Kakskymppiset yrittäjät 2011

Laretzki
On. Mua ei muuten nää menkat niin harmita, mutta: Mä haluan tietää mistä tää veri määri tulee!?? Katoin tuossa juuri vähän noita menkkojen verimääriä, ja oli että se on keskimäärin 35 ml. Mä olen tänään parin kolmen tunnin välillä tyhjännyt kahdesti jo täyden kupin, joka on jo 60ml. Plus eilen tuhjäys ainakin sen kaks kertaa lähes täynnä oleva kuppi. Netistä löysin että menkat on runsaat jos määrä on yli 80 ml. No menee kyllä jo reilusti sen yli..En mä oikeesti olisi uskonut että heti ilman pillereitä tää verimäärä lisääntyisi NÄIN paljon. Oon kohta ihan aneeminen jos tää jatkaa 7 päivää tätä vauhtia...Ja tosi hauskaa lähtee ajamaan melki 200 kilometria autolla kun lorina käy ja vatsaan sattuu taas niin penteleesti. Ah, ihana naiseus :kieh:
 
Huh Lare aika runsailta kuulostaa nuo sun menkat! Mullakin kyllä vuotaa aika reippaasti, mutta onneks vaan pari päivää ja sitten laantuu. Tuo kuppi on ollut hankintalistalla jo pitkään, mutten ole saanut aikaiseksi... Se kuulostaa kyllä tosi kätevältä, jos näistä menkoista joutuu "tällä erää" nyt pitkäänkin kärsimään (toivottavasti ei..) niin täytys koittaa hankkia, kun eivät kauheita maksakaan.

Mä oon täällä yrittänyt "tuntea" oviksen mutta en oo kyllä hullua hurskaampi sen suhteen :D Ja eihän sitä välttämättä vielä ole tullutkaan tai tulekaan... Ens kierrossa ehkä pitää haudata pyhät periaatteet ja tikuttaa vähän jos ei nyt tärppi käy...
 
Laretzki
ttty Suosittelen kuppia ihan ehdottomasti, tienaa hintansa tosi nopeesti kyllä takasin...Täytyy kattoo jos tulee seuraavat menkat ja nekin on näin isot, niin sit täytyy gyneltä vähän kysäistä. Kun nyt kävi mielessä sekin, että jos siellä on jotain ollut (olin näkevinäni haamun viimeisessä testissä minkä tein) ja sen takia olisi näin runsasta toi vuoto.
 
Ihanat kamalat menkkamaiset kipuilut. :|
Viikonlopun ajan on nyt tuntunut vihlontaa alavatsassa, sellaista sukkapuikkomaista viiltelyä koko alakropassa ja etenkin takamuksessa istumaan laskeutuessa. :|

Nyt sitten vaan odotellaan mielenkiinnolla kuinka kipeäksi tässä vielä tullaan, jos nyt on pitänyt turvautua särkylääkkeisiin. En muistanutkaan kuinka kipeät nämä voi ollakaan.

Tätiä odotellessa.
 
Sunflower11
Larezki, mulla oli tosi runsaat yhdessä kierrossa kun sain haamun ja sit alko vuoto.. tuli ihan housuihin asti koko ajan, siis läpi suojan :/

Huomenna sit pitäs alkaa vuoto..Ei oo oireita suuntaan tai toiseen..
 
Lare: Kurjat tuollaiset superrunsaat menkat! :( itsellä on melkoisen niukat, en tosin miellä sitäkään kovin hyväksi asiaksi... mietityttää että pystyykö sinne mikään kiinnittymäänkään, jos limakalvot hirmu ohuet on... :/

Sunflowerille pidän kovasti peukkuja että vuoto pysyisi poissa! :)

ON: Menkkojen pitäisi alkaa torstaina mutta koska oviskin taisi tulla myöhässä, myöhästynee menkatkin.. Muutaman päivän olen ollut aivan tuhottoman väsynyt ja on huimannut, ja tästä huomiostahan sain sitten taas pääni sekoitettua ja nyt kuvittelen jokaisen nippauksen ja kuvotuksen tunteen merkiksi mahdollisesta tärpistä.. Tyhmä! Ja niin kovasti kun itselleni vakuuttelinkin, että odottelen rauhassa menkkojen tuloa enkä ala ylitulkitsemaan kroppaani :ashamed:
Asiaa ei helpota se, että sain ensimmäistä kertaa elämässäni hiivatulehduksen, ja ahkerana googlettajana muistelin lukeneeni että moinen on yleistä raskaudessa.. :p Ihan kuin tässä vaiheessa mitään oireita voisi olla vaikka olisikin tärppi käynyt...
 
Sunflower11
Kiitos peukuista :)

Ei vielä ainakaan ole ilmaantunut oireita mahdollisista menkoista, yleensä ne alkaa viim. päivää ennen mutta mene ja tiedä, onhan tässä vielä aikaa :D
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



Tiistai 24.5.


Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


sameoldsong......kp49/?......................yk?.........1.lapsi
Hömelö.............kp34/27-34.......23v......yk10.......1.lapsi
Sunflower11......kp32/31...........22v.......yk5........3.lapsi

Kp 21-30


villabikinit...........kp30/?.............24v......yk1........4.lapsi
Kekkuvekku.........kp27/?..............23v.......yk1........1.lapsi
Tigi....................kp26/28............22v.......yk1........1.lapsi
Adalemina..........kp23/?..............23v.......yk1........3.lapsi


Kp 11->20


ttty....................kp17/33...........25v......yk2..........1.lapsi
petrra................kp13/33............24v......yk2.........1.lapsi

Kp 1-10


Moonbride.........kp8/?.......................yv2.........1.lapsi
Epa-88...............kp5/?..............22v......yk2.........1.lapsi
neonroze...........kp4/27...........22v......yk2..........1.lapsi
Laretzki.............kp3/33............20v........yk2.........1.lapsi

Kp??

Tnya..................kp?/28............21v......yk?.........1.lapsi

Mukana menossa
Huisi hippu
Emby^


Plussanneet



mimmiih
hensq
 
Sunflower11
Onnea hensq :)

Täällä ei oo oireita vieläkään suuntaan tai toiseen. Ikinä ei tän pidempää kiertoa ole ollut että eiköhän ne menkat ala tänään.. Toivottavasti ei ainakaan kierto veny hirveesti.
 
Moonbride, : / Ootko kärsiny kauan migreenistä?
Mulla on alkanu se kuulemma jo päiväkodissa, ne tarhatädiot oli huomauttaneet mun äitiä, että mä oon niin kalpee ja poissaoleva välillä.. Mut näin vanhemmiten kyl luulen, et se on noista hartioiosta ja sitte tietty hormoonit. Menkkojen aikaan särkee usein päätä..
 
Emby^ En osaa kyllä sanoa, en muista : / Pitkään aikaan ei oo ollut kohtauksia, eilinenkin oli aika lievä vaikkakin ihan tarpeeksi paha, teki niin pahaa ja särki päätä että huhhuh. Mullakin aina ennen tuli kohtaus menkkojen aikaan. Hormonit tietty vaikuttaa ja voi olla hartiatkin, miten ois hierojalla käynti? :)
 
Netti ei oo toiminu joten oon ihan pihalla jutuista :D Alkuun onnea hensqulle !!!! :heart:
Pikapäivitys vaan että tilanne ei mun kohdalla oon kääntyny plussan eikä tädin puoleen :( epäilyt herää myöhäisestä oviksesta, ei voi olla nyt dpo 24??? Toivon että täti tulisi pian, ettei kierto kovin veny. kovat odotukset oli terojen jälkeen kiertojen tasaantumisesta. Pari r-testiä oon tehny, ja saanut kaks muutaman minuutin ikäistä roskishaamua.. Jos täti ei tajua tulla niin testaan viikonloppuna uudestaan.
Plussatuulia kaikille tasapuolisesti!! Palaan taas paremmalla ajalla kommentoimaan juttujanne!!
 
Moonbride, sseee vois tietty olla hyvä idea ;) Mut toi lämpökauratyynykin on aika ihana ja piikkimatto!! :) Suosittelen!! Ja hormonit on kyl iso tekijä naisen kehossa, ihmeellisiä asioita tapahtuu kun on menkat :LOL:
 
Hurjasti onnea hensqulle!! :heart: voi että, ja vielä 1 yrityskerralla.

Toivottavasti Hömelö saat asiaan pian selkiyttä... kuitenkin vielä toivon että eivät tulisi ja plussaa näkyisi <3

Täälläkin kärsitään runsaista menkoista sitten kun tulevat, ja monesti olen ollut ihan sohvapotilaana kun kivut olleet ihan mielettömät... menkkoja ei kyllä tarvis olla olleskaan.. x)

Täällä kuume vaan jatkuu?! 37,3 ollut jo 10 päivää, ja olo heikko... lääkäri totesi että virustartunta jatkuu vaan.. plääh... ja naamaan tullut aivan kauhiasti finnejä!!!! raivostuttavaa, ikinä naama näyttänyt tältä... :D
Jos menkkoja ei kuulu niin vkloppu on testattava.

Plussauksia kaikille:wave:
 
Millloinkohan sitä olisi järkevää testailua harkita, jos nyt sattuisi niin ettei menkkoja kuulukaan? La olisi juhlat joissa alkoholitarjoilua ja tuolloin dpo 13 laskujeni mukaan. Mahtaisiko tuolloin testissä mitään näkyä jos olisi näkyäkseen? Jos testaisi varmuuden vuoksi että voisi turvallisin mielin sitten hieman juhlia :)
 

Yhteistyössä