Kakskymppiset yrittäjät 2011

Sunflover Ei muuta korjattavaa kuin että ikä on nyt 22. Niin ja Hensqllekkin onnittelut plussasta :) Voi kuluisipa päivät nopeaa ja malttaisi odottaa vielä jonkin aikaa ennen kuin teen oman testin, tulee kyllä niin hyvä mieli muiden puolesta kun on onnistanut:)
 
Onnea onnea onnea hensq! Ihanaa kun täällä plussataan, kunpa me kaikki muutkin tultais pikapikaa perästä Hömelö tietty etunenässä!

Mulla on kp11 meneillään, tais olla lista päivän jäljessä vaikka väliäkö tuolla niin paljon :)

Nyt sitten vaan peittojen heiluttelua, melko innostuneita asiaan ollaan oltukin viime aikoina :D vaikkei vielä oiskaan tärppipäivät ni harjottelu on ainakin kivaa... Koitin sitä ovista kyllä laskea näiltä sivuilta löytyvällä laskurilla, mutta kun en oikeastaan tiedä kierron pituutta niin aika pitkä tuo mahdollinen "tärppiaika" on. No ei haittaa :D
 
Sunflower mulle ei korjattavaa. Katotaan saadaanko mut perjantaina plussanneisiin kun silloin ois toinen testipäivä :heart: Kyllä tää on jännää likat, koko ajan pelko perseessä että menkat alkaa. Olot tällähetkellä pääosin: Turvotus! Aivan MAHOTON liman/kirkkaan valkkarin eritys, menkkakipuja muistuttavat vatsakivut, ei ole tällaista aiemmin ollut.

Plussatuulia kaikille!! Tuun sit pe kertomaan kuinka mun käy! ;)
 
Kiitokset onnentoivotuksista! Tein uuden testin aamulla, että olisin saanu kahdenkertaisen vahvistuksen, mutta testi epäonnistui jostain syystä kun ei tullut edes kontrolliviivaa. Pakko siis tyytyä toistaiseksi tuohon yhteen tulokseen. Itse olen edelleen epäilevällä kannalla mahtaako tää oikeesti olla totta?! Yks tyhjennysvuoto pillereiden lopetettua ja heti tärppää.
Ihan tuntuu kauheelta että toiset yrittää kuukausi tolkulla :( Ihan nolottaa hehkuttaa omaa iloa :ashamed:
Toivon niin sydemmestäni valtaisia plussatuulia ihan kaikille!!

Hömelö Usko pois niin huomenna on viiva vahvistunu! :) -sulla on ainakin samoja oireita kuin mulla :) +mulla lisänä viluisuus.
Mahtavuutta kun meitä on näin monta nyt samassa tilanteessa :heart:
 
Älä nyt yhtään hensq, ei sun plussaaminen ole meiltä muilta pois, mulle ainakin tulee vaan sellanen olo että jee, se on sittenkin mahdollista :D

Mihinköhän tästä muuten sitten pitäisi mennä kirjoittelemaan, kun plussaa (tai siis täällä toki _pitää_ jakaa jatkossakin kuulumisia mutta sen lisäksi :D) että saisi jatkossakin vertaistukea? noilla isommilla yritysketjuilla taitaa olla omat plussaketjut, semmoseen voi varmaan liittyä tai sitten jos meitä nyt tulis rytinällä tässä lähiaikoina useampi perässä niin voitaisiin tehdä omakin :) mä toivon sitä!!

Mitenköhän Laretzkilla menee, hänellä tais olla aika jännät ajat myös?
 
Joo, meidän oma plussaketju kuulostais hyvältä :) Tuossa selailin noita pinoja ja ei oikein tiedä minne sitä änkis mukaan. : / Mutta täällä aion kyllä ehdottomasti vierailla jatkossakin!

Neuvolan täti sanoi että laskettuaika olis 8.1. (meidän kaupunkin ensimmäinen LA vuodelle 2012) Mutta luultavasti tuo tulee muuttumaan puolen kuun tienoille kun selviää hedelmöittymishetki. Vajaa neljä viikkoa pitäis odotella että pääsee ekan kerran treffaamaan alan ammattilaisia. Odottavan aika on pitkä (kirjaimellisesti:LOL:)
 
Viimeksi muokattu:
Hei ihanaiset naiset :)

Kertokaas mielipiteenne, tai oikeastaan haluan vaan tänne kummastella oloani ::D

Minulla nyt kp 22, ja sairastuin kuumeeseen 2 päivää sitten. toissapäivänä oli 38,7, ja eilinen ja tämä päivä ovat olleet 37,1. Huimausta paljon, ja vessassa ramppasin viimeyönaikana 2 kertaa, ja tälle päivälle olen joutunut käymään monesti. ensviikonlopulla kannattaa vasta testailla jos menkkoja ei näy. Outo tunne vaan, kumpa se olisikin sitä mitä toivoisin:snotty:
 
Laretzki
Täällä odotellaan edelleen. Kahteen r-testiin tehty negat ja ajattelin nyt ootella sitten hetken aikaa ennen kun testaan uudestaan. Menkkoja ei meinaa kuienkaan näy missään muodossa toistaiseksi...
 
hensq höpsistä sanon minäkin :D Ihana että jollain voi tärpätä eka kierrosta! Toivon sydämmeni kyllyydestä että teille jotka vasta lopettaneet e-pillerit pysyy kierrot kurissa ja tärppi napsahtaa piankoin :heart:

kekkuvekku vaikee sanoo, mahdollista kyllä että raskautunutkin olisit. Mutta toi noinkin korkee lämpö ihmetyttää, voisikohan ihan infektioista johtuvaa olla. Onko sulla flunssa? Mutta ei silti peli oo pelattu, voihan sulla olla vaikka molemmat, plussa tulossa sekä kuumeinen nuha :D Tärppionnea! Koska aiot testata?
Laretzki tsemppiä testaukseen! Toivottavasti tilanteesi ratkeaa piakoin suuntaan tai toiseen!
Moonbride ompas sulla äkänen täti:eek: Toivottavasti pian tajuaa pakata laukkunsa :D Onnea uuteen kiertoon. Mulla teroista kivuttomat menkat kaks viimestä sekä kolmas oikeen runsaat vuodot. Ekassa oli vielä kipuja.
 
Sunflower11
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TO 19.5


Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

hensq................kp45/?...........25v......yk1..........1.lapsi
sameoldsong......kp44/?......................yk?.........1.lapsi


Kp 21-30

Laretzki.............kp30/?............20v........yk1.........1.lapsi
Hömelö.............kp28/27-34.......23v......yk10.......1.lapsi
Sunflower11......kp27/31...........22v.......yk5........3.lapsi
neonroze...........kp25/26...........22v......yk1..........1.lapsi
villabikinit...........kp25/?.............24v......yk1........4.lapsi
Kekkuvekku.........kp22/?..............23v.......yk1........1.lapsi
Tigi....................kp21/28............22v.......yk1........1.lapsi


Kp 11->20


Adalemina..........kp18/?..............23v.......yk1........3.lapsi
ttty....................kp12/33...........25v......yk2..........1.lapsi
Epa-88...............kp11/?..............22v......yk1.........1.lapsi

Kp 1-10


petrra................kp7/33............24v......yk2.........1.lapsi
Moonbride.........kp3/?.......................yv2.........1.lapsi

Kp??

Tnya..................kp?/28............21v......yk?.........1.lapsi

Mukana menossa
Huisi hippu
Emby^


Plussanneet



mimmiih
 
Sunflower11
Hömelölle viivanvahvistumisia ja hensq:lle onnea uuteen testaamiseen :D Eiköhän ne 2 viivaa sieltä tule :)

Oliskos sä Adalemina vielä halukas päivittelemään?? Mun puolesta sais heti alotella :)
Jos et, niin olisko joku muu halukas? :D Me lähetää reissuun ens viikosta ja sit ajattelin vähän vähentää palstailua et sais kesäksi muuta ajateltavaa :D
 
Voi ei, testasin hätäsenä jo sittenkin tänään päiväpissasta 3tunnin pidätämisen jälkeen First Signalin 25UI/ml testillä puhtaan negan :headwall: Mitä hittoa.. olin jo aika varma plussasta..Jotenki en haluu lannistua vielä, vaikka aika paska fiilis. Taidan marketeilta ostaa uuden testin ja teen pian uudestaan aamupissasta. Eikö ois ollut jo mun vuoro: / Ihmetyttää vaan se haamu ja nämä olot. Hitto vaan ku en tiiä millo ovis oli, josko kovinkin myöhään ja oisin raskautunu ja ei vaan vielä näytä. Mahakipuja pari päivää joten ihmettelen miten täti ei vielä tullut jos ei plussaakaan.
 
Sunflower11 ei oo harmi vaan herkempiä, enkä niitä tähän hätään kerkee enään tilatakaan netistä, alkuviikosta vasta sais. Prismasta jotain aion ostaa, jos sielä saa. Voi sanokaa mulle onko enään mitään toivoa?
 
Sunflower11
Hömelö, aina on toivoa kun menkat ei oo alkaneet (ja joskus kai silloinkin :D) Mä sain ekasta negaa kun menkat oli viikon myöhässä, myöhäinen ovis sen aikana siis, muistaakseni meni sit 2vkoa eteenpäin laskettuaika kun ultrassa ultrattiin.
 
No ehkä toivoa sitten on. Kävin ostaan Apteekin omia raskaustestejä kaks, tarkoitus ois huomenna aamulla dipata toinen. tulipa mieleeni että eikai nyt voi olla ovis päällä? Se ovistestiplussa eilen ja josko se toissapäivänen haamu saikin kiinni oviksen..? sillo kuitenkin kp 27. No tulipahan hyödynnettyä se jos oliki ovis:D Eli huomenna testi, jos negaa niin ootan sillai et jos tässä korvilla ovis niin testaan dpo 10tienoilla, ellei täti yllätä. Kirkasta limaa kyllä pari päivää holvannu kuin menkkavuotoa!! ja muniksia ja mahaa jomottaa, ei kuitenkaan prikulleen samaa kuin menkkakivut. Mee ja ota selvää :D :D
 

Yhteistyössä