Kakskymppiset yrittäjät 2011

äippä_88 mulla alko menkat n. 6kk synnytyksen jälkeen ja kyl ne muistaakseni aika säännöllisesti tuli. Tais olla kierron pituus 24. Saatto olla välillä myös 38. En oikee taho muistaa enää.. Ei mulla ehtiny ku muutamat kuukautiset tulla ku alettii yrittää taas lasta ja heti sit tärppäs (mikä kyllä meni kesken turnerin oireyhtymän takia). Nyt on keskenmenon jälkeen tullu vissii 3 menkat aina kp25-31 ja nyt on ehkä toivottavasti taas tärpänny :)
 
Täällähän on tapahtunut vaikka mitä parin päivän aikana! :)

neonroze Pahoittelut!:hug: Toivottavasti tästä kierrosta tärppää!

toukka
Sulla on kyl jännät paikat..:popcorn: Tsemppiä vaan odotteluun! Tuuhan heti kertoon, kun saat sen kunnon plussan!

Mikä on nyt siis tilanne kyyneltenhymyllä? :) Meni vähän ohi, kun oon nii väsynyt työpäivän jälkeen..

Anlii Tänne saa kyllä ihan vapaasti avautua! :hug:Juuri tän vertaistuen takia täällä käydään (tai ainaki minä käyn)! Ja minä kyllä ymmärrän ahistuksesi. Nega ja menkat tuntuu kyllä yhtä pahalta jokaisessa kierrossa, niin ei se minusta yrityskierrosta riipu, kuka täällä saa ahistua ja surra.

Mullakin on ollut niiin monta vuotta vauvakuume, että oisin kyllä toivonut pikaista tärppiä, kun vihdoinkin pääsi yrittämään. Mulla on "jo" yk5 menossa, ja aika usein kyllä tuntuu siltä, että ei sitä tärppiä taidakaan tulla.. Pakko se on kuitenkin jaksaa yrittää pysyä positiivisena ja jatkaa yrittämistä. Jospa meillä molemmilla tästä kierrosta tärppäisi! :)
 
Destello
KyyneltenHymy Tärkeämpää on varmasti se, että nouseeko tuo määrä tuosta. Kyllähän se tietääkseni ihan marginaaliin menee, että voi laskea jo sen että siellä joku pikkuinen on kyydissä :) Varovaiset onnittelut :heart: :kiss:

ON: Täällä ei erikoista.. Nälättää, vessattaa ja vituttaa suomeks sanottuna. Eilen tuli riideltyä avokin kanssa jostain ihan turhasta, pillahdin jostain ihan turhasta ja molemmat sitten syystä jos toisesta veti herneen nenään, ja tuloksena oli et nukuttiin eri huoneissa. Nyt ärsyttää ja on paha mieli asiasta, mut minähän en periksi anna, vaan pidän mielipiteistäni kiinni. Päivä on jotakuinkin kulunut aggressiivisessa siivoamisessa (ajatelkaas, pesin oikein seinät ja lattialistatkin, jotain hyvää sentään), mulla kun on tapana tehdä niin ,että jos mua alkaa ärsyttään tai suutun jostain niin alan siivoamaan :'DD Vielä pitäis lähteä koiran kanssa lenkille tonne syysmyrskyyn, ja yöksi töihin katselemaan näitä känniääliöitä. Jotenki nyt on semmonen olo, et jos ykskään tulee sanoon jonku poikkinaisen sanan siellä, niin varmasti sanon hyvinkin suorasanaisesti takas, vaikka ei myyjänä oikein vois niin tehdä.

Jotenkin räjähdysaltis olo nyt tällä hetkellä -.-
 
Mää tääl rääyn ton perkeleen 59 kanssa! Jossain lukee liian alhanen, jossain kohtaa sopii taulukkoon! Miks neuvolat ei voi olla viikonloppusin auki! Mut eihän kaikilla ne nouse oppikirjan mukaan? Ja mä oon perkele taulukossa vielä! Suututtaa perkeleen numerot, miks ei voi olla KYLLÄ ja EI vastaus!

Maiskutan asiaa viel hetken ja ajattelen sit lisää. Nyt pakko kyllä syödä eka etten oksenna!
 
Joo, nyt on syöty ja jäätelöki imeskelty, kyynel valu jo siit ku jäätelön päältä tippu suklaat lattialle :LOL:

Homma on nyt silleen naiset! :attn: Julistan itseni plussanneeksi, odotan maanantaihin ja soitan neuvolaan. Koska 4+5 on veikkaus ja arvo oli vaan 59, hcg tuplaantu joka toinen päivä (?) huomennahan se voi olla jo katossa? Tai sitten ei! Ehkä mulla on viikkoja vähemmän tai jotain muuta, mutta pieni onnellisuus on vaikka vaarat piileekin. Ja ei kaikilla voi nousta heti kattoon arvot! Jotkuthan plussaa vasta 8+ viikoilla.
Onkohan mun ajatusmaailmassa järkeä :D

Sunflower soitin tulokset ajanvarauksesta, sano tuloksen ja muuta ei osannu kertoa. Neuvolan kautta saan lisätietoja.

Hitto Destello mäki haluun vihasena siivota, meillähän siivottas koko ajan :LOL:

Ja nytkun jotain tuol kohdussa on/oli annan raskautumis vinkkejä jotka tepsi itellä (myös pojan aikaan);
- 1kerran max 3 kertaa kuussa seksiä, vaan sillon kun huvittaa!
- Elkää kuunelko ovista, "hups se meni jo".
Näillä tulin nyt ja näillä ohjeilla tuli poikakin :D
Tai sit mussa on neitsyt marian vikaa ;) :LOL:
 
Aivan mahtavaa KyyneltenHymy! Onnea!:heart::flower: Toivottavasti kaikki menee hyvin. :) Ja kiitti vinkeistä. ;)

Olis kyl hieno juttu jos vihasena tulis siivottua kuten Destellon, mut on kyllä aika kaukainen kuvitelma se. :D Mut toivottavasti te saatte riidat sovittua ja että sullekin tulis parempi mieli. =)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


LAUANTAI 8.10

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


villabikinit...........kp73/27-33...........24v.........yk3........4.lapsi
Lindu.................kp69/??.................21v.........yk?........1.lapsi
Emppis...............kp64/28-32...........24v........yk?.........1.lapsi
pörrönen............kp56/24................22v........yk5.........1.lapsi
Anlii...................kp51/30-55...........22v........yk2.........1.lapsi
-minttu-.............kp50/34................20v........yk2.........1.lapsi
Mesikämmen:.....kp46/30-50..........21v.........yk4.........1.lapsi
Moonbride..........kp44/36...............21v.......................1.lapsi
angstilapsi..........kp36/27-31..........20v........yk18........1.lapsi
funny87..............kp31/35-48.........24v........yk2..........2.lapsi

Kp 21-30


Annie24..............kp27/28..............24v........yk5..........1.lapsi
tyttö91...............kp27/37..............20v........yk2..........1.lapsi
mamiia...............kp26/30-50.........24v........yk2..........1.lapsi
äippä-88.............kp23/??..............23v........yk1..........2.lapsi
toukka90............kp23/25-31.........21v........yk4..........2.lapsi
Meimitär............kp22/31..............25v.........yk5..........1.lapsi
Poikka...............kp21/28-30..........21v.........yk?..........1.lapsi

Kp 11->20


Johanna88..........kp20/30-40.........23v........yk6...........1.lapsi
Iippari................kp16/26-28.........19v........yk4............1.lapsi
PisaraSadetta......kp15/26-37-112..24v........yk6............1.lapsi
Sunflower11........kp14/26-35.........23v.......yk10...........3.lapsi

Kp 1-10


Grill....................kp10/??...............21v.......yk1..........1.lapsi
Destello..............kp9/30-33...........23v........yk5..........1.lapsi
KaisaKaisanen.....kp8/29-31...........23v........yk4..........1.lapsi
ttty.....................kp8/26-36...........26v........yk7..........1.lapsi
neonroze............kp2/27................22v........yk7..........1.lapsi

Kp??/tjot


PePa..................25v.....................3.lapsi
happynow..........24v.....................2.lapsi

Mukana menossa

Pienoinen
Huisi hippu
Tigi
Emby^
duulia


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Kyyneltenhymy


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Funny Unohdin eilen onnitella sua!:ashamed: Olin varma, että jotain tärkeää unohtu ja nyt sen tajusin. Eli onnea oikein kovasti ja plussatuulia! :flower:

Kyyneltenhymy Onnea plussauksesta!:flower: Käyhän välillä kertoon kuulumisia! :)

Apua, mulla on vissiin ihan laho pää, kun en oo (vissiin) muistanut toivottaa Poikkaa tervetulleeksi! Eli tervetuloa Poikka ja tsemppiä yritykseen! :flower: Oot kyllä joutunut kokemaan kovia. :hug: Toivottavasti pian tärppää ja kaikki menee hyvin! Lisään sut listalle, niin tarkista, että tietosi ovat oikein! :)

Voiko joku vinkata, onko vielä jotain tärkeää, mitä en oo muistanut? Oon ollut tosi huonomuistinen ja huolimaton tällä viikolla! Yks päivä huomasin juuri ennen bussiin nousua, että mulla on pankkikortti bussikortin sijaan kädessä! Onneksi ehdin huomata, kun ois ollut aika noloa lähes täydessä bussissa koittaa visaa näyttää kortinlukijalle! Sehän ei oo yhtään noloa, että oon siellä pysäkillä seissyt visa kädessä bussia oottaen.. :O
 
Destello
funny Multa on menny ihan totaalisen ohi, myöhäiset onnittelut rouviintumisesta! :flower:

Annie Sama vika täällä. Jotenki tuntuu tuo dementia vaivaavan kyllä enemmän kuin ennen -.- Pahinta oli ehkä, kun mummu joutui sairaalaan viime viikolla äkkiä löydetyn munuaissyövän vuoksi, ja leikattiin, ja lupasin et meen käymään siellä ja sit muistin eilen et ei juma, mä unohdin sen. Ihan kamala olo sen takia -.- Oliskohan jotain muistipillereitä olemassa? :D

ON: Kiukuttaa, edelleen. Työyö meni päin mäntyä, ja mulla oli koko yön semmonen olo et menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä, ja olo oli jotenkin kostea koko ajan. En nyt käsitä enää, MITÄ TÄÄ MUN KROPPA NYT TAAS KETTUILEE?! Sitku mietin asioita, niin mulle tulee ihan hervoton päänsärky siitä. Sitte ku poltan tupakkia, niin päätä särkee vähän lisää, ja ravaan vessassa vähän väliä jos erehdyn juomaan ees desin jotain. Join eilen pari batterya, ja luulin et kuivun kasaan sen jälkeen. Ruuansulatuskin toimii vähä turhan hyvin, mulla on nimittäin maha ollu ihan sekasin viimeset kolme päivää. Voiskohan flunssasta tulla jotain jälkimaininkeja tämmösessä mittakaavassa? Emmä oikein enää muutakaan keksi et mikä vois olla, ku stressiäkään nyt ei oikeastaan oo ollu melkeen kuukauteen :/ Normaalisti siitä menee pasmat sekasin.

No, jospa se tästä. Parin tunnin päästä töihin (sairaalan kautta toki, nyt on PAKKO käydä kattoon mummuparkaa sielä ennenku se luulee et oon unohtanu sen täysin), ja 13h työvuoro taas edessä. Ja mua väsyttää vieläki, vaikka nukuin 5 tuntia sen jälkeen ku aamulla tulin kotia. Luojan kiitos ens viikolla on yks vapaapäivä, niin saa nollata tilanteen ja tapittaa unta palloon vaikka vuorokauden.
 
Kiitoksia vaan itsellenne mukavasta vastaanotosta, tää on kyllä ainut paikka missä tunnen olevani normaali. Miehelle tai kavereille kun kertoo tikkuttamisista ja mitä ihmeellisimmistä oireista saa aina neuvoksi vaan lopettaa yrittämisen ja ajattelun niin sitten onnistuu. Haluaisin vaan tietää että kuinka moni oikeasti pystyy lopettamaan ajattelun? Onko teistä joku pystynyt? Päässä pyörii vaan kysymyksiä tulenko enään lainkaan, onko jotain vikana, miksi miksi miksi? Vaikeammaksi asiaa tekee vielä se että joka kuukausi tulee "oireet" aina vähän oviksen jälkeen, eli mun "raskausoireet" on ilmeisesti menkkaoireitakö? Anteeksi avautuminen mutta taas tänään yksi keskustelu johti kykyyni raskautua. Sain ensin TAAS neuvon olla yrittämättä ja sen jälkeen ystäväni tokaisi, että ehkä mun tarkotukseni on ensin voittaa lotossa ja sitten vasta saada lapsi jotta voin tarjota sille parhaan mahdollisen elämän!! Siis mitä v*ttua? Mä en edes lottoa! Kyseinen ystäväni on itsekin äiti. Arrrgghh!

Mutta joo taitaa tiedot olla oikein, En osaa vaan yrityskiertoja arvioida, onhan tässä jo reilu vuosi koitettu.

Kyyneltenhymylle isot onnittelut ja toiveet että pikkuinen pysyy mukana <3
Mua on ruvennut hieman ihmetyttämään tää rakas kroppani. Viimeiset 3-4päivää on koostunut päänsärystä, vessassa ravaamisessa, järkyttävästä turvotuksesta, heikotuksesta, vilusta jopa peiton alla, rupesin taas näkemään unia meidän enkelistä ja nyt uusimpana, eilen alkoi kivuliaasti vihlomaan alamahasta. Vihlonta alkaa yksimisestä, nopeista liikkeistä ja jopa vatsa"lihasten" jännittämisestä. Mutta mun kiertopäivillä repäisykivut ei varmaankaan voi olla mahdollisia..? testinkin tein vaikka näin aikasta olikin(negahan se tietty oli) mutta oireet on tupsahtanut ihan itsestään, eli en oo ees asiaa sen kummallisemmin miettinyt ennen noita vihlaisuja. Auttakaa mua viisaammat? :)

Niin ja ajattelin ensin kirjottaa mun tarinan tänne mutta linkitän sen vaan niin saa lukea jot tahtoo, Eli pinon viesti nro6.
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/keskenmeno/1970456-erikoisemmat-keskenmenot/
 
Viimeksi muokattu:
Voi ei Poikkka, luin tuon linkittämäsi tarinasi. En voi edes käsittää kuinka vaikeaa sulla on ollut! Toivon vaan (ja toivottavasti en ole liian itsekäs tässä kommentissani), että en kokisi tuota samaa itse. : / En nimittäin ehkä jaksaisi sitä... Mutta sitä en ymmärrä, miksi sinun ystävät neuvoo sua noin! Siis joo, ehkä he yrittää auttaa, mutta mua ei tuollainen "lopeta yrittäminen" -kannustus auttaisi. Ja mun mielestä ihan kamala tuo kommentti "ehkä mun tarkotukseni on ensin voittaa lotossa ja sitten vasta saada lapsi jotta voin tarjota sille parhaan mahdollisen elämä" !!! En vaan ymmärrä... Siis itsellähän on vasta yk 1 menossa, eli ei minulla omakohtaista kokemusta mistään tälläisestä ole ja ei edes kerrota kavereille ym (tai mun yksi kaveri tietää että jätin pillerit pois) että yritetään lasta, mutta siis todella kamalasti sanottu! Tuli taas varmaan tosi selvä kirjoitus taas...? :D

Ja Destellolle: älä mieti niin paljoa, säästyt päänsäryltä. ;) No mutta siis tosissaan, toivon että sulla on joko jotain flunssan vaivoja tai kenties raskausoireita...? :)

Annie: Mä sekoilen aina, älä välitä. :D

ON: Huh huh, oli lähellä ettei jäänyt mun lapsen yritys lyhyeen. Oli nimittäin ihan metristä kiinni etten törmännyt tuossa seitsemän aikaan tänään hirveen! Ja jos sen kaveri olisi tullut sieltä perässä yli, niin sitä en olisi enää pystynyt väistää... Pieni pysähdys tähänkin elämään. Olen ehkä tuolle yläkerran ukolle jonkin kiitoksen velkaa? :D (en siis mikään uskonnollinen ihminen ole!) Tällä kertaa ei muuta, ajatukset on vieläkin aika hyvin siinä hirvessä... : /
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


SUNNUNTAI 9.10

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


villabikinit...........kp74/27-33...........24v.........yk3........4.lapsi
Lindu.................kp70/??.................21v.........yk?........1.lapsi
Emppis...............kp65/28-32...........24v........yk?.........1.lapsi
pörrönen............kp57/24................22v........yk5.........1.lapsi
Anlii...................kp52/30-55...........22v........yk2.........1.lapsi
-minttu-.............kp51/34................20v........yk2.........1.lapsi
Mesikämmen:.....kp47/30-50..........21v.........yk4.........1.lapsi
Moonbride..........kp45/36...............21v.......................1.lapsi
angstilapsi..........kp37/27-31..........20v........yk18........1.lapsi
funny87..............kp32/35-48.........24v........yk2..........2.lapsi

Kp 21-30


tyttö91...............kp28/37..............20v........yk2..........1.lapsi
mamiia...............kp27/30-50.........24v........yk2..........1.lapsi
äippä-88.............kp24/??..............23v........yk1..........2.lapsi
toukka90............kp24/25-31.........21v........yk4..........2.lapsi
Meimitär............kp23/31..............25v.........yk5..........1.lapsi
Poikka...............kp22/28-30..........21v.........yk?..........1.lapsi
Johanna88..........kp21/30-40.........23v........yk6...........1.lapsi

Kp 11->20


Iippari................kp17/26-28.........19v........yk4............1.lapsi
PisaraSadetta......kp16/26-37-112..24v........yk6............1.lapsi
Sunflower11........kp15/26-35........23v........yk10...........3.lapsi
nellinu................kp15/28.............23v.........yk2.............2.lapsi
Grill....................kp11/??.............21v.........yk1.............1.lapsi

Kp 1-10


Destello..............kp10/30-33...........23v........yk5..........1.lapsi
KaisaKaisanen.....kp9/29-31...........23v........yk4............1.lapsi
ttty.....................kp9/26-36...........26v........yk7...........1.lapsi
neonroze............kp3/27................22v........yk7............1.lapsi
Annie24..............kp1/28..............24v........yk6.............1.lapsi

Kp??/tjot


PePa..................25v.....................3.lapsi
happynow..........24v.....................2.lapsi

Mukana menossa

Pienoinen
Huisi hippu
Tigi
Emby^
duulia


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Kyyneltenhymy


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Poikka:hug: Minäkin luin tarinasi, joka on kyllä ihan hirveä!:'( Toivon todella kovasti, että sulla plussaa pian ja saat vihdoinkin kokea normaalin, loppuun asti hyvin menevän raskauden!

Minäkään en Grillin tavoin voi käsittää, miksi ystäväsi sanovat sinulle noin. Ihan kuin se auttaisi..Varsinkin tuo kaverisi lottovoitto-kommentti hämmästyttää! On kuin kaverisi ei toivoisi sinulle onnea, mutta mikä kaveri se on, joka ei halua ystävälleen hyvää?!

Minäkin oon just eilen miettinyt, että mitehän muut saa ajatukset pois yrittämisestä. Eli Gallup: Onko jollakin jotain vinkkiä, miten saa ajatukset pois vauvoista, yrittämisestä ja oireista? Itse oon (Grillin (?) vinkin mukaan) keskittynyt kotiin ja sisustamiseen (mutta sisustus on nyt valmis) ja töihin (mutta työkiireet helpotti taas hetkeksi).

Grill Hui, olipa pelottava kokemus! :hug: Onneksi sulle ei käynyt mitenkään!

Destello Mullakin tuli mieleen, että älä vaan mieti liikaa, ettei päänsärky iske. :) Ehkä jokin "aivojen nollaus" olisi paikallaan?! Enkä nyt tarkoita mitään pään täyteen vetämistä, vaan ihan jotain rentouttavaa, esim. hemmotteluhoitoja, mind&body-liikuntaa, minilomaa, tv-sarja-maratonia yms. miten sulla nyt onkaan tapana rentoutua.

ON: Kp1 yk6. Ei tarvinne enempää kommentoida fiiliksiä.
 
Annie kyl mie viel käyn teijän puolesta tääl jännäilemässä :)

Destellolle tulin sanomaan, tänään sain selkeen ovis + ! Toivotaan et sun pääkipu ois helpottanu jo tänään, ärsyttäviä tuommoset!

Poikkka luin sun tarinan enkä osaa valita oikeita sanoja pahoitteluun. Toivotaan ettet ikinä enään joudu tuommosta kokemaan :hug:

Mä en vielkään usko plussaa, tänää pähkäilin et testeissä on vikaa mut sit muistin et kävinhän labrassa :D
 
Kiitos Annie! Ja iso voimahalaus sulle! :hug: Ja juu, olin se minä kuka käytti sisustusta ajatusten pois viejänä, mutta nyt on rahat niin tiukalla että ei voi oikein suuresti sitäkään hyödyntää. Muuten se toimi! :)

Destellolle suosittelen myös Annien tapaan jotain hyvää rentoutusta, mikä sulle sit toimiikaan. =)

Jaja... Jotain tais olla vielä, mut nyt ne jäi tonne toiselle sivulle... :)
 
Sunflower11
Eilen illalla tais tulla ovis plussa, aamulla oli jo haaleempaa, mut testaan viel illalla uusiks ni sit osaan sanoa, mut uskon et eilen tuli ja nyt tänään olis ovispäivä. Semmoset olot ainaki :)
 
Moikka taas!!:)

Huh! Paljon on tullu tekstiä parin päivän aikana!! varovaiset onnittelut kyyneltenhymylle!!:)

...ja pahoittelut menkkojen runtelemille.:( kyllä se vaan joka kerta tuntuu yhtä pahalta ku ne alkaa...

sunflower: toivottavasti on ovis käsillä ja saatte hyvin hyödynnettyä!;)

Funnylle onnittelut avioliiton johdosta!!:) missäs kävitte honeymoonilla?:)

ON: en oo nyt pariin päivään testaillu ovista, mut eilen testasin illalla, ja taas sain vaan haamusen, et en tiiä menikö jo, vai mikä on... aamulla tietty unohdin testata, mut katotaan mitä huomenissa tulee!:) jotenki nyt vois olla tavallaan ihan passelikin jollei tärppää ku on ne häät tulossa, mut toisaalta toivoo et tärppäis kuitenkin!:D
 
Pääsiskö tänne mukaan? :)

Olen siis 23-vuotias ennestään vähän reilun vuoden ikänen tyttö, nyt kp15/28? ja yk2 menossa.
Tyhmänä menin ostamaan ovistestejä ja nyt vituttaa kun ne vaan näyttää negaa koko ajan! Ihan masentunu olo ja oon ihan varma etten edes ovuloi tässä kierrossa, jos ovuloin koskaan! :mad:

Taustasta sen verran, että oikeestaan tasan kaks vuotta sitten (7.10.09) koin keskenmenon rv19+4. Odotin kaksosia ja heillä todettiin fetofetaalinen transfuusio, eli verenkierto häiriö. Tarkottaa käytännössä sitä että kun identtisillä kaksosilla on yhteinen istukka, niin verenkierto on mennyt sekaisin niin että toinen saa ravinteita liikaa ja toinen liian vähän. Yritimme kaikin keinoin saada lapsemme pelastetuksi, olimme Hampurissa verisuonten laserleikkauksessa mutta kun ei niin ei :'(
 

Yhteistyössä