Kakskymppiset yrittäjät 2011

Kyyneltenhymy:hug: Pahoittelut! Minäkin olin ihan varma, et plussaat. :( Toivottavasti tässä kierrossa sitten saat kunnon plussan, joka pysyy sen 9kk!

Johanna Hah, mää oon jo niin "luovuttanut", etten jaksa enää edes jännäillä (muuten kuin muiden puolesta :D ). Tää kierto on ollut niin kiireinen, etten oo hirveästi kiinnittänyt ovikseen huomiota, enkä muistanu edes tikuttaa, mutta on mulla silti periaatteessa mahdollisuus plussata. Ens viikko on taas niin kiireinen, etten todennäköisesti ehdi jännäileen. Nyt en oo mitään oireitakaan bongaillu, mitä nyt välillä on käyny mielessä iltaisin palellessa, että tää vois olla oire.
Minä en oo koskaan ollut polttareissa (kaverit ei vielä oo naimisissa), mutta oon kans kuullu just samankaltaisista kokemuksista, eli riidoista ja tappelusta! :D Oliko edes hauskaa?
 
Voi ei! Pahoitteluni KyyneltenHymy...:hug: Ens kierrosta sitten! :)

Johanna: Kiitos tiedosta, taidankin vilkaista tuon tuotteen. :) Mut vast huomenna, nyt en jaksa. Aika hurjat polttarit joo... En oo itse koskaan ollut, mut jotenkin oon ymmärtänyt et ne olis sellaisia kivoja ja rentoja juhlia, mut mitäpä mä tietäisin!? :D

Ja meillä on häät juhlittu, ihan kivat pienet juhlat. Hauskaa oli. :) Ja kyllä se kakkukin sit pienien epäonnistumisten jälkeen ihan hyvin onnistui. Juhlakalut olivat ainakin tosi tyytyväisiä, se on tärkeintä. ;) Ja tätikin alkaa pikku hiljaa poistumaan, niin päästään tositoimiin. :D Sanoin äsken miehelle saunassa, että nyt on sitten viime hetket muuttaa mieltään, koska huomenna vielä ehtii apteekkiin hakemaan uuden satsin pillereitä. Mutta ei, mies oli vaan että ei hän aio mieltään muuttaa. :D Jeejee!

Ja plussatuulia! =)
 
Kiitos kaikille tsempeistä :) Ja Annielle kun päivitti listaan. Täältä noustaan pian uuteen kiertoon, voimat viel hieman hakuses. Mies sano kyl tänään viel et olen raskaana, pahoinvointi ja lämmöt koholla vielkin. Kuulemma voi tulla menkat vaikka raskaana olisinki (ihana mies :heart: ) Mutta totuus on se etten ole, huomenna jos tulee testit, testaan miehelle mielenrauhan.
Inhottaa vaan koko touhussa kun tulee niit perkeleen viivoja ja sit ne ei pysy mukana! Sitten joutuu kahtomaan muita isomahasia ja olla suoraansanottuna NIIIIIN kateellinen, että oikeen hävettää! :ashamed: Haluisin vaan jo se oman nyytin, niin paljon että... No, kyllä täält noustaan uuteen kiertoon ja ohan mulle varmaan tulossa 50kpl ovis testejä :D Suittaa tikutella enemmältiki :LOL:
Johannalla melkonen polttari ilta/yö takana ollu!

Grill mahtavaa et pääsette tositoimiin! :)

Meille tipahtaneille voimapotkut persuksille! Ovista jäljittäjille puhtia ja rakkautta peittojen väliin! Ja loppu kierrossa kärvisteliöille plussa tuulia :whistle:
 
Moi kaikki! Enpä ole täällä käynyt muutamaan päivään, ja nyt ollaan jo uudessa kierrossa, eli kp 4/29-31 ja yrityskerta 4. vähän masenti aluksi, mutta nyt olen jo ihan positiivisella mielellä kohti uutta yritystä. Nopeasti kun noita kirjoituksia selailin, niin ei tainnut olla muitakaan plussanneita :/ Tsemppiä kaikille uuteen yritykseen ja toivottavasti jollain teistä on pian plussauutisia :)
 
Tulipas sitten oikee testikasa postilaatikkoon tänään :D Oli 25kpl ovis testejä ja 20kpl raskaustestejä :LOL:
Tekasin miehen mieliks sen raskaustestin, tulihan siihen hailakan hailakka viiva tai viivan paikka. :stick: En elätä toivoa, vuoto on runsaampaa nytten.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


MAANANTAI 3.10

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


villabikinit...........kp68/27-33.........24v......yk3........4.lapsi
Lindu.................kp64/??...............21v.....yk?.........1.lapsi
Emppis...............kp59/28-32........24v......yk?..........1.lapsi
pörrönen............kp51/24..............22v.........yk5........1.lapsi
Anlii...................kp46/30-55..........22v........yk2.........1.lapsi
-minttu-.............kp45/34...............20v........yk2.........1.lapsi
Mesikämmen:.....kp41/30-50.........21v.......yk4.........1.lapsi
Moonbride..........kp39/36..............21v.....................1.lapsi
angstilapsi..........kp31/27-31........20v......yk18........1.lapsi

Kp 21-30


funny87..............kp26/35-48........24v.......yk2.........2.lapsi
neonroze............kp25/27..............22v.........yk6.........1.lapsi
Annie24.............kp22/28..............24v.........yk5........1.lapsi
tyttö91...............kp22/37..............20v.......yk2.........1.lapsi
mamiia...............kp21/30-50.........24v.......yk2.........1.lapsi

Kp 11->20


äippä-88.............kp18/??..............23v........yk1.........2.lapsi
toukka90............kp18/25-31.........21v........yk4.........2.lapsi
Meimitär............kp17/31..............25v.........yk5.........1.lapsi
Johanna88..........kp15/30-40........23v.........yk6.........1.lapsi
Iippari................kp11/26-28.........19v......yk4..........1.lapsi

Kp 1-10


PisaraSadetta.....kp10/26-37-112........24v......yk6........1.lapsi
Sunflower11.......kp9/26-35..........23v........yk10........3.lapsi
Grill...................kp5/??................21v........yk1.........1.lapsi
Destello..............kp4/30-33.........23v......yk5............1.lapsi
KaisaKaisanen.....kp4/29-31........23v......yk4.............1.lapsi
ttty....................kp3/26-36.........26v......yk7............1.lapsi
Kyyneltenhymy...kp2/33..............22v......yk6............2.lapsi

Kp??/tjot


PePa..................25v.....................3.lapsi
happynow..........24v.....................2.lapsi

Mukana menossa

Pienoinen
Huisi hippu
Tigi
Emby^
duulia


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
KyyneltenHymy hmm. ehkä kannattaa vielä tällä viikolla testata, kun sulla kerta niitä testejä on. ;) Selvästi on siis jotain tapahtunut, mutta ikävää, jos se ei pysynyt. :hug:

KaisaKaisanen Tsemppiä uuteen kiertoon! :)

Mesikämmen Pahoittelut negasta! Mikä dpo sulla on? Voihan vielä olla mahiksia..
 
Kyyneltenhymy: no mutta jollei oo hyytymiä, niin eihän sit vielä oo toivo ihan kokonaan mennyt!!

Mesikämmen: pahoittelut!:(

KaisaKaisanen: sulle kans tsemppiä uuteen yritykseen!!:) olispa itelläki noin maltillisen pituinen kierto ni pääsis aina nopeemmin uuteen yritykseen...

Grill: hienoa, että mies on vielä mukana hommassa!!:) haha, joo olihan meillä ihan tosi hauskaa siihen asti, kunnes mentiin saunomaan. siitä se alamäki sit alko... itehän en juo, joten mä sit lähdin ajamaan kotia sieltä ja tuli auto täyteen karkureita ku alko jo pelottaa et kuka saa seuraavaks turpaansa!:D
 
Sunflower11
Ei se välttämättä ole menetetty vaikka hyytymiäkin tulis :D Ei toki tarkoitus toiveita turhaan nostattaa.. mä vuodin kakkosta odottaessa tosi runsaasti, luulinkin niitä menkoiksi ja tuli hyytymää ja kirkasta verta, sit se loppu 3-4pvän vuotelun jälkeen ja viikko siitä plussasin :D
 
Miehelle näytin jo kuivuneen testin (varmistin et testi näytti samalle kun 5min sisällä testiajalla) ja miehen kommentti oli et se oli kuulemma tähän astisista vahvimman näkönen viiva, erotti kuulemma heti sen siit..

Ai sul oli Sunflower ihan tavan menkat vaikka olit raskaana?
 
Sunflower11
Kyyneltenhymy: Jeps. Tai no en mä tavallisiksi voi kutsua kun valahti suoraan kirkasta verta ja sitä tuli sen 3-4pvää ja loppu. Silloin päivittelin äidille et olipa kummalliset ja se tuumi et jos vaikka joku kemiallinen raskaus tms. No, sit mulla alko semmoset ihanat selkävaivat ja äiti pakotti :D testaamaan, raskaana oltiin..
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


TIISTAI 4.10

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


villabikinit...........kp69/27-33.........24v......yk3........4.lapsi
Lindu.................kp65/??...............21v.....yk?.........1.lapsi
Emppis...............kp60/28-32........24v......yk?..........1.lapsi
pörrönen............kp52/24..............22v.........yk5........1.lapsi
Anlii...................kp47/30-55..........22v........yk2.........1.lapsi
-minttu-.............kp46/34...............20v........yk2.........1.lapsi
Mesikämmen:.....kp42/30-50.........21v.......yk4.........1.lapsi
Moonbride..........kp40/36..............21v.....................1.lapsi
angstilapsi..........kp32/27-31........20v......yk18........1.lapsi

Kp 21-30


funny87..............kp27/35-48........24v.......yk2.........2.lapsi
neonroze............kp26/27..............22v.........yk6.........1.lapsi
Annie24.............kp23/28..............24v.........yk5........1.lapsi
tyttö91...............kp23/37..............20v.......yk2.........1.lapsi
mamiia...............kp22/30-50.........24v.......yk2.........1.lapsi

Kp 11->20


äippä-88.............kp19/??..............23v........yk1.........2.lapsi
toukka90............kp19/25-31.........21v........yk4.........2.lapsi
Meimitär............kp18/31..............25v.........yk5.........1.lapsi
Johanna88..........kp16/30-40........23v.........yk6.........1.lapsi
Iippari................kp12/26-28.........19v......yk4..........1.lapsi
PisaraSadetta.....kp11/26-37-112........24v......yk6........1.lapsi

Kp 1-10


Sunflower11.......kp10/26-35..........23v........yk10........3.lapsi
Grill...................kp6/??................21v........yk1.........1.lapsi
Destello..............kp5/30-33.........23v......yk5............1.lapsi
KaisaKaisanen.....kp5/29-31........23v......yk4.............1.lapsi
ttty....................kp4/26-36.........26v......yk7............1.lapsi
Kyyneltenhymy...kp3/33..............22v......yk6............2.lapsi

Kp??/tjot


PePa..................25v.....................3.lapsi
happynow..........24v.....................2.lapsi

Mukana menossa

Pienoinen
Huisi hippu
Tigi
Emby^
duulia


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Täällähän on tänään ollu hiljaista! :)

Pöh, täällä ei vieläkään ovista vaikka kp 22 menossa, joka päivä oon testannu kp 14 lähtien. No viime kierrossahan se tuli vasta kun menossa oli kp 39, mutta toivon niin että tästä kierrosta ei tulis yhtä pitkä.. Ei auta muuta kuin odotella! :) Ollaan kuitenki peittojen välissä noin 2-3 päivän välein viihdytty ihan varmuuden vuoksi..

Meinaakos kukaan täältä käydä Hulluilla Päivillä ??Mä ajattelin kyllä jo huomenna mennä käymään vaikka siellä aina hulluksi tuleekin. :)
 
APUAA!!! tein maailman ihmeellisimmän kasettitestin! Onko testi seonnu vaiko mitä?

Aijaa.com - 4.10 - 8814573.jpg
Tuossa on kasetti viel kii, vasemmassa reunassa näkyy väriä!

Aijaa.com - 4.10 - 8814574.jpg
Ja tuossa kasetti on auki!

Ihmeellinen väri, aluks oli kyl ihan punanen. 5min sisällä siis ilmesty tuokin. Tuosta siis kysyn, voiko viivanpaikka olla tuolla vai mikä helkkari tuo on?!

On siis David 25mlU/ml...

Auttakaa :headwall:

Muokkaan sen verta tekstiä; kuvat on otettu 10-15min sisällä testauksesta!
 
Viimeksi muokattu:
Mullakun on noit testejä, tein siis uuden! :ashamed: :LOL: Varmaan rakossa n. 15min ollu virtsa ja tämmönen tuli...

Aijaa.com - Taas 4.10 - 8815575.jpg

Viiva näky heti ja selvästi ja kuva otettu testiajalla, kuvaan ei vaan sitä saa näkymiin, näkyyköhän koko kuvassa viivaa. :stick:
Mutta tulin siihen tulokseen että viivanpaikka (en tiä enää mikä harmaata ja mikä väriä) ja edellinen testi oli ihan seko! :headwall:
Oishan testiin jo pitäny tulla vahvempi viiva. Miehen mielestä viivaset vahvistuu päivä päivältä. Eli mies ei lohduta mua yhtään ku se jaksaa uskoa ja ite sekoon jo :mad:

Kiitos ja kumarrus!
 
No ohho KyyneltenHymy... Eipä oo tollasta sekoa testiä ennen mulle tullut vastaan. :D Ja jostain syystä en saa tuota viimeistä kuvaa auki kun joku 2/3, niin en oikein osaa sitä kommentoida... :rolleyes:

mamiia: Enpä oikein voi mennä käymään tuolla Hulluilla Päivillä, kun meiltä päin ei löydy kovin läheltä mahdollisuuttaa sinne menoon. ;) Olen kyllä menossa tänään tuonne naapuri kaupunkiin, mutta tarttis lähtee toiseen suuntaan et löytyis Stockmann... :D En viitsi tarkemmin selittää ettei joku vaan tajuu missä asun. =)

Hmm... Tosiaan hiljaista on täällä ollut ja niin kyllä mullakin. Ei mitään uutta. Mulla oli eilen mielessä joku juttu mistä olis tarvinnut pistää galluppia pystyyn, mut tietty unohdin! Jos sen tänään muistaisin... :)
 
Harmi Grill ku et saannu auki :( Koitahan myöhemmin uudestaan :D

Joo-o.. Tein taas testin :ashamed: David mlU/ml liuskan!

Aijaa.com - 5.10 - 8816151.jpg

Elikkä siis testissä tuli het näkyviin kaks viivaa, ei tarvi tihrustaan lampun alla vaan "pimeessäkin" näkee. Mutta onko se viiva paikka vai oiskos siin väriä?! Mä pyydän pian kaikki tänne kahville tuijotteleen mun testei, valokuva kun vääristää! :D
 
Moikka :)

Miks en oo aikasemmin tätä pinoa löytänyt..:(

Eli 21, kohta 22vuotias sitkeä yrittäjä ilmottautuu. Kierrot yleensä 28-30pv ja nyt eletään kp18. Oviksesta ei tässä kierrossa hajuakaan.

Ensimmäinen raskaus piti keskeyttää 12.8.10 rv 23, ennenaikaisen vedenmenon takia. n.7kk sitten tärppäsi seuraavaksi mutta todettiin kkm rv11 (rv8). Nyt reilu vuosi aktiivista yritystä mutta aikaisemmat raskaudet sekoittivat kierrot totaalisesti ja vasta muutaman kuukauden pysyneet normaalissa. Joka kuukausi olen varma, että nyt tärppäs mutta pettymyksiin jo tottuneena, melkein jo luopunut koko yrityksestä. Itserakkaasti toivon täällä olevan saman henkisiä kuin minä, että saisi itsekin taas voimaa yritykseen. <3
 
Tervetuloa Poikkka ja osanotot keskenmenoista :hug: Kyllä se nyytti teidänkin syliin varmasti vielä saadaan!

KyyneltenHymy, onpas nyt sekavaa! Vaikka onkin vaikeaa, jos ei suorastaan mahdotonta, niin mitäs jos nyt odottaisit sen 2 päivää ja testaisit sitten? Sittenhän pitäisi jo näkyä testissä selkeämmin, ja jos mitään ei näy, niin voisi sitten rauhoittua odottelemaan menkkoja? Plussatuulia nyt tosi paljon kumminkin, että viiva ilmestyisi selkeänä testiin :)
 
ttty siinhän se hauskaa onki, mulla on menkat! Ja kaveri kävi kyläs ja näytin testiä, se näki siin kans väriä. Jos ois kemiallinen ollu, eikös siin pitäs väri jo kaikota poijes ja ei tulla viivoja!?

Nyt odotellan ja testataan apteekin omalla vaikka seuraavaks

Tervetuloa poikkka! Iso voima :hug: Oot joutunu kokemaan kovia!
 

Yhteistyössä