Kakskymppiset yrittäjät 2011

Ainiin, piru, unohdin jo sen vaikka aiemmin sitä tuolta kattelin :D Mutta eipä sun auta kun ootella joka tapauksessa, eiköhän tuo tilanne parissa päivässä selkene! Tiijän kyllä että odottelu on enemmän ku vaikeeta... :attn:
 
Tervetuloa Poikkka!:) Huh, huh, mitä oot joutunu kokemaan! Itellä meni viime kierrossa kesken, ja se oli siis jotain 5viikkoa, ja sekin riipaisi niin pahasti, että en voi edes kuvitella mitä sä oot joutunut käymään läpi!:( mutta nyt vaan voimia uuteen yritykseen!!

Kyyneltenhymy: mystinen toi sun tilanne kyllä! kannattaa nyt vaikka pitää päivän tauko testailuista ja kattoo vahvistuukoviivanen, tai sit ostaa cb digi...:O

ON: jeeeeeee! taidan sittenki ovuloida tässä kierrossa!!:D sain ovistestiin hailukan viivasen aamulla! et eiköhän sitä oo jotain toivoa tässäkin kierrossa!:)

mites piinailijat; koska alkaa testaus?:)
 
Oo, mahtavaa KyyneltenHymy! Täällä peukut pystyssä!:popcorn:

Tervetuloa mukaan Poikkka ja kovasti voimia! Oletpa kauheasti joutunut jo kokemaan... : /

Hyvä ettet sitten ilmeisesti ihan sekaisin mennyt siitä km:stä Johanna! =) Ei kun yritystä kehiin. ;)

ON: Mä vaan kituuttelen täällä alku kierrossa... Vaikka me sovittiinkin että mennään täällä "tulee-jos-on-tullakseen" -systeemillä, niin väkisin sitä vaan toivoo että se omallekin kohdalle pian tulis.:saint: Noo, yritän nyt olla realisti. Meillä on kuitenkin niin huono tuuri että yli vuos saadaan yrittää. :)
 
Tervetuloa Poikkka! Iso halirutistus, oot kyllä kunnon tehotyttö kun jaksat vastoinkäymisistä huolimatta yrittää, kyllä se vielä tulee! :) ON: Äääh, ei mitään. Tullu kyllä tässä kierrossa hyödynnettyä päivät jos toisetkin ja nyt alkas olemaan kierto täys että ei muuta ku odottelua josko se tärppäis. Eipä sitä muuta tähän hätään. plussatuulia kaikille! :)
 
Destello
Kyyneltenhymyllä on kyllä nyt mielenkiintoset ajat menossa :) Ilmottelehan tänne heti ku tilanne selkiytyy jotenkin, tsemppiä!

ON: Mutta on täälläkin hieman outoja aikoja elelty. Menkat alko tosiaan, ja en muista että moneen vuoteen olis näin alkanut. Vois demonstroida sitä hetkeä sillä, kun aukaiset vesihanan. Toissapäivänä kunnon vuoto oikeastaan loppui, ja sen jälkeen on ollut vain ihan mitätön määrä jotain mitä en edes tiedä voiko vuodoksi kutsua. Eipä siinä, ensimmäinen kerta elämässä kun näin helpolla ja totaalisen kivuttomasti pääsen, en valita. Mut jotenki on nyt kiinnittynyt huomio tuohon pituuteen, meikäläisellä kun vuoto yleensä ilman hormonihoitoa on 7pv, ja pillereiden aikaan tasan 5pv. Nyt siis tyssäsi lähestulkoon tuohon kolmeen päivään, mitä ei ikinä mun historian aikana ole tapahtunut. Eipä mua sinänsä haittaa vaikka lyheniskin, mukavempi vaan. Sinänsä vaan ärsyttävää et kehittelen itelle koko ajan jotain oireita et kyseessä olis ns. valemenkat, ja omasta mielestäni ravaan vessassa mukamasten useammin ku ennen :DD Hullulla halvat huvit, jne.

Ja tervetuloa Poikkka! :wave:
 
Destello
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


KESKIVIIKKO 5.10

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


villabikinit...........kp70/27-33.........24v......yk3........4.lapsi
Lindu.................kp66/??...............21v.....yk?.........1.lapsi
Emppis...............kp61/28-32........24v......yk?..........1.lapsi
pörrönen............kp53/24..............22v.........yk5........1.lapsi
Anlii...................kp48/30-55..........22v........yk2.........1.lapsi
-minttu-.............kp47/34...............20v........yk2.........1.lapsi
Mesikämmen:.....kp43/30-50.........21v.......yk4.........1.lapsi
Moonbride..........kp41/36..............21v.....................1.lapsi
angstilapsi..........kp33/27-31........20v......yk18........1.lapsi

Kp 21-30


funny87..............kp28/35-48........24v.......yk2.........2.lapsi
neonroze............kp27/27..............22v.........yk6.........1.lapsi
Annie24.............kp24/28..............24v.........yk5........1.lapsi
tyttö91...............kp24/37..............20v.......yk2.........1.lapsi
mamiia...............kp23/30-50.........24v.......yk2.........1.lapsi

Kp 11->20


äippä-88.............kp20/??..............23v........yk1.........2.lapsi
toukka90............kp20/25-31.........21v........yk4.........2.lapsi
Meimitär............kp19/31..............25v.........yk5.........1.lapsi
Johanna88..........kp17/30-40........23v.........yk6.........1.lapsi
Iippari................kp13/26-28.........19v......yk4..........1.lapsi
PisaraSadetta.....kp12/26-37-112........24v......yk6........1.lapsi
Sunflower11.......kp11/26-35..........23v........yk10........3.lapsi

Kp 1-10


Grill...................kp7/??................21v........yk1.........1.lapsi
Destello..............kp5/30-33.........23v......yk5............1.lapsi
KaisaKaisanen.....kp5/29-31........23v......yk4.............1.lapsi
ttty....................kp5/26-36.........26v......yk7............1.lapsi
Kyyneltenhymy...kp4/33..............22v......yk6............2.lapsi

Kp??/tjot


PePa..................25v.....................3.lapsi
happynow..........24v.....................2.lapsi

Mukana menossa

Pienoinen
Huisi hippu
Tigi
Emby^
duulia


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Destello
Tarkastakaapa omat tietonne tuolta, ja ilmoittakaa jos oon laittanu väärin. Mulla on semmonen tunne et mulla kävi pari fibaa tuola ja sekotin jotain ihan varmasti -.-

muoks Hehhehheh, voi luoja miten sitä ihmisen täytyy olla typerä. Tein havainnon, että hei mullahan on vielä yks ovistikku käyttämättömänä. En tiedä mitä ajattelin (en mitään, todennäköisesti), joten dippailin sitten vaikka vessakäynnistä on varmaankin reipas tunti. Minä kun en paljo laske aikoja millon käyn.. Tuloksena oli siis ihan semivahva viiva ovistikussa, jopa sen verran vahva että piti oikein kuvakin ottaa siitä, kun ratkesin niin hervottomasti nauramaan kun tajusin kuinka epätoivoinen olen. Tässä sitä killutaan "menkkojen" aikana, ja tikutellaan ovistikulla silkasta huvista, ja nauretaan mielipuolisesti yksin kotona tulokselle.

Mä oon niin säälittävä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kyyneltenhymy tuossa raskaustestipinossa olevassa kuvassa on kyllä selvästi punaväriä! :) toivottavasti pääset sinne verikokeisiin, että asia selviäisi :)

Poikkka osanotot keskenmenoista! :hug: toivottavasti tästä kierrosta tärppäisi, ja pieni pysyisi mukana loppuun asti! :)
 
Destello ollaan yhessä säälittäviä :D Siis mä teen liuska ja kasetti raskaustestejä 10 päivässä ja siihen ovis testejä viel päälle. Mutta mulla ei ovis testissä oo vahvaa viivaa, vaan viiva. Ootkos sie testiä ajatellu tekeväs? Pääsisit paremmin tähän säälittävien ja luulosairaiden pinoon :LOL:
(näät mun ovis testistäkin kuvan raskaustesti pinossa ;) )
 
Johanna88 täällä yksi piinailija ilmottautuu :wave: Ajattelin etten tekis testiä ennen ku menkat on myöhässä, mut pakko testaa nyt pe aamuna ku meen lääkärii ja saan lääkekuurin. Voi olla silti et vaikka olisin raskaana testi näyttää negaa ku näin ajoissa testaan mut pakko silti kokeilla :p Mullahan on ollu nyt nännit kipeenä. En oo aiemmin puristellu tissejä et onks ne kipeet, mut viime kierrossa alotin tän "puristelun" ja sillon ei tullu kipeeks ja menkat alko, eli toivottavasti tää nännikipuilu enteilis plussaa :) Mitens teillä muilla "tissinpuristelijoilla" :D onks tullu nännit kipeeks vaikka menkat on alkanutkin? Mulla on mukamas ollu pahoinvointia jo jonkun aikaa mut oon kyllä mahdollisesti voinu kuvitella koko jutun. Oon niin hyvä keksii itelleni jos minkälaista oiretta ku toivon raskautta niin paljon :D
 
Destello
KyyneltenHymy Kävin kattoon, mulla oli tostaki kyllä ihan reilusti tummempi viiva. Voin laitella sen jossain välissä koneelle ja laitella ilmoille sen, niin saadaan sitte kaikki nauraa Team Säälittäville :D

muoks.

Tämä kuva otettu pienemmällä valotuksella
katso liitettä 13983

Tämä taas korkeammalla valotuksella
katso liitettä 13984

Mene ja tiedä, kyseessä siis Pregcheck-merkkinen ovistikku, ja tuo rupuinen viivantynkä siihen ilmesty ihan samantien, alle kahdessa minuutissa.

On tää touhu niin naurettavaa, en olis koskaan uskonu et alan huvikseni tikutteleen ovistikuilla illalla tommosia asioita päässä pyöritellen :'D

Muoks vielä jälleen. KyyneltenHymy, en ole ajatellut tehdä mitään raskaustestiä. Ei se voi pitää paikkansa, et kärsin jostain mukamenkoista ja uskon et tuo ovistestikin vaan näyttelee tommosta ihan huvin ja urheilun vuoks :) Mut saimpahan ainaki päivään parhat naurut omalla kustannuksella, jossei muuta, huomioon ottaen et nyt on vasta kp5 :p
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Destello
KyyneltenHymy Nojoo, emmä nyt tiiä. Tuollekin ilmiölle löytyy ihan satavarmasti joku järkevä syy, et minkä takia näyttää tommosia viivoja, mut enpä jaksa niistä nyt sitten alkaa stressaamaan sen enempää. Uskotaan kehoa, kun keho sanoo että menkat on, niin ne kans sitten on ja pysyy :) Tai oli, ja meni. Miten sen nyt sitten ottaa.. Mulla on vaan ollu ihan hillittömän hauskaa nyt ku oon ollu yksin kotona. Mua alko naurattaan niin kamalasti et mulle tuli vessahätä, ja sit itekseni hekottelin vessassa vielä tulokselle, ja alko röyhtäyttään liika nauraminen, jonka jälkeen seuras hikkakohtaus... Aijai, ei sais koskaan jättää naista yksin kotiin näin pitkäks aikaa. Luojan kiitos pelastaja saapuu ihan kohta euron hampurilaisten kans ja pelastaa mun päivän (vaikka en roskaruokaa sinänsä koskaan edes syö, muttakun söin töissä vain salaattia ja kanapihvin, niin eihän niillä nälkä lähde!), etten ala hourailla vielä tätä pahemmin.
 
Destello toivotaan et sä huomaat kieron puolessa välissä "perkele, mie oon raskaana"! ;) Nautihan hampparistas, sun rasvasen hampparin ajatus sai mut melkeen oksentaan ja joo, naista ei saa jättää yksin! Vois olla melkonen näky ku teikäläinen räkättäny huussissa pöntöllä istuen! Onneks sait seuraa etkä sekoa lopullisesti ;)
 
Destello
Sunflower No herranjumala, mitä järkeä sitä tehdä ku ne mun kolmepäiväset menkatki oli? :D Uskon et tuolle löytyy ihan järkisyy. Joku LH-piikki kehossa tjsp :) Ja mulla nyt ei koskaan raskaus oo näkyny kunnolla testeissä, et en tiiä sitte onko mun keho semmonen ettei se HCG-hormoni oikein oo korkealla missään vaiheessa. Eiköhän sen sitte huomaa jossain vaiheessa jos sitä raskaana on :D
 
Moi taas pitkästä aikaa.. :)
Täällähän on jännät paikat nyt menossa, Kyyneltenhymy:lle plussa vahvistuksia kovasti !:flower: Ja funnylle Paljon onnea avioitumisen johdosta :) Tervetulleeksi toivotan myös kaikki uudet!
ON: Niinku jo aiemmin kirjoittelin oon hetkittäin ollu sata varma siitä et nyt on tärpänny noh kuitenkin monta korostan MONTA nega testiä tehnyt jo, koska ovis ajankohdan mukaan olis pitäny näkyä jo testissäkin, yhteen testiin sain ilm. viivanpaikan tai jotain noh hcg otettiin verestä, alle yksi... Viime päivät on menny itkiessä, kaikki nyt varmasti ihmettelee asiaa kun yk 2 vasta menossa meillä, mutta oon viimeiset 6 vuotta halunnut enemmän tai vähemmän lasta ja yksi km on takana (silloin en tullut mitenkään tarkoituksella raskaaksi enkä todellakaan osannut aavistaa odottavani ennenkuin alkoi kovat kivut ja vuoto) JA olen entisen mieheni kanssa yrittänyt reilun vuoden raskautta tuloksetta. Jotenkin vaan tuntuu että jaksanko tämän kaiken. Anteeksi tilitykseni ja pahoittelen sitäkin jo valmiiksi että valitan "näin pienestä" niinkuin entinen neuvolan akka asian kauniisti ilmaisi jatkaen "sinulla ei ole mitään hätää, sitten vasta kun oot 40 ja TIEDÄT VARMASTI sen ikäisenä mitä haluat aletaan huolestua siitä ettet raskaudu"..

Paljon plussa uutisia nyt tänne :) Ja kiitos kun sain avautua..
 
Sunflower testasin mä noil david testeillä ja samanmoiset viivat tuli kun eilenkin :)

Täällä nolottaa niin maan perkuleesti! :ashamed: Aina on ollu neuvolan soittoaika 10-11, ja mä soitin varmaan 3-5min välein sinne ja ei vastattu! Sit luin netistä "neuvoloiden soittoajat muuttuu 1.9", no aletaan puolen tunnin pääst soittaan uudelleen :D Jos ne nyt vastais :LOL:

Anliille iso voima :hug: Aina saa purkautua! Eiköhän tän pinon tarkotus oo hösätä, valittaa, itkeä, nauraa, iloita, vihata ja ja... Mitäs viel.. Jos oon vääräs niin ilmottakaa, mä ainakin valitan koko ajan jostain :D

Ainii, voiskohan raskausoireisiin luetella tupakan ällötys (en oo polttanu viel tänää ollenkaa) ja kahvi haisee ihan kissan kuselle!
 
Viimeksi muokattu:
Destello
Anlii Sitähän varten me täällä ollaan, vertaistukena toisillemme sillonku tuntuu, ettei mikään onnistu. Ja päinvastoin, kun elämä yllättää niin tänne voi tulla siitä hehkuttamaan, niin me muutkin saadaan siitä sitten voimaa jatkaa eteenpäin. Kaikki kyllä järjestyy, kun se tärppi teille käy, niin te voitte ainakin olla varmoja siitä että tulos on haluttu, ja pitkän kaavan kautta taisteltu itselle :) Voimia :hug:
 
Destello
Sunflower Anteeks, mut mä vihaan sua tällä hetkellä ehkä eniten maailmassa. Ei saa herätellä toivoa epätoivoiselle :D Varsinkin kun nyt mulla on mies kimpussa, joka miettii päänsä puhki et miten voi olla mahdollista tommonen viivailu tässä vaiheessa kiertoa ja pommittaa mua jatkuvasti kysymyksillä mihin en osaa vastata :D Minkälaisia oireita sulla sitte oli, mistä tajusit että oot raskaana? Ja minkälaista se vuoto sitten oli? Noin niinku yleispätevästi, olis hauska verrata omia tän hetkisiä oloja :)
 

Yhteistyössä