Kakskymppiset yrittäjät 2011

Heippa, vieläkö mahtuu mukaan?

Olemme naimisissa oleva, nuori pariskunta ja esikoinen olisi toiveissa. Minä 24-vuotias, mies 26-vuotias. Asumme omassa rivitalo-osakkeessamme ja elämäämme riemastuttavat kolme koiraamme. Mieheni alkaa heinäkuussa opiskelemaan lapsuuden haaveammattiaan ja valmistuu suoraan työelämään ensi keväänä. Samoihin aikoihin myös minun olisi tarkoitus saada omat opintoni pakettiin yliopistolla. Opintojen ohella työskentelen kassaneitinä ja teen oman alan (opettajan) sijaisuuksia aina kun niitä vain tarjoutuu. Elämä on kaikessa hektisyydessään ihanaa! Itsensä voisi toki päästää helpommallakin, mutta minun luonteelleni sopii pitää monta rautaa tulessa samaan aikaan. Välillä on tehtävä asioita kantapäät edelläkin.
Omalla tavallaan. :)

Yritystä on takana jo puolisen vuotta, mutta pitkät kierrot ovat suoneet tähän mennessä vain kaksi yrityskiertoa. Parhaillaan meneillään on yk 3 ja kp 54/ 60-64. Vielä pitkien kiertojen syytä ei ole tutkittu, mutta aika olisi varattuna gynekologille ensi maanantaiksi (kp 60) JOS kuukautiset eivät ole alkaneet siihen mennessä.. Huih! Jospa se lähtisi siitä. Vielä en panikoi sillä olen miettinyt myös sitä, ettei ehkä juuri tämä hetki olisi lapselle se kaikkein otollisin (minulla opinnot kesken vaikkakin loppusuoralla, mies vasta aloittelee), mutta luotan tulevaisuuteen vaikka plussa tässä vaiheessa testiin pärähtäisikin. Kulunut 6kk on osoittanut riipaisevalla tavallaan, ettei vauvaa tulekaan välttämättä ennakkoon tehtyjä suunnitelmia noudattaen.

Olen jonkin aikaa seurannut topicianne ja tämä on tuntunut heti alusta alkaen kaikkein "omimmalta". Olisi mukava odotella ja jännittää teidän kanssanne. Jos vain huolitte mukaan? :wave:
 
Viimeksi muokattu:
PisaraSadetta Tervetuloa vaan !!! Jännitetään yhdessä :p

Tämä hätähousu meni jo testin tekemään, tuntuu että oireilen niin kauheasti. No negahan tietenki tuli x) kp 28/30? dpo:sta ei hajua, varmaan 13 nyt... Niinhän siinä vaan käy, vaikka niin vannotin, etten stressiä tästä ota! :D Tulis nyt menkat sitte x)

t: hätähousu
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



Keskiviikko 25.5.


Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


PisaraSadetta....kp55/60-64.....24v.........yk3.........1.lapsi
sameoldsong.....kp50/?......................yk?.........1.lapsi
Hömelö.............kp35/27-34.......23v......yk10.......1.lapsi
Sunflower11......kp33/31...........22v.......yk5........3.lapsi

Kp 21-30


villabikinit...........kp31/?.............24v......yk1........4.lapsi
Kekkuvekku.........kp28/?..............23v.......yk1........1.lapsi
Tigi....................kp27/28............22v.......yk1........1.lapsi
Adalemina..........kp24/?..............23v.......yk1........3.lapsi


Kp 11->20


ttty....................kp18/33...........25v......yk2..........1.lapsi
petrra................kp14/33............24v......yk2.........1.lapsi

Kp 1-10


Moonbride.........kp9/?.......................yv2.........1.lapsi
Epa-88...............kp6/?..............22v......yk2.........1.lapsi
neonroze...........kp5/27...........22v......yk2..........1.lapsi
Laretzki.............kp4/33............20v........yk2.........1.lapsi

Kp??

Tnya..................kp?/28............21v......yk?.........1.lapsi

Mukana menossa
Huisi hippu
Emby^


Plussanneet



mimmiih
hensq
 
Viimeksi muokattu:
Onnea onnea hensq jos en vielä onnitellut :) Aivan ihanaa!!

Koskas sä Sunflower testaat :D

Ja tervetuloa PisaraSadetta!

Tännekään ei ihmeempiä, mies vähän on ollut rasittava, toivottavasti se ovis oli jo aiemmin kun nyt on ollut muutaman päivän vähän hiljaisempaa... |O

Miten teillä muuten ovis "oireilee", tai lähinnä, tuleeko jollakulla rinnat kipeiksi? Mulla tuli tossa jokunen päivä sitten rinnat vähän aroiksi samalla tavalla kuin ennen menkkoja, hmm..
 
Kiitos että sain tulla! ;) :flower:

Listaa pitäisi kohdaltani korjata -> tänään 25.5. on siis kp 55/ 60-64 ja ikää 24 vuotta.

Moonbride, kuinka pitkiksi pco on pisimmillään venyttänyt kierrot? Saa nähdä josko olisin itsekin tältäkin osaa viisaampi ultran jälkeen.. Onko tieto helpottanut vai omalta osaltaan lisännyt mielipahaa yrittämisen suhteen?

Raskaus- ja vauvaunet ovat aivan parasta! Vaikka herätys todellisuuteen voikin olla karu, haaveilua ei kuitenkaan voita mikään. Äiti oli nähnyt unta ultra-uutisesta kuultuaan, että ultrassa paljastuukin raskaus. Epätodennäköisyydestään huolimatta en pistäisi ollenkaan pahakseni.. :D

Kekkuvekku, vielä se tulos ehtii plussaksi muuttua.. :)

Lista näyttää oikein jännittävältä!! Plussatuulia +++
 
Tervetuloa minunkin puolestani PisaraSadetta :) Kyllä tänne mukaan mahtuu! Aika jännä toi sun äidin näkemä uni UÄ:ssä paljastuneeta raskaudesta, huih, ihan alkaa jännitämään sun puolesta :D Hyvä että gyne aika tulossa, saat selvyyttä noihin sun pitkiin kiertoihin ja tarvittaessa apuja. Ootko r-testaillu tässä kierrossa miten, kun noin hyvä koopeet...??

Sunflower hatun nosto pitkä pinnaisuudestasi :D

Mulla ei tilanne kääntynyt vielä mihinkään suuntaan. Saapa nähdä joudunko uudestaan marssimaan teroja anelemaan :kieh: perhanan täti minne jäit..jo kp 35.. Huomenna jos menkat alkaa niin kierto pysyy ohjekirjojen mukaisesti normaalirajoissa.
 
No Sunflower tätä olen vahvasti alkanut epäillä, se oli siis silloin kp 28 ovisplussa, kp 27, 28 ja 29 vahvimmat ovislimojen kuvailun kaltaiset limat, sitä tuli siis MAHOTTOMASTI :D Kaikki merkit tässä vaiheessa viittaa myöhäiseen ovikseen.. tuo ovis on kyllä hyödynnetty onneksi :D Tilasin just r-testejä, taidan viikonloppuna testata.. Ne viivat tosiaan tasavahvat, eli selvä plussa, testasin pari pv sen jälkeen niin haalenemaan jo lähteneet, vaikkakin selvä viiva vielä muttei plussan veroinen. Jännäilyksi menee taas.. Eli mulla pitäis siis aikaisintaan tossa kp 39 tienoilla menkat alkaa..
 
Nyt on hetki rauhallista niin ehdin istahtaa kunnolla alas ja lukea teidän kuulumisia.

Ollaan nyt lasten kanssa vähän lomailemassa tämän loppuviikon, joten päivän listoissa voi olla virheitä. Hihkaiskaa jos sellaisia löytynee :)

Nähkääs käyn vähän salaa ja vaivihkaa teidän juttuja lukemassa ja listaa päivittämässä. :whistle: Ei olla julkistettu suuntaan eikä toiseen mitään yritykseen liittyvääkään. Ja täällä kone on kaikkien näkökentässä. :D

Kipuilut on pysyneet poissa. Hyvä niin.

Jotenkin tällä hetkellä hirveästi turhauttaa, kun ei tiedä oikeastaan yhtään missä mennään. Kuitenkin kun keho elpyy nyt omaa tahtiansa ehkäisypillereiden (suht pitkästä) käytöstä niin on asennoitunut siihen, että tässä nyt rauhassa vaan odotellaan ja odotellaan.

Mutta sitten taas miettii sitä, että kauanko siihen oikeasti voi mennä, kun voi puhua jo normaaleista kierroista. Tytön yritys kesti melkein 1½v. ja siitä on vähennetty pois reipas 3kk, jolloin suurinpiirtein keho ehti normalisoitua takaisin silloisten e-pillereiden jälkeen.

--

Eilen näin pikkuisen vauvakin. :heart: Voitte varmaan aavistaa, että olin ihan myyty sellaisen pienen käärön kanssa. Käynti oli selvästi kuumetta yhdessä hetkessä pilviin nostattava. :ashamed: :heart:

--

Sunflower: Todellakin nostetaan hattua, kun maltat noinkin kauan odotella testaamista :) Peukut, että se täti pysyykin nyt kokonaan poissa! :)
 
Täälläkin käyty kattomassa kaverin tasan kuukausen "vanhaa" vaavia :) :heart: Hiukan sekavin fiiliksen sinne menin, kun en osannut ollenkaan aavistaa omia fiiliksiä tilannetta kohtaan, mut hyvinhän se män :) Vaavi oli söpö pieni tyttö, joka puklaili vaan kovin paljon :rolleyes: :heart:
 
Sunflower onhan tuohon plussaan vielä mahdollisuus :)

Adalemina toivottavasti sulla e-pillerien jälkeen pian kroppa osaa taas itsekseen toimia. Mä en niin onnekas, 9kk jälkeen ei vieläkään näytä normaalisti toimivan... :( ekat muutamat kuukaudet epäsäännölisiä lyhyitä kiertoja, sitten veny pitkiksi ja tarvitsin terolutit avustamaan jolla sain toimaan kylläkin epäsäännöllisesti, nyt eka luomu kierto ja ollaan jo kp 35 menossa eikä tädistä tietoakaan :/ Olin varautunut kyllä pitkäänkin odotukseen, mutta silti harmittaa. Toivottavasti sulla parempi tuuri :)
 

Yhteistyössä