Kakskymppiset yrittäjät 2011

Hömelö: Mulla ei itse asiassa yleensä edes ole menkkakipuja kauheesti. Joskus satunnaisesti joudun ottamaan buranan mahakivun vuoksi, mutta tissit ei koskaan ole olleet kipeänä. En ainakaan muista, että olisi. Salaa tietenkin toivon, että mukana olisi kyytiläinen, mutta kyllä ne menkat taitaa sieltä tulla. :D
 
Kyyneltenhymy, :( ottaahan se.. mut parhaamme yritetään, eikö? :hug:

Hömelö, nojaaaa.. vähän vielä harmittaa kyl.. Mut elämä on.. :) En voi koko aikaa murehtia ja olla surullinen, kun toiset on onnellisia.. Vituttaa kyl toisinaan nää omat tunteet.. Naiset ja niiden hormoonit.. :) Phyh!! Jälleen tänään yks rakas työkaveri kertoi olevansa raskaana, kahdet menkat hällä kuulemma ollu ja tärppäs.. Hmph.. Mut, ihana juttu :heart: Pomppasin oikee tuolilta ylös halaamaan, mutmut..

..jos tekis töitä tän ja huomisen ja aloittais loman rennoin mielin :)
 
Sunflower11
Mä ostin taas pitkästä aikaa ovistestejä.. ni aion testailla niillä. Aloitan varmaan tos kp 14 kun oletan edelleen ovuloivani suht myöhässä.. Aiemmin ovis ollut kp 18 ja 20... et kahtottaan :)

Vuoto loppunut :D JEEJEE!!
 
Kauanpa taas kesti, että pysyin täältä pois! :LOL: Mut nyt jo on parempi mieli, niin..

Emby tiedän kyllä tunteen, kun joku kertoo raskaudestaan/kun kuulee juoruja jonkun raskaudesta... :hug: Vaikka me ei olla kuin hetken yritetty, on mulla ollut vauvakuume jo vuosia, niin on kyllä monta kertaa kirpaissut, vaikka eihän se ole itseltä pois, vaikka muut saavat lapsia.

Mesikämmen tuo käsittämätön tissikipu kyllä viittaisi siihen, ettei ne menkat olisi tulossa. ;)
Mulla on ollut ajoittain juuri tuollaisia menkkaoireita, mut varsinkin tässä kierrossa ne tuntuu olevan tosi voimakkaita. Tiistaina esim. iski tavallista paaaaaljon pahempi kipukohtaus vasempaan rintaan, mistä tietenkin innostuin, että ei sellaista voi tulla, jos ei oo tärpännyt. Sitten tajusin, että ei niitä raskausoireita voi vielä tulla, joten se taisi olla merkki menkoista. :headwall:

Hömelö kiitos itsellesi! :) Tämä tosiaan auttaa, kun saa jonnekin purkaa.
 
Mesikämmen aijaa, vai näin on asian laita.. ;) mutta eikös me niin sanota että niin kauan on toivoa kun täti ei tule :D

Sunflower onnittelut vuodon loppumisesta :) Onnea oviksen metsästämiseen!! :) Eli 10 pv päästä about olis ovis tuloillaan sulla, eipäs tartte sun kauaa otella siihen kun tätikni vierailulla varsin pitkään :)

Emby ymmärrän sun fiilikset, itsekin toki iloinen vauvauutisista mutta jollain katkeralla tavalla ne satuttaa.. vähän väliä itsekkin lähipiiristä noita kuulen : / Mutta vasta heräsin tajuamaan että turha olla katkera (muille kuin juopoille ja muille vanhemmiksi ja kasvattajaksi kelpaamattomille super hedelmällisille:kieh:) koska tämä lapsen odottaminen niin raastavaa että ei toivoisi muiden tällaisesta kärsivän.
 
Sunflower11
Hömelö, kiitos, suurinpiirtein joo silloin :) Toki se kun viimeksi testannut oli sitä aikaa kun luteaalivaihe oli 8pvää ja oletan et jos nyt ois tuolloin kp 18-20 vaiheilla ja kierto olis tän 33 mitä on ollut 2 viimeistä niin ainakin luteaalivaihe on pidentynyt :) Toivotaan näin.
 
Emby yritetään parhaamme ja saadaan viel plussat testiin! :)

Laita mies asialle, kaikki hoituu!! Sanoin miehelle et ostaa greippiMEHUA, tämä tulee kaupasta greippiLIMSAN kanssa :LOL: Ei taija ajaa ihan samaa asiaa :D

Tääl on kamalat menkkakivut vaikka ne meni jo ja oksetuksen jätti ovis meikäläiselle :confused: Välistä on rasittava olla nainen :headwall:
 
Sunflower pidän sun luteaalivaiheelle peukkuja pystyssä jotta ois suosiollinen :) Luulis ton perusteella jo tärpin käyvän pian ;)

Bela onnea oviksen bongaamisesta :) se voikin olla aika viheliäispuuhaa, huoh. : / Kiva että kiertosikin tasainen ja ennalta arvattamissa siis, tekee varmasti hyvää raskautumis suunnitelmille :)

Itse antaisin vaikka mitä jotta menkat ois viiiiiimein säännölliset. Katsoin että viimeisen melkein vuoden aikana kiertoni 17pv- 48pv :D Tammikuisen gynellä käynnin ja terokuurien jälkeen/aikana pituudet 29, 27, 34 ja 42..Oviksen epäilin aiemmin/ kai epäluottevia ovisplussia oli alkukierrosta alle 14kp ja nyt viimeisimmät loppukierrosta kp 28, 22 plussat. huoh tosiaan. Voi sanoo etten KOSKAAN koska e-pillereihin, näin sekaisin ne voi naisen kropan saada kun ei muuta vikaa oo (vielä ainakaan) todettu:kieh:
Olin niin laskenu tän kierron varaan, että pysyi normaali mitoissa eli max 35 mutta ei.. :( Tänään kp 36 eikä toivoakaan että menkat alkais.. Jospa r-testissä olisi syy sille;) vaikka en uskalla toivoakaan.

Kyyneltenhymy miestä ei kannata laittaa asialle, meilläkin tulos on tod.näk tuommoinen:LOL:
 
Sunflower11
Hömelö: toivotaan :) Ihan hyvillä mielen ollaan tässä kierrossa vielä tässä vaiheessa :) ja harjotellaan :LOL: Maanantaina sitten aloitan oviksen testaamisen, toivottavasti ei oo liian myöhään :D
 
Hömelö onnea testaukseen, sitten kun sen teet! :hug:

Noist venyneistä kierroista tuli mieleen, mun äiti on saanu aina vasta n.12viikon tietämillä viivoja testiin ja sil oli aina yhet menkat jokaisen meidän kohalla. Se sitten aina ite ties että oottaa vaikka lääkärit ei uskonutkaan :D

Tääl on ihana päivä, arska paistaa :) Kauppaan pitää kipittää het kun saa pojan nukkumaan eka päikkärit ja sitten kutsuu rantsu :p
 
Onpa tänne tullut paljon tekstiä :)


Mesikämmen Enteilisiköhän tuo tissikipu kuitenkin plussaa ;)


Sunflower11 Onnea ovistestailuun! :)


Bela88 Onnea ovisplussasta!


Täällä terokuuri loppuu sunnuntaina. Menkkoja odotellessa.... : /
 
Onnea oviksen testailuun sunflower!

Bela88 ei muuta ku panette parastanne! :LOL:

Mä sanoin siitä greippimehusta kaupassa mun miehelle.. Yritettiin sitten ettiä, mutta sitä ei siellä kaupassa ollut. Mies sitten terävänä sano, että ostetaan tätä greippilimsaa. Eli ei ne miehet taida oikein ymmärtää, ettei aja ihan samaa asiaa. :LOL:

ON: Täällä ei mitään uutta. Ei näy menkkoja ja ihmeellisiä kiputiloja välillä ilmenee. Jos yrittäs nyt vain nauttia lomasta. ;)
 
Mesikämmen Jos greippimehua ei löydy, niin oiskohan sama syödä greippejä tai itse puristaa sitä mehua? Ainakin luulisi, että se "taika" on greipeissä, ei jossain ainesosassa, jota on greippimehussa. Voipihan se kuitenkin olla, ettette sitä greippimehuu edes tarvitse... :)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


PERJANTAI 7.7.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


PisaraSadetta.....kp97/60-64.....24v.........yk3.........1.lapsi
PieniRosa:..........kp80/28...............20v.........yk2...........1.lapsi
Mesikämmen:.....kp39/30-32.......20v.......yk2.........1.lapsi
Hömelö..............kp37/42...........23v......yk11.......1.lapsi
Adalemina..........kp32/36..............23v.......yk2........3.lapsi

Kp 21-30


Bubble89............kp22/27-45.........22v...................1.lapsi
Moonbride..........kp22/33............................yv2.........1.lapsi
neonroze............kp21/27..............22v.........yk3.........1.lapsi
duulia.................kp21/29-30................................1.lapsi


Kp 11->20


Emby^...............kp20/28............................yk5.........1.lapsi
Epa-88...............kp20/30.............23v.........yk3.........1.lapsi
Annie24.............kp19/28............24v...........yk2.........1.lapsi
Kekkuvekku.........kp15/28-31...........23v.......yk3........1.lapsi
villabikinit...........kp15/27-33............24v......yk2........4.lapsi
Bela88...............kp14/28...............23v.......yk2.........2.lapsi
pörrönen............kp13/22...............22v........yk3.........1.lapsi
Sunflower11......kp11/33...............22v........yk7........3. lapsi

Kp 1-10


Kyyneltenhymy....kp9/30-33......22v......yk3.........2.lapsi
Destello..............kp8/28-34............23v......yk2........1.lapsi
ttty....................kp6/27-32...........25v......yk4..........1.lapsi

Kp??/tjot




Mukana menossa

Huisi hippu
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu




Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Annie24: Joo siitä on jo aikaa ku sille sanoin siitä. Pitää kattoa jos ens kiertoon juon sitä. Siis jos ylipäänsä tarvitsen sitä. ;)

Tää on nyt ehkä vähän noloakin, mutta enpä tiiä mistä muualtakaan asiaa kyselisin. Elikkäs mulle iski ihan kamala mahakipu orgasmin jälkeen. En pystynyt edes käveleen kunnolla. :/ Se kesti varmaan n. 10-20 min ja meni ohi. Ikinä ennen tämmöstä ei oo käyny. Mitä ihmettä?!
 
Mullakin oli tollanen terokierrossa loppukierosta, oisko joskus kp 26, se kävi kyllä tosi kipeetä : / tuntu et peräsuolessa asti vetää :D Minäkin uskon että se limakalvoasiasta johtuu, endossakin (enkä tarkoita että sulla on :D ) voi olla yhdyntäkipuja ja eikö siinä just ongelmaa kohdun limakalvon kanssa..Oon kuullu kaverinikin kuvailevan tällaisia joskus.
 
Taitaa täällä olla nyt SE hetki, sattuu niin julmetusti mahaan ja juurikin tonne peräsuoleen. :LOL: Eipä oo oviskaan ennen näin selvästi tuntunut. Viimekierrossa kyllä oli samanlaista kipua vähän lievempänä, mutta sisko sen sit vahvisti et on juurikin sitä oviskipua ku se irtoo et sillä on just samanlaista ja se ei pysty tehä mitään ku se irtoo. :D Mulla nyt ei onneks niin pahalle tunnu. :D
 
Huh, aika on hurahtanut aivan huomaamatta.. Kiitos kun olette pitäneet listalla hiljaisuudesta huolimatta!

Vauvakuumeilu jäi kertaheitolla sivuun, kun yksi koiristamme sai vakavan haimatulehduksen. Koira oksensi toista päivää ruskeaa limaa (verta), ennen kuin ymmärsimme viedä sen eläinlääkärille. Yleiskunto oli koko ajan hyvä ja koira reipas, joten emme älynneet huolestua heti. Ruskea oksennus = verta, selvisi sekin vasta diagnoosin yhteydessä (vatsahaava tulehduksen lisäksi). Saimme pitää kultapoikamme viikon tulehduksesta, ennen kuin päästimme sen vehreämmille niityille heti Juhannuksen jälkeen.. Sen viimeinen vuosi oli vaikea lonkkavian, nivelrikon ja siitä johtuneiden kipujen takia. Pieni oli vahvalla kipulääkityksellä ja se on ollut todennäköisesti syy sisäelimistön pettämiseen. Maksa-arvotkin olivat koholla ja koira ripuloi viimeisinä päivinään vertakin tippoina (suolisto ei sekään todennäköisesti kunnossa). On ollut rankkaa. :'( Ei olisi ollut sen aika vielä mennä, mutta aktiivisen ja nuoren koiran elämän tekohengittäminen eteenpäin lisälääkkeillä, rasva- ja ravintoköyhällä ruokavaliolla, lonkkakipujen siivittämänä ei olisi enää ollut elämisen arvoista. Uusimisriski tulehdukseen olisi ollut kova ja sitä myötä mahdollisuus sairastua haiman vajaatoimintaan, ruuansulatusongelmiin -> suolistokin sairastuisi, kasvaimet,.. Huonoista vaihtoehdoista oli valittava paras, mutta ei hyvä sekään.

Mutta tästä noustaan taas uuteen yritykseen.. Tero-kuuri odottaa vielä pöytälaatikossa.

..ja miehen opiskelu toisella paikkakunnalla lähestyy uhkaavasti sekin!
 

Yhteistyössä