Kakskymppiset yrittäjät 2011

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


PERJANTAI 30.9

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


villabikinit...........kp65/27-33.........24v......yk3........4.lapsi
Lindu.................kp61/??...............21v.....yk?.........1.lapsi
Emppis...............kp56/28-32........24v......yk?..........1.lapsi
pörrönen............kp48/24..............22v.........yk5........1.lapsi
Anlii...................kp43/30-55..........22v........yk2.........1.lapsi
-minttu-.............kp42/34...............20v........yk2.........1.lapsi
Mesikämmen:.....kp38/30-50.........21v.......yk4.........1.lapsi
Moonbride..........kp36/36..............21v.....................1.lapsi
Kyyneltenhymy...kp31/30-33.........22v......yk5........2.lapsi

Kp 21-30


Destello..............kp30/30-33.........23v......yk4.......1.lapsi
KaisaKaisanen.....kp30/30-31........23v......yk3.........1.lapsi
angstilapsi..........kp28/27-31........20v......yk18........1.lapsi
ttty....................kp26/27-36.........26v......yk6......1.lapsi
funny87..............kp23/35-48........24v.......yk2.........2.lapsi
neonroze............kp22/27..............22v.........yk6.........1.lapsi

Kp 11->20


Annie24.............kp19/28..............24v.........yk5........1.lapsi
tyttö91...............kp19/37..............20v.......yk2.........1.lapsi
mamiia...............kp18/30-50.........24v.......yk2.........1.lapsi
äippä-88.............kp15/??..............23v........yk1.........2.lapsi
toukka90............kp15/25-31.........21v........yk4.........2.lapsi
Meimitär............kp14/31..............25v.........yk5.........1.lapsi
Johanna88..........kp12/30-40........23v.........yk6.........1.lapsi

Kp 1-10


Iippari................kp8/26-28.........19v......yk4..........1.lapsi
PisaraSadetta.....kp7/26-37-112........24v......yk6........1.lapsi
Sunflower11.......kp6/26-35..........23v........yk10........3.lapsi
Grill...................kp2/??................21v........yk1.........1.lapsi

Kp??/tjot


PePa..................25v.....................3.lapsi
happynow..........24v.....................2.lapsi

Mukana menossa

Pienoinen
Huisi hippu
Tigi
Emby^
duulia


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Oi kristus Sunflower! :LOL: No eivätpä ainakaan lopu heti kesken! :D

Multa tilattiin tuollaisella kevyellä varoitusajalla hääkakku (teen siis aina välillä kakkuja tilauksesta). Eilen tilattiin ja huomen tarvitaan. :D No se menee miehen isälle ja hänen tulevalle vaimolleen jotka menee salaa naimisiin. Eli oikeastaan vaan lapset tietää (eikä nekään kaikki, koska osa on niin nuoria ettei osais pitää asiaa itsellään ;) ). Kyllä mä nyt aika kivan idean keksin hätäisesti. En oo koskaan tehnyt kenellekään hääkakkua, mut onneksi tällä ei nyt ole niiiin väliä koska he ei mitenkään suurreellisesti juhli tms. Mutta olisi se silti kiva tehdä edes upea kakku. =) Toivottavasti onnistun...
 
Moi! Ostin testin, tein, nega (mies näkee kuulemma jotain) ja pyyhin, tuli ihan ku limatulppa, verta pari viirua ja klimppi valkkaria. Se siit! Tämähän tiettiin!

Plussa tuulia muille :whistle:

Muutan lausuntoani! Roskis haamu taikka viivan paikka, uskoisin ekaa!
 
Viimeksi muokattu:
Moikka taas!:)

Kyyneltenhymy: mäkään en näe tossa kuvassa mitään, mutta toisaalta tiedän, että kuva vääristää tosi paljon, ku siin munkaan testikuvassa ei liuska- ja puikkotestistä hyvin erottanu viivoja, vaikka ite näin kuvassa vahvasti (se varmaan menee huonoks ku siirtää koneelle tai jotain..)... et älä nyt masennu!!:)
...ja kiitos vinkistä: meni 30kpl ovistestejä tilaukseen samantien!:D

Olikos se Destellolla se veemäinen vuokranantaja...? (se on tuolla ed. sivulla ni en enää muista (mul on maailman surkein nimimuisti yleensäkin) Voi hemmetti! On kyllä varmaan vaikeeta löytää omakotitaloa vuokralle... ei teillä olis mahdollisuutta ostaa, vai miten teillä noi opiskelu- ja työkuviot meni??

mesikämmen: joo, siis greippimehu vahvistaa ovislimoja (ja tuntemuksia, i can say!!) ja pitäis paksuntaa kohdun limakalvoa, et hedelmöittyneen munasolun on helpompi tarrata kiinni. GLA on puolestaan sitten hormonitoimintaa tasapainottava rasvahappo, mitä saadaan mm. jättihelokki- ja mustaherukansiemenöljystä. ja siis CLA on se rasvanpolttoa tehostava rasvahappo, eli konjugoitu linolihappo, eli eri asia!:)

ON: täällä ei mitään sen kummempia. Ihmetteli vyöhyketerapeutti hiukan ku tuntu munasarjat olevan ihan tulessa ku käsitteli, ja muutenki koko kroppa ihan solmussa, ku on niin kova stressi ja selkä kipeenä ku oon kannellu paljon juttuja. No, meen jo ens vkolla uusiks, jos sais noi hormonit kunnolla taas pyörimään.:) ...ja kampaaja huomas tänään (mitä en ollu ite huomannu!) et mulle on tullu HILSETTÄ! YÖK! Sanoi, että voi johtua hormonitoiminnan muutoksista (check) tai stressistä (check!!) esimerkiksi... huh huh! onneks ei ollu paljoa, ja apteekin kautta vaan hilseshampoota messiin!

tosi outoa ku ei oo mitään käsitystä mitä täs mun kropassa tapahtuu nyt!:/ Ovistestiin ei tullu mitään tänään; katotaan jääkö kokonaan välistä sen km:n takia...:(
 
Kiitos ku jaksoitte pällistellä, tosiaan punertava viivanen vahvistu huomattavasti ajan umpeuduttuessa.

Te jotka ootte imettäny, tiedätte tuskasen rintakivun kun maito nousee rintoihin!? Tääl ihan järkky pakotus vasemmassa rinnassa, en muistakkaa koska mul viimeks ois rinnat ollu kipeenä!

Johanna meil oli se paska tilanne asunnon kanssa, en tiä oliko destellollakin. Meille kyl viereisestä kunnasta luotiin toivoa, saattaapi niilt löytyä vuokra kämppä pikasestikkin :) Ja sinne just haluttaskin!

Taas muokkaan sen verta, ei oo vuoto alkanu. Tuli vaan siis muutama veriviiru valkkarin mukana!
 
Viimeksi muokattu:
Huomenia täältä kakkuhelvetin keskeltä! :D No ei sentään, ihan hyvässä mallissa on hommat. ;)

KyyneltenHymy, mä en kyllä vieläkään nää tuossa mitään... : / Tai näen jotain, sitten en taas mitään ja sitten taas jotain jne. :D Sori, mutta toivotaan että maanantaina tulis jotain selvempää. =)

Johanna: Ihan uus juttu mulle et hilsettäkin voi tulla hormonitoiminnan muutoksista... Mut hyvä tietää, osaa varautua. :) Toivottavasti säkin pääset siitä eroon!

Haluaisin tietää te, jotka syötte tuota GLA:ta, niin mitä valmistetta syötte? Olen vähän noita nettiapteekkeja selannut, mutta montaa vaihtoehtoa en ole löytänyt. Ehkä en vaan osaa etsiä? :D
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


LAUANTAI 1.10

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


villabikinit...........kp66/27-33.........24v......yk3........4.lapsi
Lindu.................kp62/??...............21v.....yk?.........1.lapsi
Emppis...............kp57/28-32........24v......yk?..........1.lapsi
pörrönen............kp49/24..............22v.........yk5........1.lapsi
Anlii...................kp44/30-55..........22v........yk2.........1.lapsi
-minttu-.............kp43/34...............20v........yk2.........1.lapsi
Mesikämmen:.....kp39/30-50.........21v.......yk4.........1.lapsi
Moonbride..........kp37/36..............21v.....................1.lapsi
Kyyneltenhymy...kp32/30-33.........22v......yk5........2.lapsi
Destello..............kp31/30-33.........23v......yk4.......1.lapsi
KaisaKaisanen.....kp31/30-31........23v......yk3.........1.lapsi

Kp 21-30


angstilapsi..........kp29/27-31........20v......yk18........1.lapsi
ttty....................kp27/27-36.........26v......yk6......1.lapsi
funny87..............kp24/35-48........24v.......yk2.........2.lapsi
neonroze............kp23/27..............22v.........yk6.........1.lapsi

Kp 11->20


Annie24.............kp20/28..............24v.........yk5........1.lapsi
tyttö91...............kp20/37..............20v.......yk2.........1.lapsi
mamiia...............kp19/30-50.........24v.......yk2.........1.lapsi
äippä-88.............kp16/??..............23v........yk1.........2.lapsi
toukka90............kp16/25-31.........21v........yk4.........2.lapsi
Meimitär............kp15/31..............25v.........yk5.........1.lapsi
Johanna88..........kp13/30-40........23v.........yk6.........1.lapsi

Kp 1-10


Iippari................kp9/26-28.........19v......yk4..........1.lapsi
PisaraSadetta.....kp8/26-37-112........24v......yk6........1.lapsi
Sunflower11.......kp7/26-35..........23v........yk10........3.lapsi
Grill...................kp3/??................21v........yk1.........1.lapsi

Kp??/tjot


PePa..................25v.....................3.lapsi
happynow..........24v.....................2.lapsi

Mukana menossa

Pienoinen
Huisi hippu
Tigi
Emby^
duulia


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Kyyneltenhymy Minä en oikee mitään nähny, mutta jos ite oot siinä jotain nähny, niin kyllä siinä varmasti jotain on! Tuuhan sitten ma vahvistaan, että voidaan siirtää sut plussanneisiin! ;)

Johanna Voisko olla niin, että ovis tuleekin tuossa tilanteessa vähän myöhemmin? Toivottavasti se ei nyt kokonaan jää tulematta.

Destello
Oot vissiin päivittämisestä innostunut, niin saat sinäkin mun puolesta päivitellä. Esim. ens viikolla en välttis joka päivä ehdi tänne, niin ei haittaa, vaikka joku muukin päivittelisi välillä. Jatkossakin voidaanhan tehdä esim. niin, että se kumpi ehtii aiemmin tänne, päivittää. :)

Täällä alkaa viimeinen viikko tätä kiertoa! Ens viikko on niin kiireinen, että en onneksi ehdi paljoa oireita kyttäillä. Eka "mukaoire" on jo kuitenkin bongattu; nyt oon jo kaks yötä tarvinnut kaksi paksua peittoa palelun takia, vaikka meillä on oikeasti tosi lämmin asunto. Ja tuohan siis johtuu raskaudesta, eikä mistään muusta.. :D
 
En mäkään nää kyllä tossa KyyneltenHymyn testissä mitään, mutta mä en yleensäkään kyllä mistään hailukasta erota mitään tästä mun huippukoneen huippuruudulta :p

Mulle sais tälle päivälle laittaa kp1/26-36 ja yk7 :) Tulipa sitten 10 pvää lyhyempi kierto kun viimeksi, mutta palasi siis melko samoihin lukemiin (nyt siis 26 pvää, aiemmin ollut 27-28 lukuunottamatta tota viimestä pitkää kiertoa)... Mutta hyvä näin!

Vähän tässä mietin, pitäiskö nyt yhden kk taukoa siinä mielessä että ei yrittäs ajottaa edelleenkään pupuiluja oviksen aikaan, kun en ihan välttämättä nyt tahtoisi raskautua kun on niin paljon kaikkea hauskaa kemua tohon marraskuulle tiedossa. Ei tarvitsisi sitten jännäillä, että onko käynyt tärppi vai ei, vaan voisi huoleti pistellä menemään. Tuntuu, ettei kuitenkaan tärppää niin pääsisi sitten miettimästä asiaa kun varmistaisi asian itse... En tiijä. Täytyy nyt mietiskellä. Mulla puhaltelis työasioidenkin kanssa uusia tuulia, niin olisi kiva saada selvyys mihin suuntaan ne tästä lähtevät ennen raskautumista. Mutta toisaalta taas olis myös tooosi kiva vihdoin tulla raskaaksi ja saada se oma vauva :) Onpas sekavia mietteitä...
 
KyyneltenHymy: Kyllä mä nään tossa jotain, eikä tarvi ees tihrustaa! Mä jännitän sun maanantaista testausta :popcorn:

ON: Täällä on pupuiltu ainoastaan kp9, että en tiiä riittääkö se tässä kierrossa raskautumiseen. Sillon kp9 olin tuntevinani oviskipua, mutta mitään limaa ei oo pahemmin ollu havaittavissa. Vähä kyl epäilyttää voisko se ovis olla noin ajoissa. Ja sit sain muuten toissapäivänä kuulla et minusta tulee täti! Oon niin innoissani :)
 
Kiva kun joku muukin näkee testis jotain, itelle ei tuu tyhmä olo. Mä näytin miehellekin sen, sano et ihan selvä punanen viiva.. Mä epäröin viel sen punan kanssa. Toivotaan et maanantaina tulis niit testejä! Tai huomennahan ne menkat pitäs alkaa! Olo on kyl "en oo raskaana".
 
Destello
Annie Toki voin päivitellä, jos kerkeän tänne aikasemmin niin ettei muut ole sitä päivittäneet :)

Jos joku kerkeää ennen mua, niin täällä on sitten kp2/30 YK 5. Musta alkaa tuntuun et mun kropassa on jotain vikana nyt, edelliset raskaudet oli jotenki "liian" helppoja, vaikka menivätkin kesken. On vaan semmonen tunne et kaikki ei oo nyt ihan niinku pitäis.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


SUNNUNTAI 2.10

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


villabikinit...........kp67/27-33.........24v......yk3........4.lapsi
Lindu.................kp63/??...............21v.....yk?.........1.lapsi
Emppis...............kp58/28-32........24v......yk?..........1.lapsi
pörrönen............kp50/24..............22v.........yk5........1.lapsi
Anlii...................kp45/30-55..........22v........yk2.........1.lapsi
-minttu-.............kp44/34...............20v........yk2.........1.lapsi
Mesikämmen:.....kp40/30-50.........21v.......yk4.........1.lapsi
Moonbride..........kp38/36..............21v.....................1.lapsi
KaisaKaisanen.....kp32/30-31........23v......yk3.........1.lapsi

Kp 21-30


angstilapsi..........kp30/27-31........20v......yk18........1.lapsi
funny87..............kp25/35-48........24v.......yk2.........2.lapsi
neonroze............kp24/27..............22v.........yk6.........1.lapsi
Annie24.............kp21/28..............24v.........yk5........1.lapsi
tyttö91...............kp21/37..............20v.......yk2.........1.lapsi

Kp 11->20


mamiia...............kp20/30-50.........24v.......yk2.........1.lapsi
äippä-88.............kp17/??..............23v........yk1.........2.lapsi
toukka90............kp17/25-31.........21v........yk4.........2.lapsi
Meimitär............kp16/31..............25v.........yk5.........1.lapsi
Johanna88..........kp14/30-40........23v.........yk6.........1.lapsi

Kp 1-10


Iippari................kp10/26-28.........19v......yk4..........1.lapsi
PisaraSadetta.....kp9/26-37-112........24v......yk6........1.lapsi
Sunflower11.......kp8/26-35..........23v........yk10........3.lapsi
Grill...................kp4/??................21v........yk1.........1.lapsi
Destello..............kp3/30-33.........23v......yk5............1.lapsi
ttty....................kp2/26-36.........26v......yk7............1.lapsi
Kyyneltenhymy...kp1/33.........22v......yk6........2.lapsi

Kp??/tjot


PePa..................25v.....................3.lapsi
happynow..........24v.....................2.lapsi

Mukana menossa

Pienoinen
Huisi hippu
Tigi
Emby^
duulia


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Destello Tsemppiä uuteen kiertoon! Älä vielä huolestu! Jos aiemmin on tärpännyt helposti, niin ei se välttämättä merkitse mitään vakavaa, jos myöhemmin meneekin kauemmin. Jos sua kuitenkin huolestuttaa, niin ainahan sitä voi käydä lääkärillä tarkistuttaan asian. :hug:

Kyyneltenhymy
Täälläkin jännätään sun puolesta!:popcorn: Mikä on tilanne tänään?

tttyPahoittelut menkoista! On tää kyllä niin stressaavaa jännäillä, että voi kyllä tehdä ihan hyvää pitää taukoa, jos se työ yms. kuvioiden kannalta ois järkevää. Voihan se olla, että se juuri silloin tärppää, kun ei yritä ja keskittyy kaikkeen muuhun! :)
 
KyyneltenHymy: EIKÄ!!:( halaus täältä!! mä olin kans näkevinäni kyllä testissä jotain! Et selkeesti jotain on ollu tapahtumassa, mutta jotain on kuitenkin mennyt pieleen..:O kyllä me vielä plussataan!!:)

Grill: Mä syön Valioravinnon Iho Omega -kapseleita, koska niissä pitäis olla vaikutus paras, ja vaikuttaa tulehduksellisiin ihosairauksiin (mulla ei oo muutaku finnejä ajoittain, mut kuitenkin!) ja ehkäisee atopiaa syntyville lapsille!:)

Annie: juu, toivotaan niin, et ovis tulis taas vaan myöhemmin! Nyt oon pari kertaa testannu (joka toinen pvä) ni ei oo tullu mtn... mut hei sullahan alkaa nyt piinaviikko! toivotaan, toivotaan että tärppi tulis et saadaan plussahenkeä nyt tänne!!:)

ON: huh huh. elämäni ekat polttarit takana! yks sai turpaan ja kaaso ja morsian sai kauheen kähyn aikaseks ja sit siellä huudettiin kurkku suorana monta tuntia! NICE!
 

Yhteistyössä