Kakskymppiset yrittäjät 2011

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


KESKIVIIKKO 17.8

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Anlii...................kp38/30-55..........22v........yk1..........1.lapsi

Kp 21-30


pörrönen............kp29/22.............22v........yk4.........1.lapsi
duulia.................kp28/29-30...................................1.lapsi
Mesikämmen:.....kp26/30-50.........21v.......yk3.........1.lapsi
funny87..............kp26/30-45........24v.......yk1.........2.lapsi
Bela88...............kp26/28..............23v.......yk3........2.lapsi
PisaraSadetta.....kp26/60-112........24v......yk4........1.lapsi
Lintsa................kp26/28...............23v......yk1........1.lapsi
toukka90............kp25/??..............21v......yk2.........2.lapsi
kukkumee..........kp24/28..............20v......yk2.........1.lapsi
Sunflower11......kp24/26-33..........22v......yk8.........3.lapsi
Princessa...........kp23/28-30..........24v......yk2........2.lapsi
Iippari................kp21/26-28.........19v......yk..........1.lapsi
villabikinit...........kp21/27-33.........24v......yk3........4.lapsi


Kp 11->20


ttty....................kp18/27-28.........26v......yk5........1.lapsi
Kyyneltenhymy....kp17/30-33.......22v......yk4.........2.lapsi
Destello..............kp16/33-35........23v......yk3.........1.lapsi
angstilapsi..........kp16/27-31........20v......yk17........1.lapsi
SeInka................kp14/28............27v......yk2..........2.lapsi
Emppis...............kp12/28-32........24v......yk?..........1.lapsi
tyttö91...............kp12/??..............20v.......yk1..........1.lapsi

Kp 1-10


Johanna88..........kp9/30-40.........23v.........yk5.........1.lapsi
neonroze............kp7/27..............22v.........yk5.........1.lapsi
Annie24.............kp2/28..............24v.........yk4.........1.lapsi

Kp??/tjot


Emby^...............25v.....................1.lapsi
PePa..................25v.....................3.lapsi
Moonbride..........21v.....................1.lapsi
happynow..........24v.....................2.lapsi

Mukana menossa

Grill
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Embylle halauksia ja jaksamista!:) Toisaalta jos asian jättäis omaan arvoonsa niin ehkä siitä helpommin pääsee yli...? Jos siitä nyt ryhtyy valittamaan niin menee taas aikaa ennen kuin saa vastausta ja sitten kun se vastaus tulee niin haavat aukeaa taas..:(

SeInka: en mä uskalla!:D No, kattelen tässä miten tää tauti tässä kehittyy että jos on ihan normi flunssaa vaan, ja mahan nippailutkin voi olla ihan perus kauraa ku on ollu ihan kummallinen toi vatsanseutu melkeen koko ajan sen jälkeen ku lopetin pillerit...:D
 
tyttö91
Emby :hug: Itsekkin mietin että olisiko kuitenkin parempi kun unohtaisit koko asian, niin ei stressiäkään syntyisi. Tietenkin jos tunnet että asia ei saa päätöstä ennen kuin se on selvitetty niin ehkä valitus täytyy tehdä. Tsemppiä ja jaksamisia!

Täällä jännäillään myös mukana ja odotellaan jo innolla että milloin se oma vuoro olisi =)

Johanna käyhän sitten päivittämässä tänne että mitä testi näytti kunhan sen olet tehnyt! ;)

Princessa jospa hiiva tosiaan merkki raskaudesta!

ON: tilailin viime kuussa nuita raskaustestejä vinon pinon (no kymmenen ihan varuilta kun oon aika testi herkkä :D ) ja nyt harmittaa kun en niitä ovistestejä samalla tullu tilanneeksi, mutta ehkä parempi näin ettei tule stressiä sitten sen suhteen. Valkkarin tilanteen vuoksi epäilen et ovis on kuitenkin tässä ihan lähimailla, jospa mulla nyt kierto pysyis normina vaikka viime kuussa pillerit lopetinkin vasta. Tärppi piristäs kyllä meidän arkea, isännälläkin kyllä nyt loppuu puolen vuoden sopimus tämän kuun loppuun ja tällä viikolla saa tietää jatkuuko töitä samassa paikassa. Jos ei niin alkaa taas ahkera työnetsiminen, joka viimeksikin aiheutta aina monta riitaa ja närää ja pahaa mieltä meidän arkeen. Isäntä kyllä kerkesikin silloin ollu puoli vuotta lomautettuna.. Mutta katsotaan mitä tämä viikko tuo tullessaan.

Oletetteko muuten syöneet esimerkiksi vitamiineja tai juoneet näitä greippimehua tms, jotta hedelmällisyys lisääntyisi?
Itse olen nyt muutaman päivän syönyt vitamiineja mutta myöskin sen takia että minua heikottaa ja pyörryttää muutenkin nykyään melkos usein, niin eipähän ole nyt ainakin siitä kiinni =)
 
Tyttö91: no mä oon kyllä vedelly nyt poskeen jos ja vaikka mitä!:D Vitskuja ja omegoita syön muutenkin, ja aloitin iho omegat (mustaherukansiemenöljykapselit) kun lopetin pillerit tasaamaan hormoneja. Olin syönyt niitä myös minipillereiden aikaan ja ne sai mulla sillon aikaan loputtomat menkat (minipillereiden kanssa ei menkkoja ikinä ollu, ja iho omegoiden jälkeen alko menkat mitkä kesti niin kauan kunnes lopetin kapselit ja vaikuttava aine oli poistunut kehosta! Voit varmaan kuvitella miten kivaa oli ku menkat kesti joku 3 viikkoa?!:D), eli jotain jujua niissä on! Sit alotin syömään aswagandha-kapseleita (hedelmällisyyteen) ja macajauhetta (hedelmällisyyteen myös), ja foolihapon ja e-vitamiinin aloitin myös.:D Greippimehutkin löytyy kaapista! Mä oon aika vauhko tällasten suhteen ku ite työskentelen alalla!
 
Täälläkin jännäilläään :--) Tosin oon ihan varma, että menkat tulee sellanen fiilis nyt on. Mutta menkka juilintaa on nyt ollu niin hirvittävästi, että koko aika luulen että nyt ne on alkanu. Yleensä ei oo pahemmin mitään kipuilua ennen menkkoja, vasta sitten kun ne on alkanut. Toivossa on hyvä eläää ;)

Belalle onnea plussasta ja kaikille muille hirvittävästi plussatuulia!!!:heart:
 
Mä oon varmaan ihan idiootti mut mun on pakko tehä r-testi huomenna aamupissasta. Oireita on vaikka muille jakaa. No huomenna kuitenkin tullaan alas pilvilinnoista ja rytinällä, mut mun on senkin uhalla testattava huomenna :whistle: Voi olla et vaikka olisinkin raskaana ni huomenna voi tulla negaa ku saattaa olla vielä liian aikasta (riippuu koska ovis on ollu).

duulia +++++++++++ :whistle: täältä vähän sulle puhaltelen. Eiköhän molemmat plussattais tästä kierrosta ;)
 
Embylle tsempit, kannattaa hetki miettiä sitä valitusasiaa, että vaivaako enemmän se jos sen jättää tekemättä vai onko se tosiaan vain haavojen aukirepimistä, tilannettahan se ei enää muuta? :hug:

Plussapuhureita jännääjille!

Miksei tää aika voi kulua nopeemmin?? Mä en ees tiedä, oliko mulla ovis kuten viime kierroissa, kun ei tuntunut tuttuja kipuja - tosin vetelin tossa panadolia muutaman, kun oon flunssassa ja pitäs tallia rakentaa, joten voi olla että toi ois ne oireet peittänyt. Argh. Toivottavasti se ei ainakaan myöhässä tullut kun en oo saanu pakotettua ukkoa vällyjen väliin enää sunnuntain jälkeen :D
 
On: eilen illalla vessa käynnillä jäi paperiin (pahoittelut tarkasta kertomuksesta) valkkaria missä oli veriviiruja? Tämän jälkeen sitä ei näkynyt enää ja sitten alkoi kipu ala vatsalla joka on kuitenkin yön aikana hävinnyt. Eli mitä tämä oli? Ennen ei vastaavaa ole ollut.
 
Anlii Yleensä kiinnittymisen aikaan voi tulla pari tippaa verta. Tai sit jos sulla pitäis nyt menkat alkaa mutta ootkin raskaana ni sen takia tuli vähän verta ja kipuja. Toivotaan että siellä olis tärpänny :)

ON: Mä jänistin enkä uskaltanutkaan negan pelossa tänää testata :ashamed: Kattoo nyt koska uskaltaa. Alun perin sovin miehen kans et testaisin vast kp35 (tänään kp26), kun sillon on reissuun lähtö ja alkoholi kuuluu suunnitelmiin. Saa nähä jaksanko oottaa vielä reilun viikon!

duulia Toivottavasti mä pystyn pitää meidän sopimuksesta kiinni ja plussata! Viimeyönä näin unta missä mun piti tehä r-testi mut sitä ennen ehtikin alkaa menkat. Toivottavasti ei ollu mikään enneuni :|
 
Plussatuulia kaikille! Täällä elellään näköjään jännittäviä aikoja monenkin osalta!:)

Anlii: kuulostaa ihan siltä kuuluisalta kiinnittymisvuodolta! Toivotaan parasta!:)

toukka90: joo, ehkä kannattaa malttaa vielä hetki jos kierto on noin pitkä normaalisti, ettei tarvi sit haamujen kanssa arpoa...?:O

ON: tilasin ovis- ja raskaustestiliuskoja eilen raskauskeijusta; katotaan josko sitä sais oviksen bongattua ja sitten ehkä jotain muutakin!:D tänään aamulla oli paha olo: tiedä sitten johtuiko ajatuksesta että pitää sitä kammottavaa macajauhetta juoda ilman mitään loiventavaa pelkällä vedellä!:DD
 
ttty, niinpä. :O Onkohan se sen vaivan väärtti? : /
Eikä tässä nyt oo enää kyse siitä tk lääkäristä, vaan siitä, et miten voi olla mahdollista, et mulla on kuvat siitä lapsesta, että se kasvaa tuolla sisällä ja silti se kasvoi väärässä paikkaa.. Uskomatonta o_O

Ärsyttävää, kun ei voi vaan antaa olla..
 
Huuh.. :|

Mä päätin nyt tän "valitus" asian omaan arvoonsa. Kaikki lääkärit on tehny parhaansa ja niin päin pois.

Sain soitettua tänään äitiyspolille sinne toimistoon ja sieltä vastas erittäin mukana kätilö jolle sain esitettyä sitte asiani, että tää vaivaa mun mieltä ja ihmetteln miten mulla voi olla ne ultrakuvatkin siitä, että kuinka voi olla mahdollista?! Ja hän sitte selitti, että kun se "pussi / sarvi" missä se sikiö oli kasvanut, ni oli jo sillon sellanen "hanhen munan kokoinen" ja se oli peittänyt mun oikean kohdun. Eli se heijjasti sillai, että olisin oikeesti raskaana.. Nih. : /
Helvetin huono tuuri.. :'(

Mut näin. Päätin nyt, et annan asian olla, ja meen keskustelemaan psykiatrille asiasta. Piste.
 
Emby en voi tietenkään mitenkään käsittää mitä käyt tällä hetkellä läpi, mutta ehkä näin on parempi. Mielestäni psykiatri vaikuttaa hyvältä vaihtoehdolta sinulle, tämä kun on selvästi todella vaikeaa aikaa sinulle! Kunhan saat puhuttua asiasta ja pystyt ns "päättämään" tämän asian... :( Jaksamisia!

Ja kaikille kovasti plussaaa! :) Jänniä aikoja menossa monella...

Mistä muuten suosittelisitte tilamaan noita ovis- ja raskaustestejä? Ja onko jotain suosikki merkkejä?
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


TORSTAI 18.8

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Anlii...................kp39/30-55..........22v........yk1..........1.lapsi

Kp 21-30


pörrönen............kp30/22.............22v........yk4.........1.lapsi
duulia.................kp29/29-30...................................1.lapsi
Mesikämmen:.....kp27/30-50.........21v.......yk3.........1.lapsi
funny87..............kp27/30-45........24v.......yk1.........2.lapsi
Bela88...............kp27/28..............23v.......yk3........2.lapsi
PisaraSadetta.....kp27/60-112........24v......yk4........1.lapsi
Lintsa................kp27/28...............23v......yk1........1.lapsi
toukka90............kp26/??..............21v......yk2.........2.lapsi
kukkumee..........kp25/28..............20v......yk2.........1.lapsi
Sunflower11......kp25/26-33..........22v......yk8.........3.lapsi
Princessa...........kp24/28-30..........24v......yk2........2.lapsi
Iippari................kp22/26-28.........19v......yk..........1.lapsi
villabikinit...........kp22/27-33.........24v......yk3........4.lapsi


Kp 11->20


ttty....................kp19/27-28.........26v......yk5........1.lapsi
Kyyneltenhymy....kp18/30-33.......22v......yk4.........2.lapsi
Destello..............kp17/33-35........23v......yk3.........1.lapsi
angstilapsi..........kp17/27-31........20v......yk17........1.lapsi
SeInka................kp15/28............27v......yk2..........2.lapsi
Emppis...............kp13/28-32........24v......yk?..........1.lapsi
tyttö91...............kp13/??..............20v.......yk1..........1.lapsi

Kp 1-10


Johanna88..........kp10/30-40.........23v.........yk5.........1.lapsi
neonroze............kp8/27..............22v.........yk5.........1.lapsi
Annie24.............kp3/28..............24v.........yk4.........1.lapsi

Kp??/tjot


Emby^...............25v.....................1.lapsi
PePa..................25v.....................3.lapsi
Moonbride..........21v.....................1.lapsi
happynow..........24v.....................2.lapsi

Mukana menossa

Grill
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Grill Oon itse tilannut raskauskeijusta, ja ollut tyytyväinen. Sieltä tosin saa davidin ovistestejä, joilla ei välttis ihan kontrolliviivan vahvuista plussaa saa, mutta itse olen sit tulkinnut vahvimman viivan ovisplussaksi.

Plussatuulia jännäilijöille! :)

Joko Belan saa siirtää plussanneisiin? =)
 
Emby :hug: Hyvä, että sait kuitenkin asian selvitettyä! Ja varmasti jollekin asiantuntijalle jutteleminen on hyvästä, itsekin kävin aikoinaan kun oli entisestä avomiehestä eron jälkeen vaikeaa jokusen kerran juttelemassa terveyskeskuksella depressiohoitajan kanssa, sai kyllä todella hyvin selvitettyä omat ajatukset ja auttoi eteenpäin pääsemisessä :)

Pistäkääs nyt jännäilijät plussauutisia kehiin! :D On niin monella jännät paikat nyt että mä tahdon ehdottomasti kuulla hyviä uutisia! Tämä on käsky :LOL:
 
Annie24 ei vielä, odotan että olis ne menkat edes myöhässä. :whistle: Huomenna sitä kai kuitenkin täytyy koittaa testailla taas, pelottaa ettei viiva oo vahvistunut ja joku sielä vaan käynyt hipasemassa sen verran että näytti haamua. : / Tänään kyllä tuli yhtäkkiä vahva raudanmaku suuhun, eikös sitä sanota että olis jonkunmoinen oire. ;) Ja ahteri täynnä finnejä, mistä lie semmosiaki, ei koskaan oo ollu ku joskus ehkä yksi. :LOL: Töissä oon kyllä joutunu istumaan nyt tosi paljo ja sielä on aika kuuma että voi olla ihan jotain hikinäppyäkin. :LOL:
 
Voi että, kävin lukemassa ton meidän ketjusta plussanneiden palstan ja melkein itku tuli silmään kun kuulostaa niin ihanalta noi alkuraskauden jutut :heart: Mäkin haluan niiin paljon sinne kirjottelemaan! Mentäskö kaikki sinne tässä kuukauden sisään, jooko joo :saint:
 
no ite jo testailin malttamattomana mut eihän siinä mitään toista viivaa näkyny ei sitten haamun haamua. mutta mutta ehkkä mun täytyy nyt vaan vielä malttaa ja odottaa.. mitkä testit on herkkiä? mitä kannattais ostaa?
 
Täällä malttamattomina testailtiin jo tänään ja haamu tuli (aika vahva sellainen) =) nyt toivotaan että huomenna ei täti tule kyläilemään ja aamulla vielä testataan jos tarvetta. Mitään oireita ei kyllä ole ollut, väsymystä vaan mutta ajattelin että johtuu kun on nyt pimeytyny. Olisihan tämä ihanaa jos ekalla kerralla nyt onnistuisi :)
 

Yhteistyössä