Kakskymppiset yrittäjät 2011

Destello
Kaisa Yk korjattu nyt tuohon keskiviikon listaan, ollos hyvä :)

Täällä testataan sitten kun oikeasti on jotain myöhässä. Muutenkin tämä kierto nyt meni sattuneesta syystä harakoille, joten turha edes kuvitella testaavansa kun sen tietää että miten siinä lopulta käy. Nyt jotenki tuntuu siltä ettei enää montaa päivää mene, yskiessä repii munasarjoja, ja muutenkin tuntuu kipeältä ja hieman turtuneelta, jos niin vois sanoa. Tänään heräsin siihen että munasarjat veti itsensä asentoon "merimiessolmu", onneks seki helpotti sitte oikeastaan samantien. Ekoja kertoja kun juilimiset alkaa näin aikaisin, mut tuleepahan koettua tämmönenki. Mut onneks se on enää päivistä kii nii pääsee uuteen kiertoon taas :)
 
KyyneltenHymy: Joo sama täällä, mies on sitä mieltä että testataan vasta kun kuukautiset SELVÄSTI myöhässä. Miten miehet voi olla niin kärsivällisiä?? :D Mut ihan hyvä että he hieman tuovat järkeä tähän touhuun... :D

Sunflower: Kiitos, ja sinulle myös :)
 
Destello
Napani mun: Ihan täysin ohi kaikista aiheista, mut oli vaan pakko tulla kertomaan et päätin sitte värjätä hiukset. Mähän oon siis luonnostani blondi, ja mulla on käytännössä valkoiset hiukset ihan omasta takaa (kiitos tämän "albiinouden"), niin päätin nyt sitte monien vuosien tauon jälkeen vetästä hiukset tummanruskeaksi. Nyt kirvelee niin perkeleesti päänahkaa, ja samalla hihityttää ku tiedän et kihlattu saa sydänkohtauksen ku näkee mut yöllä kun tuun töistä. Se siis on työreissulla Turun maisemissa, niin ei tiedä raukka vielä mitään mistään. Se kun ajattelee, et blondi on SE juttu hänelle :'D

Voi apua. Mä oon ihan hirvee ihminen, nautin toisen tulevasta ahdingosta :D
 
Destellolla on kunnon yllätys isännälle.. Kahtoo pian et väärä eukko sängyssä :D

Kahvin yliannostus sai mut vaihteeks lämpeemään.. Miks mul on näin pirun kylmä koko ajan!!! Tällähetkel istun kaks villapaitaa päällä, sukat ja pitkähousut. Villasukat uskalsin riisua jalasta hetkeks :D
 
Moi vaan KaisaKaisaselle !!!

Ite oon vähän aikaa vaan seurannu teiän höpinöitä sivusta ja jännäilly muiden mukana kun itellä ollu tylsä vaihe kierrosta, eli kierron ekat päivät. Nyt siis kuitenki yritän bongailla jo ovista, saa nähdä kuinka pitkä tästä kierrosta tulee.

Tosta greippimehusta oon joskus lukenu mutta nyt en muista kyllä että mitäs hyötyä siitä olikaan?! Ovista helpompi bongata vai? Ja noista GLA kapseleista en oo kuullukaan raskauden tärppäämiseksi.. siis eikös ne oo rasva-aineenvaihdunnan kiihdyttäjiä?
 
No ohho Destello! :D Sinäpä yllätyksen osaat järjestää. ;) Kerrohan sitten miten mies ottaa asian?

mamiia: Kiva kuulla taas sinustakin, toivottavasti ovis löytyy! :) Ja joo, itsekin olis kiva tietää mitä hyötyä siitä greippimehusta on...?

KyyneltenHymy, raskausoireita....... ;)
 
Destello
Lyhyesti päivitän nyt, ku ei jaksa puhelimella kovin pitkästi kirjottaa :p

Isäntä otti ihan lunkisti.Oli jo nukkumassa ku tulin töistä, heräs ku tulin makkariin ja säikähti ensin et "Äiti?! Mitä vttua?!" :'D Näytän kuulemma huomattavan pahasti siis anopilta jos katsoo vastaheränneen silmin :D En nyt sitten tiiä et ottaisko sen kohteliaisuutena vai... :D

Joka tapauksessa, oli kyllä hauskaa vaikkei ton kummempaa ollutkaan. Mulla on aika kuiva huumori :)
 
  • Tykkää
Reactions: Emby^
Destello:LOL: miten oot tottunut uusiin hiuksiin? Minäkin (oon kans ihan blondi) joskus värjäsin tummemmaksi, mutta en sitten tottunut, niin piti palata vaaleisiin.

Kyyneltenhymy toistan itseäni: oot niiiiin raskaana!

mamiia greippi parantaa joillakin ovislimoja, jotka on tärkeitä ja joiden avulla huomaa oviksen paremmin.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


TORSTAI 29.9

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


villabikinit...........kp64/27-33.........24v......yk3........4.lapsi
Lindu.................kp60/??...............21v.....yk?.........1.lapsi
Emppis...............kp55/28-32........24v......yk?..........1.lapsi
pörrönen............kp47/24..............22v.........yk5........1.lapsi
Anlii...................kp42/30-55..........22v........yk2.........1.lapsi
-minttu-.............kp41/34...............20v........yk2.........1.lapsi
Mesikämmen:.....kp37/30-50.........21v.......yk4.........1.lapsi
Moonbride..........kp35/36..............21v.....................1.lapsi

Kp 21-30


Kyyneltenhymy...kp30/30-33.........22v......yk5........2.lapsi
Destello..............kp29/30-33.........23v......yk4.......1.lapsi
KaisaKaisanen.....kp29/30-31........23v......yk3.........1.lapsi
angstilapsi..........kp27/27-31........20v......yk18........1.lapsi
ttty....................kp25/27-36.........26v......yk6......1.lapsi
funny87..............kp22/35-48........24v.......yk2.........2.lapsi
neonroze............kp21/27..............22v.........yk6.........1.lapsi

Kp 11->20


Annie24.............kp18/28..............24v.........yk5........1.lapsi
tyttö91...............kp18/37..............20v.......yk2.........1.lapsi
mamiia...............kp17/30-50.........24v.......yk2.........1.lapsi
äippä-88.............kp14/??..............23v........yk1.........2.lapsi
toukka90............kp14/25-31.........21v........yk4.........2.lapsi
Meimitär............kp13/31..............25v.........yk5.........1.lapsi
Johanna88..........kp11/30-40........23v.........yk6.........1.lapsi

Kp 1-10


Iippari................kp7/26-28.........19v......yk4..........1.lapsi
PisaraSadetta.....kp6/26-37-112........24v......yk6........1.lapsi
Sunflower11.......kp5/26-35..........23v........yk10........3.lapsi
Grill...................kp1/??................21v........yk1.........1.lapsi

Kp??/tjot


PePa..................25v.....................3.lapsi
happynow..........24v.....................2.lapsi

Mukana menossa

Pienoinen
Huisi hippu
Tigi
Emby^
duulia


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Voi *piip* *piip* *piip*!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mad: :kieh: :headwall: :'(
Vuokra emäntä laitto sitten aamulla TEKSTIVIESTIN!!! "Muutan takaisin teidän nykyseen asuntoon, olitte hyviä vuokralaisia, aikaa muuttaa 3kk".... Eka reaktio oli itku, seuraava vitutus ja nyt alan soitteleen kaupungille ja lähikunnille jos ois asuntoa!!! Perkeleen ÄMMÄ!

Kiitos kun sain purkautua..
 
Sunflower11
Kyyneltenhymy: Voi harmistus :( Onneksi teillä kuitenkin 3kk aikaa etsiä asunto! Onnea asunnon löytämisen kanssa!

Grill, Onnea virallisesti yrityksen kanssa ;)

Täällä kp 5 vissiin ja vuotelu jatkuu runsaana, mutta sidettä ei tarvii onneks normaalia useammin vaihtaa.. Josko se tästä. Hirvee himotus olis, mut odotellaan ainaki niin et vähempi vuotaa ettei tarvi miettii sotkuja :LOL:
 
Destello
Annie Ihan hyvin, mulla on ennenki ollu tummat (värjäsin ekan kerran hiukset ku olin 15v, ja äidin kiusaks suoraan mustaks), ja mun ihotyypille on tumma väri vähän parempi. Eli siis oon ihan järjettömän vaalea iholtani, en rusketu ollenkaan, mutta palan helposti. Iho siis punoittaa helposti pienestäkin ärsykkeestä, ja vaaleiden hiusten kanssa tämä tuo aikaan ihan kammottavan efektin kun se punoitus oikein hyökkää silmille. Tummien hiusten kanssa näytän lähes normaalilta ihmiseltä punoituksesta huolimatta, jos iho sattuu ärsyyntymään syystä tai toisesta. Muuten näytänkin sitten lähinnä kuolleista heränneeltä, mut parempi vaihtoehto sekin ku se et porukka kysyy et "onko sulla pigmenttiä ollenkaan?" :D

Kyyneltenhymy MITÄ?! Joo, ymmärrän kyllä et jos osake on hänen ja muuta vastaavaa, mut.. Minkälainen vuokrasopimus teillä on siinä ollut? Jos on toistaiseksi voimassa oleva, niin silloin pitäisi kyllä olla ihan pätevä syy miksi potkaisee vuokralaiset pihalle. Teidän onneksenne ilmoitti kuitenkin näin ajoissa, niin teillä on hyvää aikaa etsiä toista asuntoa tilalle, mut mun mielestä käsittämätöntä et yhtäkkiä vaan päättää et minäpäs muutan nyt takas sinne, vuokralaisista viis. Ja vielä tekstarilla, olis ees soittanu ja puhunu äänellään, mun mielestä tekstareilla tommoset suuremmat ilmotusasiat on niin säälittäviä. Tsemppiä teille, kyllä te asunnon löydätte vielä!
 
Destello se lähettää viel kirjallisen irtisanomis lapun postitse. Liekkö ero tullu ukkonsa kanssa ja muuttaa takasin? Vituttaa vaan suunnattomasti.. Täs täyttelen ja soittelen asunnoista, missään ei oo tyhjiä!!! Ja en haluis kerrostaloon, siittähän se mun pahin itku tulikin.. Tää talo oli niin hyvä! Oma piha ja kaikki, sain just mammakavereitakin täältä päin! Kyllä voi ihmistä ketuttaa!
 
Voi ei KyyneltenHymy! :( Ymmärrän hyvin miksi sua vituttaa, ei muakaan täältä omakotitalosta ilman itkua kerrostaloon sais! Onneksi teillä tosiaan on edes tuo kolme kuukautta aikaa, mutta jos kämppää ei löydy, niin se ei ole mikään kovin pitkä aika...

Laista kiinnostuneena ihmisenä etsin sulle tälläisen: "Vuokranantajan irtisanoessa vuokrasopimuksen irtisanomisaika on kuusi kuukautta, jos huoneiston vuokrasuhde on välittömästi ennen irtisanomista kestänyt yhtäjaksoisesti vähintään yhden vuoden, ja muussa tapauksessa kolme kuukautta (vuokranantajan irtisanomisaika)." (7 luku - Vuokrasopimuksen irtisanominen | Vuokraturva §52)

Eli jos olette asuneet siellä vuoden, niin teillä on puoli vuotta aikaa etsiä uusi asunto. =) Toivottavasti näin on?

Kiitokset Sunflowerille ja Annielle! :)
 
Joo, nyt ei heitä hermois enään NIIN paljoa!
Ei ihmeit! Paleltaa, tälläkin hetkel kaks villapaitaa päällä (liekkö kuumetta, lämmöt noussu yli 37) ja oksetus kohtauksia on tullu tänään kaks ihan kamalaa! :x Eka puhuin kaverin kanssa puhelimes, oli pakko sanoa sillekki ettei ihmettele jos juoksen yhtäkkiä vessaan enkä enää pölpötä! Toisella kerralla oli kaveri kylässä, oli pakko huutaa se pois vessasta, meinas tulla ylös ja heti, onneks ei sit tullukkaan :)
Katotaan suuntaanko huomen kaupassa testi hyllylle vai maltanko mieleni. Ens viikolla ainakin haluun lääkäriin katottamaan tulehusarvot, jo on kumma ku tämmönen palelu ja lämmöt koholla jo yli viikon! :stick:
 
Sunflower mä kans yöl tilasin kauheen kasan, yöllä oli r-testit ja ovistetit vaan postikulujen hinnalla.. Kamala pinkka siis laatikkoon tulossa :D

Ai, en huomannu kertoa mikä mua piristi tänään! Mun kaveri tosiaan tuli kylään ja tietää vauva yrityksestä, sano et mun silmät on erinlaiset!? Kuulemma uskoo et johtuu raskaudesta. :D
Pitäs nähä yks työkaveri, se ennusti mulle pojan odotuksenki. Ite olin testannu plussan ja se tuli töihin ja onnitteli mua suoraan, silmistä kuulemma huomas! En ollu siis kertonu raskaudesta viel kellekkään töis, että ei voinnu tietää :)
 
No ohho! Olipas ne halpoja testejä KyyneltenHymy. :D Muuten voisinkin tilata, mutta en nyt vielä ajatellut sitä ovista alkaa bongaamaan. :) Niin ja tuosta asunto asiasta: Voi harmi kun jää niin pienestä kiinni, mutta eipä sille sitten mitään voi. : / Jaksamisia nyt sulle kaikin puolin! =)

Sunflower: Montako tilasit? 100? :LOL:
 

Yhteistyössä