Kakskymppiset yrittäjät 2011

Tsemppiä ny kaikille testauksiin ja plussapuhuria suuuuperisti etenki Hömelölle ja Larelle ja toki muillekin! mulla on taas niin kiireinen vloppu että palaan asiaan varmaan vasta ens viikolla :) Täytyy vaan koittaa muistaa kuitenkin tehdä niitä talletuksia jossain välissä (hiljaisesti kun on kaveri vlopun kylässä;)), vois alkaa olla semmoset hyvät ajat nyt kun on kp13 :D
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



Lauantai 21.5.


Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

hensq................kp47/?...........25v......yk1..........1.lapsi
sameoldsong......kp46/?......................yk?.........1.lapsi
Laretzki.............kp33/?............20v........yk1.........1.lapsi
Hömelö.............kp31/27-34.......23v......yk10.......1.lapsi

Kp 21-30


Sunflower11......kp29/31...........22v.......yk5........3.lapsi
villabikinit...........kp27/?.............24v......yk1........4.lapsi
Kekkuvekku.........kp24/?..............23v.......yk1........1.lapsi
Tigi....................kp23/28............22v.......yk1........1.lapsi


Kp 11->20


Adalemina..........kp20/?..............23v.......yk1........3.lapsi
ttty....................kp14/33...........25v......yk2..........1.lapsi
Epa-88...............kp13/?..............22v......yk1.........1.lapsi

Kp 1-10


petrra................kp9/33............24v......yk2.........1.lapsi
Moonbride.........kp5/?.......................yv2.........1.lapsi
Epa-88...............kp2/?..............22v......yk2.........1.lapsi
neonroze...........kp1/27...........22v......yk2..........1.lapsi

Kp??

Tnya..................kp?/28............21v......yk?.........1.lapsi

Mukana menossa
Huisi hippu
Emby^


Plussanneet



mimmiih
 
Viimeksi muokattu:
Täällä ei kyllä tiedä miten päin pitäisi olla, alavatsa jatkaa nipistelyään, varsinkin ylösnoustessa vihlaisee (ei paljon, mutta sen verran että tuntee) ja melkein jokainen lämmin ruoka jota haistan saa ällöttämään :x

Ja sekin vielä että koira ei päästää silmistään, ainahan se toki on perässä jolkottanu jos jonnekkin, mutta nyt pitää väkisin ängetä mukaan vessaan tai esim sohvalle viereen tai jos siihen ei päästä niin mahdollisimman iholle jalkoihin makaamaan. Ja kun se käy nuuskimassa niin sillä pitää sen jälkeen jäädä tuijottamaan silmiin pitkäksi aikaa.. hämmentävää :D Taitaa tämä tyttö tänään tai viimeistään huomenna tehdä testin niin saa mielen rauhoittumaan.
 
neonroze: Peukut on nostettu ylöspäin! ;)

Itseasiassa omassa alkuraskaudessa tytön aikaan (2vuotias nyt) miehen siskon koira teki tuota samaa, vaikkakaan ei paljon olla heidän kanssaan tekemisissä (välimatkojen vuoksi). Koira on aina ollut sellainen rauhallinen eikä paljon välitä meistäkään, kun käydään (oleilee omissa oloissaan), mutta silloin plussaamisen jälkeen menimme käymään siellä ja ei antanut hetkeksikään päästä minua näköpiiristä. Tätä jatkui sitten myös raskausaikanakin. :)
 
Sunflower joo me oltiin testejä tekemässä :) Ite aion testata siis huomenna aamupisusta.
neonroze pahoittelut negasta :( toivottavasti täti tulee pian niin pääseet uuteen kiertoon.

ON täällä turvottaa edelleen ja mahakivut muuttunut ehkä vähän erilaisiksi?..Tissit on ainaki tosi muhkeet :D niinku kierron lopussa yleensä, ei kipeet. Ihmetyttää kovasti vaan tää hirvee valkkarin tulo?!?! muuttunut ihan keltaseksi ja sitä tulee runsaasti :O aivan värjää paperinkin melkeen vihreeksi.. Ei mitään tulehdukseen viittaavaa kuitenkaan. Jospa se ois merkki alkaneesta raskaudesta :heart: ainaski lueskelin eilen netistä ja näyttäs et alkuraskauteen kuuluu tämmönen. voihan toki menkkojakin edeltää. Toisaalta ihan semmonen olo että menkat alkaa kohta!! just alko sillai mahasta vääntämään. kohta tulee täti.
 
Jännittää Hömelön puolesta :)

Minua ahistaa, sairastin viimeviikon ti kovan kuumeen. Nyt kuumetta on ollut joka päivä 37-37,1. Töissä olen käynyt kun se ei ole työntekoa haitannut. Vessassa joudun yöllä ramppaamaan 2 kertaa joka yö. Huimaa ja vedoton olo... Menen ma lääkäriin jos tämä ei muutu, ettei vaan olisi jokin tulehdus sitten..
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



Sunnuntai 22.5.


Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

hensq................kp48/?...........25v......yk1..........1.lapsi
sameoldsong......kp47/?......................yk?.........1.lapsi
Hömelö.............kp32/27-34.......23v......yk10.......1.lapsi

Kp 21-30


Sunflower11......kp30/31...........22v.......yk5........3.lapsi
villabikinit...........kp28/?.............24v......yk1........4.lapsi
Kekkuvekku.........kp25/?..............23v.......yk1........1.lapsi
Tigi....................kp24/28............22v.......yk1........1.lapsi
Adalemina..........kp21/?..............23v.......yk1........3.lapsi


Kp 11->20


ttty....................kp15/33...........25v......yk2..........1.lapsi
petrra................kp11/33............24v......yk2.........1.lapsi

Kp 1-10


Moonbride.........kp6/?.......................yv2.........1.lapsi
Epa-88...............kp3/?..............22v......yk2.........1.lapsi
neonroze...........kp2/27...........22v......yk2..........1.lapsi
Laretzki.............kp1/33............20v........yk2.........1.lapsi

Kp??

Tnya..................kp?/28............21v......yk?.........1.lapsi

Mukana menossa
Huisi hippu
Emby^


Plussanneet



mimmiih
 
Viimeksi muokattu:
Laretzki
No niin, täällä ei ainakaan ole enää mitään syytä testailla, ja ilmeisesti kuvittelin ne mitä luulin näkeväni aiemmin, koska: KP1/33, YK2. Mä en oikein nyt tiiä millä fiiliksillä mä oon tästä. Periaatteessa harmittaa, mutta samalla mä oon tosi helpottonut, koska tää tarkottaa sitä, että pystyn ensi keväänä viemään opintoja taas yhden kuukauden pidempään. Ja näillä näkymin mulle on tosi rankka kevät tulossa...Voi ollakin että tässä kierrossa käytettäisiin ehkä kumia ne kerrat sit mitä hommaillaan, niin saa tää mun kroppakin työntää rauhassa hormoonihöyryjään pihalle...
 
laretzki pahoittelut tädistä. Aattelekko sitten tärppäiskä ku käyttäisitte kumia :D

Kiitos kaikille tsempistä, mutta siitä huolittamattakaan EN onnistu samaan kuin negaa testiin, eli siis tämän aamuinen r-testi tyylipuhdas nega :| Toivottavasti täti tulee pian. Nyt on aika pettyny olo kuitenkin vaikka plussan mahdollisuus oli häviävän pieni. Siis yk 11 here i come!
Olen haaveillut kovasti ja pohtinut miltä sinä päivänä tuntuu kun näkee sen plussan siinä testissä, miten maha kasvamista alkaa odottelemaan ja kuinka onnellinen siitä tulevasta vauvasta on. Olen haaveillut paljon kaikista pienistä ihanista asioista mitä vauvan tulo tuo tullessaan, millaista elämä tulisi olemaan, näin vain onnellisia asioista haaveissani. Näinä hetkinä tuntuu siltä että tällaiset haaveet eivät minulle kuulu, kuin minulla ei olisi oikeutta niihin. Tunnen itseni huonoksi. JA inhoan tuottaa pettymyksen miehelleni negasta, vaikka ei se ota sitä raskaasti.
 
Sunflower11
Hömelö: Haleja :heart:
Mä tiedän tuon tunteen, et tuottaa toiselle pettymksen.. Sitä oon monesti itkenyt, että oon tämmönen maho enkä saa sille vauvaa aikaiseksi.
Ja meillähän (mulla) on 2 jo ennestään että tietääkseni pitäs saada lapsia aikaiseksi.
On tää toiveilu kyllä rankkaa..
Me kun alotettiin niin haaveilin että saan olla mahan kanssa kesällä ja pitää ihania kesääitiysvaatteitta mutta pah.. ja kuinka äitienpäivänä sais mummoille kertoa.. kylläpä sitä itselleen nostaa hirveet paineet :/
Jaksuja! toivottavasti ne menkat sieltä tulis, mieluiten kuitenkin se plussa, mutta että jos ei oo tullakseen niin menkat alkais eikä antais vaan odottaa!
 
Kiitos Sunflower :) Elokuussa tulis vuosi yrittämistä täyteen, toivon kuitenkin että ennen sitä tärppi kävis vaikka tuskin tällä menolla. Miehen kanss puhuttiin että ei olis kiire hoitoihin kesän jälkeen, mutta kaippa sitä täytys uudestaan gynellä käydä tarkastuksessa ja aiempi gyne suositteli mieheltä spermanäytteen tutkimista, kuulemma miehestä johtuvia lapsettomuuksiakin voidaan hoitaa. En vaan ymmärrä miksi ei onnistuta vauvaa samaan alulle, kuitenkin nuoria ollaan ja ahkerasti pupuiltu parhaimpina kierron päivinä ja mulla ultrassa kaikki kunnossa viimeksi.
 
Laretzki Pahoittelut tädistä :hug:


Hömelö Voi ei, olin niin varma että plussaat! Onnea seuraavaan kiertoon!


Täällä loppui menkat ja päästiin jo tekemään talletuksia ;) Mukavaa hommaa. Saas nähdä miten meidän käy tässä kierrossa.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



Maanantai 23.5.


Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

hensq................kp49/?...........25v......yk1..........1.lapsi
sameoldsong......kp48/?......................yk?.........1.lapsi
Hömelö.............kp33/27-34.......23v......yk10.......1.lapsi
Sunflower11......kp31/31...........22v.......yk5........3.lapsi

Kp 21-30


villabikinit...........kp29/?.............24v......yk1........4.lapsi
Kekkuvekku.........kp26/?..............23v.......yk1........1.lapsi
Tigi....................kp25/28............22v.......yk1........1.lapsi
Adalemina..........kp22/?..............23v.......yk1........3.lapsi


Kp 11->20


ttty....................kp16/33...........25v......yk2..........1.lapsi
petrra................kp12/33............24v......yk2.........1.lapsi

Kp 1-10


Moonbride.........kp7/?.......................yv2.........1.lapsi
Epa-88...............kp4/?..............22v......yk2.........1.lapsi
neonroze...........kp3/27...........22v......yk2..........1.lapsi
Laretzki.............kp2/33............20v........yk2.........1.lapsi

Kp??

Tnya..................kp?/28............21v......yk?.........1.lapsi

Mukana menossa
Huisi hippu
Emby^


Plussanneet



mimmiih
 

Yhteistyössä