Kakskymppiset yrittäjät 2011

Sunflower =) Toivottavasti nyt tärppää!

Grill Joo, toimi se mullakin viikon ajan, mutta en nyt viitsi jatkossa sitä käyttää, kun tulee kalliiksi ja eipä oikeestaan oo mitään sisustettavaa jäljellä. Noh, onneks on melko pian taas joulu, niin sitten voi keskittyä sisustaan kotia joulukuntoon. :)

nellinu Tervetuloa mukaan ja tsemppiä yritykseen! :flower: Ootko milloin aloittanut tikuttaan ovista? Mulla on kans kierron pituus 28 (tai 27) ja ovis yleensä kp13-14 paikkeilla, eli se on voinut sullakin jo mennä. Toisaalta, jos kierto on 28, voi ovis olla esim. vasta n. kp16. Etköhän kuitenkin ovuloi, kun oot jo pari kertaa onnistunut raskautumaan. :)
 
Tein jo tänä aamuna testin mut negaa näyttää. Ihan ku olisin jotain siinä näkevinäni mut en oo kyl varma. Mies ei ainakaa mitään nää. Tuntuu et oireetkin on vähenemään päin. Oisko kyseessä sit kemiallinen?! No mut ainahan on toivoa kunnes menkat alkaa :kieh:
 
heibodei mulle voi päivittää tällä kertaa nyt sitten kp2 koska kello on jo ylipuolenyön... eli siis uuteen koitokseen. jos se tällä yrityskerralla sais alkunsa sitten. nyt oli kierto normaali. onneksi. :) ja kiitos kaikille onnittelijoille. käytiin ihan vain saksassa muutaman päivän reissulla :)
 
Päätin ottaa niinsanotusti härkää sarvista ja huomenna varata ajan yksityiselle. Jos vaikka suostuisivat ultraamaan ja muutenkin kattomaan, että kaikki toimii niinkuin pitää. Oon jo kauan miettiny että pitäis mennä mutta joka kerta jättänyt menemättä, koska en halua kuulla mitään huonoa. Jos vaikka saisin heti huomiselle päivälle. Pitäkää peukkuja, että pelit toimii niinkuin pitää.

Ja nellinu tervetuloa:) Mä pidän sulle plussapeukkuja, itellä samantapainen kokemus vuosi sitten mutta vaikeuksien kautta voittoon, eikö niin:hug:

Kp23 ja vihlonnat vaan jatkuu.. Pientä menkkamaista juilimistakin havaittavissa.. Hmm..:whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
nellinulle tervetuloa!
Sä voit ovuloida myöhemmin :) Elä hätiköi! Mie ainakin ovuloin ku alotin tikuttamisen ni kp 19 "pahimmillaan". Pahoittelut tapahtuneesta :(


Omaa, mulla tänään dpo 1 menossa :) Tosiaan oli se kp 14 ovisplussa :)
 
Tervetuloa mukaan nellinu! :wave: Kamala kun niin monilla tuntuu olevan noin kamalia kokemuksia... : /

Annie, mä kans odotan et saa alkaa laittaa kotia joulukuntoon. :) Täs on jo jonkun aikaa ollut kovat paineet tilata uutta joulukamaa, mut katsotaan nyt jaksanko mennä ihan täysin vanhalla... :)

Ehkä toi päätös on kuitenkin paras Poikkka, ymmärrän kyllä et sua jännittää ja pelottaa mitä siellä sanotaan. Toivotaan tietenkin että kaikki on kunnossa ja varmaan onkin! =)

ON: Mua ottaa nyt niin päähän kun päästän ton kouluni menee ihan päin "sanonko mitä"! Ja huvittavinta on se, että mua oikeesti kiinnostaa toi ala, mutta en sitten tiedä riittääkö mun aivokapasiteetti ton läpi viemiseen... Oon niin huono lukemaan mitään, siksi en oo edes lukioon päin katsonutkaan ja nyt kuitenkin päädyin amk:hon! Tjaa, kaipa tää tästä...

Ei mulla muuta kovin ihmeellistä, vähän on paha tietää koska pitäis ovulaatio olla, kun ei edes kierron pituutta tiedä. :D Mut ei se niin vakavaa, ens kierrossa vähän jo tietää. :)
 
Moikka kaverit!:)

nellinu: ai kamalaa!:( hirveitä ootte joutuneet kokemaan! mä luin ton viestin eilen illalla jo, ja nyt oon sit jo unissanikin ollut niin todella pahoillani! eli kaikki mahdollinen myötätunto teille! Kyllä mä uskon, että te sen tärpin vielä saatte, kun on jo aiemmin tärpännytkin!:) täällä me yritetään aina toisiimme valaa uskoa vaikka mikä olis!

toukka: toivotaan, että jotain tulis näkyviin!!:)

funny: nyt vaan voimia keräämään oviksen varalle!:)

ON: ostiks joku muu sieltä verkkoapteekista niitä ovisliuskoja?? siis ihan huijausta, niissä on parasta ennen oct 2011, eli on jo vanhoja!:( rupesin tänään ihmettelemään ku ei se viiva vahvistu ja tänään en saanu ees kontrolliviivaa siihen liuskaan et mikä on, ja katoin, et nehän on vanhoja! perkele!
 
Tärppejä toivon kaikille paljon! :)

Johanna mulla oli ovistestejä ja raskaustestejä, päiväys kans sama kun sun testeissä. Silti plussa saatu!

Neuvolaan soitettu ja torstaina ultra! En saa kuulemma netistä lukea kohdun ulkosista sun muista ja olen kuulemma raskaana. :D Niil on joku viitearvo 25, sen yli ku menee on plussa. :) Ruskeeta tuhrua tulee välillä pyyhkiessä, ei onneks sen enempää. Nyt vaan toivon kovasti että kaikki ois hyvin!

KyyneltenHymy 5+0(?)
 
Sunflower11
Johanna, joo sen takia ne oli halpoja ku menos vanhaks!
Ja mä sain kyl ihan hyvin ovisplussan bongattua :)
Pari testiä siel oli semmosia "floppeja".. Ei tullu aluks yhteen kontrollia ollenkaan ja dippasin toisen ja sit siihen alkokin tummenee kontrolli :D Mut noita on ollu kyl joskus nois halvoissa muutenki.
 
Destello
nellinu Tervetuloa mukaan! Oot näemmä myös niitä kovan onnen lapsia, jotka joutuvat menemään vaikeimman kautta unelmiinsa, mutta tsemppiä teille yritykseen :) Toivotaan ettet kauaa listoilla roikkuisi, vaan tärppäisi nopeasti :)

Poikkka Plussatuulia sinne, kuulostais ihan lupaavalta ;)

Grill Juu, tuttu tunne.. Minäkin haluaisin käydä koulua, mut ongelmana on se etten varmaan eläis enää millään jos tekisin töitä vaan osa-aikasesti. Tosin et mulla on vielä haaveena päästä semmoseen kouluun mikä maksaa kurssimaksuiltaan 2000e pyöreästi, ja kurssivälineet siihen vielä päälle. Tietäis vaan, et kestääkö oma terveys sen nii sitte voiski mennä ja keksiä jotain et pakko valmistua :D
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


MAANANTAI 10.10

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


villabikinit...........kp75/27-33...........24v.........yk3........4.lapsi
Lindu.................kp71/??.................21v.........yk?........1.lapsi
Emppis...............kp66/28-32...........24v........yk?.........1.lapsi
pörrönen............kp58/24................22v........yk5.........1.lapsi
Anlii...................kp53/30-55...........22v........yk2.........1.lapsi
-minttu-.............kp52/34................20v........yk2.........1.lapsi
Moonbride..........kp46/36...............21v.......................1.lapsi
angstilapsi..........kp38/27-31..........20v........yk18........1.lapsi

Kp 21-30


tyttö91...............kp29/37..............20v........yk2..........1.lapsi
mamiia...............kp28/30-50.........24v........yk2..........1.lapsi
äippä-88.............kp25/??..............23v........yk1..........2.lapsi
toukka90............kp25/25-31.........21v........yk4..........2.lapsi
Meimitär............kp24/31..............25v.........yk5..........1.lapsi
Poikka...............kp23/28-30..........21v.........yk?..........1.lapsi
Johanna88..........kp22/30-40.........23v........yk6...........1.lapsi

Kp 11->20


Iippari................kp18/26-28.........19v........yk4............1.lapsi
PisaraSadetta......kp17/26-37-112..24v........yk6............1.lapsi
Sunflower11........kp16/26-35........23v........yk10...........3.lapsi
nellinu................kp16/28.............23v.........yk2.............2.lapsi
Grill....................kp12/??.............21v.........yk1.............1.lapsi
Destello..............kp11/30-33...........23v........yk5..........1.lapsi

Kp 1-10


KaisaKaisanen.....kp10/29-31...........23v........yk4............1.lapsi
ttty.....................kp10/26-36...........26v........yk7..........1.lapsi
neonroze............kp4/27................22v........yk7............1.lapsi
Mesikämmen:.....kp3/30-50...............21v.........yk5.........1.lapsi
Annie24..............kp2/28..............24v........yk6.............1.lapsi
funny87..............kp2/35-48.........24v........yk3..........2.lapsi

Kp??/tjot


PePa..................25v.....................3.lapsi
happynow..........24v.....................2.lapsi

Mukana menossa

Pienoinen
Huisi hippu
Tigi
Emby^
duulia


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Kyyneltenhymy


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Hei vaan kaikille :)

Olen seurannut keskusteluanne jo jonkin aikaa, vihdoinki sain aikaiseksi liittyä joukkoonne. Ikää on kertynyt 20 vuotta (kohta 21) ja mies on 24 vuotias. Seurustelua takana vajaa pari vuotta ja vuoden alusta asti on kuumeiltu. Tosin mies on nyt vasta näyttänyt vihreää valoa vauvalle. :)

Opiskelen parhaillaan yliopistossa ja mieltä on askarruttanut, että voikohan äitiyslomalla suorittaa kursseja/tenttejä? Tarkoitus olisi kuitenkin saada valmistuttua 5 vuodessa jos mahdollista.

Tällä hetkellä on kp 29/28 ja yk1 ja tosiaan toiveissa olisi esikoinen. :)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


TIISTAI 11.10

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Lindu.................kp72/??.................21v.........yk?........1.lapsi
Emppis...............kp67/28-32...........24v........yk?.........1.lapsi
Anlii...................kp54/30-55...........22v........yk2.........1.lapsi
-minttu-.............kp53/34................20v........yk2.........1.lapsi
angstilapsi..........kp39/27-31..........20v........yk18........1.lapsi

Kp 21-30


Jaanel................kp30/28..............20v.........yk1..........1.lapsi
mamiia...............kp29/30-50.........24v........yk2..........1.lapsi
äippä-88.............kp26/??..............23v........yk1..........2.lapsi
toukka90............kp26/25-31.........21v........yk4..........2.lapsi
Meimitär............kp25/31..............25v.........yk5..........1.lapsi
Poikka...............kp24/28-30..........21v.........yk?..........1.lapsi
Johanna88..........kp23/30-40.........23v........yk6...........1.lapsi

Kp 11->20


Iippari................kp19/26-28.........19v........yk4............1.lapsi
PisaraSadetta......kp18/26-37-112..24v........yk6............1.lapsi
Sunflower11........kp17/26-35........23v........yk10...........3.lapsi
nellinu................kp17/28.............23v.........yk2.............2.lapsi
Grill....................kp13/??.............21v.........yk1.............1.lapsi
Destello..............kp12/30-33...........23v........yk5..........1.lapsi
KaisaKaisanen.....kp11/29-31...........23v........yk4............1.lapsi
ttty.....................kp11/26-36...........26v........yk7..........1.lapsi

Kp 1-10


neonroze............kp5/27................22v........yk7............1.lapsi
Mesikämmen:.....kp4/30-50...............21v.........yk5.........1.lapsi
Annie24..............kp3/28..............25v........yk6.............1.lapsi
funny87..............kp3/35-48.........24v........yk3..........2.lapsi
tyttö91...............kp1/37..............20v........yk3..........1.lapsi

Kp??/tjot



Mukana menossa


Emby^
duulia


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee
PePa
happynow
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi
villabikinit
Moonbride
pörrönen



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Kyyneltenhymy


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Jaanel Tervetuloa mukaan!:flower: Saa nähdä ehditkö kovin kauaa täällä ollakaa, kun kpt näyttää aika lupaavilta! ;) Itse en oo perehtynyt äitiysloma+opiskelu-asioihin, mutta uskon, että se onnistuu, koska silloin saa ainakin työtä tehdä jonkin verran. Oon itsekin ajatellut, että äitiyslomalla ja sen jälkeen täydentäisin tutkintoa tai opiskelisin jopa toisen maisterintutkinnon (mussa on vähän ikuisen opiskelijan vikaa), mutta on kuitenkin vähän epäilyttänyt, että onkohan pieni vauva + opiskelut liian rankka yhdistelmä.

toukka Mikä siellä on tilanne? Joko oot plussannut? ;)
 
En saanu vielä lääkäri aikaa koska suosittelivat odottamaan menkkojen alkua.. Epäili että vois olla r-oireet menossa :) JA tein äsken testin (tiiä et liian aikasta) Mutta siinä oli jotain!!! Ei vielä oikeen punaväriä mutta jotain(luulin sitä ensin varjoks mut kun kääntelin ja vääntelin ni siinä se pysy), tuli ihan testi ajan sisälläkin :) Mutta sitten jo rupesin miettimään et onko joku muu saanu Predictor testillä turhia viivapaikkoja tai muita?

Jaanel tervetuloa :) Mulla ainakin yks kaveri kävi joitain kursseja äippälomalla, sopi vaan koulun kanssa asiasta.
 
Onpas taas tullut paljon tekstiä! :) tervetuloa uusille :wave: ja pahoittelut tädin kohdanneille :hug:

toukan tilannetta minäkin kyselisin ;) oletkos tehnyt vielä uusintatestiä?

ON: täällä taisi olla ovis vasta eilen (kp 25). Oli ainakin sen oloiset limat, ja vähän vaikuttaisi siltä että nyt olisi kuiva kausi alkanut :p Eipähän tarvitse vielä vähään aikaan testailla. Ehkä tossa aikaisintaan kp 37 ellei menkat ole silloin vielä alkaneet.
 
tyttö91
ON: tämä kuittaa pitkän tauon jälkeen että täällä täti tuli kylään tänä aamuna :) Ja on iloinen siitä. Kierto näytää löytävän paikalleen. Elämä on vieläkin hieman sekaisin, joten hetkinen saattaa kestää vielä ennen kun palailen tänne keskustelemaan. Katsellaan =) Onnea kaikille yritykseen ja plussatuulia!

Ja suuret onnittelut Kyyneltenhymy!
 
toukka Toivottavasti saat sen plussan!=)

tyttö91 Tsemppiä! Ja palailehan takas, kun siltä tuntuu.

sunflower¨Itekin oon sitä miettinyt ja nyt kun on aikaa, voisin vähän selailla, kenestä on kuulunut vaikka 4 viikkoon ja siirtää muita hiljentyneisiin. :)

Poikka :) Toivottavasti viiva vahvenee ja saa väriä! Milloin aattelit taas testata?

Muoks. Nyt oon siirtänyt hiljentyneisiin kaikki, joista ei 4 viikkoon oo kuulunut. Niitä olikin yllättävän vähän. :)
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Jaanel! :wave:

Toukalle pidän täällä peukkuja pystyssä (auttoi KyyneltenHymylläkin ;))! =)

Tyttö91: Jaksamisia kaikin puolin ja kuullaan mahdollisimman pian! :)

ON: Hjälp!!! Onko mahdollista et mulla olis nyt jo (kp 13) ovulaatio? Kun tossa kävin hetki sitten kaupassa ja siellä ajattelin että kylläpä maha tuntuu hassulta, mut sit ajattelin et kyllähän se mahdollinen ovispäivä lähenee että ehkä sitä. Mut sitten meni joku 10 min, niin alkoi tuntumaan sellaisia pieniä vihlasuja mitä kesti ehkä 2 min ja sitten oli taukoa joku 30 min ja sitten taas uudestaan... Mitä muuta mun nyt tarttis seurata? Niitä limoja?

Oon ihan pihalla. :D Ja kun en niitä testejäkään oo hankkinut kun ajateltiin eka mennä ihan "luonnollisesti". =)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä