Kakskymppiset yrittäjät 2011

Hömelö: Huomenaamulla ajattelin testata...mä en vaan tiedä mitä teen jos tulee nega. Mä varmaan romahdan ihan täysin...

Ensi viikolla olis jo ne hautajaiset... :'( Mä oon sellanen itkupilli et märisen varmaan koko tilaisuuden ajan.
 
Annie24 Sitä tivonkin että tääl olis, kun ei oo minkäänlaisia oloja että ois täti tulossa käymään

.Ajattelin viikonloppuna testailla josko vihdoin ois tärpännyt!!! Muuten sit ajattelin alottaa oviksen testailun..... Sitäkään en oo ikinä silleen tosissani tehny vaikka mulla noita testejä ennenkin on ollu..Sitten mulla on myös noita terolutteja harkitsen täs josko niitä alkais syömään,parille kierolle niitä ois vielä jälellä.. hmmm on tässä pähkäiltävää taas tän asian kanssa...Ollaan me naiset niin ihmeellisiä... :D

Jos joku testailee tota ovista niin oisko jtn vinkkejä..? Monen aikaan testaatte ja millon alotatte aina ym? kuinka usein testaatte?
Jajaja Onko kukaan testaillu näitä perinteisiä vinkkejä.. lantioo kohoasennossa seksin jälkeen , niitten vitamiinien syöntiä ym? Koitin noita edellisiä keskusteluja lueskella mutta nyt en taas muista lukiko näistä siel... : /
 
Hömelö, nnii, sen keskenmenon ja ison leikkauksen jälkitarkastus :)

\\o \o/ o// <3 Kaikki hyvin!! Eiku uutta putkeen vaan ja kunnolla tallettamaan!!
E-pillerit loppuukin nyt sitte ja viikonloppuna alkaa menkat.. Hihihihihihi ^.^
 
Pakko nyt päästä avautumaan tänne kun nyt on muka alkanu puskemaan jostain jotain normaalista poikkeavaa olotilaa.. ummetus ja järjetön turvotus ollu riesana kohta viikon, arrgh. Vessassa saa rampata parhaimpina päivinä noin tunnin välein. En nyt tiedä onko tämä sinänsä raskaus oire, mutta nälkä kurnii vähän väliä ja janottaa tosi paljon.. tänäänkin töissä sai syönnin jälkeen tuntea mahan murinaa jo tunnin päästä (ja on muuten aina suht kunnolla evästä mukana) Liekkö sitten muuten vain porsas kun mikään ei riitä, tiedä tuosta :D
Mutta näillä eväillä (heh) eteenpäin. Lämpöisiä ja kesäisiä plussa tuulahduksia kaikille :)
 
Epa voimia!! Toivottavasti plussaat huomenna, peukutan sulle kovasti!!!

ippe siinä ovistesti paketeissa tulee sellanen taulukko mukana, joka kertoo koska kannattaa aloittaa. riippuu ihan kierron pituudesta, kannattaa ennen kierron puolta väliä aloittaa, mut ei sekään kerro aina kaikkee, esim. nyt mulla viime kierto 42pv ja tänään kp 14 ovisplussasin. Kannattaa vähän omaa kroppaa kuunnella ja jos ei yhtään tiedä niin mieluummin aloittaa aikasten kuten kp 10. Kellon ajalla ei oo väliä, kunhan 12-24h välein testaan jotta huippu ei pääse karkaamaan, ilmeisesti suosittelevat klo 10-22 väliä parhaimmaksi. Mä testaan yleensä klo 10-16 välillä, mutta en yli 24tunnin välein.
Tuosta seksin jälkeen lantion koholla pitämisestä oon kuullu, mutta sain kuulla ajatuksen tyrmäämiseksi että se on siemeneste vaan joka pois valuu, siittiöt ovat jo nopeasti kerenneet ampaista kohtua kohden joten tuskin tuosta on hyötyä MUTTA ei varmasti haittaakaan :D itte oon sellanen suoraa pesulle tyyppi. :D

Neonroze toivottavasti plussaat ;)

Emby MAHTAVIA uutisia!! Hieno juttu että kaikki hyvin, nyt pääset tosi hommiin :heart:


Vähänkö ketuttaa ku mies olikin nukkumassa eikä päästy hyödyntään mun ovisplussaa, jotenkin olin varma et plussaan jos tänään puputellaan.. tokkopa riittäis toissapäiväiset ja mahdolliset huomiset simpat...????
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TORSTAI 15.6.


Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


PisaraSadetta....kp75/60-64.....24v.........yk3.........1.lapsi
PieniRosa:.........kp58/28...............20v.........yk2...........1.lapsi
Nomppeli..........kp 53/28.........20v.......yk 3.........1. lapsi
villabikinit...........kp52/?.............24v......yk1........4.lapsi
petrra................kp33/33............24v......yk2.........1.lapsi
Moonbride.........kp32/?.......................yv2.........1.lapsi

Kp 21-30


Epa-88...............kp28/?..............23v......yk2.........1.lapsi
neonroze...........kp26/27...........22v......yk2..........1.lapsi
Laretzki.............kp25/33............20v........yk2.........1.lapsi
Annie24.............kp25/28..........24v......yk1.........1. lapsi


Kp 11->20


Kekkuvekku.........kp20/31..............23v.......yk2........1.lapsi
Mesikämmen:......kp 17/30-32.......20v.......yk2.........1.lapsi
Hömelö.............kp15/42...........23v......yk11.......1.lapsi
ttty....................kp13/27-32...........25v......yk3..........1.lapsi

Kp 1-10


Adalemina..........kp10/36..............23v.......yk2........3.lapsi
pörrönen............kp9/21..........................yk2.........
Bubble89............kp6/27-45.........22v....................1.lapsi

Kp??


Ippe89...............kp?/28-40.................21v.......yv1.......1.lapsi


Mukana menossa

Huisi hippu
Emby^
Sunflower11
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya



Plussanneet



mimmiih
hensq
 
Epa Pahoittelut negasta! Toivottavasti se vielä muuttuu plussaksi!

neonroze plussatuulia! :)

Täällä odotellaan tätiä saapuvaksi.. Olo on helpottanut sen verran, että olin varmasti vain kipeänä. : / Nyt on oikeastaan enää väsymys ja nälkä jäljellä. Vaikka täti ei oo vielä täällä, eikä pitäs vielä pariin päivään tullakaan, oon kuitenkin melko varma et ei se oo voinu noin nopeesti tärpätä.
 
Epalle pahoitteluja :hug:, Embylle onnitteluja :cool: ja neonrozelle plussatuulia :whistle:

Ehin jo unohtaa kuka kyseli meidän hevosista, niitä on siis 2kpl nyt, toivottavasti ensi keväänä 3... odottavan aika on pitkä tässäkin tapauksessa, ensi viikolla tammaa ultrataan, kunpa sillä ois nyt kerrasta tärpännyt :)

Toi ovislaskuri näytti, että mulla olis eilisestä alkanut hedelmälliset päivät JOS kierto on samanpituinen kun viimeksi, joten alotettiin sitten oikein urakalla tuo tallettelu! :D Täytynee vaan jatkaa sitä sitten vaikka pari viikkoa, jos se kierto venyykin nyt. Onneks se on niin hauskaa puuhaa ;)
 
Hei!
Vieläkö mahtuu mukaan, täällä kirjoittelee 23v kuumeilija. :) Isäntä täyttää tänä vuonna 28v ja meillä on ensi kuussa 1,5v täyttävä tyttö. Yhteiseloa on vuodesta -07 ja juhannuksen jälkeen tuleekin 4v täyteen. :) Pikkukakkonen olisi siis toiveissa. Pillerit lopetin helmikuussa ja maaliskuussa tulikin heti plussa ennenku ehti menkkoja tulla ollenkaan. Sitä onnea ei kuitenkaan kestänyt kun viikko kun tuli kesken. :( Huhtikuussa kun alkoi seuraavat menkat ne venähti 2vk ja soitinkin jo tk:hon ja tein varmuudeksi testin joka näytti taas plussaa. Sain ultra-ajan joka oli kuitenkin vasta reilu viikon päästä. Vuoto oli lähes loppu ultrapäivänä ja testi näytti jo negaa. Tarkistettiin kuitenkin ultralla ja kohtu oli sitten tyhjentynyt ja saatiin lupa taas yrittää, epäili että olisi jäänyt jotain siitä "edellisestä" km:stä joka sit tuli tuolloin ulos. Mutta nyt kp 20/? Kierron pituudesta ei tietoa kun tää alku nyt on ollut vähä tämmöstä. Ovistesti kuitenkin näytti plussaa kp13 joten menkat olis odotettavissa jossain ens viikon lopulla. Yk on kai taas 1 vaikka helmikuusta on yritettykin. Tulipas tekstiä. :D Täytyy lueskella keskustelua taakse päin kun ehtii, niin pääsee jyvälle paremmin. :)
 
ttty toivottavasti tärppi käy, talletuksia vaan kovasti niin hyvä tulee ;)

Bela88 Tervetuloa joukkoon :) Tuskin sun kauaa tarttee täällä kuumeilla ku noin nopeesti jo tärpänny, vaikka ei mukana pikkuinen pysynytkään, pahoittelut siitä. Oviksenkin oo bongannu niin mahikset vielä paremmat :) Tärppi onnea tähän kiertoon sulle!!

ON eilisestä miehen makkaritreffi ohareista olen jo reipastunut, tälle illalle uudet treffit sovittu, toivottavasti tärppi käy :) aivan semmonen onnellinen fiilis on että ei voi olla nyt tärppäämättä ku tänään todennäköisesti muni irtoaa kun eilen plussa. Aiemmissa kierroissa ollaan luotettu pari-kolme päivää ennen ovista puputteluun mutta nyt tilanne on toisin joten toivon kovasti tärppiä :heart:
 
Hömelö ja Mesikämmen, me kun mennään tässä melko samoissa kiertopäivissä niin tehäänkö semmonen diili että plussataan kaikki tästä kierrosta samoihin aikoihin ;)

Bela88 tervetuloa, toivottavasti sulla käy pian uusi tärppi :)
 
Kiva Mesikämmen :)
Joo se on hyvä ku aina tekee sopimuksia itsensä kanssa ja sit tulee niitä "eihän siitä mitään haittaa oo jos nyt testaan"- fiiliksiä :D Varsinkin jos on useampi testi kaapissa kuten mulla ;) Mulla pitäis menkat alkaa 30.6 oviksen mukaan, kuten viime kierrossakin meni 2vko oviksesta. JOTEN silloin viimestään testi mutta pakko tehdä tuo varmistustesti ennen jussia :)
 
Hihii, mulla ei edes ole kotona testejä, niin ei tuu niin helposti testattua :) Mulla se menee kyllä kanssa heinäkuun puolelle, ellei nyt sitten kierto entisestään lyhene ja menkat ehdi alkaa.. paitsi että eihän ne voi alkaa ollenkaan nyt kun on tää sopimus! :D
 

Yhteistyössä