Kakskymppiset yrittäjät 2011

Hyvinhän mä jaksellu olen, ei onneks oo mitää suuria pahoinvointeja ollut ja mahanippailujaki vaan sillon tällön, väsyttää vaan, mutta osaksi se voi johtua kun on noilla leireillä töissä ja niillä yöunet jää vähemmälle ku mitä normaalisti nukkuis.

Ja niin tänää oli mulla eka neuvola, mut silti vaan en meinaa tätä todeksi uskoo ku niin monta negaa sain ennen plussaa, ehkä sitten ku ultraan menee ja näkee sen pikkusen ekan kerran siellä niin rupee todelta tuntumaan. RV on 10+2
 
Destello
ttty Siitä varsasta tulee varmasti hyvin pyöreärunkoinen, kerran siinä on puolet ranskalaista verta :) Oletettavissa on myös lievää tulisuutta ja herkkänahkaisuutta noin muutenkin, tammavarsa voi olla hieman arvaamattomampi. Ite aikoinaan ratsutin 2v amer/ransk. mikseriä ja muutamia muitakin ratsuttaneena voin sanoa että kaikilla niillä kyllä sitä sielua löytyi ja herkkänahkaisuus oli kaikilla jotenkin pääpiirteenä. Toisaalta taas puhtaiden ranskisten kans on ollu helpompaa, ovat rehellisiä ja luotettavia ja helppo tulla toimeen kun kerran näyttää kaapin paikan. Eli samanlaisia mitä jenkit on, en vain sitten käsitä et miten noissa miksauksissa on ne geenit sekoittuneet niin että kahdesta pullalämppäristä voi tulla maailman herkkänahkaisin otus tuloksena :D Mut tuokin on niin hevoskohtaista, ja riippuu isästä ja emästä hyvinkin paljon, ja sukutaustasta.

Suokkarit ei oo mun mieleen yhtään, ne on mulle liian raskaita psyykeltään ja fysiikaltaan. Pieni ja ketterä sen olla pitää! Kävin pari kesää sitten koeratsastamassa kaverin koeajalla olevan suokin, ja ainoa keino miten sen sai pysähtymään ryöstölaukasta oli vetää turpa polveen (ihme ettei siltä elukalta katkennut niskat siinä rytäkässä) ja ajaa suoraan veto-ojaan ja toivoa ettei keneltäkään lähde henki tai katkea raajoja. Kylläpä oli sitte ihanan kotoista lähteä tuttavan ruotsalaisella jenkillä maastoilemaan kun se toimi kuten ajatus, ja pelkillä painoavuilla, vaikka ravuri olikin. Näitä hevosjuttuja kyllä itelläki riittäis ihan vaikka maailman tappiin asti :D

Ja tsemppiä sulle uuteen kiertoon, jospa sieltä nyt tällä kertaa se plussa saatais! :hug:

Lare Mistäpäin oikein olet? Kattelin et tuo sun synnäri on sama sairaala mitä itellä tulee sitte joskus hamassa tulevaisuudessa olemaan, eli käsittääkseni asutaan ihan samoilla leveyspiireillä :)

Plussanneiden ketju oli loistoidea, nyt vain vielä puuttuis että koko poppoo plussais että sais jatkaa keskustelua siellä. Oli meinaan kivan yksinkertaisen näköinen ketju, eikä varmasti tuu epäselvyyksiä sen kanssa tulevaisuudessa :) Itsehän ainakin toivon et tulevaisuudessakin teistä muista kuulee kuulumisia, enpä oo vuosiin nähnyt tämmöstä porukkaa mikä jaksaa näin hyvin pitää yhtä :)

ON: Ei mitään erikoista, flunssa vieläkin sitkeänä pelissä mukana. Tässä kierrossa ajattelin kokeilla oviksen tikuttelua, lähinnä mielenkiinnosta ja lähinnä siitä et tietää milloin ajoitus olisi parhain (että pääsisi tonne plussanneiden puolelle edes joskus ;D). Tuossa edellisen sivun listassa näytti kaikki olevan ihan oikein, jännäpäivästä ei ole vielä sen kummemmin ressailtu, mutta ilmoittelen kun päivä on selvitetty :)
 
Hellurei :wave:

Täällä jo vuoto hyytymässä vaihteeks ja pääsee taas yritykseen :D Poppakonsteja ajattelin kokeilla, vaikka niin vannotin itelle etten ala!! :LOL: No, mehua aijon ostaa ja vitamiini pillereit on kaapis, niit jotain raskauden aikasia.. Huoh.. Muuten en taija elämääni parantaa, VIEL! :D

Oon ehtiny ihtelleni mekkoa kaverin häihin, voi ristus miks pitää olla iso!!! Järki oli jo lähteä, no nyt löysin sit onneks jotain päällepantavaa, hoikistavat sukkahousut puuttuu viel ;)

Toivotaan et syöksytään kaikki tuonne plussa pinoon tässä kierrossa :)
 
Sunflower11
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


TIISTAI 5.7.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


PisaraSadetta.....kp94/60-64.....24v.........yk3.........1.lapsi
PieniRosa:..........kp77/28...............20v.........yk2...........1.lapsi
Mesikämmen:.....kp36/30-32.......20v.......yk2.........1.lapsi
Hömelö..............kp34/42...........23v......yk11.......1.lapsi

Kp 21-30


Adalemina..........kp29/36..............23v.......yk2........3.lapsi


Kp 11->20


Bubble89............kp19/27-45.........22v...................1.lapsi
Moonbride..........kp19/33............................yv2.........1.lapsi
neonroze............kp18/27..............22v.........yk3.........1.lapsi
duulia.................kp18/29-30................................1.lapsi
Emby^...............kp17/28............................yk5.........1.lapsi
Epa-88...............kp17/30.............23v.........yk3.........1.lapsi
Annie24.............kp16/28............24v...........yk2.........1.lapsi
Kekkuvekku.........kp12/28-31...........23v.......yk3........1.lapsi
villabikinit...........kp12/27-33............24v......yk2........4.lapsi
Bela88...............kp11/28...............23v.......yk2.........2.lapsi

Kp 1-10


pörrönen............kp10/22...............22v........yk3.........1.lapsi
Sunflower11......kp8/33...............22v........yk7........3. lapsi
Kyyneltenhymy....kp6/30-33......22v......yk3.........2.lapsi
Destello..............kp5/28-34............23v......yk2........1.lapsi
ttty....................kp3/27-32...........25v......yk4..........1.lapsi

Kp??/tjot




Mukana menossa

Huisi hippu
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu




Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Sunflower11
Mesikämmenelle pahoittelut negasta, mut toivotaan et muuttuis vielä plussaksi..

Taas oksu tuli kylään aamulla.. kummaa kun oksettaa koko ajan.. noh, kaipa syy selviää joskus. Tuskin raskaus on mut joku muu..
 
Sunflower eikös se syy vois olla just raskaus..? ;) Mikäs se muu syy vois olla...? Ja eikös sulla esikoiseltakin ollu menkat kerran...? ;);)

Mesikämmen voimahalit :flower: Tiedän että ottaa pannuun. Mut niin kauan on toivoa kun menkat ei ala.

Kyyneltenhymy Onnea uuteen kiertoon :)

ON Menkan alku fiilikset kyllä on mut menkkoja ei kuulu.. Vaikka tuleehan ne menkka olot aiemmin ku menkat alkaa. Mies jo tuntui innostuvan kun voivottelin menkattomuuttani, sovittiin että viikonloppuna testaillaan. Mua vaan ahdistaa suunnattomasti tuo yhdessä testaaminen, kun tiedän jo tuloksen eli nega ja inhottaa tuottaa miehelle taas pettymys. Harmi että näin ihana asia kun vauvan puuhaaminen alkaa tuottaa jo ahdistusta. Tuntuu vaan niin epäreilulta että voi näin hankalaa olla raskautua, vaikka toisillahan se helpommin onnistuu. Yks tuttava pariskuntakin nyt raskaana vaikka keväällä vasta toinen empi vielä. Ahdistus vaan kasvaa aina kun uus yykoo pyörähtää käyntiin. Tänhän piti olla tjottailua meillä, mut näin kävi.
 
Sunflower11
Hömelö: Kai se syy voi olla mikä vaan :LOL: Raskautta toki toivois, mut sit taas ei voi uskoa ;) Ja kakkosesta oli kyllä "menkat".. Mulla vaan edelleen vuotaa vähän ja on kp 8 menossa. Muutenki ihme menkat ku tuhrulla normaalisti alkaa ja loppuu, nyt tulee semmosta limaisaa verta vai miten sen sanois :D kai se joskus loppuu..
Eilen tullu 12 aikaa päivällä et tilaus on lähetetty, ni kaipa ne tänää/huomenna on peril..
 
Destello
Sunflower11 Mulla vähä sama homma noitten menkkojen kans, ihan omituiset. Nää on tosin ekat luomumenkat, et jotain voi vissiin pistää vähä niidenki piikkiin mut oon ihmetelly et miks mulla on vieläki samanlaiset "oireet" mitä ennen menkkoja, ravaan vessassa koko ajan ja nyt on alkanut olemaan joinakin päivinä pahoinvointia. Se on ennen ollut ihan menkkaoire, et hetken aikaa on ollut todella kipeä ja oksentanut mahahapot pois, mut normaalisti vaan kerran viikon aikana. Nyt etoo jatkuvasti ja toivoisin niin että tää tuska loppuis parin päivän päästä, vuotokin on sen näköistä että ovislimoihin olisi sekoittunut verta (olipas ällöttävän kuulosta :D). Vois jatkaa sitte sitä normaalia elämää ja yrittämistä :)
 
Mesikämmen Höh :( Toivottavasti nega muuttuu vielä plussaksi! :hug:


Sunflower11 Toivottavasti sullakin pahoinvoinnin syynä raskaus! :)


KyyneltenHymy Onnea uuteen kiertoon!


Hömelö Se on inhottavaa tuottaa aina miehellekin pettymys. Mutta luota siihen, että miehesi kestää kyllä ja on sinun tukena. Meilläkin miehestä huomaa, että pettyy, mutta ei halua näyttää sitä. : / Myöntää kyllä sitten myöhemmin, että kyllä se taas kirpaisi saada nega.


Minä täällä toivon ihmettä, että ne tuntemukset muutama päivä sitten olisi olleet ovis. Mutta tuskinpa. Yllätysplussa olisi unelmien täýttymys. Turha toivoa kuitenkaan, ettei pety liikaa. Näin untakin, että sain kahteen testiin ne maagiset kaksi viivaa. Olin niin onnellinen. Toivottavasti saan kokea sen tunteen oikeassa elämässä, ja toivottavasti tekin. :)
 
Sunflower11
Tulihan ne testit.. pitäs vaan jonkun aikaa pidätellä ja tehdä, enhän mä tietty voi huomiseen odottaa :D kun se nega siihen piirtyy niin voinkin miettiä soittoa lääkäriin..
 
Moonbride totta turiset. Mieheni kyllä ottaa tän vauvapuuhan oikeinkin rennosti ja järkevästi, ei odota liikoja mutta toivoo toki plussaa yhtälailla, ei myöskään ota asiaan niin raskaasti. Oon koittanu olla synkistelemättä sen kuullen, ettei nään mun "ei me koskaan saada lasta" jutut masentas sitäkin. Kumman vähän asiasta edes puhutaan, mies muutenkin sellanen ettei jaksa jauhaa mistään. Ehdotti itse kumma kyllä että testaillaan viikonloppuna yhdessä. En mitään muuta niin toivois ku voisin antaa miehelleni lapsen :heart:

Sunflower homma siis selvis. Pankaahan parastanne:LOL:
 
Hömelö Meilläkin mies ottaa tämän rennommin, vaikka kyllä se joskus sitäkin ahdistaa ihan kunnolla. Hirveästi mekään ei tästä puhuta, välillä koitan saada keskustelua aikaiseksi, mutta mies saattaa vain murahtaa jotain, eikä siitä oikein juttua synny. Itsellä kun tämä asia on enemmän mielessä kun en ole edes töissä tai koulussa, mies käy sivaria niin sillä on enemmän muuta ajateltavaa. Itsekin pääsen syksyllä opiskelemaan niin jospa se vähän helpottaisi. Saisi jotain muutakin ajateltavaa.


Sunflower11 Pankaas parastanne ;)
 
Sunflower11
:LOL: Olin niin hauska taas :)

Ei silleen ees "harmita" se nega :D enhän mä muuta odottanu mut ois se kyl ollu kiva et on paha olo raskauden takia.. :/ Noh.. Parempi onni ensi kerralla, tai sitä seuraavalla, tai sitä seuraavalla.
 
Sunflower11
KyyneltenHymy: sopii :whistle:
Mulla taitaa vihdoin tehdä menkat loppujaan.. enää ruskeeta tuhrua.. Jospa sitten huomenna loppuu.. Mies kyllä jo kyseli et joko ;) ni kai sitä joutuu harjottelemaan tänään :whistle:

Oviksen kun testaan ni mun pitäs olla ihan muina miehinä kun tulee ovis+ ja ohimennen vinkata sänkyhommista :D tuolle tulee hirvee ressi jos tietää et nyt on THE aika :D Et kai se täytyy olla viileenä vaan, et no vois sitä ehkä tänää, no en mä tiedä, no jos vähän :LOL:
 
Sunflower tääl kans isäntä kyseli "joko nyt, joko nyt"... Ei ihan viel vuoto loppu ja siit haikee mieli ukolla :D Mul ei oo mitään puikkoja oviksen jallittamiseen vaan omat olot. Oviksen oletus lisää kyl meil jännitystä vaan vällyjen välis, ei siis haittaa sanoa NYT NYT NYT :LOL:
 

Yhteistyössä