Kakskymppiset yrittäjät 2011

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



KESKIVIIKKO 8.6.


Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


PisaraSadetta....kp67/60-64.....24v.........yk3.........1.lapsi
Nomppeli..........kp 45/28.........20v.......yk 3.........1. lapsi
villabikinit...........kp44/?.............24v......yk1........4.lapsi

Kp 21-30


petrra................kp25/33............24v......yk2.........1.lapsi
Moonbride.........kp24/?.......................yv2.........1.lapsi


Kp 11->20


Epa-88...............kp20/?..............22v......yk2.........1.lapsi
neonroze...........kp18/27...........22v......yk2..........1.lapsi
Laretzki.............kp17/33............20v........yk2.........1.lapsi
Annie24.............kp17/28..........24v......yk1.........1. lapsi

Kp 1-10


Kekkuvekku.........kp9/31..............23v.......yk2........1.lapsi
Mesikämmen:......kp 9/30-32.......20v.......yk2.........1.lapsi
Hömelö.............kp7/42...........23v......yk11.......1.lapsi
ttty....................kp5/27-32...........25v......yk3..........1.lapsi
Adalemina..........kp2/36..............23v.......yk2........3.lapsi

Kp??



Mukana menossa

Huisi hippu
Emby^
Sunflower11
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya



Plussanneet



mimmiih
hensq
 
Viimeksi muokattu:
Huomaa kyllä tädin vierailevan :D
Alle puoli tuntia, kun olen töistä tullut ja kaikki kaapit olen kaivannut läpeensä herkkuja etsien. :p Nyt jo parit Ville Vallattomat on syöty ja kahvia odotellen päivitin listaa. Olen muutenkin menkkojen aikaan todella nälkäinen ja se makean himo on jotain ihan mahdotonta välissä. :whistle:

Että kaupan kautta lapset pitänee siis hakea kotiin. Mutta olipa muuten ihana käydä pitkässä suihkussa päivän jälkeen, tuolla ulkona on ihan mielettömän lämmin sää. Kesä on tullut! :heart:
 
Adalle tätipahoittelut.. Mulla ne alkaa onneks olla ohi pikkuhiljaa :)

Ihan näin kuuma ei kyllä olis tarvis olla, mitään ei jaksaisi tehdä ja kun on pakko niin rupeaa ottamaan päähän. Näillä keleillä kyllä ilmastoidussa toimistossa vois olla ihan mukavaa...

Eipä mulla oikeen muuta ollukkaan :D
 
Aattelin mäkin voisin tähän ketjuun tulla mukaan :)
Oon 20 vuotias , mies pari kuukautta vanhempi . Yhdessä oltu 4 vuotta .
Viime syksynä sain plussan , mutta meni kesken rv. 10 :( (Tuo raskaus oli vahinko mutta niin , kyllähän se surettaa ... )

Sen jälkeen aloitin pillerit (yasminelle) , joita söin tammikuun loppuun asti . Sen verran vähän aikaa niitä söin että kiero on sen jälkeen ollut tasan 28. päivää , ihan niinkuin aina ennenkin oli ollu :) Tulee jos on tullakseen - periaatteella mennään .

Viimeks 'kunnon' menkat tullu Keskiviikkona 20.4 ja siinä sitten oottelin sen 28 päivää eteen päin ( 17.5) , eikä näkyny menkkoja missään ei . Sitten maanantai aamuna (23.5) , alkoi niukka rusehtava vuoto jota tuli vain vähän (riitti pelkkä pikkuhuosun suoja. ) Kesti tiistai iltaan asti . Keskiviikkona ja Torstaina tuli valkovuodon tapaista ihan pikkusen . Jatkettiin yrittämistä .
Tosin syksylläkin tuli parikin kertaa menkkamaista vuotoa , silti raskaana kuitenkin olin . (alkoi silloinkin paripäivää myöhemmin kuin normaalisti ja kesti just pari päivää )

Torstaina (26.5) tein testin Prisman testillä , näytti negaa . Netistä kylläkin luin että muillakin on tuo testi negaa näyttänyt ,ja sit apteekin testillä tullu plussat.

Nyt kuitenkin on tullu erilaisia oireita mm. huonoa oloa aamuisin , väsyn helpommin , nippailee välillä alavatsasta ja muutenkin semmonen jännä tunne (Menkka kipuja ,mulla on ollu joskus 15 kesäsenä , mutta jäi sit ajan mittaan pois kokonaan ), pissalla joudun useimmin käymään ja jääkaapilla ! ja maha on 'turvonnut' . + sit nyt on tullu nuhaa ja lievää lämpöä .

Mitäs mieltä te ootte ? :) Toivottavasti ois tärpänny ! Kovasti pikkusta toivotaan <3

Kovasti onnea muille plussanneille ! Toivottavasti mekin kohta plussaillaan :)
 
Tervetuloa joukkoon PieniRosa! Kovasti kuulostais hyvältä oireilut, uutta testiä vain jossain vaiheessa kun siltä tuntuu, jos sieltä vaikka plussa tulisi :)
Omaa napaa sen verran tässä pitkästä aikaa että ovulaatio ois laskurin mukaan olut 4.6 ja kyllä silloin oireilikin tavanomaisesti.. hyödynnettiin tietty muutamat päivät ennen ovista ja sen aikana, niin saa nyt nähdä mitä tämä kuukausi vielä tuo tullessaan, rauhallisesti on kyllä otettu, ei ole vauva pyörinyt samalla tavalla kokoajan mielessä kuin viime kierrossa. Jospa tällä kertaa jäis ne alitajunta-oireetkin vähemmälle :D
 
neonroze: Meillä on sit ollut ovis suurinpiirtein samaan aikaan, katsotaan mitä tapahtuu! :) Koska meinaisit testata ekan kerran? Jos tarvii testata...mun tekis mieleni nyt jo mut onneksi mun tilaamat testit ei ole vielä tulleet. :D
 
Kyllä mäkin veikkaisin, että PikkuRosan ei tarvitse täällä kauaa kuumeilla, sen verran lupaavalta kuulostaa :) Plussatuulia kovasti ja tervetuloa palstalle!

Mulla alko viikon vapaat, oli pakko avata kylmä lonkero sen kunniaks <3 jotain hyvää siinä ettei oo vielä tärpännyt! Voi rauhassa tissutella koko viikonlopun kun kavereita on tulossa kylään ;)

Eikös joku täällä kysellyt jotain yleistä tässä hetki sitten.. pitää ihan kaivaa, kun viimeksi en oikein jaksanut paneutua asiaan :)

Jaa niin siitä raskaudesta kertomisesta / muiden reaktiosta asiaan, siitä taisi tuolla aiemminkin olla puhetta mutta mä luulen että mun perhe riemastuu asiasta, olisi mun vanhemmille ensimmäinen lapsenlapsi :) Appivanhemmilla noita on jo useampi, mutta tuskin pahakseen pistävät. Ehkä hauskin osuus tossa raskauden alussa itse raskauden alkamisen lisäks olis toi kertominen. En varmaan toki alkukuukausien aikaan mainosta asiaa paljon, mutta omille vanhemmille ja sitä myöten myös siskoille tulee varmasti kerrottua ja parhaalle kaverille. Heille minä sitten kuitenkin sitä itken jos jotain ikävää tapahtuu, joten parempi kertoa heti :)
 
Epa_88 hmm.. olotilan mukaan mutta olis tarkotus odotella rauhassa kierron loppuun ja sen jälkeen niin kauan kuin hermot kestää. Enkä aio ostaa testejä lääkekaappiin kummitelemaan ennen kuin on tarvis kun tulee kuitenkin tehtyä testi taas ennen aikojaan :D oli se kyllä hirvee ketutus ku viimeksi testasin ja tunti sen jälkeen alko tiputtaan ku testasin heti kierron loputtua :DD oireiluakaan ei ole vielä ollut, niin ei senkään puolesta ole tarvetta vielä alkaa testailemaan.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



LAUANTAI 11.6.


Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


PisaraSadetta....kp70/60-64.....24v.........yk3.........1.lapsi
Nomppeli..........kp 48/28.........20v.......yk 3.........1. lapsi
villabikinit...........kp47/?.............24v......yk1........4.lapsi

Kp 21-30


petrra................kp28/33............24v......yk2.........1.lapsi
Moonbride.........kp27/?.......................yv2.........1.lapsi
Epa-88...............kp23/?..............22v......yk2.........1.lapsi
neonroze...........kp21/27...........22v......yk2..........1.lapsi


Kp 11->20


Laretzki.............kp20/33............20v........yk2.........1.lapsi
Annie24.............kp20/28..........24v......yk1.........1. lapsi
Kekkuvekku.........kp15/31..............23v.......yk2........1.lapsi
Mesikämmen:......kp 12/30-32.......20v.......yk2.........1.lapsi

Kp 1-10



Hömelö.............kp10/42...........23v......yk11.......1.lapsi
ttty....................kp8/27-32...........25v......yk3..........1.lapsi
Adalemina..........kp5/36..............23v.......yk2........3.lapsi

Kp??


PieniRosa:.........kp?/?...............20v.........??...........1.lapsi

Mukana menossa

Huisi hippu
Emby^
Sunflower11
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya



Plussanneet



mimmiih
hensq
 
Viimeksi muokattu:
Ensiksikin pahoitteluni, etten ole ehtinyt päivittämään listaa! :)
Viimeiset pari päivää olen ollut niin kiireinen, etten vaan yksinkertaisesti ole jaksanut illasta istua koneelle työpäivän jälkeen.


Kuulostaa hyvältä PieniRosa ja tervetuloa :) Lisäsin sinut PieniRosa ??-listaan vielä toistaiseksi, jos annat vielä kp:t ja yk/yv:t niin nostan sitten sinut oikealle listalle ja korjailin muitakin pyydettyjä muutoksia.

ON: Vuoto on alkanut jo niukkuuntumaan, joten eiköhän pian jo ole loppu. Pillereiden jälkeen ensimmäiset luomumenkat oli aika iso ylläri. Pelkäsin ehkä enemmän kipuja mitä voi tulla, mutta ne hävisivät kokonaan ensimmäisen vuotopäivän jälkeen. (Mullahan on tunnetusti todella kipeät vuotopäivät. Gyne sanoi, että mitä kipeämmät kuukautiset sitä parempi, mutta ei se yhtään kyllä lohduta. :D ) Ja vuoto sitten taas asia erikseen.... :x

Käyttekö säännöllisesti papa-kokeissa? Mä mietin koska viimeksi olen käynyt ja onhan siitä taas tovi vierähtänyt (n. 2,5v.). :headwall: Pitäis kyllä käydä taas tarkistuksessa.

Nyt on pari päivää vapaata ja huomenna olisi 200km päässä miehen siskontytön rippijuhlat. En ole vielä päättänyt mennäänkö vai käydäänkö myöhemmin kahvittelemassa.

Mutta mukavaa lauantaipäivää! :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Oon ihan pihalla vielä näistä kuumeilu asioista . Hiukan jopa nolottaa nyt kysyä , mutta kp ja yk tuossa listassa tarkalleen tarkottaa .... :ashamed: Jos joku vanhempi/viisaampi viittis valasta vähäsen ;)

Toivotaan ettei kenenkään täällä tarvitsis kauaa kuumeilla :) Pitäis kipasta kauppaan juu ostamaan toista testiä , nyt lomalla ollessa ei oo viittiny kaupunkiin lähtee sinne n.30km matka ja lähin kauppakin siellä :( Ja meillä kun ei ole kuin yksi auto . Keskiviikko yön tuli mietittyä että voihan olla että edellinen testi näytti negaa , jos raskautumisesta olikin kulunu vasta sen verran vähän aikaa ettei hcg ollu viel tarpeeks :) Tais olla juur sama yö kun jomotti alavatsaan niin kovin että tajumeinas lähtee:confused: Tuntu siltä kun ois menkat alkanut , mut eipäs alkanu , onneks ! Ei tosin ois pitänykkään parii viikkoo vielä alkaa .

Adalemina : Mullakin on jo jonkun aikaa siitä ku viimeks papas oon käyny , pitäis sinnekkin vissiin kohta mennä
 
Noin vähän kyllä ajattelinkin , mutta aattelin viel varmistaa etten mitää puutaheinää ala selittelemään tänne =) Edellisistä menkoista hymm ... Kp 55/28 ei sitä kahen päivän vuotoa voinu juur menkoiks kyllä sanoo , kun tuli ihan vähän vaan semmosta ruskeeta , niin empä siitä tuota laskennut kun tuli nii paljon myöhässäkin kun ois pitänyt tulla ... Voiskohan olla kiinnittymis vuotoa ?:whistle: ja Yk 2

Olen nyt kaupungissa pari päivää äidin luona joten huomenissa olis suunnitelmissa testailla :)

EDIT^^ Testailempas jo tänään kello onkin yli kakstoista jo ...
 
Viimeksi muokattu:
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



MAANANTAI 13.6.


Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


PisaraSadetta....kp72/60-64.....24v.........yk3.........1.lapsi
PieniRosa:.........kp55/28...............20v.........yk2...........1.lapsi
Nomppeli..........kp 50/28.........20v.......yk 3.........1. lapsi
villabikinit...........kp49/?.............24v......yk1........4.lapsi

Kp 21-30


petrra................kp30/33............24v......yk2.........1.lapsi
Moonbride.........kp29/?.......................yv2.........1.lapsi
Epa-88...............kp25/?..............22v......yk2.........1.lapsi
neonroze...........kp23/27...........22v......yk2..........1.lapsi
Laretzki.............kp22/33............20v........yk2.........1.lapsi
Annie24.............kp22/28..........24v......yk1.........1. lapsi


Kp 11->20


Kekkuvekku.........kp17/31..............23v.......yk2........1.lapsi
Mesikämmen:......kp 14/30-32.......20v.......yk2.........1.lapsi
Hömelö.............kp12/42...........23v......yk11.......1.lapsi
ttty....................kp10/27-32...........25v......yk3..........1.lapsi

Kp 1-10


Adalemina..........kp7/36..............23v.......yk2........3.lapsi

Kp??



Mukana menossa

Huisi hippu
Emby^
Sunflower11
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya



Plussanneet



mimmiih
hensq
 
Täällä olisi mukaan yksi samassa veneessä olija. Lopetin pillerit ihan hetki sitten (toukokuun alku) ja sieltä asti voidaan laskea yritystä. Tosi ihanaa tästä tekee se, että mies kuumeilee miltei enemmän kuin minä.
Tosi kiva ollut lukea ja seurata jo pidemmän aikaa tätä ketjua. Tunsin sen jotenkin omakseni, joten josko tulen mukaan :)

KP 6/21 - YK 2
 
ON: Mä niin toivon et tänne ei tätiä tulisi n. 5 päivän päästä. Kummallista kyllä, mulla ei ole mitään oireita, ovis kyllä pongailtu Kp15 ja sen jälkeen oli maha kipeänä, tai munasarjat. Tänään olen oksennellut aamulla ja maha on aivan vekkulilla... :x Kävin oikeen työterveyshuollossa hakemassa pari lepopäivää. Myyjänä kun olen niin sieltä kassalta ei niin vaan lähetä vessaan. Hain apteekista samalla testin mut en tiedä onko järkeä tehdä vielä ?!?
 
Vihdoinkin uskaltauduin itsekkin tänne kirjottamaan!
Minä vm. -89 ja mies vm. -86 Meillä yritystä takana jo liian kauan... tammikuussa 2010 lopetin pillerit siitä jonkin aikaa käytettiin sitte kumia mutta sitten päätettiin että lapsi saa tulla jos tulee.. No sehän ei sitten ole vieläkään tullut. Mulla on menkat ollu aina todella epä säännölliset. Viime kesänä mun moni ystävä tuli raskaaksi todella lyhyen yrityksen jälkeen, muutama vahingossa ym.. sillon olin todella turhautunut ja surullinen.. Kävin lääkärissä tekemässä kaikkia maailman kokeet, mitään poikkeavaa ei löydetty. Painon pudotusta lääkäri suositteli painoin 79 olen 168 cm nyt painan 61kg. Ajattelin yhdessä vaiheessa että oli ehkä tarkoitus että lapsi ei tule ennen kuin hoidan itseni kuntoon (lihoin nopeasti n 10 kg) No sittten pääsinkin jo toivomaani kouluun opiskelemaan ja yritys jäi vähän vähemmälle (ehkäisyä ei olla käytetty kuitenkaan missään vaiheessa) Tavallaan olen onnellinen että en tullut raskaaksi viimevuonna, koska voin nyt paremmin kuin ikinä ja olo on aivan mahtava, koulusta valmistun joulukuussa 2011 jotenka Nyt ois raskaus taas todella tervetullut!!
Raskaustestejä tein viimekierrolla varmaan viisi, mullakun on vieläkin tosi epäsäännölliset menkat niin intoilen aina jos ne ei ala samaan aikaan kuin edellisessä kuussa. Ovulaationkin oon alkanu itestäni tunnistamaan, sillon kun painoa oli liikaa niin sitäö ei tullut välttämättä ollenkaan! Oon koittanu pitää lantioo yläällä --> oon aina juossu suoraan vessaan mikä ei välttämättä ainakaan edesauta raskaaks tulkemista???? Vinkkejä ja kokemuksia ois kiva jaksaa jonkun kanssa (kavereille en halua hirveenä puhua kun haluan että raskaus tulee sit yllätyksenä kaikille ...jos se nyt joskus tulee) Mun teksti on kyl nyt niin epäselvä ja pitkä et toivottavasti joku edes jakso sen loppuun lukea, purkautuu nyt vaan kaikki asiat tässä. :DD
 
Niin ja yhdessä ollaan oltu ihan kohta kolme vuotta ja minä siis opiskelen , miehellä vakityö.perheeseen kuuluu kaks koiraa.Asunto ostettiin nyt keväällä 2011. Alkoholia käytetään n. kerran kahessa kuukaudessa tai kerran kuukauessa. Minä poltan vielä vähän n. 4 tupakkaa/päivä mies ei polta. Minä lenkkeilen joka päivä ja mies harrastaa kuntosalia ym. Että näitten asioitten osalta kaikki on mun mielestä ihan ok...
 

Yhteistyössä