Kakskymppiset yrittäjät 2011

Sunflower11
Kiitoksia, mut katotaan ny viel et onko se tän aamunen viiva ovisplussa vaiko mikä. Voihan se tosta tummeta vieläkin, ei mul kyl koskaan oo yhtä vahvaa viivaa tullu ku kontrolli..
Sit vasta ku viivat katoo ni osaa sanoa tarkkaan et koska se oletettu ovis oli.. Mut mulla ainaki sattuu tonne munasarjoihin hirveesti.. et kaipa se ehkä tänää tai huomen sit on.. kahtotaan.
 
Sormustestin tein pojan alkuraskaudessa ja poikaa näytti. Tein raskausaikana kaikkea testejä mistä pysty ennustamaan kumpi tuloo, me ei otettu selvää. Kaikki testit viittas poikaan, suku sano et poika ja mä luulin ite tyttöä. :D Sain ihanan pojan :heart:

Elikkä tääl vedetään joka toinen päivä loppuun asti ;) Ovis alkaa enteileen, menkkakipuja on, limailu kasvaa kyllä... Joskos se tässä pian tulis :)

Sunflower toivotaan et hyödynsitte/hyödynnätte oviksen oikeen urakalla ;)

Ai, raskaustestit saapu eilen! Sormia syyhyää nyt jo vaikka ei voi edes plussa olla mahollinen :LOL:
 
Mua vähän ihmetyttää tää mun oireettomuus. Yleensä ennen menkkoja hirveet tissikivut ja muutenkin huonolla tuulella koko edellisen viikon. Nyt ei mitään...

Mäkin tilailin noita testejä ja tänään ne tuli. Aattelin viikonloppuna testailla ::) ja ovistestit tuli kans ens kiertoa varten.

Hiiiiirveesti plussatuulia kaikille :heart:
 
Hiphei taas,

ovistesteistä, kun sain tänä aamuna ihan hailakan viivan tuohon Davidin puikkotestiin, niin voisko se enteillä että huomenna ois jo vahvempi viiva? Sen tiedän että periaatteessa tuo ei tarkoita vielä mitään, kun viivan pitää olla vahva että se meinaa ovista, mutta voisko tuosta päätellä että viiva ois vahvistumaan päin, kun eilen ei ko testissä näkynyt yhtikäs mitään :) Vai tekeekö se tommosia "haamuja" huvikseen...
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


TORSTAI 14.7.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

PisaraSadetta.....kp103/60-64.....24v.........yk3.........1.lapsi
PieniRosa:..........kp86/28..............20v.........yk2...........1.lapsi
Mesikämmen:.....kp45/30-32.......20v.......yk2.........1.lapsi
Hömelö..............kp43/42...........23v......yk11.......1.lapsi
Adalemina..........kp38/36..............23v.......yk2........3.lapsi

Kp 21-30


Bubble89............kp28/27-45.........22v...................1.lapsi
Moonbride..........kp28/33............................yv2.........1.lapsi
duulia.................kp27/29-30................................1.lapsi
Emby^...............kp26/28.............25v..........yk5.........1.lapsi
Epa-88...............kp26/30.............23v.........yk3.........1.lapsi
Annie24.............kp25/28............24v...........yk2.........1.lapsi
Kekkuvekku.........kp21/28-31...........23v.......yk3........1.lapsi
villabikinit...........kp21/27-33............24v......yk2........4.lapsi


Kp 11->20


Bela88...............kp20/28...............23v.......yk2.........2.lapsi
pörrönen............kp19/22...............22v........yk3.........1.lapsi
Sunflower11......kp17/33...............22v........yk7........3. lapsi
Kyyneltenhymy....kp15/30-33......22v......yk3.........2.lapsi
Destello..............kp14/28-34............23v......yk2........1.lapsi
ttty....................kp12/27-32...........25v......yk4..........1.lapsi

Kp 1-10


neonroze............kp4/27..............22v.........yk4.........1.lapsi

Kp??/tjot



Mukana menossa

Huisi hippu
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu




Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
duulia Monellahan tuo oireettomuus on merkki plussasta...:)

Miten muuten menee Adaleminalla ja Bubble89lla? Kiertopäivien mukaan oisitte voinu jo plussata tai uusi kierto ois voinu alkaa...

ON: Mulla oli vielä viikonloppuna normaalia pahemmat nippailut mahassa ja rinnoissa ja varsinkin nivusia särki kunnolla, ja välillä jopa säikähin, että menkat alkaa kesken kierron, mutta nyt kaikki tuntemukset on hävinnyt! Ainoastaan ne suonet on jäljellä, ja nyt niitä on muuallakin kuin nänneissä. :confused: On siis taas ihan outo kierto, mutta onneksi pian joko plussaan tai alkaa uusi kierto.
 
Mitäs tänne kuuluu? Sunflowerille onnittelut ovisplussasta!


Duulia oireettomuuskin voi olla merkki plussasta ;)


ON: Mulla loppui terokuuri sunnuntaina eikä menkkoja ole vieläkään :confused: Kaikenmoisia kipuja on, eilenkin tuntui että alkavat juuri sillä hetkellä mutta ei minkäänlaista vuotoa. Eilen tuli oikein paljon valkovuotoa, mikä on mulle harvinaista. Mitähän tuolla oikein tapahtuu... Raskaustestin olisin jo painunut ostamaan, mutta mies toppuuttelee. En vain voi olla toivomatta, että nyt olisi tärppi käynyt kun ei olla oikein edes yritetty. Aika näyttänee :)
 
Tulen nyt taas tänne avautumaan teille =D mutta kuulkaas kun johan on kummaa! Ovistesti antoi juuri äsken vaalean plussan?? En ole noita o-testejä aikasemmin käyttänyt, ja nyt on kyllä jo kiertopäivät sellaset että ei niitä enää pitäisi tehä, mutta jotenkin hetken mielijohteesta dippasin. Mitäs tämä nyt meinaa? Onko normaalia että niihin tulee haaleat viivat ja se on sitten yhtäkuin nega?? Mulla on ollu aina aikas säännöllinen kierto niin miten yhtäkkiä ovis oiskin näin myöhään? :O

tuolla listassa mennään minun osaltani yhden myöhässä eli nyt kp28/29-20
 
duulia mullakai tulee melkeen aina joku haalee viiva ovistestiin, plussatessa tasavahvat tai testiviiva tummempi. Eli vaikka viiva mut halee nini nega :)

Moonbride voi toivon että oolosi viittaavat plussaan, olisi aivan ihana jos plussaisit tässä kierrossa :heart: Kovasti plussatuulia sulle!!
Kuten myös kaikille muille!

ON harmistunut kun menkkoja ei näy, oisin niin toivonu niitten tänään alkavan. Tänään ja eilen hetken ihan sellaset olot että menkat alkaa just mut ei mitään. Tissejä vain hennosti jomottaa. Illasta keskivatsalla, kyljen puolelle pistävä, jomottava ja kiristävä kipu joka siirtyi sitten munasarjalle, tuntuu möykkynä kun kävelen, ihan outoo. Mikähän mun munista vaivaa :( Pian taas epätoivoisen testi aika, jos menkat ei ala. Vittu.
 
ttty mulla tulee aina haalee viiva, mulla tosin david-liuskoja. :) ihan alkukierrosta ja ihan loppukierrosta en kyllä oo kokeillu. :)

ON: Täälä ei ihmeempiä, odotellaan vaan. Kp21 ja dpo7 maanantaina olis dpo10 ja vois periaatteessa testata, mutta enpä taida. :D Oireita ei oo mitään, tosin oon yrittänyt etten edes ajattele koko asiaa etten tuu taas ihan vainoharhaseksi. :D
 
Sunflower11
Voi tsiisus, eilen illalla tuli sit kaikista tummin viiva (no edelleenkään ei yhtä tumma ku kontrolli, mutta ei mul koskaan oo ollu vaikka ovis+ tuli digillä). En ny sit tiiä oliko se eilinen ovis+ kun nyt aamustakin suht tummaa näyttää, muttei yhtä tummaa ku eilen illalla.. Onpas ärsyttävää :D
 
Ei oo totta likat, mä plussasin just :heart: Oon vaan hervottomasti itkeny täällä yksin kun näin että heti dipatessa tuli jo ohut viiva, lopullinen viiva täysin selvä mutta puolet haaleempi toista viivaa. Mutta tulosta ei tosiaan tarvi tihrustaa :D Tarvii varmaan piankoin testailla uudestaan, vahvistuuko viivat. Voi toivottavasti kaikki hyvin eikä menkat ala. Joskus näköjään oireettomuuskin voi olla oire ;)
 
Moonbride kitos. Testionnea sulle kovasti :heart: Toivottavasti säkin saat ihanan yllärin :D

Aika vaalee on toi testiviiva vielä. pitää miehen kanssa testata parin pv päästä. Se meinas seota ku soitin sille yllärin :D
 
Onnea Hömelö :hug::kiss: Ihan selvästi nuo viivat näkyy testissä :)

Täällä ovis koputtelee ovella ;) Eilen juili pahasti vasempaa munasarjaa, siittä oletan. Oksetut öksötystä ei oo näkyny viel.

Moonbride ostitko testin ja mitä se kerto? :)
 
Sunflower11
Hömelö, voi miten ihanaa! Noinkin selvät viivat! :) Onnea odotukseen ja tarrasukkia ym :) Takas ei oo toiveilijoihin tulemista ennenkuin kakkosta yrittäessä :whistle: ;)

Toivottavatsi pääsisin itse perässä :D
 
Täällä yksi karvan alle 20v (jos sopii mukaan liittyä?), tosin kihlattu on 21v. :) Noin 4kk söin pillereitä ja pari viikkoa sitten niillä heitettiin vesilintua, ja päätettiin et nyt ollaan siinä tilanteessa et lapsi saa tulla. Nyt siis KP15/28 ja kiirettä on pitänyt. ;) Toki ei vältsis heti tärppää mutta ainakin ihme ja kumma kyllä mulla on selkeitä oviksen merkkejä, siis näin ne minulla oli ennen pillereitä. :) Vanhemmat on koko meidän yhdessäolon ajan esittänyt lapsitoiveita, mun oma äiti oli tooosi nuori kun sai mut (16v.) joten nuorista äideistä on siis kokemusta paljon lähipiirissä. :) Itse olen aika vihreä näissä asioissa mutta kovasti olen yrittänyt aiheesta lukea ja oppia. Itse lapsista taas sitten on kokemusta todella paljon. :)

Toivotaan, että olen tervettulut tähän ketjuun vaikka nuori olenkin. Pääasia että itse on varma itsestään. :)

Terkuin Iippari
 
Kyyneltenhymy kiva että ovis ovella, toivottavasti tajuaa tulla sisään asti :D Tärppionnea!

Sunflower toivottavasti pääset pian perässäni :heart: heh, vaikka kiva porukka niin takas en tahdo tulla en kun kuumeilen jälleen :)

ON epätodellinen fiilis, monet itkut itketty jo. Sovittiin miehen kanssa että tiistaina testaillaan yhdessä viivan vahvitumiset.
Plussatuulia oikein kovasti teille kaikille!! :heart:
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


PERJANTAI 15.7.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

PisaraSadetta.....kp104/60-64.....24v.........yk3.........1.lapsi
PieniRosa:..........kp87/28..............20v.........yk2...........1.lapsi
Mesikämmen:.....kp46/30-32.......20v.......yk2.........1.lapsi
Adalemina..........kp39/36..............23v.......yk2........3.lapsi

Kp 21-30


Bubble89............kp29/27-45.........22v...................1.lapsi
Moonbride..........kp29/33............................yv2.........1.lapsi
duulia.................kp29/29-30................................1.lapsi
Emby^...............kp27/28.............25v..........yk5.........1.lapsi
Epa-88...............kp27/30.............23v.........yk3.........1.lapsi
Annie24.............kp26/28............24v...........yk2.........1.lapsi
Kekkuvekku.........kp22/28-31...........23v.......yk3........1.lapsi
villabikinit...........kp22/27-33............24v......yk2........4.lapsi


Kp 11->20


Bela88...............kp21/28...............23v.......yk2.........2.lapsi
pörrönen............kp20/22...............22v........yk3.........1.lapsi
Sunflower11......kp18/33...............22v........yk7........3. lapsi
Kyyneltenhymy....kp16/30-33......22v......yk3.........2.lapsi
Destello..............kp15/28-34............23v......yk2........1.lapsi
Iippari................kp15/28.............19v..........yk1........1.lapsi
ttty....................kp13/27-32...........25v......yk4..........1.lapsi

Kp 1-10


neonroze............kp5/27..............22v.........yk4.........1.lapsi

Kp??/tjot



Mukana menossa

Huisi hippu
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö




Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 

Yhteistyössä