Kakskymppiset yrittäjät 2011

Destello ei ne testit paljua maksa vaikka prismassa ;) Ja ihan hyviä testejä mun mielestä on.

Labra lähete laitettu, viimestään maanantaina saan tietää vastauksen! Ei käskeny heittää toivoa kaivoon :D
Eli Destello, ne menkat kait voi olla ihan maholliset raskaudessa ;)
 
Sunflower11
Destello: No, ei ollut kyse suunnitellusta raskaudesta, näin alkuun on hyvä kertoa se, joten en hirveesti tutkaillut oireita :D
Alkoi "menkat", kirkasta vuotoa suoraan ja ei tullut ollenkaan tuhrua (yleensä mul niin alkaa). Sit se vaan loppu, sen 3-4pvän vuotelun jälkeen. Muistan että mainitsin äidille, et olipas kummat ja se totes et jos joku varhainen km.. No.. sit mulla jäi semmonen olo.. En osaa selittää. Kielsin sen tosin itseltäni :D En uskaltanut testiä tehdä. Selkä kipuili kauppareissulla ja mä tiesin siitä heti et oon raskaana.. Näin sit oli, yks aamu, 2.7.2009 tein raskaustestin joka oli positiivinen :D
 
Destello
Kyyneltenhymy No ei maksa ei, mut jotenki ne herkemmät testit ois ihan mukavampi testailla, ku olo on semmonen et sama mitä teen, niin kuitenkaan mistään ei tuu mitään järkevää tulosta.

Sunflower Sinänsä ei auta yhtään, mullakin on selkä kipeä jatkuvasti (nytkin, vaikka istun) niin en sitä oikein ees viitsi laskea oireeksi, kun sitä jo vuoden oon kitunut :p Mut muuten kuulostais aika lailla samalta. Mulla sen suuremman vuodon jälkeen oli hetken vaan jotain tihkua, ja that's it. Edes seksi ei auttanut siihen että vuoto olis yltynyt (yleensä on auttanut, jos solukkoa on jäänyt jonnekkin, pistää vähä hommat liikkumaan eri tavalla ;D)

ON: Ongelmana tässä nyt on se, että löysin yhden 25miu herkän testin kaapista kun aikani tongein. Mun mielestä en nähnyt mitään siinä testissä (okei, en nää kenelläkään muullakaan jos joku laittaa jotain haamukuvia, niin en tajua niistä mitään), joten nyt mua vaivaa kahta kauheammin et MIKS HITOSSA se ovistesti näyttää tommosta? Pitääkö sitten kokeilla vielä herkemmällä testillä, jos mun keho on just sitä tyyppiä et hcg ei oo korkea missään vaiheessa? Mulla on yks tuttava jolla on kuus lasta, ja jokaisen lapsen kohdalla raskaustesti on näyttänyt negatiivista vaikka raskaus on ollut jo yli puolessa välissä, et kai niitäki ihmisiä sitten on olemassa joilla sitä hormonia ei vain kehity niin paljoa.

Voi että mua nyt taas ärsyttää ihan satanolla -.-

muoks: Nyt on sitte tilattu mammaksilta molempia, ovis ja raskaustestejä ihan huvin ja urheilun vuoks muutamia kappaleita. Kai ne on sitte hyviä, ku mammaksin testejä on täällä niin kovin kehuttu -.- Jos ens viikolla vielä epäilyttää, niin pääseepi sitte kahteleen herkemmillä testeillä et missä mennään.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oi kauheeta kun on tullut lyhyessä ajassa paljon asiaa! Mut onneks mulla oli tässä aikaa lukea, oon luennolla mikä ei todellakaan oo kiinnostava ja tietty tällä kurssilla on läsnäolopakko! :D

Joo asiaan... Tosi hyvä että sait näytteen sisään KyyneltenHymy! Nyt odotellaan.:popcorn:

Onko täällä menossa joku "outojen-juttujen" -kausi? Kun Destellollakin noin hämärä tilanne menossa... No toivon todella et sullakin asiat selkiintyy! =)

Anliille jaksamisia! Pura ihmeessä vaan sydäntäs tänne, niinhän kaikki täällä tarvittaessa tekee. :)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


TORSTAI 6.10

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


villabikinit...........kp71/27-33.........24v......yk3........4.lapsi
Lindu.................kp67/??...............21v.....yk?.........1.lapsi
Emppis...............kp62/28-32........24v......yk?..........1.lapsi
pörrönen............kp54/24..............22v.........yk5........1.lapsi
Anlii...................kp49/30-55..........22v........yk2.........1.lapsi
-minttu-.............kp48/34...............20v........yk2.........1.lapsi
Mesikämmen:.....kp44/30-50.........21v.......yk4.........1.lapsi
Moonbride..........kp42/36..............21v.....................1.lapsi
angstilapsi..........kp34/27-31........20v......yk18........1.lapsi

Kp 21-30


funny87..............kp29/35-48........24v.......yk2.........2.lapsi
neonroze............kp28/27..............22v.........yk6.........1.lapsi
Annie24.............kp25/28..............24v.........yk5........1.lapsi
tyttö91...............kp25/37..............20v.......yk2.........1.lapsi
mamiia...............kp24/30-50.........24v.......yk2.........1.lapsi
äippä-88.............kp21/??..............23v........yk1.........2.lapsi
toukka90............kp21/25-31.........21v........yk4.........2.lapsi

Kp 11->20


Meimitär............kp20/31..............25v.........yk5.........1.lapsi
Johanna88..........kp18/30-40........23v.........yk6.........1.lapsi
Iippari................kp14/26-28.........19v......yk4..........1.lapsi
PisaraSadetta.....kp13/26-37-112........24v......yk6........1.lapsi
Sunflower11.......kp12/26-35..........23v........yk10........3.lapsi

Kp 1-10


Grill...................kp8/??................21v........yk1.........1.lapsi
Destello..............kp6/30-33.........23v......yk5............1.lapsi
KaisaKaisanen.....kp6/29-31........23v......yk4.............1.lapsi
ttty....................kp6/26-36.........26v......yk7............1.lapsi
Kyyneltenhymy...kp5/33..............22v......yk6............2.lapsi

Kp??/tjot


PePa..................25v.....................3.lapsi
happynow..........24v.....................2.lapsi

Mukana menossa

Pienoinen
Huisi hippu
Tigi
Emby^
duulia


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Grill hienosti meni päivitys, mun tiedot on oikein :) Uskoisin :D

Destello eihän se kaikilla aina erity kunnolla. Mun äiti ei luota testeihin ollenkaan, olo kuulemma sen kertoo! Lääkärit on uskonu sitä vasta +12viikon jälkeen et on raskaana.

Hitto ku pitäs laittaa jäitä hattuun.. Muttakun! Eihän meille voi käydä semmonen tuuri et vauva tulis!?
 
Mut KyyneltenHymy, oon jostain joskus kuullut et kyl se vauva aika yleisesti kaikille pareille jossain vaiheessa siunaantuu ja onhan teilläkin tota yritystä jo takana ihan kiitettävästi. =) Mulla on ainakin peukut pystyssä (myös varpaat)! ;)
 
Destello
Grill Hienosti päivitetty, mun tiedot ainaki on oikein :) Mun piti päivittää, mut mun oli pakko mennä 1.5h päikkäreille ku väsytti niin kamalasti.. Ja mun pitäis muka jaksaa olla yö töissä, yhhyyh.

Kyyneltenhymy Mä oon miettiny kans koko päivän, et miksen kysyny äidiltä ennen sen kuolemaa tämmösistä asioista. MIKS en vaan voinu tajuta kysyä, ku melkein kaikki muut tuli käytyä läpi? Mulla ei oo harmaintakaan aavistusta, et miten äiti on reagoinu, niin olis voinu ees ite yrittää kuulostella samoja asioita, kun se yleensä on kuulemma periytyvää sorttia tässäkin asiassa.

Mulla on ainaki semmonen olo, et kaikki ei oo nyt ihan niinku pitäis (taisin sanoakki siitä jo sillonku menkat alko), ja nyt suorastaan jo vituttaa kaikki, kun vielä hetki sitten olo oli ihan normaali. Eipä sitä tänne asti varmaankaan siunaannu, kun lupa on annettu. Kroppa vaan jotain uunoilee.
 
Siis nyt mä oon ihan paniikissa!!! Tein aamulla apteekin oman testin (kp22/25-31). Eka se oli selvä nega mut sit puolen tunnin päästä siinä oli selvä haamu. Siis ei oikeesti tarvii tihrustaa vaan sen näkee selvästi. Meinaan maanantai aamuna tehä uuden testin. On kyl niin raskautunu olo ku mulla on ollu jo vähän aikaa maha vähä sekasin ja toimii useemmin ku yleensä, sit pahoinvointia joka lisääntyy koko ajan, nännikipua ja tänää on jo kolmas päivä ku on menkkakivut mut verta ei näy missää ja sit vielä valkovuotoa tulee niin paljo ettei oo ikinä tullu! Kiva nyt sit täs ootella maanantaille et saa selkoo tähän tilanteeseen!!!!! :stick:
 
Pahoittelut neonroze! :(

toukka90 ei ole mitään oireita mihinkään suuntaan. Ovulaatiostakaan ei ole mitään tietoa, että onko sitä vielä edes ollut. Ensimmäinen kierto synnytyksen jälkeen, niin pituudeksi voi tulla mitä vaan. Toivottavasti ei nyt kuitenkaan kamalan pitkäksi veny :)
 
Destello
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


PERJANTAI 7.10

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


villabikinit...........kp72/27-33.........24v......yk3........4.lapsi
Lindu.................kp68/??...............21v.....yk?.........1.lapsi
Emppis...............kp63/28-32........24v......yk?..........1.lapsi
pörrönen............kp55/24..............22v.........yk5........1.lapsi
Anlii...................kp50/30-55..........22v........yk2.........1.lapsi
-minttu-.............kp49/34...............20v........yk2.........1.lapsi
Mesikämmen:.....kp45/30-50.........21v.......yk4.........1.lapsi
Moonbride..........kp43/36..............21v.....................1.lapsi
angstilapsi..........kp35/27-31........20v......yk18........1.lapsi

Kp 21-30


funny87..............kp30/35-48........24v.......yk2.........2.lapsi
Annie24.............kp26/28..............24v.........yk5........1.lapsi
tyttö91...............kp26/37..............20v.......yk2.........1.lapsi
mamiia...............kp25/30-50.........24v.......yk2.........1.lapsi
äippä-88.............kp22/??..............23v........yk1.........2.lapsi
toukka90............kp22/25-31.........21v........yk4.........2.lapsi
Meimitär............kp21/31..............25v.........yk5.........1.lapsi

Kp 11->20


Johanna88..........kp19/30-40........23v.........yk6.........1.lapsi
Iippari................kp15/26-28.........19v......yk4..........1.lapsi
PisaraSadetta.....kp14/26-37-112........24v......yk6........1.lapsi
Sunflower11.......kp13/26-35..........23v........yk10........3.lapsi

Kp 1-10


Grill...................kp9/??................21v........yk1.........1.lapsi
Destello..............kp8/30-33.........23v......yk5............1.lapsi
KaisaKaisanen.....kp7/29-31........23v......yk4.............1.lapsi
ttty....................kp7/26-36.........26v......yk7............1.lapsi
Kyyneltenhymy...kp6/33..............22v......yk6............2.lapsi
neonroze............kp1/27..............22v.........yk7.........1.lapsi

Kp??/tjot


PePa..................25v.....................3.lapsi
happynow..........24v.....................2.lapsi

Mukana menossa

Pienoinen
Huisi hippu
Tigi
Emby^
duulia


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Destello
Tarkistakaapa tietonne et onko ne oikein. Huomasin ainaki et oon itelleni laittanu ihan mitäsattuu kiertopäiviä niin tuli sitte korjattua neki. Ei sais aamu-unisena mennä päivitteleen :D
 
Destello: Kiitti. :) Joo mä sit päivittelin kun oli luennolla tylsää... :D Noi on on taas noita ikäviä kysymyksiä, et miksi ei jotain tehnyt kun vielä oli mahdollisuus... : / :hug: Itse kans tahtoisin äidiltäni kysellä (on siis ihan elossa ja hyvissä väleissä ollaan), mut en tahdo että se arvaa mitään. Eli tarttis osata jotenkin ohi mennen vaan kysellä... Ei taida tulla mitään. :D

Niin juu, multa myös suuret onnen toivotukset Funnylle! =)

Sullapa on jännät hetket toukka! Ja tosiaan kyllä se kunnon viiva sieltä vielä ehtii tulla. :)

Voihan harmi neonroze. : / Mutta kovasti onnea uuteen kiertoon! =)

Ja nyt paljon plussatuulia kaikille sitä kaipaaville! :whistle: Ja lähetän tuon ulkona puhaltavan "kevyen" syystuulen mukana jonnekin muualle! :D
 
Sunflower11
Destello, mulla on tiedot oikein :)

äippä_88: Mulla on ihan säännöllisesti lähtenyt rullaamaan molempien synnytysten jälkeen. Ensimmäisen jälkeen 6vkoa synnytyksestä alkoi menkat ja tuli säännöllisesti, en tosin kp:tä oo ikinä ennen laskenut kuin vasta nyt, mut en huomannut puuttuvankaan :D (imetin)
Kakkosen jälkeen menkat alkoi 4vkoa synnytyksestä ja säännöllisesti tuli.. Aloitin muistaakseni 2kk synnytyksestä e-pillerit ja söin niitä siihen asti kun alotettiin kolmosen yritys.
 

Yhteistyössä