Kakskymppiset yrittäjät 2011

KyyneltenHymy: Joo mut ja kaveri kans taidettiin huumata viime kesänä, sillä juotiin vain alkuun lasit viiniä meillä ja sitten mentiin pieni muotoisille festareille missä juotiin kaks kaljaa ja yhdet snapsit ja molemmilta lähti jalat alta melkein samalla sekunnilla. Mut kamalaa tollanen kyttäys ja jatkuva seuraaminen... :O

Ja mullakin on kylmä! :D Vaik sisällä on varmaan 22 astetta... Toivotaan aurinkoisia päiviä niin mielikin pysyy virkeänä! ;)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


[ITIISTAI 27.9 [/I]

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


villabikinit...........kp62/27-33.........24v......yk3........4.lapsi
Lindu.................kp58/??...............21v.....yk?.........1.lapsi
Emppis...............kp53/28-32........24v......yk?..........1.lapsi
pörrönen............kp45/24..............22v.........yk5........1.lapsi
Anlii...................kp40/30-55..........22v........yk2.........1.lapsi
-minttu-.............kp39/34...............20v........yk2.........1.lapsi
Mesikämmen:.....kp35/30-50.........21v.......yk4.........1.lapsi
Moonbride..........kp33/36..............21v.....................1.lapsi

Kp 21-30


Kyyneltenhymy...kp28/30-33.........22v......yk5........2.lapsi
Destello..............kp27/30-33.........23v......yk4.......1.lapsi
angstilapsi..........kp25/27-31........20v......yk18........1.lapsi
ttty....................kp23/27-36.........26v......yk6......1.lapsi

Kp 11->20


funny87..............kp20/35-48........24v.......yk2.........2.lapsi
neonroze............kp19/27..............22v.........yk6.........1.lapsi
Annie24.............kp16/28..............24v.........yk5........1.lapsi
tyttö91...............kp16/37..............20v.......yk2.........1.lapsi
mamiia...............kp15/30-50.........24v.......yk2.........1.lapsi
äippä-88.............kp12/??..............23v........yk1.........2.lapsi
toukka90............kp12/25-31.........21v........yk4.........2.lapsi
Meimitär............kp11/31..............25v.........yk5.........1.lapsi

Kp 1-10


Johanna88..........kp9/30-40........23v.........yk6.........1.lapsi
Iippari................kp5/26-28.........19v......yk4..........1.lapsi
PisaraSadetta.....kp4/26-37-112........24v......yk6........1.lapsi
Sunflower11.......kp3/26-35..........23v........yk10........3.lapsi

Kp??/tjot


PePa..................25v.....................3.lapsi
happynow..........24v.....................2.lapsi

Mukana menossa

Grill
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi
Emby^
duulia


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Grill ja Kyyneltenhymy Hui, aika hurjia kokemuksia teillä!:O Mullakin tuli heti mieleen, että Grill on saatettu huumata.

Destello Mitä, onko sulla ekaa kertaa elämässäsi yskä?! Otan osaa yskän johdosta. Se on kyllä niiin ärsyttävä tauti... Talojuttu kuulostaa hyvältä! Ootteko jo päättänyt, aiotteko ostaa sen? :)
 
Huoh, täällä onkin elämä muuttunut huimasti aika hetkessä.

Ensinnäkin, sain lääkäristä B lausunnon, eli koulusta erosin, selkä ei vaan tota kestä lainkaan. Ja sain luojan kiitos vihdoin ajan fysioterapiaan, josko saataisiin sitä kuntoon ja saan vihdoin apua! :)

Ja me saatiin se talo!!! :) Kylpyhuoneremontti alkaa viikonloppuna, se täytyy kokonaan purkaa ja tehdä uusiks, no problem kun ammattilaiset (mun vanhemmat) menossa mukana aivan innolla. :) JA kun kylpyhuone ja sauna valmis (onneks aika pienet tilat kummatkin niin tuskin nyt niin kamalasti menee aikaa) niin sitten me muutetaan sinne asumaan!!! :) Talo on aivan ihana! Vissiin sitte ku kylppäri/sauna valmis (vessat 2kpl katotaan siinä samalla) niin sitten voi pikkuhiljaa suunnitella keittiötä, ja se yksi huone jossa vissiin asutaan talvi (talossa muistaakseni 5 huonetta joista ihan turha pitää talvella kaikkia asumiskäytössä), siinä täytyy lattia avata (on pikkasen elänyt, vanha talo kun on) ja tehään sitten siihen tasanen lattia ja laminaatti! :)

Varmaan ens kesänä sitte uusitaan veranna ja ikkunoita mahdollisesti, ja siitä sit ajan kanssa ulkovuoraus. :) Paljon on tehtävää, ja paljon on aikaa. :) Meillä siis vuokranantaja sanoi suoraan, että olisi onnellisimmillaan kun ainakaan 20 vuoteen ei tarvitsisi etsiä uutta asujaa. :) Ja mikä jottei kun talon vaan saa kunnostettua taas loistoon. :)

Koira-aitoja ja pihanraivausta kanssa edessä, ja niissä loistetaan sitten minä ja mun siskot, ja onneksi meillä on super ihanasti apulaisia, jotka kaikki on ilmoittanut haluavansa tulla sitten auttamaan meitä. :)

Nyt mä keskityn etsimään sieltä töitä (lastenhoitajan töitä lähinnä) ja pakkaamaan täällä päässä. :D Tosin voi tulla hieman huvittavaa muuttaa 45 neliöisestä kaksiosta vissiin muutaman sadan neliön kartanoon. :D

Ja meidän vuokranantaja on aivan ihana ihminen, sellainen nuori mies. On maanviljelijä ja vissiin joku maitotilallinen. Hän oli todella onnellinen ja kertoi aivan kaikkea talon entisistä asujista (talo kuitenkin 1900 -luvun alusta). Antoi täysin vapaat kädet ja lupasi auttaa kaikissa suuremmissa hankinnoissa rahallisesti. :) Ja mikä parasta, seuraavat 2 vuotta ainakin on vuokra 0€ ja niin on kuulemma aina ollut kaikkien vuokralaisten kanssa jotka ovat halunneet taloa kunnostaa. :)

Voikohan suoraan jo lukea mun olevan taas vihdoin onnellinen? :) Koirille aivan super paikka, ihanat ulkoilumahdollisuudet, iso piha ja peltoa ja metsää ympärillä. :) Lähin naapuri ei näy meille. :D

Mä olen vähän tässä lapsiasiassa jo rauhottunut ja otan siitä mahdollisimman vähän stressiä, niin se toimii mun kaltasella hermoheikolla parhaiten. :)


Ihanaa syksyä kaikille ja valtavasti plussatuulia!! :) :heart:
 
Iipparille onnea talosta! :flower: Kuulostaa hyvälle :)

Onkohan mulla raskausoire aivot narikassa :LOL: Yks päivä hain varastosta lonkeron ja toin sen sisälle ja laitoin mikroon!! :headwall: Onneks mies huomas enkä laittanu mikroa päälle! :D Ja tänää laitoin lautaselle leipiä, ajattelin laittaa ne mikroon.. Kas kummaa, laitoinki pussin mikroon ja lautasen pöydälle :stick: Pitäs varmaa keskittyä enemmän tekemisiin :D
Äiteenkaa soiteltii aamulla ja sanoin et iltasin paleltaa hulluna, lämmöt on vaan 36,7-36,9, johan se kirku siel et "oot raskaana"! Totesin etten ole ja tultiin siihen päätökseen et mulle koittaa joku tauti tulla päälle.. : /
 
Moikka taas! Kiva kuulla et en oo ainut ketä ei oikeen huvita tallettelu menkkojen aikaan: mul on jotenki vaan sellanen kuva et kaikki paneskelee sillon ja mä oon outo!:D Kyllähän sitä toki mieli tekis, mut jotenki yököttää...:/

Kyyneltenhymy: haha! muaki juili alaselästä ihan tosissaan ku olin raskaana (!), et koskas testailet, jollei (toivottavasti) täti yllätä?;)

Destello: Voihan paska (suoraan sanottuna!!), et mahdollisesti meni ovis sivu suun!:( Mullei oo koskaan ollu kans hiivaa, mut oon kyllä kuullu et on melko viheliäinen vaiva, oli se sit missä vaan!! toivottavasti jo helpottaa!:)

Grill: haha, no toivottavasti tätskä tulee mitä pikimiten kylään ja pääsette talletuspuuhiin!!;)

Annie: juu, kato macaa vaan kurkusta alas; mulla tolla puolisolla tuli viime viikolla tosi paha olo yhtenä päivänä ku se oli ottanu macaa, ja sanoinki et kandee ottaa ruuan ohella ettei tuu huono olo! Nyt se sit laittelee sitä töissä kahvin sekaan ruuan jälkeen, ja sen työkaverit ihmettelee et mitä paskaa se juo!:DD

Iippari: Ihan huipun kuulosta!!:flower: Kuulostaa ihanalle se talo kyllä, ja itse kans koirallisena arvostaisin isoa pihaa missä saa koirat temmeltää (meillä pikkupiha nyt ku asutaan melkeen keskustassa)!:) ehkäpä se tärppikin sieltä tulla tupsahtaisi remontin tiimellyksessä...?;)

Sunflower: HAHA!:D mä oon kans kerran leiponu muffinsseja suolaan sokerin sijaan! Onneks huomasin ennen ku laitoin uuniin: tuoksu olis ollu varmaan jännä!:D

ON: Ei mitään uutta täällä päin. harjoituksia ollaan jatkettu!:p katotaan pukkaako nyt kierrossa lainkaan ovista sen km:n takia: toivottavasti! Meen taas to vyöhyketerapiaan ni katotaan josko sielt lähtis munasolu liikkeelle!:D toivossa on ainakin hyvä elää!
 
On kyllä kertakaikkiaan iso helpotus kun voi taloasioiden osalta jättää stressaamisen. :) Ja toivotaan nyt et stressin vähenemisen myötä tärppäis. :)

Nii juu ja tuol ylempänä puhuttiin, mutta meitä ei kyllä haittaa tallettelu tätipäivinä, ollaan tosin muutenkin aika aktiivisia ja peittojen heilutus on meille kummallekkin aika tärkeä ja hieno asia. :)
 
Johanna sunnuntaina uskon et menkat alkaa, sillon on kp33.. Mun matikkapäällä :LOL: Enkä ajatellut testata ollenkaan.. Katotaan sit jos niit ei ala kuulumaan.

Onneks tääl on muitakin "laho päitä" ettei vaan minä! :LOL:

Kohta käyn kaataa puun mehtästä ja laitan nuotion olkkarin lattialle! Mä jäädyn!! Sisällä +23, normaali siis.
 
Iippari onnea uuteen kotiin! Kuulostaa aivan ihanalta! :)

KyyneltenHymy taitaa olla raskaana ;)

ON: ei mitään uutta tänne. Ovista odotellaan. Saa nähdä koska tulee, vai tuleeko ollenkaan tässä kierrossa. Mutta säännöllisesti ollaan kuitenkin harjoiteltu ;)
 
Destello
Grill Sain kyllä aamun parhaat naurut tosta sun kohelluksesta, voin vain kuvitella kuinka kamalaa ensinnäkin muistinmenetys saattais olla (mulla ei oo koskaan lähteny muisti vaikka joisin tynnyrillisen) ja toisekseen tuo et on vielä tullu noin huono olo kaikesta :D Itsehän olen kerran elämässäni kokenut krapulan mahtavuuden, joten en enää edes muista mitä se oli, mut tuo sun kertomus sai kyllä muistamaan jonkin verran omia oloja vuosien takaa :)

Kyyneltenhymy ja Grill, vaikuttais kyllä että ootte joutunut tosiaan jonkun muun tahon uhreiksi noissa kertomuksissa. Voisin melkeenpä varmuudella jo sanoa, et kyse on ollut tyrmäystipoista (aka silmätipat), ne kun aiheuttaa juurikin tuollaisia tuntemuksia. Itse en oo tommosta kokenut, mut sivusta seurannut kun entinen avokki sai ulkomailla juomaansa tyrmäystippoja, ja lapsena kun äiti kävi baarissa yhellä kaljalla, ja tuli kotiin pää veressä kun oli tippunut toisesta kerroksesta portaat alas. Myöhemmin selvis et baarinpitäjä "oli halunnut vain jekuttaa" kylän yhden politiikkapuolueen johtajaa, eli äitiä, samalla melkein tappaen sen.

Iipparilla on nyt kyllä käyny todella hyvä säkä tuon talon suhteen! Tuo on niitä kuuluisia "Kerran elämässä"-tapahtumia :) Onnea!

Johanna Kyllä sinäki vielä sen ihanuuden saat kokea, usko pois. Keskimäärin jokainen nainen sairastaa sen jossain vaiheessa elämää, joten voisi oikeastaan sanoa että varma nakki jokaiselle naiselle, on kokea hiiva joskus. Parhaiten sen kyllä pitää pois huolehtimalla omista ph-arvoistansa, jos syö antibiootteja. Mä oon elämäni aikana syöny lukemattomia antibioottikuureja, eikä koskaan ennen oo kyseistä vaivaa ollu riesana, mut nytten sitten näemmä päätti ilmestyä. Vahingosta viisastuneena, jatkossa osaa sitten katsoa paremmin et mitä ravintoaineita syö enemmän että keho pysyy kunnossa myös sisäisesti :)
 
Destello
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


KESKIVIIKKO 28.9

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


villabikinit...........kp63/27-33.........24v......yk3........4.lapsi
Lindu.................kp59/??...............21v.....yk?.........1.lapsi
Emppis...............kp54/28-32........24v......yk?..........1.lapsi
pörrönen............kp46/24..............22v.........yk5........1.lapsi
Anlii...................kp41/30-55..........22v........yk2.........1.lapsi
-minttu-.............kp40/34...............20v........yk2.........1.lapsi
Mesikämmen:.....kp36/30-50.........21v.......yk4.........1.lapsi
Moonbride..........kp34/36..............21v.....................1.lapsi

Kp 21-30


Kyyneltenhymy...kp29/30-33.........22v......yk5........2.lapsi
Destello..............kp28/30-33.........23v......yk4.......1.lapsi
KaisaKaisanen.....kp28/30-31........23v......yk3.........1.lapsi
angstilapsi..........kp26/27-31........20v......yk18........1.lapsi
ttty....................kp24/27-36.........26v......yk6......1.lapsi
funny87..............kp21/35-48........24v.......yk2.........2.lapsi

Kp 11->20


neonroze............kp20/27..............22v.........yk6.........1.lapsi
Annie24.............kp17/28..............24v.........yk5........1.lapsi
tyttö91...............kp17/37..............20v.......yk2.........1.lapsi
mamiia...............kp16/30-50.........24v.......yk2.........1.lapsi
äippä-88.............kp13/??..............23v........yk1.........2.lapsi
toukka90............kp13/25-31.........21v........yk4.........2.lapsi
Meimitär............kp12/31..............25v.........yk5.........1.lapsi

Kp 1-10


Johanna88..........kp10/30-40........23v.........yk6.........1.lapsi
Iippari................kp6/26-28.........19v......yk4..........1.lapsi
PisaraSadetta.....kp5/26-37-112........24v......yk6........1.lapsi
Sunflower11.......kp4/26-35..........23v........yk10........3.lapsi

Kp??/tjot


PePa..................25v.....................3.lapsi
happynow..........24v.....................2.lapsi

Mukana menossa

Grill
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi
Emby^
duulia


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hei kaikki!

Ajattelin tunkea itseni tännekin ton plussataan ennen joulua -keskustelun lisäksi:) eli...

Täällä 23-vuotias nuori nainen potee vauvakuumetta. Yritystä ollut heinäkuusta lähtien ja piti mennä rennolla meiningillä, mutta nyt tämä kuume on kohdallani mennyt ihan liiallisuuksiin :D Vannoin etten käytä ovulaatiotestejä ym. "kikkoja", mutta testien lisäksipä olen lipittänyt sitä greippimehuakin koko tämän kuun... Nyt minulla on menossa kp28/30-31, eikä ole kyllä minkäänlaista oiretta :( Ehkä aiemmin jotain alavatsavihlontaa mutta sitä nyt on ollut aiemminkin.. Niin, ja ensimmäinen lapsi toiveessa.

Tsemppiä kaikille!
 
Destello hyvin meni päivitys (ainakin mun kohalla) :) Meil alkaa päivät läheneen loppua!

KaisaKaisanen tervetuloa vaan :wave: Se on jännä miten se kuume ottaa kuitenki överin ja sit jo lukeeki kaikista poppakonsteista :D

Tääl ootellaan vaan jotta kierto loppus ja pääsis uuteen! Nii ja ootan myös et tuo ukko lähtee pojan kanssa tankkaan autoa et saan siivota rauhassa :D
 
KaisaKaisanen Tervetuloa mukaan! :flower: Oireettomuushan voi olla oire, niin voi olla, että joudutkin kohta vaihtaan plussaneiden puolelle! ;)

Destello Kyllä se sinne päin meni! Ainakin mun kpt oli oikein. :) Ainoa unohtamasi juttu on, että pitää muistaa tarkistaa, että kaikki ovat oikeiden kiertopäivien kohdalla. Esim. Funny ei voi olla enää kp21 kiertopäivillä 10-20.

Johanna Kiitti kun varoitit! Pakko siis muistaa ottaa esim. aamupalan yhteydessä sitä. Vielä on kuitenki 1,5 viikkoa aikaa ennenkuin aloitan.

Iippari
Onnea uuteen kotiin! Eiköhän sullakin pian tärppää, kun et pian ehdi tärppäämistä stressata. :)
 
Destello: mut katokun mä oon päättäny et mä en sitä viheliäistä hiivaa saa!:D oon niin miljoona vti:ta sairastanu lapsena et mä oon ihan kypsä kaikkiin tollasiin!! (koputtaa puuta) Onneks sairastelen tosi harvoin, et ei oo antibiootteja joutunu syömään sitten lapsuuden muuhun ku viisaudenhampaisiin, mut nyt ku nekin on poistettu ni toivottavasti en joudu kuurille ihan helpolla!:)

Tervetuloa KaisaKaisanen!:) Hehe, meillähän on ollut noita muutamia pikavisiitilläolleita kun ovat heti plussanneet, että toivotaan että teillekin tärppää!:) ja siis et oo yhtään neuroottinen noitten poppakonstien kanssa kuule verrattuna tähän ravintolisämyyjään: multa löytyy greippimehun (ja ovistikkujen) lisäks, maca-jauhetta, GLA-kapseleita, melbrosiaa, monivitamiineja, foolihappoa, kalaöljyä, ashwagandhakapseleita, kalaöljykapseleita, magnesiumia (osa noista kyllä kuuluu ihan vakiorepertuaariin) ja olikohan vielä muuta...?;D

iippari: joo, siis kyllähän mekin peittoja ihan kohtuu aktiivisesti heilutellaan, mutta jotenkin itellä on epämukava olo vuodon kanssa (ku siis ei oo vuotoa ollu lainkaan ennen ku lopetin pillerit ku käytin minipillereitä) ni ei sit tuu sillon talleteltua..:/

KyyneltenHymy: alkaa kuulostaa lupaavalta!!:)
 
Destello
Kyyneltenhymy Totta, enää pari päivää niin pitäis alkaa olla taas totuuden hetket käsillä :)

Annie Kiitos muistutuksesta, asia korjattu nyt ja tarkistin muka että muutkin ovat oikein, ettei tullu muiden kohdalle tommosia fiboja :)

Johanna Älä yritä, kyllä se sullekki tulee ihan varmasti :D Jossei tuu niin katkeroidun kyllä sit loppuelämäkseni :D

KaisaKaisanen Lisäsin sut nyt tuonne listaan, laitatko vielä sen tarkemman yk:n tänne, niin voi päivitellä senkin tuonne sitten. En nimittäin tohtinut laittaa mitään, kun sanoit vain että heinäkuusta asti, niin en tiedä onko se alkukuusta, vai loppukuusta alkanut, että lähteekö yk:t sitten vasta elokuun alusta vai heinäkuun alusta :)
 
Destello: Kiva että tosta mun sähellyksestä on iloa myös muillekin kun mun miehelle (ja sen kavereille joille se innoissaan tuota tarinaa kertoo...)! :D Ja kiva että joku muukin treenaa tuota listan päivittelyä, eihän sitä tiedä koska Annie poistuu seurastamme. Tai sitten te molemmat vaihdatte seuraa. ;)

Tervetuloa mukaan KaisaKaisanen! :wave: Jonkin aikaa oletkin jo yrittänyt eli voi tosiaankin olla että tästä tulee sinun kohdalla vain pika-visiitti. ;)

Ja KyyneltenHymyn päivät alkaa pikku hiljaa näyttää aika lupaavilta. =)

Itse tässä samalla yritän metsästää netistä jotain hyvää tulostettavaa (pientä) perus-kalenteri pohjaa, että voi alkaa sitten ihan itse pitää kierroista kirjaa... Kaveri on sellaisen joskus jostain löytänyt, mutta ei enää muistanut että mistä. Eli jos joku tietää niin otan linkkejä vastaan! :)
 
Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista :D Toivon tosiaan, että tämä olisi pikavisiitti, kun vauva on niin kovasti kovasti tervetullut, ja yritystä on ollut. Silti olen jotenkin niin pessimistinen tän kierron suhteen, ehkä juuri tämän oireettomuuden vuoksi. Noh, katsellaan kuin käy :)

Destello: Ai joo, tämä on siis yrityskerta numero 3.

Mites te muut kierron loppupuolella olijat, missä vaiheessa meinaatte testata? Itsellenihän tuottaa todella suuria vaikeuksia odottaa sinne kuukautisten alkamispäivään, mutta olen nyt päättänyt, että sinne asti odotan (eli aikaisintaan lauantaina testaan, parempi olis et jaksais sunnuntaihin ootella).
 
Grill jos löydät jostain semmosen kalenterin linkin, ilmotahan ainakin meikäläiselle! :)

KaisaKaisanen mä en testaan ainakaan ennenku on menkat oikeesti myöhäs! Okei, alan oleen epävarma koska testaan, onneks mies ei testiä varmaan anna ostaa ennen maanantaita :D Mutta siis usko raskauteen on nolla, harakoille meni tää kierto!
Sullakin alkaa kierto vedellä viimisiään! Toivotaan plussaa sulle ja tietenki muillekin! :)
 

Yhteistyössä