Kakskymppiset yrittäjät 2011

Tervetuloa icy :wave: Toivotaan ettet tarvi ens kierrolla ovista mehtästää :)

Sunflower tää on nii rasittavaa, miks ei voi olla jo kp 30menossa ja näkis pikkuhiljaa tärppäskö vai ei :headwall: ai miten nii malttamaton :LOL:

Tääl vieläkin alamahaan koskee kun tekee vähänki liikaa jotain! :confused: No ei auta urputtaa.. Tänään pitäs siivota ja pakata loppuun, huomenna jos lähtis sitten tienpäälle.
 
Paljon onnea kaikille plussanneille =)

funny87 En osaa mitään vinkkejä kertoa mutta mulla myös ollut aina tosi epäsäännölliset kuukautiset, ja edellisten raskauksien jälkeen mennyt enemmän sekaisin. Mitään lääkkeitä en oo käyttänyt mutta jos ei tää kierto nyt ala itsekseen tasaantumaan niin pitää vissiin käydä sitten lääkärissä.
 
Destello
Onnea plussanneille ja teretulemast uusille kasvoille! :wave:

Täällä ei mitään ihmeellistä, kiirettä pitää kisa-autojen kanssa ja kirjaimellisesti ympäri vuorokauden on saanut olla tekemässä niitä jos meinaa keretä viikonlopuksi Tampereelle (kauden tärkeimmät kisat siellä, huoh). Väsyttää ja stressaa ihan kamalasti kun itse on niin kipeä ettei voi edes seistä suorassa, mut onneks kai tuo tuosta helpottaa. Nyt hedelmällisimmät päivät pitäis olla 19.7 - 23-7 ellen väärin muista. Koitetaan hyödyntää, vaikka nuo kisat tuohon väliin tunkevatkin :)
 
Ihanaa! Onnea Epa_88 !!!:flower:

Tänne ei kuulu mittään. Odotellaan menkkojen alkua. Ihmettelen vaan, että miksi kierto venähtänyt, just katoin kalenteria niin nyt ollu puoli vuotta aina kierto 29 pvää. Himputti kun ärsyttää. Raskaanakaan täällä ei olla, tein eilen CB digitestin kun halusin saada selkeän vastauksen ja "Ei Raskaana" oli tulos :s apteekin täti antoi mukaan toisen CB testin, kaupan päälle, kun niistä oli menossa lokakuussa päiväys...
 
Onnea plussanneille =) Toivottavasti lisää hyviä uutisia tulee! Ja tervetuloa mun jälkeen tulleet uudet yrittäjät.

Mä en oo onneks kerinny ajatella raskautumista muuten kuin joka iltasen päänsäryn yhteydes et kuuluukohan raskausoireeseen :D Maha ja selkä kivutkin onneks on loppuneet.

Nyt lähinnä stressaan raha-asioita, olis pakko saada töitä opiskelun oheen mutta mihkään ei edes pääse haastatteluun :( Kyllä me varmaan saatais sitkuteltua muuten mut mun auto hajoaa koko ajan uudesta paikkaa ja mä ajan päiväs 100km että sen olis pakko olla kunnos ja lisäksi pitäis hääkuvat teettää mut neki nielee omaisuuden :| Huoh. Ehkä tää tästä jos lakkaa panikoimasta ja luottaa että asiat järjestyy..
 
Destello
KyyneltenHymy En aja, avokki ja appiukko ajaa ja oon appiukolle nyt kuukauden sisällä tehnyt auton valmiiks ja auttanu avokkia laittaan omaa autoansa, molemmat oli vielä kuukausi sitten siviiliautoja mut ne sitte sai luvan lähteä kilpauraa kokeilemaan. Nyt olis enää tehtävänä teippaukset molempiin autoihin että päästään kunnolla edustaan, muuten autot on valmiita tällä hetkellä. Mut onpa sitä tullu tehtyäkin, viimeiset 2,5 viikkoa tehty avokin kans ympäri vuorokauden noita autoja ja ite oon vielä käynyt yötöissä kahessa grillissä, hommaa on riittäny :)

Talvella alan sitten ajamaan itse Bar6-luokkaa, ellen poksahda paksuks ennen sitä, ens kesänä voi olla et meikäläisenkin näkee sitten tuolla JM-radoilla naisten luokassa, jos tulokasta ei ala näkymään niin sitten ajan itse :) Jos kiinnostaa, niin tuolta: http://destello.kuvat.fi/kuvat/ voi käydä katselemassa tiimin kansiosta kuvia autoista, toki sieltä löytyy muitakin kuvia :) Mut, tota valkosta oon rakentanu yksin, musta on avokin projekti.
 
Destello
Nomppeli Hieno homma!

Tosin et mulle justiin tuupattiin kilo paskaa niskaan, kun koiran kaikki mahdolliset hoitopaikat keksivät jotain muuta tekemistä, ja hoitolat ei koiraa huoli, oon soittanu jokaisen lähikunnan hoitolan läpi. Ongelmana on siis et mistä hemmetistä repäsen koiralle hoitajan torstai-sunnuntai väliselle ajalle, kun paikkaan minne majoitutaan, ei sallita eläimiä? Itkuhan tässä kohta pääsee, kun oon pistäny oman terveyteni likoon noitten autojen takia, ja jos nyt en sitte pääse seuraan niitten neitsytlähtöjä niin kaulakiikku kutsuu. Eka ite rakentama auto ja heti tulee tommonen vastaisku :'( Nyt ressaa, varmaan enemmän ku koskaan ennen.
 
tiedän ehkä miksi minulla ei ole taas tälläkään kertaa alkaneet menkat, koska ressaan koko ajan. olemme menossa parin kk päästä naimisiin ja ne ressaavat ja aikaisemmin rahahuolet. jahas oottelen vaikka vielä v-lopun ylitse ja sitten menen lääkäriin. en ole muuten ikinä ennen kokeillut ovistestiä, miten ne toimivat??
 
Mitäs tänne kaikille kuuluu?


Täällä tissit kipeämpänä kuin varmaan ikinä eikä menkkoja näy. Testaan vielä jonkun ajan päästä uudelleen. Mietin tuossa, että pitäisi yrittää pitää taukoa tästä vauvapalstailustakin, unohtaa kokonaan koko homma, mutta täällä näytän roikkuvan. :whistle: Vielä en ole sisäistänyt sitä, että nyt ei yritetäkään, vaan stressaan asiasta ihan yhtä paljon kuin aiemminkin. : / Kun tulisi edes ne menkat!
 
Hiihoi kukas täällä valitti näitä piinaavan jännittäviä dpo päiviä :D

Mulla menossa vasta dpo 1, ei ny millään jaksais odottaa kuinka kävi! Ja lauantaina isot kekkerit tiedossa, mitenhän päin sitä olis sitte ku kukaan ei kyllä niele mitään selityksiä miksi mulle ei alkoholi maistu joten jotain tulee pakosti otettua ja toki mielikin tekee.. ÄHH! Kuinka ootte toiminu? :headwall:

Voi Destello, kunpa se koirahoito nyt järjestyisi! Oletko kysellyt tuolta Tampereen päästä, mahtuisiko johonkin? Itse tiedän ainakin Pälkäneeltä yhden kennelin, josta voisi kysyä, jos ei ole kauhean kranttu puitteiden suhteen (koirat kyllä siis hoidetaan hyvin, pitäjät pitkän linjan koiraihmisiä ja koirille on omat tarhat ja sisätilat).
 
Aa joo KyyneltenHymy kävinki vaklaamassa että meet kiertopäivissä mua 3 edellä mutta sulla tais olla pidempää kiertoa, mulla on kaks viimesintä ollu 26 ja 28 pvää ja tosiaan ovis oli tuntemuksien ja sunnuntain testauksen mukaan eilen... joten tuskin vielä dpo 5 näkyy testissä mitään vaikka siellä jotain yritystä oiskin. Mutta enköhän mäkin sen muutaman uskaltaudu ottamaan, täytyy vaan sitten toivoa ettei vaikuta kiinnittymiseen vai mikä tossa vaiheessa onkaan sitten menossa jos jotakin siellä kehkeytyis.. tuskin kuitenkaan on alkiolle tai siis hedelmöittyneelle munasolulle mitään haittaa noin varhasesta juopottelusta, jos vaan kyydissä pysyy :)
 
Jos ei oikeesti halua juoda juhlis nii voihan lasin tai tölkin käydä tyhjäämäs vessas lavuaariin ja laittaa vettä tilalle :D niin mä ajattelin tehdä kun meillä on varmaa häämuistelo pippalot syksyllä ja jos on raskausviikkoja vähän nii en varmaa viitti viel kertoa kellekkään.
 
Destello
KyyneltenHymy No poveria ja poveria, luonteeltani oon suhteellisen rämäpää, ja ajattelin et voishan sitä käydä näyttään niille muille naisille (ja yleisölle) et miten ajetaan tyylipuhtaasti päin ojarumpuja :DD Tosin, ongelmana on vain se että pitäis saada vielä jalat ylttämään polkimille. Meikäläistä kun ei pituudella ole siunattu.. :D

ttty Siis mitä, pälkäneellä? Kerro lisää, otan kaiken mahdollisen tiedon vastaan! Ottaisin Kajon mukaan toki, jos alueelle niitä eläimiä sais viedä (koira kun on kulkenut jokaisessa kisassa mukana, plus reissannut muutenkin ikäänsä nähden paljon ja tykkää reissailla muutenkin), muttaku ei saa nii minkäs teet. Laitoin jopa paikallisen osta/myy jne palstalle nettiin ilmiotuksen jos joku kiva dogsitter sen huomais, ja ottais koiran hoitoon. Ihan pikkulikalle ei koiraa viitsi antaa, kun ikää on 10kk, korkeutta liki 80cm ja elopainoa n.50kg, nii ei mikään perus hernekeppi sitä taida pidellä jos sen pään ottaa -.- Tossahan on puolet vetokoiraa, nii voitte vain kuvitella et minkälaista mulla on juosta sielä peräsä ku se päättää lähteä jonku siilin perään juokseen. -.-

Et anyone, haluaisko kokeilla koiranomistajan elämää viikonlopun yli? Tuo mun mainospuhekki oli varmasti niin houkutteleva et kaikkia kiinnostaa, eikö? :) Koira on kiva, emännällä on vaan huono huumorintaju.

Moonbride Koita jaksella, kyllä sitä aina jotain muuta tekemistä keksii :hug: Voi olla että se ressaaminenkin hidastelee niitä menkkoja, eihän sitä koskaan tiedä. Itsellä on aikoinaan ollu samaa ongelmaa, et ressatessa menkat on heti jättäytyny jälkeen ja tullu seuraavan parin viikon aikana, kun ressi on helpottanut (eli siis sillon nakki ja kirves kun en syönyt pillereitä).
 
Destello, puhelinnumeron löydät tuolta Tuijan koirahoitola :) Tosiaan, tilat eivät ole aivan ylisiistejä, turvallisia kuitenkin ja koiria hoidetaan hyvin, hinnatkin edulliset. Jos et muuta keksi niin soita ja kysäise, jos olisi tilaa. Tulevat varmasti toimeen isojen jörriköidenkin kanssa! Remmilenkkejä eivät taida tehdä, mutta tarhat on. Meillä on ollut tuolta pari koiraa perheessä ja nykyisen omanikin äiti on Mörrimöykkyläinen :)

Tarjoutuisin muuten ottamaan meille mutta kun lupaavat niin kuumaa keliä että joudutaan evakuoitumaan anoppilaan ja siellä koirien pitää pysyä lähistöllä ilman aitoja eivätkä ne saa pelotella lapsia (edes pelkällä ulkonäöllään :D)
 
Viimeksi muokattu:
ttty mul taitaa olla lauantaina dpo 7-9, jos oon pysyny mukana kartalla :D Ja yleensä kierto on se 31päivää. Pojan aikaan testasin tooooosi aikasin, ultrassakin kävin sillon nii ei siel edes näkynyt mitään ja epäilivät kemiallista raskautta. Mut toinen raskaus voi olla ihan erinlainen!

Destello se ei auta siis kun rakentaa lisäpolkimet ;)

Tääl kolottaa hammasta, sopivasti kun reissuun lähetään. Elikkäs palailen kait jossain ens viikolla takasin, toivottavasti plussa uutisten kanssa :) Plussa tuulia teille kaikille!
Ainii, eilen oli tosikovia menkkakipuja TAAS! Luulin et alkas menkat, mut eihän ne ny viel voi! :confused:

KyyneltenHymy kuittaa hetkeksi! :wave:
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


KESKIVIIKKO 20.7.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

PisaraSadetta.....kp109/60-64.....24v.........yk3.........1.lapsi
PieniRosa:..........kp92/28..............20v.........yk2...........1.lapsi
Mesikämmen:.....kp51/30-32.......20v.......yk2.........1.lapsi
Adalemina..........kp44/36..............23v.......yk2........3.lapsi
Bubble89............kp34/27-45.........22v...................1.lapsi
duulia.................kp34/29-30................................1.lapsi
funny87..............kp31/??.................24v......yk1.........2.lapsi

Kp 21-30


icy......................kp28/28-35...........21v......yk?.........1.lapsi
Kekkuvekku.........kp27/28-31...........23v.......yk3........1.lapsi
villabikinit...........kp27/27-33............24v......yk2........4.lapsi
Bela88...............kp26/28...............23v.......yk2.........2.lapsi
Princessa...........kp24/28-30..........24v........yk1........2.lapsi
Sunflower11......kp23/33...............22v........yk7........3. lapsi
Kyyneltenhymy....kp21/30-33......22v......yk3.............2.lapsi


Kp 11->20


Destello..............kp20/28-34............23v......yk2........1.lapsi
Iippari................kp20/28.............19v..........yk1........1.lapsi
ttty....................kp18/27-32...........25v......yk4..........1.lapsi

Kp 1-10


neonroze............kp10/27..............22v.........yk4.........1.lapsi
Annie24.............kp3/28............24v...........yk3.........1.lapsi
pörrönen............kp1/22...............22v........yk3.........1.lapsi

Kp??/tjot


Emby^...............25v.....................1.lapsi
PePa..................25v.....................3.lapsi
Moonbride...................................1.lapsi

Mukana menossa

Huisi hippu
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88




Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa icy! :) Lisäsin sut listaan, mutta tarkista, etä tulihan kaikki tiedot oikein!

Mites Mesikämmenellä menee? Ootko tehnyt taas testiä tai käynyt lääkärissä? :)

Destello Toivottavasti löydät Kajolle hoitopaikan ja pääset sinne kisoihin! :)

Moonbride
Ilmottele ainakin miten kävi! Kyllähän sieltä voisi hyvin se plussa tulla...=)

ttty Oon käsittänyt, että niin kauan kun ei oo menkat myöhässä, on turvallista juoda. Eli ihan hyvin voit ottaa la, varsinkin jos et mitään kaatokännejä aatellu vetää!:D
Yhdellä tutulla oli käynyt niin, että se oli ollu oikein kunnon "ryyppyreissulla" (eli opiskelijaporukan exculla) ja kotiin palattuaan huomannut olevansa raskaana, mutta lääkärikään ei ollut yhtään huolestunut kuullessaan siitä reissusta ja ihan terveen lapsen se oli lopulta saanut.
 

Yhteistyössä