Kakskymppiset yrittäjät 2011

Muakin kiinnostaa Adan testailut :)

ON, mulla on eilen illalla ja tänään aamulla ollut ihan sellainen olo, kun menkat jo alkaisi, tai välillä sattuu alavatsaan ja alaselkään ihan samalla tavalla. Ei oo vaan vielä alkaneet... Odottavan aika on pitkä... mietin jo että pitäskö käydä ostamassa pari raskaustestiä, mutta ostinkin sitten vaan tamppooneja kaupasta :LOL: en ny vielä intoile sentäs.
 
No voihan kökkö, Ada =/ Pahoittelut negasta, toivottavasti se siitä vielä plussaksi muuttuisi tai sitten edes alkaisi ne menkat!

Kuten täällä alkoi, ainakin sen verran ilmestyi verta että mulle voi merkata kp1:n ja yk3:n alkavaksi :) Ja kiertopäiviksi 27-33, näköjään on lyhenemään päin tuo kierto.. Sinänsä ei kyllä ole yllätys, että menkat alkoi ylipäätään, kun viimeisten kahden viikon aikana ollaan peittoja heiluteltu tasan kerran... Alkukierrossa tuota toimintaa tuli harrastettua joka päivä, täytyy yrittää tähän kiertoon sitten vähän säännöllisemmin, jos vaan mieli tekee kun ei siihen "väkisin" kykene...:confused:
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



SUNNUNTAI 5.6.


Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


PisaraSadetta....kp64/60-64.....24v.........yk3.........1.lapsi
sameoldsong.....kp60/?......................yk?.........1.lapsi
Nomppeli..........kp 42/28.........20v.......yk 3.........1. lapsi
villabikinit...........kp41/?.............24v......yk1........4.lapsi
Adalemina..........kp34/?..............23v.......yk1........3.lapsi

Kp 21-30


ttty....................kp28/33...........25v......yk2..........1.lapsi


Kp 11->20


petrra................kp22/33............24v......yk2.........1.lapsi
Moonbride.........kp17/?.......................yv2.........1.lapsi
Epa-88...............kp16/?..............22v......yk2.........1.lapsi
neonroze...........kp15/27...........22v......yk2..........1.lapsi
Laretzki.............kp14/33............20v........yk2.........1.lapsi
Annie24.............kp14/28..........24v......yk1.........1. lapsi

Kp 1-10


Kekkuvekku.........kp8/31..............23v.......yk2........1.lapsi
Mesikämmen:......kp 5/30-32.......20v.......yk2.........1.lapsi
Hömelö.............kp3/42...........23v......yk11.......1.lapsi

Kp??


Tnya..................kp?/28............21v......yk?.........1.lapsi

Mukana menossa

Huisi hippu
Emby^
Sunflower11
Tigi



Plussanneet



mimmiih
hensq
 
Viimeksi muokattu:
Adalemina pahoittelut negasta: / Laitatko mulle kp4, kiitos :)

ttty teehän testi;) plussatuulia!

Epa-88 ONNEA ovisplussasta!!! :) Eikös ookkin ihana saada plussa edes siihen testiin? ;)

ON täti pakkailee jo laukkujaan, sitten alkaa puputtelut ;) Ongelma vaan et jos tikutan niin en tosiaankaan tiedä milloin aloittaa koska edellinen kierto 42pv ja ovisplussa kp28 ?!?! Jos tämä kierto menee samanlailla niin juhannuksen jälkeen pitäis ovis olla. Ehkä joskus kp 15-20 voisin ekan testin tehdä. Oli kyllä niin selkeet limailut 3pv viimeksi että voipi olla etten tarvitse ovistestiä :D Toivottavasti tärppi käy tässä kierrossa.

Plussatuulia kaikille!!
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



MAANANTAI 6.6.


Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


PisaraSadetta....kp65/60-64.....24v.........yk3.........1.lapsi
Nomppeli..........kp 43/28.........20v.......yk 3.........1. lapsi
villabikinit...........kp42/?.............24v......yk1........4.lapsi
Adalemina..........kp35/?..............23v.......yk1........3.lapsi

Kp 21-30




Kp 11->20


petrra................kp23/33............24v......yk2.........1.lapsi
Moonbride.........kp18/?.......................yv2.........1.lapsi
Epa-88...............kp18/?..............22v......yk2.........1.lapsi
neonroze...........kp16/27...........22v......yk2..........1.lapsi
Laretzki.............kp15/33............20v........yk2.........1.lapsi
Annie24.............kp15/28..........24v......yk1.........1. lapsi

Kp 1-10


Kekkuvekku.........kp7/31..............23v.......yk2........1.lapsi
Mesikämmen:......kp 7/30-32.......20v.......yk2.........1.lapsi
Hömelö.............kp5/42...........23v......yk11.......1.lapsi
ttty....................kp3/27-32...........25v......yk3..........1.lapsi

Kp??



Mukana menossa

Huisi hippu
Emby^
Sunflower11
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya



Plussanneet



mimmiih
hensq
 
Viimeksi muokattu:
Adalemina: Pahoittelut negasta. Jospa se plussaksi muuttui tai alkais menkat. Tuo odottaminen on niin tympeetä!!

ON: Täällä on täti lähtenyt ja pupuiltu on oikein urakalla. En tiedä onko tämä kesän tulo vai mikä lisännyt näin paljon haluja. :D

Muoks. Mulla on muuten tänään kp 7 ;)
 
Viimeksi muokattu:
Mulla ois tänään maanantaina kp3/27-33 :)

Mulla ei nyt ollut kyllä tarvetta testeille, alkoi niin runsaana nuo menkat alkutöhryn jälkeen että ihan selvä homma :) Mutta uuteen kiertoon taas sitten uudella innolla! Pitäsköhän huvikseen tikuttaa sitä ovista, että sais tietää, missä vaiheessa se suunnilleen tulee vaikka en mä usko, että musta on vielä yrittämällä yrittämään kun en pysty motivoimaan pelkästään sen takia itseäni noihin petipuuhiin, vaan siihen tarvitsee kyllä ihan oikean fiiliksen ja ei sitä tärppiä ajattelemalla tosiaan saa.. Mites teillä, onnistuuko tuo pupuilu oviksen mukaan?
 
ttty: Me ollaan avokin kanssa sen verran seksuaalinen pariskunta että sekstaillaan vähintään joka toinen päivä, paitsi menkkojen aikaan ei välttämättä ollenkaan. :) Mua ei paljon tarvitse houkutella eikä lämmitellä petipuuhiin, olen aina valmis! :D
 
ttty tuosta pupuilusta, meillä monesti tiheästi seksiä menkkojen loputtua, ku joutunut olee selibaatissa niitten aikaan :D Sitten taas hiipuu hieman ja kierron puolevälin/loppukierron aikaan puputellaan tiehämmin, ja n. viikko ennen menkkoja vähemmän. Aika tiheää meillä seksiä, en oo varsinaisesti laskenut mutta joku 3pv välein? Ajattelin pitää kalenterissani seksipäiväkirjaa :D jotta pysyn ajatasalla miten niitä simppoja laitettu liikkeelle :D Tavoite olisi joka toinen päivä puputella mahdollisuuksien parantamiseksi, mutta toki halujenkin mukaan mentävä. Silloin kun oviksen saanu kiinni, niin yleensä puputtelut sille päivää jääny syystä tai toisesta pois, tuo 2pv ennen ei ole näyttänyt riittävän. Niinkuin ed. kierrosakin kävi, 17.5 puputeltu, ja 19.5 ovis eikä tärpänny.
 
Hmm, joo. Meilläkin on kyllä sikäli ihan aktiivinen seksielämä, mutta saattaa mennä juuri tuollain että viikon verran joka päivä ja sitten ei viikkoon mitään, jos molemmat on paljon töissä ym. Viime kierrossa taisi mennä justiinsa sillä se ovis ohi... Ei kai sitä voi kuin toivoa, että sattuis tuo ovis viikonlopulle tmv milloin energiaa on sitten muutenkin heilutella peittoja :D
 
Me ollaan ajateltu, että pyritään heiluttelemaan peittoja n. joka toinen päivä. Tietenkin mennään sen mukaan mikä hyvältä tuntuu eikä aleta väkisin vääntämään. Välillä meillä saattaa olla joka päivä seksiä ja välillä sit taas joku viikon tauko.. Nyt kun lasta yritetään, pyritään siihen, ettei tauot venyis kovin pitkiksi. :)
 
ttty, vielä en oikein osaa sanoa tuosta oviksen hyödyntämisestä, sillä meillä on vasta eka yrityskierto menossa, mutta tässä kierrossa tuli luultavasti pupuiltua oviksen aikaan. En ole vielä ainakaan alkanut testaan ovista, mutta sen kyllä yleensä huomaa mahakivuista.
Parin viikon päästä sen näkee, oliko ajoitus tällä kertaa oikea. En vain tiedä, miten jaksan odottaa sen pari
viikkoa...: / Onneksi tällä viikolla on paljon tekemistä ja parin päivän reissu tiedossa, niin saa vähän muutakin ajateltavaa.
Mites muilla on viikko alkanut?:)
 
Täällä ei mitään kummempaa ole tapahtunut ja miettimäänkään ei ole ehtinyt :D Töissä menee kaikki tarmo päiväsaikaan ja illalla sitten silmät luppasten vedetään lasten kanssa pihalla rallia kottikärryjen kanssa. On tuossa vielä hommaa vaikka muille jakaa ja ilmat suotuisat.

Tosi raskas työputki nyt menossa niin paljon uusia juttuja pitää sisällään, että huhhahhei miten selviän! :whistle: Vielä olis 4 päivää tekemättä ja sitten pari vapaata.

Pieniä masunippailuja on, mutta ohimeneviä hetkiä vain. Alkaa jo tympäsemään - odottavan aika on pitkä. :D

*****

Kaikki pyydetyt korjattu! :)
Voisitteko jokainen tarkistaa omat tietonne ja ilmoittaa, jos on muutettavaa!


Sameoldsong ja Tnya on ollut hiljaisia ketjussa, joten pudotan heidät nyt päivittyvältä listalta. (Viimeksi huhtikuussa kirjoitettu tänne ketjuun viestiä.) Laitellaan sitten takaisin oikealle listalle, kun heistä kuulemme uutta tietoa. :)

Saadaan näin listaa ajantasalle :)

Oikein hyvää alkavaa viikkoa kaikille! :flower:
 
Sunflower11
Meilläkin hommaillaan kyllä melkein poikkeuksetta joka päivä ja parikin kertaa :) Menkkojen runsaimpina päivinä pidättäynyn ihan sen takia kun musta se sotkeminen on ällöä, miestä se ei haittaa :D
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TIISTAI 7.6.


Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


PisaraSadetta....kp66/60-64.....24v.........yk3.........1.lapsi
Nomppeli..........kp 44/28.........20v.......yk 3.........1. lapsi
villabikinit...........kp43/?.............24v......yk1........4.lapsi

Kp 21-30


petrra................kp24/33............24v......yk2.........1.lapsi
Moonbride.........kp23/?.......................yv2.........1.lapsi


Kp 11->20


Epa-88...............kp19/?..............22v......yk2.........1.lapsi
neonroze...........kp17/27...........22v......yk2..........1.lapsi
Laretzki.............kp16/33............20v........yk2.........1.lapsi
Annie24.............kp16/28..........24v......yk1.........1. lapsi

Kp 1-10


Kekkuvekku.........kp8/31..............23v.......yk2........1.lapsi
Mesikämmen:......kp 8/30-32.......20v.......yk2.........1.lapsi
Hömelö.............kp6/42...........23v......yk11.......1.lapsi
ttty....................kp4/27-32...........25v......yk3..........1.lapsi
Adalemina..........kp1/36..............23v.......yk2........3.lapsi

Kp??



Mukana menossa

Huisi hippu
Emby^
Sunflower11
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya



Plussanneet



mimmiih
hensq
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Me ollaan tällänen tuore pari vaikkakin jo ollaan aikamme yhdessä oltu. Mä en tunnu saavan tuosta tarpeekseni eikä ilmeisesti sekään musta :LOL:
Kun se on kotona niin lasten päikkäriaikakin käytetään hyväksi :LOL:
 
Kiitoksia päivityksestä. Nyt näytti olevan tiedot oikein. :)

Kaikenlaisia ajatuksia tämä yrittäminen tuottaa.. Mä oon kauheesti miettiny, että mitä mun äiti sanoo jos/kun tulen raskaaksi. En tiedä mistä se johtuu, mutta mulla on sellanen olo, ettei se kauheesti ilahdu. :D Toivon kyllä todella olevani väärässä.. Anoppi taas on asia erikseen.. Se vihjailee koko ajan, että haluaisi lapsenlapsia. :D Millaisia ajatuksia kertomisesta tai raskaudesta ylipäänsä muilla on?
 
Mulla on tänään jo kp 23, listassa näytti olevan 18. Korjaatko Ada? :)


Mulla terokuuri meneillään, tätiä odotellaan sitten taas... Turhauttaa. Odotan jo syksyn lapsettomuuspolikäyntiä, jospa saisin ne clomit sitten käyttöön ja olisi jotain mahdollisuuksia. En jaksaisi enää odottaa.
 

Yhteistyössä