Kakskymppiset yrittäjät 2011

Mahtuukos mukaan vielä 25v kolmannesta kuumeileva :wave: Mies on 26v, lapsia löytyy 3v poika ja 1v tyttö :) Yksi vielä mahtuisi menoon mukaan..

Mulla on kierto aina ollut tosi epäsäännöllinen joten en taida alkaa mitään kp päivityksiä kirjaamaan, mut voi lisätä vaikka tjot tai mukana menossa kohtaan :)
 
Hei naiset! ja Tervetuloa uusille! :wave:

Onnea plussanneille!

Täällä on varmaan tullut niin paljon tekstiä että pitää huomenna perehtyä paremmin.

Täällä kotiuduttu aivan mahtavalta kesäloma reissulta. Käytiin sitten monessa paikkaa, jopa ihan manner-suomen keskipisteessä asti. Oli kyllä rentouttavin loma joka minulla on ollut. Huomenna käyn viimeisen päivän vanhassa työpaikassa, ja keskiviikkona uuteen paikkaan ja uuteen hommaan. Odotan aivan onnessani uutta työtäni!

ON: Vatsaa on nipistellyt niin että pakko oli yks päivä ottaa särkylääkettäkin. Huomenna testaan jos vielä siltä tuntuu, vaikka lupasin itselleni viimeksi etten testaa ennenku on menkat viikon myöhässä. Nyt kun ei olla miehen kanssa stressattu yhtään ja lomailtu vaan niin kummallakin ihan sellanen olo et on tärpännyt :rolleyes: :ashamed:
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


MAANANTAI 18.7.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

PisaraSadetta.....kp107/60-64.....24v.........yk3.........1.lapsi
PieniRosa:..........kp90/28..............20v.........yk2...........1.lapsi
Mesikämmen:.....kp49/30-32.......20v.......yk2.........1.lapsi
Adalemina..........kp42/36..............23v.......yk2........3.lapsi
Bubble89............kp32/27-45.........22v...................1.lapsi
duulia.................kp32/29-30................................1.lapsi

Kp 21-30


funny87..............kp29/??.................24v......yk1.........2.lapsi
Kekkuvekku.........kp25/28-31...........23v.......yk3........1.lapsi
villabikinit...........kp25/27-33............24v......yk2........4.lapsi
Bela88...............kp24/28...............23v.......yk2.........2.lapsi
pörrönen............kp23/22...............22v........yk3.........1.lapsi
Princessa...........kp22/28-30..........24v........yk1........2.lapsi
Sunflower11......kp21/33...............22v........yk7........3. lapsi


Kp 11->20


Kyyneltenhymy....kp19/30-33......22v......yk3.............2.lapsi
Destello..............kp18/28-34............23v......yk2........1.lapsi
Iippari................kp18/28.............19v..........yk1........1.lapsi
ttty....................kp16/27-32...........25v......yk4..........1.lapsi

Kp 1-10


neonroze............kp8/27..............22v.........yk4.........1.lapsi
Annie24.............kp1/28............24v...........yk3.........1.lapsi

Kp??/tjot


Emby^...............25v.....................1.lapsi
PePa..................25v.....................3.lapsi
Moonbride...................................1.lapsi
Mukana menossa

Huisi hippu
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88




Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa Hömelö onnea onnea onnea!! Kunpa nyt tultaisiin muutkin perästä :)

Mä sain eilen ovisplussan, mutta viimeset sekstailut oli kyllä pe-la -yönä, kai sitä vois vielä kohta koittaa ja sitten vaan odottelemaan.. Jaixx.

Tervetuloa uusille, täälläkin opiskelija :)
 
haluisin liittyä mukaan. eli minulla on poika joka on syntynyt 11/09, olen 24v ja nyt kauhea vauvakuume ollut jo muutaman kuukauden. Olemme myös päättäneet mieheni kanssa nyt alkaa yrittämään toista lasta.
ainoa ongelma on, että minulla on todella epäsäännölliset kuukautiset. eli nyt kp 29/?. onko kenelläkään vinkkejä että saisin kuukautiset tulemaan??
 
Sunflower11
Tervetuloa uudet :wave:

Funny, lääkäristä saa lääkkeitä jos kierrot venyy hirveen pitkäksi :) et varmaan kannattaa sitä miettiä jos ihmeen pitkäksi menee. Mimmonen sun pisin kierto on?
 
Minut saa lisätä tuonne tjot-listalle, päätettiin miehen kanssa antaa varsinaisen yrittämisen olla ja perumme myös lapsettomuuspoliajan. Minulla on niin kovat paineet siitä, että parempi näin. Otamme asian uudelleen esille sitten joskus kun sen aika on. Tuntuuhan tämä pahalta, mutta toisaalta helpottavalta. Ei tarvitse stressata laihduttamisesta tai kiertopäivistä.


Menkkoja ei ole vieläkään, joten sen verran joudun lääkäriin menemään ellei ala. Soittelen laps.polille heti kun se aukeaa ja kyselen, että mitäs tämän tilanteen kanssa tehdään. Kierto kun pitäisi saada pyörimään vaikka ei varsinaisesti yrittäisikään.


Täällä varmaan pyörin edelleen, ellen sitten päätä lopettaa tätäkin. Täältä kuitenkin saa korvaamatonta tukea, niin en tahtoisi tätä lopettaa. Mutta näillä mennään.
 
Hömelö: sylin täydeltä onnea sinulle! :flower: Ihana uutinen!

Epa_88: Ai, sullakin on uusi duuni. Sama täällä. Onkin sitten semmoinen paikka, että pelottaa jo valmiiksi ajatus siitä, että joskus ehkä joutuu kertomaan olevansa raskaana. Töissä saisi olla 24/7. Mukava duuni, mutta joskus tuntuu, että painetta on vähän liikaa.

Meillä oli taas reissuviikonloppu, kuten aikalailla kaikki muutkin. Joudutaan minun harrastuksen ja miehen työntakia olemaan paljon reissussa. Kotiviikonloppu olisi joskus tosi kiva! Onneksi nää kulkemiset voi lopettaa heti kun haluaa, vielä ei vain ole tarvetta ja mennään nyt kun voidaan. Onneksi kumpikaan ei läträä alkoholin kanssa, joten easya silleen.
Mulla on kierto ollut aina aika lyhyt, nyt kuitenkin näyttäisi venyvän...
 
Onnea Epa :flower: Onkos millasia oireita ollu? :)

Mä löysin tänää raskaustestin jossa oli kaks viivaa :) Voi niitä aikoja kun tein testejä pojan aikaan! Hyvin oli testi säilyny :)

Funny mulla menkat myöhästelee ajatuksen voimalla :LOL: En kyl osaa epäsäänöllisiin kiertoihin sanua mitään, ollu säännölliset synnytyksestä asti :( Mutta itellä tosiaan myöhästyy jos ressaan raskautta ja kun teen r-testin alkaa vuoto sillä kun nään negan ruudussa.

moonbride :hug:
 
Tääl on ihan sairaan kipeet munasarjojen ja kohdun alue, ainakin oletan et se alue. Koskee ihan hulluna kun liikkuu! Toivotaan ettei tuu mitään munasarjatulehusta päälle!

Ja poika huutaa vieläkin :headwall: Oiskohan 1v uhma?! Kolmatta päivää oon kuunellu jo karjuntaa |O
 
Kiitos ttty, bela88 ja kyyneltenhymy :)

Oireita: Viime viikon lopulla alkoi nenän tukkoisuus, vatsakrampit ja pieni alaselkäkipu. Vatsaa myös viiltää kun yskii, nauraa kovasti tai aivastaa. En kumminkaan jotenkin ajatellut niiden olevan raskausoireita vaan mielikuvituksen tuotetta, mutta yöllä kun pyörin sängyssä enkä saanut unta oli pakko tehdä testi, ja aamulla tein uuden kun ajattelin koko jutun olleen unta vaikka testin löysinkin.

Tää sivusto ei antanu mun tehä mitään vähään aikaan, koko ajan error.
 
On kyllä mahtihomma että täältä plussataan näin sankoin joukoin nyt :)

Mä aion tulla perässä!! Tänään oli ihan ovikseksi luulemani oireet (samanlaiset, kuin menkkojen aikaan mutta kesti vain lyhyen aikaa, muutaman tunnin) ja koska eilen ovistestin viivat olivat melkein tasavahvat ja tänään jo heikenneet niin tulkitsen asian niin, että tänään oli ovis ja aamulla noiden "oireiden" aikaan saatiin talletuksiakin tehtyä joten nyt on taas toivoa :) Putoaapa sitten taas korkeelta jos putoaa... mutta aion olla optimisti niin kauan kuin jaksan ja vielä tämä kierto tuntuu toiveikkaalta!
 
icy
Hellou kaikille, saako liittyä seuraan yksi 21v. esikoista yrittävä? Täällä on tjottailua takana jo viime vuoden kesäkuusta, mutta ei ole tärpännyt, vielä. Mies on 29v. ja ollaan oltu kihloissa 1,5v. ja yhdessä muutoin 3v. Ensi kesänä naimisiin, ellei tule sitä ennen perheenlisäystä :)

Tästä kierrosta yritin jopa ovista bongailla, mutta päivät 14-18 jäi sitten testaamatta kun oltiin mökillä ja testit tietty kotona :stick: Noiden päivien jälkeen en viitsinyt edes puikotella, joten toivotaan että tuolloin olisi ovis ollut. Nyt ois siis menossa kp26, kierto on 28-35pvä. Tämän kierron jälkeen ois tarkoitus mennä lääkäriin hiukan selvittelemään, onko kaikki värkit kunnossa. Nyt on ollut tosi positiivinen mieli silti tässä kierrossa, kun on uusi työ ja muutenkin ihana kesä ja kaikkea :D
 

Yhteistyössä