Kakskymppiset yrittäjät 2011

Voi että mua hajottaa:headwall: Nyt tuli semmonen kestämättömyyden ryöppy!! Ahistaa ihan sikana ku ei tiedä, alkas vaikka ne menkat heti niin pääsis piinasta.. kuiteski huomenna negaa vaan :( tullu semmonen fiilis etten voinko edes koskaan nähdä sitä plussaa testissä.. Anteeksi vuodatus. Mulla kyllä mieliala vaihtelee tän suhteen.
 
Sunflower11
Adalemina: Kiva, kiitos :)! Voit sit tän päivän listan jo päivittää :)

Eli vaan kopioit edellisen viestin, poistat alusta ja lopusta sen [Quote - osiot ja lisäät päivät. Ei sen vaikeempaa!
 
Adalemina eilen testasin negan :/ eilisestä harmistuksesta olen nyt päässyt yli :D ja laatikossa pari apteekin testiä, joten viikonlopun aikana testaan aamupissasta. Toivottavasti se kääntyy vielä plussaksi tai täti tulee ajoissa.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



Pe 20.5.


Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

hensq................kp46/?...........25v......yk1..........1.lapsi
sameoldsong......kp45/?......................yk?.........1.lapsi
Laretzki.............kp32/?............20v........yk1.........1.lapsi


Kp 21-30


Hömelö.............kp30/27-34.......23v......yk10.......1.lapsi
Sunflower11......kp28/31...........22v.......yk5........3.lapsi
neonroze...........kp26/26...........22v......yk1..........1.lapsi
villabikinit...........kp26/?.............24v......yk1........4.lapsi
Kekkuvekku.........kp23/?..............23v.......yk1........1.lapsi
Tigi....................kp22/28............22v.......yk1........1.lapsi


Kp 11->20


Adalemina..........kp19/?..............23v.......yk1........3.lapsi
ttty....................kp13/33...........25v......yk2..........1.lapsi
Epa-88...............kp12/?..............22v......yk1.........1.lapsi

Kp 1-10


petrra................kp8/33............24v......yk2.........1.lapsi
Moonbride.........kp4/?.......................yv2.........1.lapsi

Kp??

Tnya..................kp?/28............21v......yk?.........1.lapsi

Mukana menossa
Huisi hippu
Emby^


Plussanneet



mimmiih
 
Viimeksi muokattu:
Emby mäkin oon noita kuvottavia pörriäisiä bongannu jo:O kaikista kauhein on se kevään ensi kohtaaminen ku ei oo vielä tottunu :D
Vielä omaa napaa, toivottavasti en oo kuvitellu näitä mun oloja, kahvi ei siis maistu ja eilen kuvotti ruoan haju (työkaveri söi vieressä uunimakkaraa:O) Nyt jälkeen päin aateltuna taisin kavahtaa jollekin toisellekin ruoan hajulle.. olen siis virittäytynyt jälleen jännäilemään :D Katotaan nyt onko se testi päivä la vai su vai ma.
 
Laretzki
Mulla olis kp yhen enemmän eli 32, mutta ei se nyt ihan niin justiinsa ole, kun odottelulinjalla kuitenkin edelleen mennään.

ON Aamulla olin näkeväni tosi hailakan haamun testissä, mutta nehän on ohjeiden mukaan negoja. Eli odottelen vielä ihan kaikessa rauhassa, niin kauan kun mitään punaista ei näy on toivoa. Koska mun pitää saada niin selkeä plussa, että mieskin sen sitten näkee ilman ongelmia :LOL:
 
Hömelö Toivottavasti kääntyy vielä plussaksi! Sullahan on sama tilanne kun mulla aiemmin, mutta mulla se jäi sitten negaksi... :( Toivon että sulla ei!


Emby^ Huomenta :) Mäkin oon nähnyt ampiaisia jo aikoja sitten, hyi :D


Laretzki Ai haamu raskaustestissä vai ovistestissä? Haamukin on plussa raskaustestissä! :)
 
Viimeksi muokattu:
:) Meillä oli yks makkarissa ja toinen eteisessä.. Murhapuuhiin pääsi heti aamusta ;)
Rauha on laskeutunut, ampparit on kuollu ;)
Mut voi luoja sitä hysterian määrää, paruin täällä ja soitin iskälle ja kultsille ja huusin sinne puhelimeen :D :heart:
 
Laretzki
Hömelö Davidilla testasin, mutta en todellakaan ole varma, että näinkö vain viereisen viivan "muistikuvan" kun tikun tausta on se valkoinen..Mutta mielestäni siinä kuitenkin jotain oli. Mutta tosiaan ei edes niin selkeää, että olisi valokuvassa näkynyt...Muuten olisin kyllä jo laittanut miljoona kuvaa ja kysellyt mielipiteitä :D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä