Kakskymppiset yrittäjät 2011

Hömelö Olipa ihania uutisia! Onnea oikein kovasti! :flower:Takaisin ei sitten ole tulemista, saat ootella meitä plussanneiden puolella!;) Onko muuten millainen olo? Joko on oireita? :)

Mites moonbride? Alkoko täällä plussa-aalto?:)

Iippari Tervetuloa mukaan!:) Lisäsin sut listaan, niin tarkista, että tiedot on oikein.

ON: Mun piti testata huomenna, testitkin tuli tänään, mutta nyt jännittää niin paljon, etten tiedä, uskallanko... :eek: Menee päivä pilalle, jos on nega, vaikka eihän se nega vielä mitään merkkaa.. Vieläkään ei oo menkkaolot palanneet, enkä kyllä kaipaakaan niitä takaisin.
 
Annie24 Kiitos, tiedot olivat oikein. :)

Saako tässä kysyä mistä te olette testejä ostaneet ja mitkä ovat edullisia/hyviä/huonoja/kalliita? :) Kokemuksia kaipailisin eri merkeistä. Itsellä kun ei ole ketään jolta uskaltaisi kysyä. Kauheen jänskää tämmönen. :)
 
Iippari minä tilasin nyt ekaa kertaa mammaksilta, testit tuli parissa päivässä, eikä oo mitään valittamista vielä ainakaan.
Halvemmalla olisin saanut esim. raskauskeijusta, josta oisin tilannut, jos oisin tajunnut ajoissa tilata. Siellä sivuilla nimittäin luki, että testit lähetetään vasta torstaina (hyvitykseksi oisi tosin saanut pari ylimääräistä testiä), niin en ottanut riskiä, että testit olisi tulleet vasta ensi viikolla. Myös kotitestit-sivuilta saa testejä halvalla.

Luultavasti kaikki raskaustestit on ok, ovistesteissä on käsittääkseni enemmän vaihtelua laadussa. Liuskatestit on aina halvimpia, ja kalleimpia on nuo clearbluen digit, joissa tosin on myös se viikkonäyttö. Itse tilasin tällä kertaa liuskoja pari kappaletta ja CBn digin. Jos liuskat näyttää jonkinlaista viivaa, varmistan asian vielä sillä digillä. Liuskojen ja puikkojen ero on ilmeisesti se, että puikot voi käyttää myös "virtsasuihkussa", mutta liuskat pitää aina dipata jossain astiassa.

Kannattaa muuten selata tätä meidän ketjua taaksepäin, sillä itsekin jokin aika sitten kyselin noista testeistä ja sain jonkin verran vastauksia. :)
 
Heippa. Taidan liittyä tännekkin jännäämään itseni ja muiden puolesta! ja ihanaa lukea hömelön oireista ja plussasta :D En jaksanut selata ku pari sivua näin alkuun..

Eli me ollaan nyt alettu tosissaan yrittämään, ehkäsy jätettii pois jo viime kierrosta mut tiesin jo et ovis oli menny ohitte. Eli mun tiedot olis kp19/28-30 24v yk1 2. lapsi haaveis

Onks täällä muita opiskelijoita? Vähän hirvittää miten opintojen käy mut toisaalta en tiedä onko koskaan sit oikeaa hetke tehdä toista, esikoinen olis pian aikunen jos jäis odottelee sopivaa hetkeä :)
 
Tervetuloa uudet! :wave:

Princessa: Minä aloitan syksyllä opinnot ja vähän hirvittää mitä ne siellä sanoo, jos tässä lähiaikoina raskaaksi tulen. Toisaalta voihan koulusta pitää pienen tauon sitten kun lapsi syntyy. Tuskinpa opiskelu tuottaa mitään ongelmia. Mun äitikin on opiskellut lapsia saadessaan ja hyvin on pärjänny. :)

Mites Moonbride? Kovasti odottelen hyviä uutisia! :heart:
 
Mesikämmen: onks sulla kuinka pitkä tutkinto alkamas?
Kaveri alotti ammattikoulus 2v tutkinnon ja samantien tuli raskaaksi, ei sillä ainakaan oo tuntunu olevan ongelmia opintojen kans. Toki riippuu varmaan alastaki.

Itse oon ammattikorkeas mut jos ens vuoden sais pinnisteltyä toivottavasti raskaana nii sit jäis tekemättä vaan yks harjottelu ja opinnäytetyö. Ont:tä pystyy kyl varmaan tehdä äippälomallaki jos seuraava vauva on yht rauhallinen ku esikoinen =)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


LAUANTAI 16.7.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

PisaraSadetta.....kp105/60-64.....24v.........yk3.........1.lapsi
PieniRosa:..........kp88/28..............20v.........yk2...........1.lapsi
Mesikämmen:.....kp47/30-32.......20v.......yk2.........1.lapsi
Adalemina..........kp40/36..............23v.......yk2........3.lapsi

Kp 21-30


Bubble89............kp30/27-45.........22v...................1.lapsi
Moonbride..........kp30/33............................yv2.........1.lapsi
duulia.................kp30/29-30................................1.lapsi
Emby^...............kp28/28.............25v..........yk5.........1.lapsi
Epa-88...............kp28/30.............23v.........yk3.........1.lapsi
Annie24.............kp27/28............24v...........yk2.........1.lapsi
Kekkuvekku.........kp23/28-31...........23v.......yk3........1.lapsi
villabikinit...........kp23/27-33............24v......yk2........4.lapsi
Bela88...............kp22/28...............23v.......yk2.........2.lapsi
pörrönen............kp21/22...............22v........yk3.........1.lapsi


Kp 11->20


Princessa...........kp20/28-30..........24v........yk1........2.lapsi
Sunflower11......kp19/33...............22v........yk7........3. lapsi
Kyyneltenhymy....kp17/30-33......22v......yk3.............2.lapsi
Destello..............kp16/28-34............23v......yk2........1.lapsi
Iippari................kp16/28.............19v..........yk1........1.lapsi
ttty....................kp14/27-32...........25v......yk4..........1.lapsi

Kp 1-10


neonroze............kp6/27..............22v.........yk4.........1.lapsi

Kp??/tjot



Mukana menossa

Huisi hippu
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö




Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Princessa! :) Se on kyllä totta, että ei sitä "oikeeta hetkeä" saada lapsia tule kyllä koskaan. Ensin on opiskelut, sitten pitää päästä mukaan työelämään, sitten luoda uraa jne. Mulla on kyllä opiskelut opiskeltu tältä erää, mitä nyt vähän täydennän tutkintoa tässä joutessani, mutta vielä ei oo vakityötä, eikä sitä mun alalla ihan noin vaan saa, vaan eka pitää moooonta vuotta tehdä määräaikaisia. Jos odottaisin siihen asti, että olisi se vakityö jne. niin olisin varmasti yli 30 v. siinä vaiheessa..

ON: En sitten viitsinytkään tehdä testiä, kun eilen tuntu, että on turhaa, mutta teen sen ehkä huomenna tai ma.
 
Kiitos kaikille kyselijöille! :heart: Valitettavasti täältä ei kuitenkaan tule hyviä uutisia... Testasin negan aamulla. Menkkoja ei näy. Itkettää ja ahdistaa. Nytkö ei toimi enää terotkaan? :( Oon jo niin väsynyt tähän, mietin jo että lopettaisimme yrityksen ja jatkaisimme joskus sitten kun tilanne sallii. Siltikään en taida sitä tehdä... Vauvankaipuu on niin kova kuitenkin.


Mites Mesikämmenen tilanne? :)


Tervetuloa Princessa!
 
Kiitos onnittelijoille:flower:

Annie24 oisit testannu vaan! :) Noista oireista, pientä menkkamaista alamahanväätöä lähes koko ajan on mutta ei mitää kovia kipuja. Rinnoissa vain lieviä jomotuksia. Naama oli eilen kuuma ja posket punaset, olo kuin sairastumassa olisi ja päänsärkyä! Väsyttäää. Ummella myös ollut maha jo useamman päivän, mitä mulla ei koskaan oo.

Mesikämmen tulehan perästä, onnea testaukseen!! :)

Moonbride ootan kans sun testausta, plussaonnea!! :)
 
Kiva että on muitakin opiskelijoita! Viimeksi kun olin raskaana nii alkuraskaudes pahoinvointi ja väsymys oli aivan järkyttävä, tän takia jännittää et kuinka menee koulun käyminen penkin alle jos samanlainen alku.
Tuo pahoinvointiki varmaan ny menee kun tarvis vaa istua luokas ja vessaan ei oo pitkä matka.. mut tuo väsymys onki pahempi aamuja ajatellen et pääseekö sitä ollenkaan ylös ja kouluunki on sen verta pitkä matka et rattiin nukahtaminenkin on mahdollista..
Mut se väsy/oksu onneks kesti sen rv13 tienoille jonka jälkeen olin melkeen yliaktiivinen, viel samana päivänä kun synnytin nii olin vielä pitääs ratsastustunteja ja leivoin illalla ja yhtäkkiä oltiinki menos sairaalaa kohti :D
 
Hellurei..

Tervetuloa uusille :wave:

Tääl mietin toden teolla, haluanko toisen? Poika huutanu pian 3tuntia, nyt väsähti kun laitoin sänkyyn nallen kanssa.. Mutta päädyin siis mietinnässä siihen, TOTTAKAI haluan toisen vaikka välillä vähän väsyttää :)

Moonbride iso voima :hug:

Kp 17 menossa :rolleyes: Eilen menkkajomotusta vasemmalla puolella, valkkaria on, mutta ei paljoa ja pahoinvointi jo näyttäytyy.. Siis ovis?! ;) Ainii, oon nii ylpee kun tässä kierrossa on seksihalutki pysyny mukana! Mieskin eilen oikeen yllätty ronskista ehotuksesta :LOL:
Nii ja tää hätähousu tietää jo testaavansa ens lauantaina :whistle: Kaverilla sillon häät ja ei oo kait mikkään kuivat kemut, mamma siis vaihtaa vaihteen vapaalle ja naukkailee (toivotaan ettei!) skumppaa :)

Nyt meen järjesteleen huushollia, isäntä lupas kahtoa "orpokoti" leffan mun seurana.. Okei okei... En uskalla kattoa sitä ilman et joku on vieres :D En tosin tiä onko se edes kamala :confused:
 
Tänään illalla testattu vahva plussa Predictor-r.testillä :heart: :heart: Nyt siis menkoista laskettuna rv 6+2, vielä 5+2 täysin nega oli. Kiitos teille kaikille ihanaisille naisille jotka ootte mun tukena ollu!! Ootte kullan arvoisia!! :heart: Olen hengessä mukana ja seurailen teidän juttuja :) Plussatuulia kaikille kovasti, toivottavasti teillä kaikille tärppi käy pian!
 
  • Tykkää
Reactions: Emby^
Princessa: Mulla alkaa kahden vuoden tutkinto ammattikoulussa. En oikein jaksa kyllä uskoa, että mitään ongelmia olisi. :)

Moonbride: Pahoittelut negasta! Sama juttu minulla eilen. :/

ON: Elikkäs eilen testattu nega. Ottaa päähän. Alkais edes ne menkat niin pääsis uuteen kiertoon, jos en kerta raskaana ole.
 
Moonbride Voi, olipa ikävä kuulla. :( Koitahan silti vielä jaksaa! Vaikka lasta ei "luomusti" tulisikaan, voi hoidoista olla apua ja aina voi hakea adoptiota. Kyllä te tuutte vielä joku päivä oman lapsen saamaan! :hug: Ja ainahan on toivoa siihen asti, että menkat alkaa, Hömelökin plussas myöhään. :)

Mesikämmen Pahoittelut negasta! :hug:Onko sulla aiemmin kierrot venyny noin paljon?

ON: Eilen en enää kestänyt ja testasin päivällä negan! Jokin viivanpaikka siihen ilmesty sitten hitaasti, mutta se on kai normaalia?! Ei siinä kyllä mitään väriä ainakaan ollut.. Vielä en oo luovuttanut, sillä kiertopäivä oli 27/28 ja se tosiaan oli päivällä testattu, enkä ollu muutenkaan kovin montaa tuntia pidättänyt pissaa. Jos menkat ei aamuun mennessä ala, testaan silloin sitten uudestaan, niin ei tarvi jännätä, että alkaako ne vai ei. Ens kiertoon sitten tilaan ovistestit.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


SUNNUNTAI 17.7.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

PisaraSadetta.....kp106/60-64.....24v.........yk3.........1.lapsi
PieniRosa:..........kp89/28..............20v.........yk2...........1.lapsi
Mesikämmen:.....kp48/30-32.......20v.......yk2.........1.lapsi
Adalemina..........kp41/36..............23v.......yk2........3.lapsi
Bubble89............kp31/27-45.........22v...................1.lapsi
Moonbride..........kp31/33............................yv2.........1.lapsi
duulia.................kp31/29-30................................1.lapsi

Kp 21-30


Epa-88...............kp29/30.............23v.........yk3.........1.lapsi
Annie24.............kp28/28............24v...........yk2.........1.lapsi
Kekkuvekku.........kp24/28-31...........23v.......yk3........1.lapsi
villabikinit...........kp24/27-33............24v......yk2........4.lapsi
Bela88...............kp23/28...............23v.......yk2.........2.lapsi
pörrönen............kp22/22...............22v........yk3.........1.lapsi
Princessa...........kp21/28-30..........24v........yk1........2.lapsi


Kp 11->20


Sunflower11......kp20/33...............22v........yk7........3. lapsi
Kyyneltenhymy....kp18/30-33......22v......yk3.............2.lapsi
Destello..............kp17/28-34............23v......yk2........1.lapsi
Iippari................kp17/28.............19v..........yk1........1.lapsi
ttty....................kp15/27-32...........25v......yk4..........1.lapsi

Kp 1-10


neonroze............kp7/27..............22v.........yk4.........1.lapsi
Emby^...............kp1/28.............25v..........yk6.........1.lapsi

Kp??/tjot



Mukana menossa

Huisi hippu
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö




Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Moi!

Emby :hug:

Tääl ihan kamala olo, oksettaa ja maha kipee.. Greippi mehu on jäänyt kaappiin, en saa enää lasillistakaan alas :x No, olo helpottaa jahka on mennyt se 3päivää ohi.
Nyt pitää mennä laitteleen poika yö unille ja viettää miehen kanssa 2vuotis kihlapäivää :heart: Meinaa siis; herkkuja, elokuvaa ja miehen lämmin kainalo :)
 

Yhteistyössä