Aattelin mäkin voisin tähän ketjuun tulla mukaan
Oon 20 vuotias , mies pari kuukautta vanhempi . Yhdessä oltu 4 vuotta .
Viime syksynä sain plussan , mutta meni kesken rv. 10
(Tuo raskaus oli vahinko mutta niin , kyllähän se surettaa ... )
Sen jälkeen aloitin pillerit (yasminelle) , joita söin tammikuun loppuun asti . Sen verran vähän aikaa niitä söin että kiero on sen jälkeen ollut tasan 28. päivää , ihan niinkuin aina ennenkin oli ollu
Tulee jos on tullakseen - periaatteella mennään .
Viimeks 'kunnon' menkat tullu Keskiviikkona 20.4 ja siinä sitten oottelin sen 28 päivää eteen päin ( 17.5) , eikä näkyny menkkoja missään ei . Sitten maanantai aamuna (23.5) , alkoi niukka rusehtava vuoto jota tuli vain vähän (riitti pelkkä pikkuhuosun suoja. ) Kesti tiistai iltaan asti . Keskiviikkona ja Torstaina tuli valkovuodon tapaista ihan pikkusen . Jatkettiin yrittämistä .
Tosin syksylläkin tuli parikin kertaa menkkamaista vuotoa , silti raskaana kuitenkin olin . (alkoi silloinkin paripäivää myöhemmin kuin normaalisti ja kesti just pari päivää )
Torstaina (26.5) tein testin Prisman testillä , näytti negaa . Netistä kylläkin luin että muillakin on tuo testi negaa näyttänyt ,ja sit apteekin testillä tullu plussat.
Nyt kuitenkin on tullu erilaisia oireita mm. huonoa oloa aamuisin , väsyn helpommin , nippailee välillä alavatsasta ja muutenkin semmonen jännä tunne (Menkka kipuja ,mulla on ollu joskus 15 kesäsenä , mutta jäi sit ajan mittaan pois kokonaan ), pissalla joudun useimmin käymään ja jääkaapilla ! ja maha on 'turvonnut' . + sit nyt on tullu nuhaa ja lievää lämpöä .
Mitäs mieltä te ootte ?
Toivottavasti ois tärpänny ! Kovasti pikkusta toivotaan <3
Kovasti onnea muille plussanneille ! Toivottavasti mekin kohta plussaillaan