Kakskymppiset yrittäjät 2011

Moonbride toivon sydämeni pohjasta että saat sen yllätysplussasi :heart:

Mesikämmen tiedän miltä susta tuntuu, ainainen nega on todellakin turhauttavat. Monet voivat täällä varmasti samaan yhtyä. Voimhalit :hug: Itselläkin todennäköisesti sama turhauttava nega edessä viikonloppuna....Salaa toivon että menkat alkaisivat jotta ei tarvisisi testata, tuntuu niin kurjalta se ainainen nega..Vaikka enhän tiedä vielä tulosta ;)

Sunflower ohoh, kylläpäs on pitkät menkat sulla:O joko sulla on kp 9..?? Itellä kerran terojen aikaan ollu tuo 8 pv mittaset menkat, tuhruilu vaan jatkui ja jatkui.. Toivottavasti täti pian jättää sinut rauhaan ja pääsette puuhaileen :D

ON ei menkkoja edeleenkään.

Sunflower no hö : / toivotaan että pian loppuun, lähetän sulle tädin karkoittamis tuulia:whistle:
Mä sain jonkun mielettömän tarmon puuskan, heti heräämisestä touhunnu ja siivoillu, sen ohessa märissy liikuttaville ohjelmille :D Tuleeko muilla ennen menkkoja tällasia puuskia? muistaakseni itselleni juuri tyypillistä.

Sunflower11 Ikävää tuommoinen vuotaminen :( Mullakin kyllä yleensä tulee sitä vuotoa melko pitkään ja se on rasittavaa.

Hömelö Siivouspuuska olisi ihan tervetullut :D Liikuttaville ohjelmille itken nykyään, ennen en. Varsinkin vauva- ja eläinohjelmille. :ashamed:

Omaan napaan ei mitään uutta.

Moonbride mä oon kaveriporukassa tunnettu märyherkkyydestäni :D

Luulin että viimeisestä r-testaamisestani tulee 2viikkoa täyteen mutta kalenterin mukaan tein negan kp 26 eli reilu viikko sitten. Todennäköisesti kuitenkin ovis oli vasta kp 22, ja päivää ennen ovisplussaa puputeltiin joten mahdollisuus on. Ekan ovisplussan (ei todellakaan niin selvä kuin kp 21) sain kp 14, ja se ei sit oikee koska menkat edelleen myöhässä (viime kierrossa alkoi 2vko oviksen jälkeen). ELI nyt dpo 13. Voi kumpa olisikin vielä mahdollisuus.. r-testaus oikeen ahdistaa : /

perjantaina tai lauantaina, mies halus niin. Jänskättää :D ihan semmonen menkkaolo kylläkin on. Laskeskelin että huomenna pitäis menkat alkaa, se ainakin todistaa kp 21 ovisplussan oikeeksi. Eli testaan siis ku menkat myöhässä.

..voi helvetti!! :'( iski taas syvälle jonnekki ja sattus.. :( Entinen työkaveri tuli kertomaan, että on viikolla 18 raskaana.. Huh, ei oo ennen näin pahalta tuntunu kenenkään raskautumis-uutiset.. Ehkä se, kun kesäloma lähenee ja sen jälkeen piti alkaa äitiysloma.. :'(

Anteeksi omaa napaa.. :ashamed:

Joo no tilasin ne, 5kpl testejä makso 5e +1,90 kun tuovat postilaatikkoon asti. Luulis olevan toimituksen nopiaa, muuten jäävät reissusta poijes. Tänää piti jo mehua ostaa mutta unohin, ajattelin alkaa lipittään jo nyt ja vitamiinitki kaivan aamulla jo esiin :) Nii ja se vuoto loppu, sanoinki ukolle et tää kierto vedetään joka toinen päivä ;) Toivotaan siis et mulla ois haluja, halutkun on ollu karkuteillä täällä pojan synnyttyä :(

Lähettäkää mulleki jotai siivouspuuskia! En saa niitä ikinä... Tänään masennuspuuskassa sanoinki ukolle, et onkse ny varma et viittii mun kaa ees olla, ku mä en osaa kokata, en siivota, en oo ahkera laittaan pihaa, en osaa muutenkaan mitään paitti rapsutella erilaisia elukoita :D Se kyllä sitten sano että no ei se mitään, ehkä sä vielä joskus opit imuroimaan käskemättä! Näin meillä...

Voi Emby, tuntuu varmasti tosi pahalta :( Mutta nyt suunta vaan eteenpäin, aivan varmasti tekin saatte oman nyytin vielä tulevaisuudessa!

Tsemppiä ny kaikille!

Emby juu, parempi tuo ukko on kokkaamaan kun minä :) Kyllä mäkin joskus pakon edessä yrittelen mutta en oikein osaa enkä tykkää, vaikka kyllähän nyt ohjeita seuraamalla jotain saankin aikaseksi. Siivoukset koitetaan hoitaa yhdessä, mutta ukko on siinäkin tomerampi kun minä mutta kyllä se mua sitten käskyttää :D Kai se on huomannu että muuten ei tuu mistään mitään jos se ei ota vähän ohjia välillä käteensä... Mä siivoan yksin lähinnä jos on jotain mun vieraita tulossa ja on aivan pakko ;)

Kyyneltenhymy pahoittelut haluttomuudestasi : / Mikäs voisi halujasi parantaa? Eihän sitä kaikkien tarvitse himottaria olla :D mutta kuitenkin sen verran että ei itseäsi/ kumppania vaivaa! Kyllä teillä aika kova tavoite on puputteluille :D :D mekin muka sitouduttiin tohon mutta eihän se sit onnistunu, tällaisia kuureina seksiä harrastetaan eikä ne näköjään koskaan ajoitu parhaimpaan aikaan..

emby pahoittelut : / Kurjaa se on kuulla vaikkakin ovat iloisia uutisia, ymmärrän sua kuten varmasti me kaikki. Voimahalit!

Mä lähettelen teille kaikille siivousintotuulia :D Itselläkin harvinaislaatuista viimeaikoina vaikkin lähinnä yksikseni vastaan meidän kodin siivouksesta. huoh.

Plussatuulia kaikille!

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT

TORSTAI 7.7.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

PisaraSadetta.....kp96/60-64.....24v.........yk3.........1.lapsi
PieniRosa:..........kp79/28...............20v.........yk2...........1.lapsi
Mesikämmen:.....kp38/30-32.......20v.......yk2.........1.lapsi
Hömelö..............kp36/42...........23v......yk11.......1.lapsi
Adalemina..........kp31/36..............23v.......yk2........3.lapsi

Kp 21-30

Bubble89............kp21/27-45.........22v...................1.lapsi
Moonbride..........kp21/33............................yv2.........1.lapsi

Kp 11->20

neonroze............kp20/27..............22v.........yk3.........1.lapsi
duulia.................kp20/29-30................................1.lapsi
Emby^...............kp19/28............................yk5.........1.lapsi
Epa-88...............kp19/30.............23v.........yk3.........1.lapsi
Annie24.............kp18/28............24v...........yk2.........1.lapsi
Kekkuvekku.........kp14/28-31...........23v.......yk3........1.lapsi
villabikinit...........kp14/27-33............24v......yk2........4.lapsi
Bela88...............kp13/28...............23v.......yk2.........2.lapsi
pörrönen............kp12/22...............22v........yk3.........1.lapsi

Kp 1-10

Sunflower11......kp10/33...............22v........yk7........3. lapsi
Kyyneltenhymy....kp8/30-33......22v......yk3.........2.lapsi
Destello..............kp7/28-34............23v......yk2........1.lapsi
ttty....................kp5/27-32...........25v......yk4..........1.lapsi

Kp??/tjot

Mukana menossa

Huisi hippu
Tigi

Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya

Plussanneet

mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu

Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:

Olin jo vuodattanut pitkästi, miten en millään jaksaisi odottaa vielä 10 päivää et voin tehdä testin tai alkaa uusi kierto, mutta sitten vahingossa painoin jotain nappia (meillä on ihan outo hiiri, jossa on paljon mystisiä nappeja) ja kaikki teksti katosi! :kieh:

Koitin hetken pysyä täältä pois, mutta eihän siitä tullut mitään, kun sitten keskityin tarkkailemaan olotilaani, vaikka oviskin oli ihan vasta.. :headwall:

Olette näköjään siivoamisesta puhunu..Mulle voisi kanssa lähettää siivousintoa, vaikka siivoan kyllä joka viikko, niin silti sitä ei kyllä millään jaksaisi. Nyt varsinkin ärsyttää, kun mies on kesän tosi kiireinen töiden takia, niin joudun yleensä sitten yksin siivoamaan.

Taidan palata seuraavan kerran kun olen taas vähän iloisempi! ;) Nyt vain masentaa niin, ettei varmaan mikään muu kuin plussatesti voi piristää.

Plussatuulia kaikille, ja erityisesti hömelölle, joka on aivan liian kauan jo joutunut odottamaan plussaa! :whistle:

Hömelö mun haluttomuus saattaa olla kuukausia, mies aina valittaa mutta ite en anna jos ei tee mieli. Kyllähän itteekin välillä vaivata miks ei haluja ole, mutta en keksi syytäkään taikka apukeinoja. No, nyt ainakin näyttäs et saattas olla puhtia täs kierrossa ;)
Siivoustuulet ei yllä tänne asti : / Kämppä ui paskassa! Jos sit huomenna imurois ja pesis lattiat :D

emby tiedän tunteen! Siis tuosta et saa kuulla toisen uutisista. Mulla todenäkösesti oli sillon se keskenmeno ja eikös miehen sisko pamahtanu raskaaks ja meil ois ollu sama LA!! Ottaa melkosen koville, vaikka pitäis olla onnellinen toisen puolesta en vaan siedä ajatusta ja en oo koko ihmistä pystyny nähä. :ashamed: Onneks ei kyläile usein meillä!

Eilen kävin kampaajalla, olen nyt punapää :) Paljon muutosta ei tehty, koitan kasvattaa hiuksia et saisin sitten joskus hienon hääkampauksen.. Naimisiin mennään vasta kun rahapussi kasvaa, tällähetkellä ei koskaan! :D

Annie24 kiitos :heart: :) Kyllä täällä saa pahalla päälläkin olla :D Sitä varten täällä toisten tukena ollaan, iloissa ja suruissa! Plussatuulia sinulle, toivottavasti saat sen plussan :)

Emby onko mieli vielä maassa..?:hug:

Mites alkukiertolaiset, aiotteko ovista metsästää vai millä eväillä meet tän kierron? ;) Sunflower aiko ainakin vain panna parastaan :LOL:

Pisarasadetta ja PieniRosa huhuu :) Mites teillä menee? Koopeita kertynyt melkolailla, toivottavasti teillä olisi meille iloisia uutisia :)

Täällä onkin ollut keskustelua vaikkakin osa palstalaisista kai kesäkiireissä eivät ole joutaneet käymään! Toivottelen teille kuitenkin plussatuulia! :) Hyvähän se on jos saa ajatuksia muualle, tää palstailu voi olla kaksteräinen miekka :)

ON tänään olisi viimeinen kutsuntapäivä tädille, eipä oon näkyny... Oloja ei mihinkään suuntaan, vain lievää menkkamaista tuntemusta kohdulla mutta ei muuten. Huominen tai lauantainen, mites nyt ikinä miehen kanssa testataankin, jänskättää ja pelottaa, myönsin miehelle että ainainen negan näkeminen ahdistaa koska en halua tuottaa pettymystä. Mies pystyy tjottailemaan eikä halua "jauhaa" vauvapuuhasta eikä aloita keskustelua aiheesta oma-aloitteisesti. Se on kyllä sellainen kaikissa asioissa :D parempi että parisuhteessa on yks höyrypää, muuten ei tulis mitään :D. Ikään ei oo hirvittänyt näin paljoo testata, jotenkin olin aatellu että jos ei nyt tärppää niin jotain vikaa meissä täytyy olla.

Plussatuulia kaikille!!!

Joo niin on meilläkin herkästi paskasta, onneksi sain puuskan ja siivoillu tänään ja eilen, suurin ja vaivaloisin homma on lakanoiden silitys : / mä en vaan voi olla silittämättä niitä, ja sit ne pitää viikata tasan tietyllä tavalla :D Takapihakin näyttää kauheelta rehotukselta, kukkapenkkistä puhumattakaan... huoh. Huomenna ja ylihuomenna aamuvuorot joten kerkeen päivän sitten puunailla pihalla, alotin jo vähäsen.

Yhteistyössä