Kakskymppiset yrittäjät 2011

no siis joissain aikasemmissa kierroissa oon tikuttanu oviksen kp16 ja se on sit ollu yleensä suht sama. Eli sen mukaan nyt ois dpo13. Oon lukenu et joillakin se hormoonitaso ei vaan kehity yhtä vikkelään, et toisilla näkyis raskaus vasta vähän myöhemmin testeissä?

Apua mitä mä teen? Siis eli toi cb digi ei ole kovin herkkä? Oikeestaan toi mies halus käydä hakemassa sen apteekista ja oli sanonu et tarttis parhaan raskaustestin ja nuori myyjä oli kuulemma ollu aikas vähäsanainen ja selkeesti hiukan ujo tms joten se oli antanu tolle vaan sen cb digin ja viittonu kassalle.. Mä istuin hieman hämmentyneenä autossa ja nauroin ihan kippurassa et tää oli menny ihan neuvoa kysymään. :D mä kun olisin itse varmaan lähes kontannut sinne osastolle ja napannut sen käteeni ja juossut kassalle todella vaivaantuneena. :D

ostanko jonkun muun testin? Mä olen ihan sormisuussa. Toivottavasti tää ei olis pettymys.
 
Iippari: Mie tein ekan testin dpo 8 (! selvä nega tietenkin) ja toisen dpo 14 (haamulainen näkyi muutaman sekunnin ajan ja sitten hävis, kun yritin katsoa tarkemmin). Nyt menossa dpo19 ja lähetin miehekkeen hakemaan testiä, tänään siis testailen; jos ei mitään näy, niin unohdan tän murehtimisen ja stressaamisen ja jatkan niiden häiden suunnittelua.
Anna mennä vaan! (oon itse niin mahdottoman kärsimätön, että en jaksais enää odottaa) :D

Kiiruna: kuten minea_ ja Destellokin sanoivat, niin minäkin suosittelen sitä, että jättäisitte pillerit pois ja jatkaisitte kumilla. Oma keho alkaa pikkuhiljaa tottumaan siihen "hormoonittomaan" kiertoon.
Meilläkin oli alussa tarkoitus tehdä niin; ja tehtiinkin hetken aikaa, mutta kerran pupuilessamme mies päätti jättää kumin laittamatta. Tokaisi vaan, että "se tulee, jos on tullakseen, mut ei me sitä enää estetä tulemaan". No mikäpä siinä! :)

ON: Alavatsanippailut jatkuvat. Ei kuitenkaa sellaisia tavanomaisia menkkakipuja.. Väsymys on huipussaan; tänäänkään en jaksanut nousta aamulla kouluun. Ajomatka hirvittää aina aamuisin niin, että mielummin jään lämpimän peiton alle jatkamaan unia. Röyhtäily ja närästys jatkuvat myös. Vatsaa turvottaa vaikka normisti ei mitään tälläistä ennen menkkoja. Enkä ole nyt mitenkää erikoisemmin syönyt mitään sellasta, joka turvottais (paitsi eilen haettiin hesestä ruokaa). :D
Olen 3kk syönyt trimopania ehkäisemään pissatulehduksia ja nyt perjantaina ne loppuivat (nyt siis 5päivää ilman lääkettä). Lääkäri määräsi tosin 6kk, mutta olisin niin mielellään ilman mitään lääkkeitä. Yleensä, jos olen unohtanut ottaa trimopanin, niin seuraavana iltana on jo tulehdus. Toissailtana oli pientä oiretta, mutta se meni ohi. Eilen otin mukillisen greippimehua, sillä ajattelin sen tepsivät pissaan samalla tavalla kuin karpalot? Onkohan näin?
 
Annie: En mä oo uskaltanu syödä sitä macaa muuten ku jogurtin kanssa. :D Hei muuten. Syötkö sä mitään vitamiinilisiä? Mä vaan mietin, että ku tuo maca kuitenkin sisältää aika paljon kaikkea, että oliskohan viisasta jättää vitamiinitabletit pois..

Destello: HAJOSIN tolle sun ja miehes väliselle keskustelulle!! :LOL:

Kiiruna: Tervetuloa! :wave:
 
Sunflower11
Anlii: Ok! No kiva et teilläpäin noi asiat sit menee eteenpäin!
En mä vielä syö mitään, lääkäriin mennään vasta vuodenvaihteen jälkeen, kun en halua mitään ylimääräsiä hormoneja nyt vedellä..
 
Ite menin kans ihan häkellyksiin kun ostin ekan testin.. oli vieras apteekki enkä meinannu löytää niitä mistään, ni oli pakko kysyä! Sain kyl kysyttyä ja reippaasti neuvottiin, mut itellä tuli semmonen tunne että mitä oikeen oon tekemässä :D Kun mulla oli tuollon ehkäsy(laastarit) mutta oli semmonen tunne, että saattasin olla raskaana, ja eihän se muulla varmistu kun testillä. Menkat kun oli ehkäsyn aikana tosi niukat, niin olis saattanu olla vaan jotain tiputteluvuotoa... Mentiin vielä kaverin mökille samana päivänä ja panttailin pari päivää testin tekoa.. Mies oli melkein suu ammollaan kun länttäsin testipaketin sille kouraan (en kehannu salassa tehdä), mutta alko kyllä sitte ihan innoissaan lukemaan ohjeita ja kyselemään ja melkeinpä suunnittelemaan jo kummeja siinä vaiheessa!! :LOL: No eipä sitä plussaa tullut, mutta siitä se ajatus sitten lähti että miksei voisi jo nyt alkaa yrittää :heart:

Kävi muuten kiva "sattuma" kanssa, kun sinne mökille ajettaessa mun mies oli ostanut mulle alkoholittomia siidereitä vahingossa! Mun mies ja sen kaveri oli sitte jääneet kahestaan sinne mökille ja tää kaveri soitti mulle ja kysy "Ootko raskaana?" Tottakai häkellyin, että mitä ihmettä ja vastasin "En, kai.." (+ jotain mutinaa) :LOL: Luulin oikeesti että se tajus muka jostain, mutta se kysymys johtu niistä 0% siidereistä!

Piinaavaa tää odotus! Vaikka tosin nyt ei ole pahemmin ehtiny jännäämään kun on harjoittelu ja illat kuluu koulutehtävien parissa. Harjottelussa tulee kyllä ihasteltua vauvoja joka päivä :D
 
Viimeksi muokattu:
Destello
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


TORSTAI 17.11

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Pamsku.............kp38/28-30...........21v..........yk1.............1.lapsi
Jaanel...............kp37/28................20v..........yk2............1.lapsi

Kp 21-30


mamiia...............kp30/30-50...........24v.........yk3.............1.lapsi
PisaraSadetta......kp27/26-37-112....24v.........yk7..............1.lapsi
äippä-88.............kp27/36................23v.........yk2.............2.lapsi
nellinu................kp26/28.................23v........yk3.............2.lapsi
Johanna88..........kp25/28-35.............23v........yk7.............1.lapsi
KaisaKaisanen......kp21/28-31.............23v........yk4............1.lapsi

Kp 11->20


pampulainen87....kp19/25-27.............24v.........yk5............1.lapsi
Anlii...................kp18/30-73.............22v.........yk3............1.lapsi
Destello..............kp18/32-33.............23v........yk6.............1.lapsi
minea_...............kp18/??..................21v........yk1.............1.lapsi
Grill....................kp15/35.................21v........yk3.............1.lapsi
ttty...................kp15/26-36............26v........yk8..............1.lapsi
Mesikämmen:......kp15/??.................21v........yk6...............1.lapsi
fairytonia...........kp14/??.................20v........yk1...............1.lapsi
Nemppis.............kp13/32-34............20v........yk5...............1.lapsi

Kp 1-10


Annie24..............kp10/27-28............25v........yk7..............1.lapsi
neonroze............kp8/27................22v........yk8............1.lapsi
Sunflower11........kp6/24-35...........23v.........yk12...........3.lapsi
Amalia89.............kp5/??................21v.........yk5............1.lapsi
Iippari................kp2/26-28...........19v.........yk6.............1.lapsi

Kp??/tjot


korvapuusti...................................27v...........................4.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee
PePa
happynow
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi
villabikinit
pörrönen
Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
KyyneltenHymy



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Destello
Voi kilin kellit, kirjoitin pitkän pätkän ja hukkasin kaiken.. No, lyhyellä kaavalla sitten.

Iippari Kokeile Pregcheckin testejä. Ne on ollu omalla kohdalla hyviä ja luotettavia, ja niitä saa ihan oikeastaan kaikista isoista marketeista (Prisma esm.) ja maksaa alle 3€ 2kpl liuskapaketti :)

"mä kun olisin itse varmaan lähes kontannut sinne osastolle ja napannut sen käteeni ja juossut kassalle todella vaivaantuneena. "

:LOL: :kiss:

Pamsku Greippi on ihan hyvää, tosin mehut ei koskaan oo yhtä "potkivia" mitä real deal, eli hedelmät. Suosittelen, että ostat greippihedelmän ja puristat ite joko mehut siitä/syöt sen, ja karpalomehua sitten päälle. Kehon pH-pitäisi nyt saada matalalle, ja tällöin sun tulee välttää kaikkia sokeripitoisia ruokia ja juomia. Sokeri nimittäin vain villitsee sitä tulehdusta jopa pieninä määrinä. Maustamaton (turkkilainen) jogurttikin on kuulemma hyvä hätäkeino joillekin naisille, lähinnä ulkoisesti käytettynä kirvelyn vuoksi :)

Mesikämmen Voi ku joskus kuulisit näitä meidän juttuja ihan IRL.. Kyllä heikompia hirvittää meidän huumori :LOL:

pampulainen Ihana, voin jo kuvitella tommosen tilanteen et kuinka sanattomaks sitä ite menis samanlaisessa ristitulessa :LOL:

ON: Päivitelty nyt ilman keskiviikon auttavia päiviä, tarkistakaa kiertopäivänne ja ilmoittakaa korjauksista, kiitos!


Viikonlopun jälkeen olo ollu tosi kuiva. Jos laskuria uskoo, niin tänään pitäis ovuloida. No ei todellakaan tunnu siltä, limoista päätellen ois voinu olla to-la välisenä aikana. Nyt molemmat kyljet sikakipeinä, ja selkä niin kipeä ettei pääse hädin tuskin liikkeelle. Oksettanut koko päivän, mikään ei oikein huvita. Olis jo viikonloppu! :headwall:

Onneks teidän jutut pelastaa aina mun päivän, rakkahat :kiss:
 
Mesikämmen Syön b-vitamiinia, ja tosiaan, siinä macassakin taitaa olla b-vitskuja. En kuitenkaan uskalla jättää vitamiineja pois, kun haluan varmasti saada tarpeeksi foolihappoa, että riskit epämuodostumiin pienenis. Oon aatellut, että kyllä sen olosta huomaa, jos saa liikaa jotain. Mulla on ainakin aiemmin yks vitamiinilisä aiheuttanut pahaa oloa ja väsymystä, kun se ei sopinut mulle.

Destello Mun osalta päivitys on ok. :)

Pamsku Mitä testi sanoi? :)

Iippari DPO13 ei kyllä oo vielä kovin paljoa, et on hyvinkin mahdollista, ettei plussa vielä näy. *Ootko testannu uudestaan? (vai olitkohan aiemminkaan testannu, oon nyt ihan pihalla jutuista)

Kiiruna Tervetuloa mukaan! :flower:
 
Ihanaa aamua kaikille! Täällä mä kirjottelen ihan onnesta soikeena, koska sitä on eilen menty nyt sit kihloihin! :) :heart: ja maailman ihanin sormus tuloillaan! ÄÄK en voi uskoo tätä :D

Tänään oon kavereitten kaa menos kattoo twilightin uusinta leffaa ensi-iltaan... tiedän, kovin teiniä mutta ollaan ihan innoissamme :D
Käykö kellekään muuten ikinä niin et ku yrittää kirjautua tänne nii se salasana tuleeki sillee numeroina eikä semmosina palluroina eikä pääse sit kirjautuun? Sit pitää koittaa monta kertaa ennenku onnaa.
 
Viimeksi muokattu:
Onnea minea_! :flower::kiss:

Destello: Joo on meilläki miehen kanssa joskus sellaset jutut, että heikompaa vois hirvittää. Onneks niitä ei kuule kukaan. :LOL:

Annie: Mäki just mietin tuota, että haluan saada tarpeeksi B-vitamiinia. Pitäsköhän mun syyä pelkkää b-vitamiinilisää ja lopettaa toi monivitamiini.. Hmm. Pitääpä mietiskellä. :)

Iippari: Pahoittelut! :hug:

ON: Mulle tuli tänään ovistestiin tasaiset viivat, mutta tuolla "tänne ovulaatiotesti kuvia."-ketjussa mulle neuvottiin tekemään vielä huomenna ja ylihuomenna testit. Kuulema näyttää selvästi tummempaa viivaa. No tänään kuitenkin alkaa tallettelu! :kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Pahoittelut Iippari!

Mesikämmen. Samaisessa ketjussa on mun ovis+ ni tuommosen ite ainaki sain sillon ku noil testasin.. Plussatuulia sinne :)

Menkat vetelee viimeisiään :) Jee! pääsee tästäkin piinasta taas hetkeks :D
 
Destello: Joo, no MUTTA oon niin karkkifani! Rakastan karkkia ja suklaata yli kaiken. Mutta ehkä parempi yrittää niin kuin syödä sitten haluamattaan lääkkeitä.
Tota jogurttia oon kuullu laitettavan ulkoisesti hiivaan; en tiennyt, että se käy pissiksiinkin. Kiitos vinkistä! :)

Annie: no negaahan se näytti. Olin eilisen illan niiiin masiksessa, että miehenki piti tulla lohduttamaan. :/ No, mutta tänään jo parempi mieli. Kuten siis eilen päätinkin, että jos negaa näyttää niin yritän olla ihan relax - ajattelematta sen kummempia tästä vauva-asiasta. Tosin helpommin sanottu kuin tehty.
Ja kuten joku sanoikin, niin toivoa on siihen saakka kunnes menkat alkaa.

minea: ONNEAAA :heart: Kumpi kosi? Ja miten? :)

ja kp on tänään 38/28-30

ON: Olo on niiiiiin väsynyt. Mies ihmetteli tnään, että mikä kumma minulla on, kun nukun vaan. Aamullakin herätyskellot (3kpl) soivat tunnin ennenku sain silmäni auki.
 
Äääks! Onnea minea! :heart: Mä oon niiiiin kade! :D JA eipä tuo twilight nyt niin teini ole, itse oon aivan hulluna pottereihin! :D

Pamsku: Mä syön kanssa virtsatietulehduksiin estolääkettä, mutta mulla on nitrofur-c lääke. Oon syönyt sitä toukokuun lopusta (?) ja puolen vuoden lääkkeet olis tarkoitus popsia. Tietty välillä on unohtunut (ja lähes aina kun juon tuota alkomaholia en viitsi sitä ottaa) niin tulee pikkuisen pidempi puoli vuosi. Mut toivottavasti saat oireet kuriin, tiedän kuinka kamala tauti tuo on! : /

Iippari: Pahoittelut! :hug: Ja ei kun uuteen yritykseen! =)

Ja tietenkin tervetuloa mukaan Kiiruna! :wave:

Tänne ei niin mitään... Kävin tuossa eilenkin lukasemassa kaikki jutut, mutta en sitten jaksanut kirjoitella mitään. No nyt jaksoin. :) Joo no mitäpä tässä mitään turhanpäiväistä kirjoittelemaan. :D

Edit. Ai niin, kiertopäivät näytti olevan ihan oikein! ;)
 
Viimeksi muokattu:
Destello
Kiitos korjauspyynnöistä, päivitin ne tuonne listaan :)

Pamsku Tulehdus on ikävä, oon ite kerran käynyt sen läpi toissa talvena ja en kyllä haluais olla samanlaisessa kierteessä kuin sinä olet. Silloin kuulin tuosta että jotku oli kokeilleet jogurttia kirvelyyn. Olin itsekin hieman hämmentynyt koska luulin sen nimenomaan auttavan hiivaan, mutta mene ja tiedä, kun en kokeilla kerennyt :) Oli antibiootit sen verran tehokkaita.

minea Onnea kihlautumisesta, ihanaa! :flower:
 
Destello
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


PERJANTAI 18.11

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Pamsku.............kp39/28-30...........21v..........yk1.............1.lapsi
Jaanel...............kp38/28................20v..........yk2............1.lapsi
mamiia...............kp31/30-50...........24v.........yk3.............1.lapsi

Kp 21-30


PisaraSadetta......kp28/26-37-112....24v.........yk7..............1.lapsi
äippä-88.............kp28/36................23v.........yk2.............2.lapsi
Johanna88..........kp26/28-35.............23v........yk7.............1.lapsi
KaisaKaisanen......kp22/28-31.............23v........yk4............1.lapsi

Kp 11->20


pampulainen87....kp20/25-27.............24v.........yk5............1.lapsi
Anlii...................kp19/30-73.............22v.........yk3............1.lapsi
Destello..............kp19/30-32-33........23v........yk6.............1.lapsi
minea_...............kp19/??..................21v........yk1.............1.lapsi
Grill....................kp16/35.................21v........yk3.............1.lapsi
ttty...................kp16/26-36............26v........yk8..............1.lapsi
Mesikämmen:......kp16/??.................21v........yk6...............1.lapsi
fairytonia...........kp15/??.................20v........yk1...............1.lapsi
Nemppis.............kp14/32-34............20v........yk5...............1.lapsi
Annie24..............kp11/27-28............25v........yk7..............1.lapsi

Kp 1-10


neonroze............kp9/27................22v........yk8............1.lapsi
Sunflower11........kp7/24-35...........23v.........yk12...........3.lapsi
Amalia89.............kp6/??................21v.........yk5............1.lapsi
Iippari................kp3/26-28...........19v.........yk6.............1.lapsi
nellinu................kp1/26-28............23v........yk4.............2.lapsi

Kp??/tjot


korvapuusti...................................27v...........................4.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee
PePa
happynow
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi
villabikinit
pörrönen
Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
KyyneltenHymy



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
[/QUOTE]
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kauniit kiitokset kaikille onnitteluista! :kiss:
Juttuhan meni siis näin että ku oltiin menossa nukkumaan keskiviikkoiltana, niin yllättäen mies kysy että "tuutko mun vaimoks" ja mä olin ihan puulla päähän lyötynä :D sain kuitenki sitte sanottua että tuun :D mutta puskista tuli kosinta eikä ollu mitään polvistumisia tai mitään, silti oli ihanaa!

Twilight oli aivan loistava! Niin jännä!

Pamskulle pahoittelut negasta! :hug:

Vitsi ku aika menee nopeesti, katoin tuosta listasta nii mulla jo kp 19 menossa... huhhuh...
 
Destello
minea Ei sen aina tarvitse niin romanttista olla, omasta mielestäni kosinta on silloin onnistunut, kun se tulee ihan oikeana yllätyksenä ja tunteella :) Toki jos romanttinen ihminen on, niin romantiikkaakin olisi hyvä olla, mutta tuo teidän tapaus kuulostaa niin ihanan spontaanilta! Meillä kihlaus meni niin tylsästi että mies alkoi puhumaan että haluaisi mennä, ja käytännössä sitte vaan keskusteltiin asia selväksi, ja päätettiin päivä :D Ollaan vähä tylsiä, minä oon kamala teoreetikko ja tosikko, ja mies on ihan parantumaton romantikko. Kielsin ehdottomasti kosimasta missään julkisella paikalla :D No, hyvä näin.

ON: Tosiaan, huomasin itsekin että kp19 on jo tänään.. Kamalaa, mihin se aika oikein menee? Tosin eipä oo tuntunu siltä että ovis olis ollu kp17 niinku laskuri väitti. Oon edelleen sitä mieltä, et se oli aikaisemmin, koska to-la oli niin kostea olo ettei mitään järkeä, ja sen jälkeen kuivuin kasaan. Mutta tietoisena siitä, että vaikka talleteltiin kp12-15 aikana joka päivä, niin tärppiä ei kuitenkaan ole käynyt. Voiko ovis todellakin tulla noin aikaisin, ja luteaalivaihe jäädä niin pitkäksi jos kierto on keskimäärin 30? Laskureiden mukaan tuollaisella kierrolla se ovis on juurikin siinä kp17-18 aikavälillä, ja hedelmällisyys alkaa jostain kp12 eteenpäin sen mukaan. Mä vaan en nyt jotenki usko siihen laskuriin.
 
Minea: Onnea kihlauksesta :flower:

Pamsku: Pahoittelut negasta :hug:

Destello: En ainakaan itse usko siihen ovislaskuriin, ainakin tässä kierrossa uskon, että ovulaatio oli yli viikon myöhemmin mitä se väitti.

ON: Mietin vakavasti, että pitäskö ruveta jo joulua laittamaan asuntoon. Ollaan täällä enää 4vk, ja sit on ulkomaanmatka ja mennää kotikotia, nii kerkeis nauttia vähä joulun fiilistelystä omassa kodissakin. :) Ei ole täti oloja vieläkään, joten ens viikolla seuraavaa testiä kehiin. :)
 
Nyt on jotenki niin kostee olo, että oliskohan se ovis kuitenki voinut jotenkii venyä kp 39 saakka?? Mut olin kyllä huomaavinani sillon aikasemmin ovisoireita..
Ja mitäs ne alavatsanippailut on sit mukamas olleet?
Eikä oo kyllä tälläkään yhtään tätimäinen olo.
Peitot heilumaan vaan! :)

minea ihana mies sulla! :heart: Mie olin jo omalle ukolle puhunut, että haluisin äkkiä naimisiin. Aavistelinhan mie, kun oltiin menossa katsomaa auringonlaskua tärkeelle paikalle, mutta oli se silti yllätys. :)

Jaanel mie ajattelin myös laittaa joulua kotiin, vaikka ei ollakaan lähdössä minnekään. :D
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Ovis voi olla siis periaatteessa koska tahansa, laskuri antaa osviittaa jos ovis on n. 2vkoa ennen menkkojen alkua.. Mullahan ei näin oo ku luteaalivaihe jää 8-9pvän mittaseks..

Mä kosin mun miestä :LOL:
Tai kosinnalta sen piti kuulostaa, en tiedä miten sieltä itkun seasta tajus se mitä sanoin, mut pointti tuli kyllä selväks :D hän sit myöhemmin halus vielä polvistua ku sormukset haettiin :)
Niin ja mä kosin hommailujen jälkeen kun mies makoili vielä päällä :LOL: Et se siit romantiikasta :D
 

Yhteistyössä