierros kyl varmana oo tärpänny. Aamusta iltapäivään tänään on ollu koko alamahas sellasta menkka jomotusta vaikka nyt on vasta kp 19, murr :kieh:

Annie24: eihän sitä tiedä vaikka sä alottasit plussa aallon :D
 
Turhauttavaaa. Tää odottelu. kp 24..... Tein tänään raskaustestin (tyhmä minä, liian aikasta tiedän :s) niin se siihen testiin tuli kontrolliviiva, ja muuten värjäyty melkeen kokonaan vaaleen punaseksi, pikkusen oli valkosta ennen kontrolliviivaa mut muuten sieltä alusta asti vaaleen punanen. Hmm.. Olikohan siinä jotain vikaa? Tai no varmasti oli kun ei mulle oo noin ennen käyny ja aina oon noilla Davidin liuskoilla testaillu =)... Laitan palautetta ja vaadin uusia testejä :stick:

No ei vaaan. Turhauttaa tällä hetkellä vaan koko touhu. En tiedä missä vika kun kuitenkin yli vuosi nyt ilman ehkäisyä ... :/
 
Täällä mahan nippailuja ja tissikipua, täti se sieltä kurvaa :(


Oli niin suloista kun mies sanoi saunassa, että hän ei ymmärrä mikä tarkoitus sillä on, ettei meille tule lapsia. Jotenkin juuri nyt kaipasin sitä, että toinenkin ottaa tätä taakkaa kannettavakseen. Yritän haalia itselleni tekemistä etten miettisi tätä koko ajan, mutta kyllä se vauva on silti mielessä. Lapsettomuuspoliaika jännittää : /
 
tyttö91
Minä lähettelen teille täältä plussatuulia Princessa, Bela88, duulia, Moonbride ja puhallellaan nyt vähän lisäksi vielä kaikille muillekkin kovasti vauvaa toivoville =)

Kai se ois vaan töihin kammettava tänäänkin. Piti tulla vaan ensin katsomaan et mitä tänne kuuluu, kun näköjään tuo vauva juttu pyörii mielessä kokoaika. En tiiä johtuuko pillerien lopetuksesta vai mistä mut oon nukkunu aivan järjettömästi ja huimaa kokoaika. Liekkö sitten jossain jotain mätää.

Toiveissa ja haaveissa ois niin kovasti että se tärppi kävisi heti, tuntuu et oon jo miljoona vuotta saanut odotella et pystyy aloittamaan edes yrityksen. Jotenkin tuntuu niin vaikealta sisäistää että siihen saattaa mennä vaikka vuosia, ei se jokaiselle ensimmäisellä toisella eikä kolmannella kuulla tärppää. kaikki pyörii ympärillä pikku vauvojen, vahinko tärppien ja isojen mahojen kanssa. oon katkera ja kateellinen :D nyt duuniin ->
 
]KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


SUNNUNTAI 14.8

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Anlii...................kp35/30-55..........22v........yk1..........1.lapsi

Kp 21-30


pörrönen............kp26/22.............22v........yk4.........1.lapsi
duulia.................kp25/29-30...................................1.lapsi
Mesikämmen:.....kp23/30-50.........21v.......yk3.........1.lapsi
funny87..............kp23/30-45........24v.......yk1.........2.lapsi
Bela88...............kp23/28..............23v.......yk3.........2.lapsi
PisaraSadetta.....kp23/60-112........24v......yk4.........1.lapsi
Lintsa................kp23/28..........................yk1.........1.lapsi
toukka90............kp22/??..............21v......yk2.........2.lapsi
kukkumee..........kp21/28..............20v......yk2.........1.lapsi
Sunflower11......kp21/26-33..........22v......yk8.........3.lapsi


Kp 11->20


Princessa...........kp20/28-30..........24v......yk2........2.lapsi
Iippari................kp18/26-28.........19v......yk..........1.lapsi
villabikinit...........kp18/27-33.........24v......yk3........4.lapsi
ttty....................kp15/27-28.........26v......yk5.........1.lapsi
Kyyneltenhymy....kp14/30-33........22v......yk4.........2.lapsi
Destello..............kp13/33-35.........23v......yk3.........1.lapsi
angstilapsi..........kp13/27-31.........20v......yk17........1.lapsi
SeInka................kp12/28............27v..........yk2...........2.lapsi

Kp 1-10


Emppis...............kp9/28-32.........24v...........yk?...........1.lapsi
tyttö91...............kp9/??..............20v............yk1..........1.lapsi
Johanna88..........kp6/30-40.........23v...........yk5...........1.lapsi
neonroze............kp4/27..............22v.........yk5.........1.lapsi
Annie24.............kp1/28..............24v........yk4........1.lapsi

Kp??/tjot


Emby^...............25v.....................1.lapsi
PePa..................25v.....................3.lapsi
Moonbride..........21v.....................1.lapsi
happynow..........24v.....................2.lapsi

Mukana menossa

Grill
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Voi annie24 pahoittelut :/

Ens viikonloppuna taitais monella olla jännät paikat :) Toivotaan nyt että edes yks plussais tai miellellään kaikki :D

Tuli yllättäen kauhea himo tehdä karjalanpaistia, mä jo kuvittelen suussani sen sopivan suolasena, ai että :p onkoha tää joku suolasen lihan himo joku uusi luuloraskausoire :D
 
tyttö91
Mielessä pyörii lähes kokoajan vain tämä vauva homma. Seuraan keskusteluja vähän väliä ja vaikka kuinka koitan pistää asian taka-alalle niin en pysty. Pitäisi vaan ottaa rennosti, tulee se sieltä kun sen aika on :) Mutta kun ei oikein osaa. Jos tärppi ei käy eka kierrolla niin jospa se vähän saisi ajatukset muualle hetkeksi. Tietenkin suurin toive on että kävisi :)
Pahoittelut Annie24, jospa kolmas kerta toden sanoo.
Ensi tai viim. seuraavalla viikolla olisikin sitten monta jännäilijää =)
 

Yhteistyössä