Kakskymppiset yrittäjät 2011

Sunflower näimpä. en syö teroja nyt, söin tänä keväänä 3kk kuurin ku kaksi luomu kiertoa 38 ja 48. Terojen jälkeen taas sama, nyt toinen kierto menossa ja molemmat pitkän laisia. jotenkin luulin etten tarviis enään niitä, enkä helpolla haluakaan enään syödä. Kiertojen venymiselle kun ei pitäis pcota tai muuta olla syynä, ellei 7kk aikana tilanne ole muuttunut. teroja voisin saada tk:stakin ihan mutta ne ei osaa tähän perustilanteeseen ottaa kantaa, joten odotan että rahatilanne ja mieliala hyvät gynelle menemistä varten. tosin pian mahdollisuus saada lähete lapsettomuuspolille joten mietin kannattaako kuitenkni odottaa sinne asti.
 
Embylle ja hömelölle pahoittelut negoista. Korvat luimuun ja kohti uusia ...

Täällä ei mitään uutta. Mies toki sanoi tässä hetki sitten, että nyt ainakin on semmonen tunne, ettei mitään ole tapahtunut. Johtuen pitkälti siitä, että olen ollut kovin stressaantunut ihan muista asioista, hevoset yllättäen ja niiden iki-ihanat omistajat - murinaa...
eli ei siis montaakaan päivää enään kun punahilkka saapuu.
 
Täällä on tultu uimasta, kamalan lämmin ja sais sitä saakelin vettä sataa välillä! Omenapuukin kuolee pystyyn! murr...sille!
Ovis tääl on varmaan viikonlopulla ja ollaan saatu hyvin piettyä kii joka toisen päivän touhuista ;)

Hömelö toivottavasti saat selvyyttä kiertoihis ja sen plussan mahdollisimman pian :hug:

neonroze hieno asenne, vaikka varmasti joka kierrossa hieman harmittaa (ainakin itellä)! Eihän se auta kun nokkakohti uutta yritystä ja jännitystä :)
 
kekkuvekku Onnea oviksesta! :)


PisaraSadetta Pahoittelut koirasi menetyksestä :hug:


neonroze Pahoittelut menkoista! Hyvä asenne sinulla, uuteen kiertoon pää pystyssä vain!


Pahoittelut tädistä kaikille joilla menkat alkaneet! Plussatuulia kaikille!


Täällä vatsa kipuilee siihen malliin, että kyllä se täti sieltä on tulossa. Tissit ja varsinkin nännit on ihan julmetun kipeät. :(
 
Pahoittelut menkoista niille, joilla alkanut!

Hömelölle ison ison halaus ja tsempit! Sinulle kyllä soisin sen plussan niin mielellään!! :hug:

Kekkuvekulle onnittelut oviksesta ja toivottavasti pupuilu on tuottanut tulosta. Plussatuulia! :whistle:

Moonbride: Älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Sinulle kans plussatuulia!!

ON: Ei menkkoja. Saapa nähä kuinka pitkäksi tämä kierto venyy.. Ihmeellistä tämä touhu.. Minulla on ollut jo pitkään säännöllinen tuo 30-32 kierto. :O
 
  • Tykkää
Reactions: kekkuvekku
Olen viettänyt hiljaiseloa jonkun aikaa, käyny kuitenkin kurkkimassa täällä että mitä höpisette :) Tänne kun ei kuulu yhtään mittään uutta. Ei olis enää hirveen pitkä aika siihen kun kuukautisten pitäisi alkaa. Piti tässä kierrossa alottaa oviksen tikuttaminen, mutta se vähän jäi. Tänään sitten tilasin ovistestestejä jos sitä ens kierrossa sitten kokeilis vihdoin :)

Hömelölle pahoittelut negasta täältäkin :(

KyyneltenHymy mä olen jostain lukenut että kannattais joka toinen päivä puuhastella, mutta tiedä sitten...
 
Sunflower11
Onpas kummaa.. tein ovistestin joka oli mun mielestä plussa, tai siis noilla davideilla millä ennenkin saanut samanmosien plussan. Pakko vielä kaivaa kuva tuolta ovistestiketjusta et voin vähän itse verrata :D Noh, tiedonjanoisena tein samasta pissasta raskaustestin johon tuli haamu/viivanpaikka.
Ovikseen sit taitaa se r-testi reagoida? :LOL: Kieltämättä nous sydän kurkkuun kun r-testiin ilmesty heti selvä plussa mut se sit haaleni siitä.. :D
 
Sunflower luin kerran yhtä palstaa "voiko raskaustesti näyttää plussaa oviksessa" ja siihen kaikki oli sanonu "ei!"... Nyt mua jännittää sun puolesta!! :)

Eilen tilitin teille toden teolla, mutta koko tekstiä ei siis tullut näkyviin. Varmaan niin kamalaa tekstiä.. :D Kerroin vaan et olin sille tutulle sanonu et saatiin keskenmeno sen takia koville ottaa niitten uutinen, muuten meil ois ollu sama la. Tämä tuttu kyseli kaavinnasta, kivuista ja viikoista :confused: Sitten se alko puhumaan äitiysvaatteistaa ja sit mulla kilahti taas :mad: Luulin et kyseinen ihminen oisi ymmärtäni ehkä hieman, vai vaadinkohan liikaa kun haluan et läheiset ihmiset koittaisivat ymmärtää tilannettani eikä sanoisi vaan että "jaa!!"..
Pahoitteluni uudestaan purkautumisesta jos tämä edes näkyy :ashamed:
 
Sunflower itse sain viime kierrossa ovisplussan jälkeisenä päivänä selvän punaisen haamun r-testiin, kohdallani se ei merkannut raskautta vaan ovista. Itsekkin innostuis :D Sinuna tekisin kuitenkin r-testin piakoin uudestaan, vaikka kun ovisplussaa haalistunut, toivottavasti se olisikin raskautta :D Mutta toisin kuitenkin minulla oli.

Olen miettinyt kovasti tätä kiertojen sekavuutta. Olen pyöritellyt mielessäni hypotyreoosin mahdollisuutta, siihen sopisi jatkuvanlainen väsymys/taipumus väsyneisyyteen ja siitä johtuva aloitekyvyttömyys ja aikaansaamattomuus, sekä taipumus melankolisuuteen. Veljelläni todettiin joku aika sitten lievä hypotyreoosi. Nuorilla naisilla se voi oirella juuri vain väsymyksenä ja kuukautishäiriöinä ja aiheuttaa lapsettomuutta. Minulta on otettu joku 1,5v arviolta sitten tsh ja t4v, olivat silloin viitearvoissa mutta en tiedä kuinka mahdollisesti nipin napin. Aioin ottaa tästä lähipäivinä selvää ja pyytää mittauttaan uudestaan. Ihanaahan toisaalta oisi jos näin löytyisi syy ongelmiini.

Plussatuulia kaikille!
 
Hömelö, kilpirauhasen vajaatoiminnasta ja raskautumisesta/ lapsen saannista on mielenkiintoisia ja kannustavia(!) keskusteluja paljon. Kävin googlettamassa! Riskit keskenmenoon ovat suuremmat, mutta jos kyseisen vaivan saisi diagnosoitua, olisi seurantakin välittömästi positiivisesta raskaustestistä parempaa. Sitä en hoksannutkaan katsoa, onko kenelläkään ollut päällekkäin teroluteja ja lääkitystä hypotyreoosiin? Miten kilpirauhasen vajaatoiminta vaikuttaa raskautumiseen? Huh, kaikenlaista sitä voi tulla vastaan.. Pidäthän meidät täällä ajantasalla? :hug:

(.): Päätin pyhästi päästä taas tähän -> ).( jospa se kolmas kerta sanoisi toden ja saisin itseni pysymään timmissä kunnossa. Harkitsen vakavissani nutriletin tms. aloittamista, jolloin alkuun pääseminen olisi helpompaa, mutta siinäkin on omat huonot puolensa.. Miten äkkiä paino tulee takaisin kun nutrit lopettaa ja paljonko sitä tulee vaikka nutrien jälkeen alkaisi syömään huomattavasti aiempaa kevyemmin? Huomasin myös, ettei nutriletpatukoita (muistaakseni) suositella raskaana oleville, joten miten suhtautua varoitukseen? Vauvaa kun ei kuitenkaan ole todennäköisesti vähään hetkeen tulossa. Aloitin myös terolut-kuurin tänään, joten menkkoja odottelen saapuvaksi 10päivän kuluttua kiertopäivillä 110.. Uuden kierron alkamisesta mieheni on kotona vielä 2vkoa ja lähtee sitten opiskelupaikkakunnalleen. Siitä viikko, niin jään kesälomalle! Ja sitten koulu jatkuu jo minullakin.. Mihin tämä aika häviää näin nopeasti?!
 
PisaraSadetta: itellä ois kans haaveena kokea tuo ihme, että vähän kaventuisi, en itse kyllä usko että pystyisin noihin nutrilet- kuureihin yms. menisi omaan makuun liian yksitoikkoiseksi.
Viime syksynä kokeiltiin (kyllä, ukko suostui myös :D) kauneuden ja terveyden sivuilla olevaa hannan tehoviikkoa. 12 viikkoa noudatettiin tarkasti listaa mitä tuli syötyä ja milloin ja painoa putosi 9kg ja miehellä peräti 12kg. Ja positiivisena yllätyksenä sama syömistapa jäi tahtomatta päälle kuurin luputtuakin, nyt on tosin taas kertynyt muutama kilo, kiitos kesän synnyttämän grillaus ja herkutteluhimon<3
Suosittelen kyllä kokeilemaan, ihan siitäkin syystä kun tuossa suodaan kerran viikossa herkuttelu ilta, minulle ainakin oli tärkeää että pääsi sillon tällöin hyvällä omalla tunnolla karkkipussi kainalossa viettämään iltaa, eikä tarvinnut aina niitä rehuja mussuttaa ;)

ON: Yllätyn itsekin omasta asenteestani, eka kierto harmitti ihan älyttömästi kun ei tärpännyt ja luulin että joka kerta saa saman tunneryöpyn jos ei testiin tulekaan plussaa. Piti vain takoa itselle päähän että vaikka kuinka olisi ajoitus kohdillaan, niin ei se vaan tule automaattisesti niin kuin elloksen tilaus että kun nappia painaa niin parin viikon päästä on paketti postissa.

Tulipa taas tekstiä. Iso halaus kaikille tytöille! Eiköhän meitä loppujakin vielä joku kaunis päivä yllätä pienen pieni paketti joka pitkän odotuksen jälkeen sujahtaisikin sinne postiin :)
 
Pisarasadetta kiitos! Taidampa hakeutua kyseisille sivuille jahka mahdollisesti saan hypotyreoosi diagnoosin. Lueskelin jo noista riskeistä, luin myös että kilpirauhasvaivat aiheuttavat lapsettomuutta : / Pidän ajan tasalla :D Huomenna soitan työterv.hoitajalle ja kysyn edellisiä tuloksiani ja pyydän päästä uusinta kokeisiin, vaikka kolesteroli mittauksen ohjella :D
Menkkoja ei siis edelleenkään...
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


KESKIVIIKKO 13.7.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

PisaraSadetta.....kp102/60-64.....24v.........yk3.........1.lapsi
PieniRosa:..........kp85/28..............20v.........yk2...........1.lapsi
Mesikämmen:.....kp44/30-32.......20v.......yk2.........1.lapsi
Hömelö..............kp42/42...........23v......yk11.......1.lapsi
Adalemina..........kp37/36..............23v.......yk2........3.lapsi

Kp 21-30


Bubble89............kp27/27-45.........22v...................1.lapsi
Moonbride..........kp27/33............................yv2.........1.lapsi
duulia.................kp26/29-30................................1.lapsi
Emby^...............kp25/28.............25v..........yk5.........1.lapsi
Epa-88...............kp25/30.............23v.........yk3.........1.lapsi
Annie24.............kp24/28............24v...........yk2.........1.lapsi


Kp 11->20


Kekkuvekku.........kp20/28-31...........23v.......yk3........1.lapsi
villabikinit...........kp20/27-33............24v......yk2........4.lapsi
Bela88...............kp19/28...............23v.......yk2.........2.lapsi
pörrönen............kp18/22...............22v........yk3.........1.lapsi
Sunflower11......kp16/33...............22v........yk7........3. lapsi
Kyyneltenhymy....kp14/30-33......22v......yk3.........2.lapsi
Destello..............kp13/28-34............23v......yk2........1.lapsi
ttty....................kp11/27-32...........25v......yk4..........1.lapsi

Kp 1-10


neonroze............kp3/27..............22v.........yk4.........1.lapsi

Kp??/tjot



Mukana menossa

Huisi hippu
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu




Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Neonroze Onnea uuteen kiertoon! :) Voi kun itselläkin olisi tuollainen asenne! Olisi elämä vähän helpompaa..

Kyyneltenhymy Katsoin tänä kesänä teemalta jonkun dokumentin siittiöistä ja hedelmöittymisestä (vinkkejä kaivaten, tietenkin!:D ) ja sen mukaan optimaalisinta olisi se 2 päivän välein. Eli ei saa liian usein eikä liian harvoin, muuten siittiöt ovat huonolaatuisia.

Sunflower Onnea ovisplussasta!
 
Hihii, mä aion luottaa siihen että ne simpat menee perille vaikka ne ajettaiskin sisään pienemmissä erissä useammin ;)

Onnea Sunflower ovisplussasta! Mäkin aloitin nyt kp11 oviksen metsästämisen, ei vielä tullut tikkuun tai siis puikkoon mitään, huomenna jatkuu 8) Muistaakseni oli kp14 viimeksi ne mun hämärät ovistuntemukset, joten kyllä sen pitäs tässä tulla nopsaan.
 
Mesikämmen mä tiefän ton testin, ollaan miehen kanssa tehty ja molemmille samat tulokse :D Nähtäväksi jää pitääkö paikkansa :) poika ainakin esikoinen, sitten tyttö-poika joka muuttuu samalla kerralla ensin heiluvasta pyöriväksi (kaksoset?! :D ) ja sitten oli vielä tyttö muistaakseni.. Aika hauska toi :)

Sunflower minä ja sinä siis todisteina että r-testillä VOI löytää oviksen :) Onnea ovisplussasta, tärppituulia!!

ON aamulla menkkakipuja mutta ei alkanu, toivon siis menkkoja alkavaksi huomenna silloin ainakin kaksi kiertoa olisi samanmittaisia :) huomiseksi kilpirauhasarvoja sain tilattua, -09 viimeksi viitearvoissaan olleet ja oikein hyvät mutta katsotaan nyt sitten. R-testiä varmaan viikonloppuna epätoivosena jos menkkoja ei kuulukaan.
 

Yhteistyössä