Kakskymppiset yrittäjät 2011

Plussanneille sylillinen onnea!! :flower: Uuteen kiertoon siirtyneille voimia! :hug:

Sunflower, minäkin pidän vielä varpaatkin pystyssä sinun puolestasi!!

ON: Pikapäivityksenä kirjoittelen, että viimeinen terosarja on nyt tältä osaa syöty ja seuraavaksi odotellaan tätiä kylään. Seuraava kierto tuleekin olemaan sitten jo mysteeri sen suhteen, miten pitkäksi se taas venyykään.. Ajattelin että jos venyy, varaan jo aikaa tarkempiin tutkimuksiin (marraskuussa tulee yritystä vuosi täyteen). Saisi apua edes näiden kiertojen ja mahdollisen ovulaation suhteen. :)
 
Moikka taas!

SeInka: onnittelut!! kannattaa juu vielä testata sillä cb digillä, että näkee sitten viikotkin!:)

mä oon nyt vähän huono kommentoimaan kenellekään mitään erityistä, mutta toivotaan plussia tänne pinoon ja äkkiä!

ON: täällä aletaan vähitellen palata takaisin arkeen (pakosta). jos sanoin plussan jälkeen, että toivon sitä tunnetta kaikille ihan sydämeni pohjasta, niin sitä su-ma-öistä en toivo!! en tiedä onko mua ikinä sattunut niin paljoa! se jatkui vielä seuraavankin yön, ja nyt luulen, että kaikki tavara on poistunut mun kehosta, ja eilen sain testiinkin negatiivisen (täytyy huomenna vielä testata, kun eilen virtsa oli vielä sellasta jännää paksua), että pitäis olla raskaushormonitkin poistunut kehosta. en olis uskonut, että negastakin vois olla iloinen, mutta on kyllä ihanaa, että asia on nyt pois päiväjärjestyksestä, eikä juurikaan satu enää.

en kyllä nyt tiedä, että miten on, kun siis tuli tuo tyhjennys, niin alanko laskemaan noita kiertopäiviä tästä, vai miten?? nyt kyllä vuoto vielä jatkuu, että voi hyvinkin olla menkatkin tässä samaan syssyyn, kun en nyt sitten tiedä näistä jutuista kun en oo (onneksi) ennen kokenut. no, katsotaan että kauan tää vuoto kestää että josko sitä alkais sitä greippimehua juomaan ja tikuttelemaan kun vuoto lakkaa. ei kait tässä auta kun yrittää olla positiivinen. onneksi ei ehditty ultraan vielä! nyt tiedän edes hiukan, mitä tunteita emby^ on käynyt läpi, mutta ei läheskään niin kauheaa menetystä!

nyt sitten vaan taas vyöhyketerapiaan. soitin terapeutille, ja hän sanoi itsekin saaneensa keskenmenon (tai mikä tuulimuna tää nyt meiän tapauksessa olikin, en oo tutkinut sen tarkemmin), mutta raskautuneensa melko pian sen jälkeen. thumbs up! maca-jauhe ja muut mömmöt on myös taas kehissä, NAM!
 
Johanna88 En oo ihan varma miten ne kiertopäivät oikeesti lasketaan, mutta mä aloin laskemaan km ekasta vuotopäivästä. Siitä sit kesti 24 päivää kunnes menkat alko. Mä olin jo rv 15 kun huomattiin keskeytynyt keskenmeno joka oli tapahtunu joskus 14+.
 
Onpas täällä taas sattunu ja tapahtunut.. Tais olla pari uuttakin tullu tänne, tervetuloa vaan :) Johannalle todella iso halaus :hug: ja pahoittelut! Onnea uuteen yritykseen! Seinkalle plussa onnittelut.. Muille plussa onnea myös kovasti, itse täällä jo himoitsen testauksen aloittamista, mutta ehkä olis odotettava vielä.. Jos siis nyt hyvä tuuri käy ja mennään tolla 39 kierrolla niinku viimeks.. Ainakin ovis limat (ällöä, pahoitteluni ) tuli huomattua tossa 11. pv et nyt olis joku dpo 10-11 joten sen perusteella ainakin pitäs mennä tolla 39kierrolla.. Ja oireitahan on kans tullu huomattua (kytänny itteesä 24/7 koko ajan, mieli tekee jo tepposia varmaan ) :D mut siis on ollut jonkinmoista nipistelyä tuolla ala mahalla, nännit on hieman kipuilleet myös, johtuuko se sitten siitä että oviksen jälkeen oon sormet sinisenä niitä puristellu, jos vaikka olisivat kipeenä :D Ja toissa päivänä olin ihan sata varma että olen raskaana.. tänään taas ei siltä kyllä yhtään tunnu. :whistle: Plussa puhuria nyt tänne! :)
 
Sunflower: Voih. :( Pahoittelut!

KyyneltenHymy ja Sunflower: Mistä viivasta te puhutte?

Johanna: Tsemppiä uuteen yritykseen ja pahoittelut vielä! :hug:

ON: Mulla on ollut koko päivän äklö olo. Piti jäähä kotiin lepäileen.. Nukuinkin sitten viime yönä 14 tuntia. :O Ja vieläki väsyttää...
 
Sunflower :(. Niin kauan kun ei ole vuotoa, on toivoa.

Kiitoksia vielä kaikille :). Huomenna aamulla ajattelin tosiaan tehdä tuollaisen cb digin, silloin pitäisi kyllä kaiken järjen mukaan olla jo 2-3 eli jos ei ole niin tulen tänne vauhkoomaan... ei tosin ole noita testejä vielä kaapissa, toivottavasti ehdin käydä ostamassa. Mies on työmatkalla, eli kai se on raahattava esikoinen tuonne kaatosateeseen, että äiti saa amulla testata... (Mä laitan sitten samalla kertaa kuvaa tuosta uudesta ja siitä vanhasta testistä, kun se mies on tosiaan työmatkalla ja on jemmannut piuhan jonnekin.)
En osaa jotenkin ennen tuota digiä suhtautua tähän oikein mitenkään. Pessimisti ei pety...

Johanna: Mulla on kanssa takana km viikolla 5+ ja oli se kyllä kipeää :(. Laskin kierron alkaneeksi siitä kun vuoto alkoi, ja aika normipituinen kierto siitä tulikin, 29 päivää. Tosi hyvä, että testi näyttää negaa, se on kyllä aika hyvä merkki siitä, että keho on valmis uuteen ovulaatioon ja uuteen yritykseen. Kyllähän sitä jotkut sanovat, että km:n jälkeen pitäisi olla erityisen hyvät saumat uuteen raskauteen...
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


[ITORSTAI 22.9 [/I]

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


villabikinit...........kp57/27-33.........24v......yk3........4.lapsi
Lindu.................kp53/??...............21v.....yk?.........1.lapsi
Emppis...............kp48/28-32........24v......yk?..........1.lapsi
pörrönen............kp40/24..............22v.........yk5........1.lapsi
Anlii...................kp35/30-55..........22v........yk2.........1.lapsi
-minttu-.............kp34/34...............20v........yk2.........1.lapsi
Sunflower11.......kp33/26-33..........23v........yk9........3.lapsi

Kp 21-30


Mesikämmen:.....kp30/30-50.........21v.......yk4.........1.lapsi
Moonbride..........kp28/36..............21v.....................1.lapsi
Iippari................kp27/26-28.........19v......yk3..........1.lapsi
PisaraSadetta.....kp25/37-112........24v......yk5........1.lapsi
Kyyneltenhymy...kp23/30-33.........22v......yk5........2.lapsi
Destello..............kp22/30-33.........23v......yk4.......1.lapsi

Kp 11->20


angstilapsi..........kp20/27-31........20v......yk18........1.lapsi
ttty....................kp18/27-36.........26v......yk6......1.lapsi
funny87..............kp15/35-48........24v.......yk2.........2.lapsi
neonroze............kp14/27..............22v.........yk6.........1.lapsi
Annie24.............kp11/28..............24v.........yk5........1.lapsi
tyttö91...............kp11/37..............20v.......yk2.........1.lapsi

Kp 1-10


mamiia...............kp10/30-50.........24v.......yk2.........1.lapsi
äippä-88.............kp7/??..............23v........yk1.........2.lapsi
toukka90............kp7/25-31.........21v........yk4.........2.lapsi
Meimitär............kp6/31..............25v.........yk5.........1.lapsi
Johanna88..........kp4/30-40........23v.........yk6.........1.lapsi

Kp??/tjot


PePa..................25v.....................3.lapsi
happynow..........24v.....................2.lapsi

Mukana menossa

Grill
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi
Emby^
duulia


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Pahoittelut negasta Sunflower! Onneksi vielä on toivoa...:)

ON: Nyt näköjään tulee yritettyä sitä "yrityksen unohtamis-tekniikkaa", kun on niin kiire ollut, ettei oo kyllä paljo ollenkaan tullut aateltua asiaa. Greippejä olen tosin tunnollisesti syönyt päivittäin. Nyt en muista mitä piti kenellekin kommentoida, kun on raskas päivä takana ja vielä kotityöt odottaisi, mutta viikonloppuna luultavasti ehdin sitten paremmin lukea ja kommentoida. Plussatuulia jännäilijöille!:)
 
Mesikämmen puhuttiin Sunflowerin testiviivasta :)
Ootkos sie ajatellu testailla? Katoin et sul on kp30 menossa jo!

Meil on 22sisällä lämmintä ja mä jäädyn! Toissapäivänä oli joku lämpöpiikkiki, nosti 37,2 vaan pariks tuntia. Nyt otan peiton ja käperryn sohvalle! :)
 
Testasitko mesikämmen?

Näin unta yöllä et Olin miehenkaa kaupassa, siel oli joku meille tuntematon nainen kans ostoksilla vauvan kanssa, sit se nainen sano mulle että hänellä on antaa ylimääränen raskaustesti sulle. Kyselin et miks se antaa raskaustestinsä mulle, sen mielestä olin raskaana koska olin rauhallinen ja iloisen olonen. Otin testin ja tein seuraavana päivänä ja plussa parahti heti ruutuun! olisko toi enne uni? :whistle: No eipäs täs kierros oo tärpänny :stick: Ja sitten me lakataan yrittämästä yrittämästä, tullee jos on tullakseen!
 
Johannalle tsempit seuraavaan kiertoon!

Annie, eikös sekin ihan hyvä taktiikka ole. :) Ei tule ainakaan stressattua. ;)

Mesikämmen, sitten kokeilet (ellet ole jo kokeillu?) ilman miehes suostumusta jos ei muu auta. :) Ei siitä nyt mitään haittaakaan ole...

KyyneltenHymy, ehkä se sitten on enne... ;) Eihän sitä koskaan tiedä!

Piti varmaan jollekin muullekkin kommentoida, mut nyt en kyllä muista enää et kelle... Mut joka tapauksessa kaikille kovasti plussaaaa+++! =)

ON: Tilasin maanantaina innostuksissani raskaustestejä varastoon... Ne tuli keskiviikkona, mut en mä miehelle mitään kertonut. :D Sitä nyt tuskin edes kiinnostaisi... Mut jee, enää kolme pilleriä jäljellä! Voi olla et viikonloppuna jää vähän vähemmällä täällä käyminen, mutta sitten varmasti viimeistään maanantai aamuna pääsen (jaksan) käymään. :)
 
toukka: ai kamalaa! en muistanutkaan (vai ootko kertonu sun km täällä aiemmin?), mitä säkin oot joutunut kokemaan! mä en tiedä mitä tekisin jos tää vielä meille uusiutuis; tuntui tämäkin jo ihan kauheelta, puhumattakaan että tapahtuis enemmillä viikoilla!:( juu, ja vyöhyketerapeuttikin sanoi, että siitä voi sit tärpätä nopsaankin km:n jälkeen, et peukut vaan pystyyn ja kaikki mahdolliset napit ja jauhot käyttöön!:D

SeInka: no?? miltä testi näytti??:) toivottavasti paaaaljon viikkoja ja VAHVA plussa!! ...mullakin olis nyt ollu viikkoja joku 5, mutta nyt aion olla ajattelematta sitä, ja mennä leuka pystyssä kohti uusia pettymyksiä!:D

KyyneltenHymy: heh, meillä 100v vanhassa puutalossa harvoin on ees 22 astetta lämmintä alakerrassa (yläkerrassa kyllä kesällä lämpöä piisaa); viime talven ennätys oli 17 astetta aamulla alakerrassa, ja kerran oli 14 astetta kun oli taloyhtiön pääsulake poksahtanut!:DD)!

ON: tein vielä tänään varmistukseksi liuskatestin ja negaa näytti, ONNEKS! vuotoki näyttää aikalailla tyrehtyneen, että josko sitä pääsis 5-vuotispäivän kunniaksi heiluttelemaan peittoja oikeen olan takaa!;) Ihanaa päästä rakkaan kanssa vaan kaksin (+koirat tietty) mökille nautiskelemaan pimenevästä syysillasta ja kynttilöistä ja puusaunan tunnelmasta!<3
 
Hei!olen 22v,
Kävin 5.09 gynella ja ultrassa jossa lääkäri ei nähnyt mitään raskaus merkkeja 14.09.plussasin ensimmäistä kertaa!!!:D testeja olen tehnyt nyt kymmenia kaikki vahvat plussat,myös terveysasemalla kävin 19.09 virtsa testi antamassa joka oli myös positiivinen:D,mierin vaan nyt miksi lääkäri ei huomannut mitään kun
clearblue testi näyttää raskaana 3+ (eli yli 5raskausviikkoa).seuravan kertaa ultraan menen 12.10 en jaksaa odotaa se tuntuu niin mahdotoman pitkänä s aikaa:(halusin jo nyt varmistaa että kaikki on kunnossa....
 
Teil on sit johanna ollu jo kylmä! :D Mä en tiä mikä mua palelluttaa, joka ilta kamala horkka ja istun toppapuku pääl peiton alla, no ei nyt sentää toppapuku mut villasukat ja villapaita pääl :D

Grill se on jännä ku en oo ennen nähny plussa testeistä unta jos en oo sit saannu viivasta oikeesti testiin ja en oo koskaan unissani ollu raskaana, sitten pojan ootuksen jälkeen. poikaa oottaes näin erittäin eroottisia unia, ne loppu aina siihen ku totesin että olen raskaana ja paita repes mahan kohalta ja iso maha tuli näkyviin :LOL: Mutta en kyl usko tuot unta mitenkää enne unena!
 
Manjara ONNEA! Mulla kävi samoin, ultras ei näkyny mitään. Olin plussannu varmaa jo 3+ jotain ja alko pien tuhruttelu, kävin ultrassa ja lääkäri näki vaan paksuntuneet limakalvot ja totes kemialliseks raskaudeks, käski oottella pariviikkoa, jos ei runas vuoto oo alkanu joudun kaavintaan. Kaks viikkoa meni ja hups, siel makoili 6+ viikkonen pikkunen joka nukkuu täl hetkel omas sängyssä :heart:

Mesikämmenelle iso :hug: Elä heitä sitä toivoa viel kaivoon! :)
 
Mesikämmenelle :hug:. Kyllä siitä kummasti taas nousee pää pystyyn kun vähän aikaa kuluu. Ja tosiaan sulle samat sanat kuin Sunflowerille, että niin kauan kun ei ole vuotoa, on toivoa!

Monilla taas jännän kuulloiset paikat. Mä en varmaan pysty lopettamaan tän palstan stalkkausta, vaikka virallisesti nyt siirrynkin toisaalle. Eli digiin tuli eilen iltapissasta (en malttanut odottaa...) viikkoja 2-3 mikä osuu hyvin yksiin sen kanssa, että ovis olisi ollut reilut kaksi viikkoa sitten tiistaina. Olin ensin ajatellut tehdä vielä yhden testin myöhemmin, että saisi sen 3+, mutta olikin niin järkyttävän kallis tuo testi, että en viitsikään. Melkein 14e! Saatteko te muut noita jostain halvemmalla...?

Moikka ja paaaaljon plussatuulia kaikille!!!
 

Yhteistyössä